Super fijne rijschool

Ik ben heel tevreden over Wolf en met name over mijn fijne rijinstructeur Michel. Dankzij zijn rustige houding voelde ik me altijd op mijn gemak en ben ik zelfverzekerd mijn examen ingegaan. Absoluut een aanrader deze rijschool!

Fijne, rustige rij instructeur Martijn

Door Martijn heb ik mijn praktijk examen voor de taxi in alle rust kunnen behalen. Duidelijke uitleg, hij stelt je gerust en geeft je vertrouwen en dat is bij iemand met faalangst ontzettend fijn! Bedankt!!!! Theorie gedeelte wat je zelf moet leren is ook duidelijk.

goeie rijles & hulpzame medewerkers

Ik heb verschillende rijinstructeurs gehad bij deze rijschool maar elke waren ze erg aardig en behulpzaam. Ze gaven goeie tips! Maar vooral Olga vond ik erg aardig, veel gelachen tijdens het rijden maar ook echt goed geholpen. Ik had wat stress na eerder gezakt te zijn bij een andere rijschool, maar Olga heeft geholpen het zelfvertrouwen terug te vinden. Daarnaast kan je goed contact opnemen met Michelle en zij kijkt ook echt waar ze je kan helpen! Ik kan het rijden hier zeker aanraden :)

• Ervaring met: Wolf BE Opleidingen

Uitstekende begeleiding

Ik heb gelest in Arnhem bij Martijn. 8 jaar geleden heb ik bij een andere rijschool gelest, maar uiteindelijk gestopt na 2 keer zakken. Paar maanden geleden besloten toch weer te beginnen met lessen maar dit keer bij Wolf rijbewijsshop. Ik ben begonnen met weinig zelfvertrouwen en onzekerheid in het rijden. Dankzij de begeleiding van Martijn kreeg ik veel plezier in het lessen en heb dan ook binnen 5 maanden in 1 keer mijn rijbewijs gehaald!

• Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

Zeer prettige ervaring met rijinstructeur en communicatie over het algemeen.

Ik heb mijn rijlessen af mogen nemen bij Wolf onder begeleiding van Ronald, een prettige rijinstructeur die je goed leert rijden maar ook zelfvertrouwen geeft door zijn manier van communicatie. Ik raad Wolf en specifiek Ronald dan ook zeer aan! Pluspunten: - Duidelijke en overzichtelijke app waar je alles kan bijhouden en inplannen - Communicatie verloopt soepel via app of telefoon, reactie altijd snel en vriendelijk. - Lespakketten overzichtelijk en prettig - Lessen zelf zeer prettig, duidelijk leersysteem die terug te zien is in de app. - Leraar Ronald zeer prettig, vriendelijk en ook gezzelig! Feedbackpunt: - ik weet dat ze hard op zoek zijn naar meer les instructeurs, maar les inplannen was soms lastiger dan gehoopt omdat het al snel volgeboekt is was. Je moet ruim op tijd inplannen anders moet je flink wachten. Conclusie: Ik kan je Wolf zeer aanraden, zeer prettige ervaring met hun lessen. Ronald is een top instructeur, Ronald bedankt voor de leuke tijd!

• Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

De rijlessen zijn goed verlopen. Vooral de service om de lessen heen (klantenservice/contact, de app, etc. ) zijn goed geregeld

• Ervaring met: Wolf BE Opleidingen

Heel erg fijn, behulpzaam en op maat

Voorheen had ik al bij andere scholen gereden, en na een aantal jaar heb ik het rijden weer opgepakt bij Wolf. Een hele fijne rijschool waarin je zowel het auto rijden als het opbouwen van het vertrouwen in je eigen kunnen goed meekrijgt. Daarbij is er ook veel aandacht besteed aan het voorbereiden van het examen d.w.v. oefenexamens met de rij instructeur. Mijn lessen heb ik met Ouiam gehad die heel goed en rustig les gaf en me het vertrouwen gaf om zelfstandig te rijden. Ik ben blij dat ik deze school heb gekozen toen ik weer besloot om voor mijn rijbewijs te gaan!

Super rijlessen gehad

Heel goede ervaring gehad, waarin ik paar maand met Ouiam als instructeur reed. De lessen waren erg gezellig en ze gaf me rust en zelfvertrouwen om te slagen. Het was dus echt een fijne tijd; aanrader!

Mijn ervaring was super

De rijlessen waren super veel leerzame rijlessen gehad ik wil de rijinstructeur Marcel en de klantenservice bedanken voor alles. Mocht je zelf opzoek zijn naar een auto rijschool dan is Wolf Rijbewijsshop echt een aanrader

• Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

Een zeer prettige rijschool, goed telefonisch bereikbaar, vriendelijk met deskundige rijinstructeurs

Ik heb de lessen bij Wolf rijbewijsschop als zeer prettig ervaren. Mijn rijinstructeur was zeer deskundig, kon op een duidelijke manier informatie overbrengen en gaf gerichte feedback. Ik vond het prettig dat tussendoor meerdere keren werd gepeild op welke rij-onderdelen ik mij voldoende bekwaam voelde en welke ik nog verder zou willen ontwikkelen. Ik heb het gevoel gehad dat het maatwerk was en de lessen aangepast werden op de individuele leercurve. Tijdens de lessen voorafgaand aan het praktijkexamen ben ik goed ingelicht over het verloop van het examen. Dit draagde mede bij aan een minder stressvol begin van het examen. Kortom, ik ben erg tevreden.

• Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

Een hele goede ervaring gehad met deze rijschool

Vanaf het begin van de rijlessen was er een duidelijk stappenplan om naar het examen toe te werken. De rij instructeur was erg fijn. Ik heb de rijlessen met een goed een fijn gevoel ervaren.

• Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

Goede rijschool, denkt mee en zijn flexibel in tijden. Ik had een uitstekende instructeur (Fred) die naast gezellig ook goed zag waar meer aandacht voor nodig was tijdens het lessen. Prijs kwaliteit is het 1000% waard.

Luisteren en leveren

Denken met je mee. De helpdesk is altijd bereikbaar. Instructeur is flexibel. Fijne rijlessen gehad. Niet te formeel, maar lekker luchtig.

Uitstekende rijschool

Ik heb een spoedopleiding gevolgd bij Wolf. Les gehad van Carlton. Een hele aardige man die alles heel duidelijk uitlegt. Binnen 1 week mijn rijbewijs gehaald! Haal hier je rijbewijs!

Misleiding examendatum

Telefonisch reservering gedaan voor examendatum en een uur later factuur voldaan. Teruggebeld zoals afgesproken kreeg ik tot mijn verbazing de examendatum een maand later met de verhaal dat de examendatum waarvoor ik belde verkocht is. Dit terwijl ik tot twee keer toe heb moeten bellen voor een bevestigingsmail om de factuur te voldoen. Onprofessioneel gedrag bij reservering en telefonisch contact dit terwijl mijn rijlessen nog niet eens zijn begonnen. Wordt duidelijk misbruik gemaakt van de krapte bij CBR door met examendatums te spelen. Uiteindelijk mijn geld teruggeëist en in afwachting hoe dat zal verlopen.

Helemaal super

Binnen twee maanden tijd mijn rijbewijs kunnen halen, top instructeur en hele fijne klantenservice!

Alles mogelijk in overleg

Mijn zoon is geslaagd in 8 rijlessen. Mijn ervaring net andere rijscholen is dat leerlingen extreem veel lessen volgen. Bij mijn zoon werd eerlijk gezegd dat dit niet nodig was en dat hij beter alleen voor zijn examen een paar keer kon lessen. En hij is in een keer geslaagd!

Zeer goed!

Goede begeleiding gehad van Don. Dankzij hem ben ik in één keer geslaagd voor het examen. Nogmaals bedankt voor de goede hulp Don!

• Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

Goede begeleiding, professioneel en vriendelijk

Goede begeleiding gehad van Don, mede daardoor eerste keer geslaagd. Vriendelijk, professioneel. Weet het zakelijke en het persoonlijke uitstekend te combineren

Gezellig en Professioneel

De lessen waren goed, je word weer even aan handelingen herinnert die je jezelf aangeleerd heb in de tijd dat je je rijbewijs hebt. Goede uitleg, rust en gezelligheid. De voorbereidingen naar het examen toe waren duidelijk en als je vragen hebt, kan je altijd even een WhatsApp sturen. Bedankt!

top Taxi rijschool

Mijn rijlessen waren top geregeld, goede uitleg van Don gekregen en veel geleerd. Al bij al zeker de moeite waard om met deze rijschool in zee te gaan .

• Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

Ik vond het een hele fijne ervaring

Ik heb rijles gehad van Daniël. Ik vond het een hele fijne en lieve man om rijles van te krijgen. Ik voelde mij op mijn gemak. En heb niks te klagen.

• Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

Quick, clear and informative!

I had to exchange my license from the UAE (new theory and practical exam) so I contacted Wolf and informed them I would prefer to take these lessons after work and at the weekends. They arranged everything for me and it was clearly presented in the app. The lessons provided by Fred were fun and clearly explained in English. Two weeks of lessons followed by passing the first exam.

• Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

Outstanding car driving instructor with motivating and friendly teaching skills, highly recommended!

I had the pleasure of learning to drive with an exceptional instructor who truly made the entire experience enjoyable and motivating. Mark Stanneveld was friendly and approachable nature put me at ease from day one. His ability to provide clear and effective driving instructions was remarkable, making each lesson productive and confidence-building. I can't thank him enough for his excellent teaching skills and unwavering vering support throughout my driving journey. I highly recommend Mark Stanneveld to anyone looking for a top-notch driving instructor!

Een goede ervaring

Ik heb mijn rijopleiding bij WOLF als fijn ervaren. De klantenservice stond je altijd netjes te woord als je vragen had en vond ik het erg fijn dat je zelf gemakkelijk je lessen kon plannen en annuleren in de app. Ook wil ik mijn rijinstructeur Gideon nog bedanken voor de fijne en gezellige lessen. Je had een fijne en duidelijke manier van uitleggen en waneer het even moeilijker werd wist je precies hoe en wat te doen zodat ik mezelf weer wist te herpakken.