Inspirerend

Inspirerende en boeiende sprekers.gied initiatief deze functie meer in daglicht te zetten. De beoordeling van de kandidaten score zou rapport can de jury moeten hebben, ter lering en vermaak. Dit gaat over scrum master dag.

• Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Goede sprekers
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Jury oordeel met rapport
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Minder warme zaal. Locatie was voor mij wel top
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Release train engineer

Hi Hans, Dankjewel voor je mooie review. Wat leuk om te horen dat het een inspirerend event voor je was! We zien je graag terug op de volgende editie en gaan zeker wat doen met je feedback! Team WeShareTalent

Ik vond het een prettig en verrassend

Ik vond het leuk opgezet, interessante sprekers en het gaf een betrokken en wekom gevoel.

• Ik heb deelgenomen aan een: N.v.t.
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? De spontaniteit en interactie met het publiek
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Wellicht in Engels voor groter bereik
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Het ontvangst cadeau voor de genomineerden vond ik fantastisch
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Inclusie en divesiteit

Hi Shannon, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je het een goed opgezet event vond met interessante sprekers. We gaan zeker kijken wat we kunnen doen met je feedback voor de volgende editie. Team WeShareTalent

Event met interessante topic

Boeiende sprekers tijdens event Scrum Master van het jaar. Verkiezing uit 3 geselecteerde Scrum Masters mag transparanter. Bij aanmelden ter plekke en in de pauze werd gevraagd of we gespannen waren over eventueel gekozen kunnen worden, terwijl er al een keuze was gemaakt. Aanstekelijk enthousiasme van de organisatie en host was mooi om te zien.

• Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Enthousiasme
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Transparantie
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Zie hierboven
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Agile werken bij Empowered Product teams

Hi Michel, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je de sprekers tijdens het event erg interessant vond. We gaan zeker wat doen met je feedback zodat het volgend jaar een transparanter nominatie proces is. Tot een volgende editie! Team WeShareTalent

Een gezellig event!

Leuke manier om collega’s in het zonnetje te zetten door te kunnen nomineren en gezellig om mede scrum masters te ontmoeten

• Ik heb deelgenomen aan een: N.v.t.
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? De presentator en de pitch momenten, het benoemen van stukjes tekst die bij inzendingen zijn gestuurd, momentjes van interactie
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Betere microfoon/geluid, professionaliseren wanneer het groter wordt, break moment bij een echte bar
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Super leuk initiatief, keep going!
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? x

Hi Evelien, Wat leuk dat Scrum master van het jaar zo goed bevallen is bij je! We gaan zeker kijken wat we kunnen doen met je feedback zodat de volgende editie een nog groter succes wordt! Tot een volgende keer, Team WeShareTalent

inspirerend en toepasbaar

Heel interessant, goed uitgelegd en ook fijne afwisseling met interactie.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? mogelijkheid tot vragen in de chat
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? nvt
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? stuur ook eens een opdracht vantevoren mee
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? niks specifieks

Hi Geke, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te horen dat het een interessante sessie voor je was. We gaan zeker wat doen met je feedback. Tot een volgende keer! Team WeShareTalent

Goede sprekers en een vlotte programma tijdens Scrum Master van het jaar.

De kennis en ervaring van Steven van den Heuvel kan je indrukwekkend noemen. Hele fijne afwisseling in zijn presentatie. De ceremonie mbt Scrum Master was het jaar was ook leuk opgebouwd. Als een echte outsider vanuit Groningen kreeg ik de indruk dat veel mensen elkaar onderling kende. Ik denk en hoop naarmate dit evenement groeit, de long list ook diverser wordt.

• Ik heb deelgenomen aan een: N.v.t.
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Duur van het programma
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Reeds benoemd in omschrijving
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Reeds benoemd in omschrijving
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Strategie en omgaan met mensen (conflicten behandelen).

Hi Jordano, Dankjewel voor je review. We gaan zeker wat doen met je feedback voor de volgende editie! Team WeShareTalent

Interessante workshop met bruikbare tips!

Interessante workshop waar je vervolgens meteen zelf mee aan de slag kan! Goede opbouw, tempo vd training was goed en leuke oefeningen die we meteen konden uitvoeren.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Afwisseling theorie/oefeningen
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Eerder afronden zodat je gezamenlijk af kunt sluiten (dus niet uitlopen)
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Top: duur vd workshop, communicatie vooraf over de workshop/tijdstip/datum
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Gedragsverandering

Hi Marije, Bedankt voor je mooie cijfer! We gaan zeker wat doen met je feedback. Hopelijk zien we je snel terug op een volgend event. Team WeShareTalent

Indrukwekkende dag met theorie afgewisseld met voorbeelden

Het is een intensieve dag zo met twee dagdelen maar je haalt er wel veel uit. Wel zijn de voorbeelden soms met wat weinig informatie waardoor het volledig inleven lastig is maar door de nagesprekken is het toch toereikend.

• Ik heb deelgenomen aan een: Masterclass
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? het open karakter
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? als ik iets in moet vullen de timing
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Wellicht met nieuwe leden een introductie, of een plek waarbij je kan kijken wat eenander doet?
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? iets vanuit een voorbeeld uit de techniek zou een keer leuk zijn, of een MKB variant

Hi Jeroen, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat het een interessante dag voor je was. We gaan zeker kijken of we wat kunnen doen met je feedback. Team WeShareTalent

Go with the flow

De scrum master van het jaar verkiezing was een inspiratie om bij aanwezig te zijn. Enige spanning onder de genomineerden, waaronder ikzelf, was aanwezig. Leuke connectie met vakgenoten en insiprerende vertellers. Mijn 2 cents: go with the flow maar niet te veel want wij zijn ook de flow veroorzakers.

• Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Opkomst
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Geluidskwaliteit
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Top: toegankelijkheid
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? ..

Hoi Marc, Bedankt voor je mooie cijfer! Wat leuk dat het zo'n inspirerend event voor je was! We gaan zeker wat doen met je feedback. Tot de volgende editie! Team WeShareTalent

Leuk en goed initiatief

Leuke middag, inspirerend, spannend en gezellig

• Ik heb deelgenomen aan een: Masterclass
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Inspirerende informatieve sessie
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? locatie en geluid
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? prima zo
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? geen idee

Hi Chantal, Bedankt voor je mooie cijfer. Wat leuk om te horen dat het een inspirerende en gezellige middag voor je was. We gaan zeker wat doen met je feedback. Team WeShareTalent

Leuk om te zien wat de mogelijkheden zijn met VR bij een training

Leuke ervaring en enthousiaste en ervaren trainers. Ook werd er gebruik gemaakt van mooie canvasses.

• Ik heb deelgenomen aan een: Masterclass
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? enthousiasme
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? we hadden nu iets te weinig tijd om nog verder de diepte in te gaan
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? gebruik van VR maakt een training speciaal
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja

Hi Christel, Bedankt voor je mooie review! We zien je graag terug bij een volgend event. Team WeShareTalent

Bijzonder

Een evenement met een bijzondere ervaring. Goed geregeld en interessant onderwerp.

• Ik heb deelgenomen aan een: Kijkje in de Keuken
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? De combinatie van luisteren en ervaren.
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Akoestiek van de ruimtes was niet ideaal voor het gebruik van de brillen.
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Top: Unieke ervaring
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? ESG

Hi Merel, Dankjewel voor je mooie cijfer en wat leuk om te horen dat het zo'n unieke ervaring voor je was. We gaan kijken wat we kunnen doen met je feedback, Team WeShareTalent

Inspirerende middag!

Goede mix van luisteren en zelf aan de slag. Ik vond het verhaal van Nienke precies goed; inhoudelijk de spijker op z'n kop, geen woord dat er niet in thuishoorde en qua lengte ook precies lang genoeg om de aandacht vast te kunnen houden. Fijn om daarna zelf aan de slag te gaan. Eerst met het spel, dat ik zowel confronterend als herkenbaar vond. Daarna in de breakout sessies met collega's. Heel waardevol om elkaar om zo'n manier beter te leren kennen én een actueel en boeiend onderwerp te bespreken. Ik heb er wel nieuwe ideeën opgedaan en energie van gekregen.

• Ik heb deelgenomen aan een: N.v.t.
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Verhouding zenden en interactie
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? ?
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? ?
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? ?

Hi Marjan, Bedankt voor je mooie review. Wat leuk om te horen dat je de sessie van Nienke zo goed vond. We zien je graag nog een keer terug bij een van onze andere sessies. Team WeShareTalent

laagdrempelig en leuke discussie

interactief, goede mix van slides en stukjes info, maar ook de dialoog met elkaar aan gaan. Tijd ging zo best snel!

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? mix tussen presentatie en geen slides
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? liever Teams ipv Zoom
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? -
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? -

Hi Nadine, Wat fijn om te horen dat het een leuke en interessante sessie voor je was! We zien je graag nog een keer terug. Team WeShareTalent

Fijne meetings

Het hele proces van inschrijven tot uitvoering is makkelijk; de communicatie is prima, waarschuwen op tijd en de zoomlink werkt altijd.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Nederlands als Nederlands kan
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? camera van de technische dame uitzetten
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? top: to the point tip: bij yoga alle camera's uit dan wordt het beeld van de instructeur het grootst, heel handig voor bijvoorbeeld tablet
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? vooral persoonlijke ontwikkeling

Hi Antoinette, Dankjewel voor je mooie cijfer! We gaan zeker wat doen met je feedback. Tot een volgende sessie! TeamWeShareTalent

Wederom een leuk event: Mirical morning

Leuk interessante en interactieve bijeenkomst waar je handvaten krijgt om direct toe te passen.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? enthousiasme docent
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? nu geen punten
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Tip ook aanbieden via teams niet alle organisaties staan zoom toe
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Baas in eigen brain, zou ik graag nog eens volgen

Hi Nynke, Dankjewel voor je review en wat leuk om te horen dat je het een leuke en interessant masterclass vond! We gaan kijken wat we kunnen doen met je gesuggereerde onderwerp voor een volgende masterclass. Team WeShareTalent

Goed om weer alles helder voor je te hebben.

Goed om de kennis over dit onderwerp weer scherp te krijgen en de nieuwe kennis in je op te nemen. Leuke manier van presenteren, helder.

• Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Interactie
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Variatie in de breakout rooms. Nu zat ik telkens met dezelfde mensen
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Bij het aanmelden voor een event kan ik niet terug zien of ik mij ooit al eerder heb aangemeld en heb meegedaan aan hetzelfde event. Wellicht is het mogelijk om een inlog-modus in te schakelen waarbij je, op het moment dat je je wil aanmelden voor een event, je te zien krijgt of je deze al hebt bijgewoond in het verleden
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Nee
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Hoe je concentratie hoog te kunnen houden

Hi Redouan, Bedankt voor je mooie review en je feedback! We gaan er zeker wat mee doen. Tot een volgend event! Team WeShareTalent

Goede eye openers

Altijd wel een paar goede tips die beklijven.

• Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? interactie
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? niets
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? houd de thematiek heel gefocust op specifieke uitdagingen
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? hoe om te gaan met een continue veranderende werkomgeving/governance binnen je organisatie

Hoi Suzanne, Bedankt voor je mooi cijfer! We zien je graag snel terug bij een volgend event! Team WeShareTalent

kort maar krachtig

kort webinar, duidelijk, to the point! voldoende ruimte voor vragen en interactie. fijn om andere mensen hun gedachten te horen en op die manier nieuwe inzichten op te doen

• Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? interactie
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? slides doorsturen achteraf
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? doe zo voort
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? timemanagement

Hi Sara, Bedankt voor je mooie review. We gaan zeker wat doen met je feedback. Team WeShareTalent

Waardevolle inzichten en een schop onder mijn kont!

Waardevol om direct advies te krijgen over eigen doelen en leiderschap. Dit bracht waardevolle inzichten en de motivatie om tot actie over te gaan. Frank zorgde ook voor een perspectief uit een hele andere hoek. Het was nog een betere masterclass geweest voor mij als er nog wat meer oefeningen in zaten waarmee ik aan de slag zou kunnen gaan.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? De mogelijkheid voor eigen input
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Persoonlijk vind ik concrete kleine oefeningen fijn om mee te krijgen. Dat zat er tot nu toe nog niet bij.
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? -
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? NLP

Hi Roos, Fijn om te horen dat de online masterclass je meerdere inzichten heeft gegeven. We gaan zeker wat doen met je feedback. Tot een volgende sessie! Team WeShareTalent

Veel geleerd in een kort tijdsbestek.

Leuke interessante bijeenkomst die ik zeker mensen kan aanraden.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? alles
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? niets
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? ..
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja

Hi Odette, Bedankt voor je mooie review. Leuk om te horen dat je deze sessie anderen aan zou raden. Tot bij een volgende sessie! Team WeShareTalent

Inspirerende sessie

De sessie was inspirerend. Er was ruimte voor interactie en voor vragen, wat heel prettig was.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Goede spreker met veel ervaring die de tijd neemt om vragen uitgebreid te beantwoorden
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Niets
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Niets
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Weet niet

Hoi Marc, Bedankt voor het mooie cijfer! Fijn om te horen dat het een inspirerende sessie voor je was, Tot een volgende keer! Team WeShareTalent

Het was "in principe" goed

Als je erbij bent geweest, weet je waarom ik daar schrijf. Leuke workshop, goede begeleiding.

• Ik heb deelgenomen aan een: N.v.t.
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Het praktijkmatig werken en humor
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Drinken in de ruimte en de tijden van begin en einde beter communiceren.
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Zie hierboven
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Ik ben niet op de hoogte vh programma

Hi José, Dankjewel voor je review. Goed om te horen dat het een dat je het een leuke workshop vond. We gaan zeker wat doen met je feedback. Mocht je verder op de hoogte gehouden willen worden van onze verdere events, kan je je altijd aanmelden voor onze nieuwsbrief. Team WeShareTalent

Veel geleerd en inzichten gekregen

Er is veel informatie gegeven, maar ook geïllustreerd door te doen. De trainer kon heel goed meedoen in de oefening en er even 'uit stappen' door toelichting te geven op wat er nu gebeurt in een gesprek. Heeft handvatten gegeven om over na te denken.

• Ik heb deelgenomen aan een: Masterclass
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? De casus en het oefenen met de trainer
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Niet te lang op 1 casus door gaan, maar dan weer algemener trekken of verder met het volgende punt
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Tip: maak de fysieke trainingen niet met al te veel mensen. Top: interessante onderwerpen
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Technieken om door te vragen, iemands onderliggende ideeën/vragen te achterhalen. Maar volgens mij krijg ik dit ook nog in een SKLLS training.

Hi Lieke, Dankjewel voor je review. Fijn om te horen dat je veel geleerd hebt. We gaan zeker wat doen met je feedback. Team WeShareTalent

Interessante, korte training!

Het was een interessante training over gebruik van AI/Canva. Ik had verwacht dat het iets meer over Canva ging, maar de focus lag meer op AI. Desalniettemin super interessant. Op het einde vond ik het wel wat snel gaan door de tijdsdruk.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Alles was goed.
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Soms mag er wat meer interactie zijn, maar dat is lastig online
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Geen
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? AI

Hi Talitha, Dankjewel voor je review. Fijn om te horen dat het een interessante sessie voor je was. We gaan zeker wat doen met je feedback. Team WeShareTalent