Goed maar duur

Fijne lessen, altijd op tijd en goed in te plannen. Wel erg prijzig. Pakket valt mee maar daar heb je nooit genoeg aan. Lessen er bij kopen kost je erg veel en examens/ tussentoetsen zijn voor een student bijna niet op te hoesten.

• Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

Rijlessen waarbij ik me op mijn gemak voelde.

De rijinstructeur van wolf is streber en heeft het beste met zijn leerlingen voor. De instructeur probeert het beste in jou als leerling naar boven te halen. De rijlessen waren prettig, leerzaam en ik voelde me op mijn gemak. Het lessen bij wolf middels de app is ook zeer prettig. Hierdoor ben je flexibel in het inplannen van je rijlessen en kan dit ook zelfstandig waarmaken.

• Ervaring met: Wolf BE Opleidingen

Waarom nog twijfelen, gewoon doen!!

10 jaar geleden had ik mijn B rijbewijs bij WOLF rijbewijsshop gehaald. na lang wikken en wegen heb ik toch besloten om mijn taxi opleiding weer eens bij wolf te gaan volgen. Heb theorie en praktijk in 1 keer gehaald!! en mijn taxipas binnen 6 weken al in de pocket Dankzij de 21 uurs online examen training en 4 uur rijlessen tijdens de rijlessen wordt er diep op ingegaan op o.a klantgerichtheid, PAMAN, Route keuze, ritprijs professioneel en comfortable rijgedrag communicatie met de klant enz.. Als je dan nog niet slaagt, ligt het niet aan WOLF opleidingen maar aan jezelf ;) in een woord GEWELDIG!! Bedankt Arjan Zijl voor de geweldige lessen en heb veel van je mogen leren.

Goede begeleiding

Goede begeleiding gehad, alles is goed uitgelegd

• Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

Door de rijschool Wolf heb ik super snel in 1 keer mijn rijbewijs gehaalt. Ik werd super goed begeleid door mijn instructrice en voelde me erg comfortabel achter het stuur. Bedankt!

Top rijschool!

Er is zo veel keuze, en er zijn zo ongelofelijk veel slechte rijscholen. Ik vond het daarom best spannend om een rijschool uit te kiezen. Toen ik Wolf koos voelde het gelijk goed, vanaf de proefles had ik al het gevoel dat ik het wel zou halen en dat is gelukt! Ik had een vaste instructeur en ik heb een paar keer een andere instructeur gehad (als mijn vaste niet kon en ik wel wilde lessen bijvoorbeeld) en beiden hebben echt onwijs goed bijgedragen aan het slagen. De puntjes die ik van de ene instructeur kreeg kon de ander goed oppakken en andersom, maar ze hadden ook weer hun eigen stijl in die puntjes verwerken. Laatste punt, bedrijven kunnen een voorbeeld nemen aan de klantenservice van Wolf. Natuurlijk gaat het om het rijden, maar fijn contact bij het regelen van je rijbewijs is heel prettig. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar ik ben enorm tevreden!

Docent top, Rijschool zelf minder

Mijn docent was erg goed. De rijschool zelf kon beter, app die niet goed werkt. Ook is de rijschool ook erg duur.

snel je rijbewijs :)

Ik heb elke keer een leuke rijles met de instructeur. Ook tijdens het rijden gezellig praten met je instructeur. En hij is rustig nergens om druk over te maken als je fouten maak dan ziet hij je fouten en help hij je er goed mee. En hij steun je goed op de goede manier. Een geweldige rijschool.

• Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

Alles was goed georganiseerd!

Ik ben zeer tevreden over het hele traject ! In het bijzonder over Don v d Bilt ( zou ik zijn telefoonnummer mogen hebben ?) Met vriendelijke groeten Bette de Boer

Top rijschool!!

Ik ben super tevreden met wolf! Heb altijd met veel plezier gelest.

Goede Communicatie

Alles perfect verlopen alleen toen ik bij cbr in Den Bosch hoorde dat ik een geleende auto had om af te rijden steeg toch wel de spanning.

Is aan te bevelen

Mijn ervaring met Wolf is dat alles in het werk gesteld wordt door Wolf om je te begeleiden. Wel 90% digitale communicatie.

Alles word duidelijk uitgelegd

Alles word duidelijk uitgelegd en het word goed herhaald. Alleen dat er bij een rijles de instructriese ziek was en ik daar niet op de hoogte ben van gebracht dat vond ik wel minder.

Binnen 5 weken mijn taxipas gehaald

Goede ervaring , zeker het online leren is gemakkelijk.

• Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

Had me geen betere rijschool en rijdocent kunnen. wensen

Ik heb mijn rijbewijs in iets langer dan een maand gehaald. Dat kwam zeker door mijn rijdocent Ronald heb onwijs goeie lessen gehad en hij stelde me goed op me gemak. En wat super fijn was is de Planing van wolf onwijs fijn en makkelijk aan te passen zo kon ik het mooi combineren met van alles. Ik zou wolf zeker aanraden bij iedereen want had het me niet beter kunnen voorstellen.

Zeer goede ervaring met instructeur Gijs en bedrijf Wolf

Wolf + gratis instructiefilmpjes op de site! + proefles/intake-instructeur is daadwerkelijk je potentiele instructeur + fijne snelle communicatie via o.a. whatsapp + achteraf betalen - rekening niet altijd samengevoegd - wat duurder Gijs + efficiente informatie-dichte lessen + fijne manier van (veel) feedback geven! + flexibel en vriendelijk

Excellent

mijn instructeur, Willem van Blijderveen, was super Bekwaamde, professioneel, communicatief heel sterk

Prettig

Op een fijne manier alles aangeleerd gekregen. Ook was de klantenservice altijd bereid mee te denken bij het plannen van rijlessen.

• Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

Deze lerares heb mij goed voorbereid fareduas

Ik dank wolf.rij school heel veel sterkte Groetjes aan aan iedereen en gelukkig nieuwjaar en beste wensen aan wolf rijschool. 👍👍👍👍

Top👍

Ik was tevreden met de lessen, goede instructeur, top

• Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

Goede en duidelijk instructie gekregen

Goede en duidelijke instructie gekregen, zodat ik in een keer kon slagen voor theorie en praktijk.

• Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

Uitstekende communicatie. Uitstekend leersysteem!

Goede communicatie. Goed online leersysteem!

Uitstekende rijschool/instructeur

In paar woorden echt een top rijschool duidelijk, eerlijk. Echte aanrader als rijinstructeur: Gideon.

• Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

Heel erg leerzame lessen!

Heb bij verschillende rijscholen lessen gehad, maar bij Bianca de Boer Sterken heb ik extra veel informatie gekregen over hoe moet ik veilig rijden. Door deze informatie welke Bianca mij heeft gegeven, is mijn zelfvertrouwen verstevigd en angst verdwenen. De beste instruktrice welke ik ooit gehad heb en wil rijschool Wolf bij iedereen aanraden.

Prettige rijschool en denken

Na paar keer met verschillende rijscholen een proefles, Te hebben gehad kwam ik bij wolf rijschool. Ik was dik tevreden met mijn rijinstructrice leidy. Ze is kalm duidelijk en professioneel met lesgeven.

Ervaring met: