Netjes

Ik vond alleen jammer dat jullie telkens het oproepkaart niet naar me toestuurde met het examen derbij maar voor de rest rijlessen en theorie gingen super goed!

• Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

Fijne en duidelijke uitleg. Alles geleerd wat ik moest weten om mijn taxi examen in 1x te halen.

TOP BEDRIJF

Ik wil Wolf Taxi opleidingen heel erg bedanken voor een goede uitleg,en een goede service, alles was enorm goed! Ik heb tijdens mijn lessen heel veel geleerd van Don van der Bilt! Ik raad iedereen aan om bij Wolf te gaan lessen want ze zijn echt klantgericht voldoet aan je wensen. Vandaag ben ik in een keer geslaagd!!!!! Ik wil jullie nogmaals heel erg bedanken voor jullie klantvriendelijkheid en jullie services!!! Groetjes Hilal

Beste rijinstructeur ooit

Toen ik begon met mijn rijlessen was er overduidelijk ontzettende rijangst aanwezig, echter heb ik het geluk gehad dat ik een instructeur van goud kreeg. Mark heeft zo ontzettend veel geduld met mij gehad, is altijd kalm gebleven en heeft mij er door heen geloodst. Zonder hem had ik het nooit gehaald dus ik ben hem echt ontzettend dankbaar. Professioneel, geduldig, gezellig en ontzettend aardig. De auto was altijd mooi schoon en goed onderhouden, hij was altijd op tijd en alle lessen verliepen via het schema. De communicatie met kantoor verliep moeizamer, zeker het verzetten van rijlessen is lastig en je merkt dat er erg gepushd wordt op een pakket wat een beetje een nare nasmaak bij mij achter heeft gelaten maar ach, eindstand is en blijft het een bedrijf wat net als alle anderen ook winst moet maken. Echter ben ik overal tevreden en blij dat ik geslaagd ben !

Geslaagd!!

Ik ben geslaagd!! Ik heb echt een super ervaring gehad bij WOLF. Goede begeleiding, erg gezellig, en uiteraard super rij-instructeur (shout out naar Michel Huizinga)! :)

Geslaagd met Wolf

Ik wil graag mijn positieve ervaring delen met Wolf Rijbewijsshop in Utrecht. De rijinstructeur, Gideon, is absoluut geweldig voor mensen die onzeker zijn tijdens het rijden. Gideon is de perfecte instructeur om je zelfvertrouwen een boost te geven. Hij creëert een ondersteunende en vertrouwde leeromgeving. Ik durfde bij Gideon al mijn vragen te stellen! Na 2 keer ben ik geslaagd en daar ben ik heel blij mee :D

• Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

De rijlessen kan ik zeker aanbevelen voor anderen. Je krijgt echt begeleiding naar het rijexamen op maat. Je volgt alles ook gemakkelijk met de app.

De Beste Rijschool !

Ik heb vandaag mijn rijbewijs gehaald bij Wolf rijschool, de beste rijschool !! Ik heb gezellige en leuke leertijden gehad, mijn rij instructeur legde duidelijk en goed de lessen uit. So naar Mark P voor de leerzame tijden en voor alles! Als je opzoek bent voor de beste rijschool zou ik zeker hier naar toe komen. En ik bedank Wolf Rijschool heel erg die mij geholpen heeft met het behalen van m’n rijbewijs. Wens jullie succes in het leven!

• Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

Dankzij Farid de makkelijkste examen ooit!

Bedankt Farid voor de goede uitleg. Alles wat er gevraagd of voorgekomen is tijdens het examen had mij precies zo uitgelegd. Alles werd zo simpel en duidelijk uitgelegd en dat zorgt voor een rustig gevoel tijdens het examen. Nogmaals Farid en Wolf hartelijk dan

Super fijne rijschool

Faried geeft heel goed en eerlijk les, daarom ook gelijk geslaagd. Cili-Ann

Goede rijlessen

Ik vind Faried hele goed instructeur heel veel geduld en duidelijk met uitleg dank je wel

• Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

Goede begeleiding, fijne app & videos, in 1x geslaagd!

Fijne rijschool met fijne app, snel antwoordende klantenservice en handige videos om goed voorbereid aan elke les te kunnen beginnen en situaties goed te interpreteren. Jacintha (Amsterdam) geeft continue goede feedback tijdens de lessen en houdt je scherp op terugkomende fouten. Dit heeft me goed geholpen om routines op te bouwen tijdens het rijden! Daarmee in 1x geslaagd - liever streng tijdens de rijlessen, dan te laks en tijdens een examen afgerekend worden!

Fijne instructeur! Goede tips

Ik had Faried als instructeur. In een woord: geweldig. Hij kijkt goed naar hoe je rijdt en geeft heldere en goede aanwijzingen om dingen beter te doen. Mede dankzij hem ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn chauffeurspas. Superblij mee!!

Zeer tevreden over Wolf

Mijn taxiopleiding gedaan bij Wolf. Alles keurig geregeld en met de praktijklessen zeer fijne instructeurs gehad. Don en Faried. Alles goed en duidelijk uitgelegd, goede tips ! Zeker Faried met de goede begeleiding tijdens mijn examen. Super bedankt !

• Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

Het was leuk en leerzaam tijd

Farid Moharam Jij was top , bedankt voor u tijd en tips U bent geweldig.

• Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

Wouldn't have passed without WOLF!

I had a great experience with WOLF. My instructor, Mark, was always supportive and encouraging throughout the lessons. The car was always in top shape, and the learning materials such as the book and the app helped me prepare for each of my lessons. As a person with ADHD, having positive reinforcement was fundamental in me passing my exam, and the way Mark led each lesson made me feel safe and eager to drive better every time. I'd recommend WOLF rijbewijsshop to anyone!

• Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

Fantastisch! Goede en vakkundige instructeurs.

De beroepschauffeurs gevolgd. Goede en professionele instructeurs. Fijne en goede comminucatie. Een aanrader!!

• Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

Heldere uitleg en gezellige tijd gehad

Ik heb in 2x mijn rijbewijs gehaald met les van via Mark Pijnenburg. De lessen zijn gezellig, informatief en helder. Als ik vragen had over het rijden of over de auto had kreeg ik duidelijk uitleg. Ook het contact met de Rijschool zelf was prima. Ze zijn altijd bereikbaar voor vragen over bijvoorbeeld de examendatum en het personeel is erg vriendelijk. Bedankt!

Duidelijke uitleg

De rijlessen met Farid heb ik als prettig ervaren. Duidelijke en geduldige uitleg.

• Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

De lessen waren duidelijk en makkelijk te begrijpen

• Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

Goede uitleg, slimme techniek.

Ik heb heel snel veel geleerd van Marky Stanneveld, ben hem heel dankbaar voor de keurige slim doordachte lessen!

• Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

Professionele en prettige begeleiding naar taxi diploma

In 2 x 2 praktijklessen en met een digitale training website voor theorie begeleid naar het theorie en praktijkexamen voor taxi

• Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

Bij Wolf ben je zeker geslaagd!

Ik heb in 1x mijn auto rijbewijs gehaald. Veel dank aan de professionele instructrice Filiz! Proefles werd snel ingepland door de klantenservice. Filiz gaf advies voor hoeveel rijlessen ik nodig had. Zonder twijfel vertrouwde ik op haar advies. Filiz komt altijd op tijd en geeft duidelijke uitleg, instructies en gouden tips. Haar tekeningen voor elke manoeuvre waren mijn sleutel tot succes. Rijlessen werden snel ingepland in de Wolf app. De app was erg handig om mijn voortgang tijdens de cursus bij te houden. Ook de clips in de app waren belangrijk om de puntjes op de i te zetten. Filiz je bent een topper en ik zou je aan iedereen aanbevelen.

niet goed niet slecht.

Prima rijschool. Maar de manier hoe er word gecommuniceert is gewoon zeer jammer. Ook geven ze vaak foute informatie en als je dan voor een verassing komt te staan "ligt het niet aan hun". Ik had eerst een rij instructrise die niet meer goed in elkaar zat (Lichamelijk). Ze viel in slaap tijdens een van mijn eerste rijlessen waardoor ik een een gevaarlijke situatie terecht kwam. Hier is niet goed maar ook niet slecht mee omgegaan door Wolf. Doordat we zo snel actie hadden ondernomen zou ik een andere rij instructeur krijgen. Sebas echt een topgozer maar die gaf alleen les in Almere en daar zou ik ook naar toe moeten komen. Als compensatie voor het "ongemak" (wat in eerste instantie niet eens had mogen gebeuren) kwamen ze mij toch thuis ophalen tot ik mijn rij examen had gehaald. Jammer genoeg was ik niet in een keer geslaagd wat zou betekenen dat ik naar Almere zou moeten komen. Toen ik vervolgens vroeg of ik de laatste paar lessen gewoon thuis opgehaald zou kunnen worden (omdat het mij meer rijstijd zou kosten om naar Almere toe te komen dan dat ze mij thuis zouden ophalen) kreeg ik als antwoord. "Het is qua reistijd voor ons, aangezien we geen instructeur meer hebben in Almere. DE reden dat we de uitzondering hebben gemaakt is omdat het vanuit onze kan veranderde en we geen instructeur meer hadden in regio Hilversum. Vandaag dat ik nu heb aangegeven dat het kan maar dat je dan wel naar Almere dient te komen." Zo vlak voor mijn examen had ik nog een paar lessen ingepland voor herhaling en met alle tegenzin ging ik met het ov naar Almere. Toen ik plots een belletje kreeg van Sebas met het bericht. "blijf maar thuis ik kom je wel ophalen." Door het initiatief en positieve insteek van Sebas ben ik tot mijn verbazing alle resterende lessen thuis opgehaald door hem. En ik kan zeker zeggen dat ik puur door Sebas ben geslaagd. Ik zou Sebas zeker 5 sterren geven, maar de rijschool zelf een 2. Puur de manier hoe er is gehandeld en hoe er word gecommuniceerd met jou als "k

Uitstekende rijschool.

Ik heb WOLF als een uitstekende rijschool ervaren. Van tevoren een duidelijke planning gekregen om naar het examen toe te werken. Tijdens de lessen perfecte uitleg gekregen van een vriendelijke instructeur. Al bij al keurige rijschool waar je met zelfverzekerheid het examen in gaat. Dankjewel voor de lessen Don!