Geweldige rijschool en instructeur!

Ik zou Wolf aan elke toekomstige bestuurder aanraden en, mocht je in Amsterdam gaan lessen, in het bijzonder Scott Nolen als instructeur. Dankzij de goede begeleiding van Scott heb ik in 1 keer mijn theorie en praktijk kunnen halen. De lessen werden goed besproken en begeleid, met veel ruimte voor eigen initiatief en suggesties over wat je wilt leren tijdens die les. De communicatie met Wolf verliep ook altijd soepeltjes met snelle reacties en duidelijke instructies over de stappen naar het examen. De moderne auto's (BMW-Mini) zijn ook heerlijk om in te lessen. Kortom niets meer dan goede ervaringen bij deze rijschool.

Ik vond het goed

Ik vond de rijschool goed want ik werk goed geholpen en ik ben meteen geslaagd

Fijne ervaring

professioneel , en super geduldig

in 4 jaar tijd heb ik 2 keer gebruik gemaakt van wolf rijschool.

• Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

Ik heb een hele relaxte tijd gehad tijdens het lessen wat voor mij extra goed werkt. Ik heb een versnelde cursus gedaan en doordat ik zoveel leste in een week leerde ik het veel sneller.

Highly Recommend!

Hi All, Had a great experience with Wolf, I am an experienced driver out of the US and Ralph and Scott made my experience. Very patient and did not make me do more lessons than I needed. Passed on my first attempt, I honestly would recommend for a beginner to an experienced driver. Again thank you for all of the support Team Wolf! Cheers

fijne lessen en begeleiding

Ik vond de rijlessen prettig. Ook samen met een andere leerling want dan hoor je weer andere dingen. Alles wat je krijgt met praktijkexamen heb je wel uitgelegd gekregen. Voor mezelf dacht ik dat de rit met navigatie het makkelijkst zou zijn, maar dit viel juist tegen want ook dan kun je je bijvoorbeeld vergissen door de zenuwen en dan moet je het zelf zo goed mogelijk oplossen. Dus bijvoorbeeld dat je dan rechtsaf had gemoeten, maar dan doorrijdt!

• Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

keurige en duidelijke uitleg,zowel met theorie als praktijk

prima instrukteur, duidelijke en goede communicatie, jammer dat hij voor ajax is

Goede en deskundige uitleg

Prettig leren per module

Excellent for foreigners!

As I'm not originally from the Netherlands, I was originally hesitant about obtaining a license here, given that I'm not entirely fluent in Dutch. However, the WOLF team and my instructor were both extremely helpful, and there were no issues in our communication.

Goede leerschool

Mijn eerste ervaring was minder,maar bij mijn 2 de instructeur kon ik mij goed in vinden. Werd duidelijk gezegt en begeleid wat er van mij verwacht word. De begeleiding was zeer goed...Een ervaren en bedreven instructeur die je de aandacht geeft die je nodig hebt om te slagen En duidelijke uitleg Zeker een aanrader om mee te lessen.

• Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

Als prima ervaren opleiding. Zowel de administratie (Tamara) als de rij-instructie (Firdeviz) hebben mij goed op weg geholpen om het examen te halen.

• Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

Prettige instructeur met veel kennis en kunde

Helaas was er in het begin niet veel tijd om snel te lessen. Iets wat ik wel wilde. Dit maakte uiteindelijk niet heel veel uit want de lessen zelf waren altijd erg prettig en ik voelde mij altijd op mijn gemak. Ik vond het altijd leuk om te lessen en heb veel mogen leren.

gewoon goed

gewoon goed

• Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

Ik ben gezakt voor mijn praktijkexamen doordat ik een verkeerde route aan heb geleerd

Mijn ervaring is over het algemeen goed, maar ik ben gezakt omdat ik de verkeerde route aan heb geleerd. Dit kreeg ik te horen van degene die normaal gesproken de lessen verzorgd voor Amsterdam. Zij is vervangen door twee collega's die niet uit Amsterdam kwamen. Met beiden heb ik de verkeerde route gereden en beide keren was dat ook de route die ik moest rijden op het examen. Op het herexamen heb ik voor de juiste route gekozen en ben ik geslaagd. Ik wil graag dat hier nog naar gekeken wordt.

Top!!

Dankzij leerzame en leuke rijlessen heb ik uiteindelijk m'n rijbewijs kunnen halen!

Geweldige rijschool

Ik ben bij wolf uitgekomen omdat iemand die ik ken hier leste. Ik vind het een heel fijne rijschool. Iedereen van de klantenservice is super vriendelijk, als er een les wegviel dachten ze altijd met mij mee. Zelfs toen ik een half jaar geen les meer had, kon ik zonder problemen verder lessen. Vanaf de eerste les had ik al een klik met mijn instructrice (Cynthia). Ze is heel aardig en professioneel. Ik zou haar aan iedereen aanbevelen.

• Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

Had de best rij instructeur

Wolf Taxi is de best

Prima rijschool

Goede hulpverlening, duidelijke communicatie.

• Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

Goede service zal het zo weer doen!

Heb mijn Theorie en praktijk voor taxi chauffeur in 1 keer gehaald dankzij de service van Wolf met de benodigde lesstof en opleiding leer je alles op zn best.

• Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

Erg leerzame, leuke en vooral gezellige rijlessen gehad met Fred!

De rijlessen waren top. De manier waarop ik aanwijzingen en tips kreeg was heel fijn. Ook vloog de tijd altijd voorbij, omdat het bijna nooit stil is met Fred in de auto. Zo leer je meteen multitasken. Een heel groot compliment voor Fred, hij is een fantastische instructeur!

Nice experience

Good school and really friendly instructor. I feel comfortable and confident to drive.

Het was de beste

• Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

Veel geleerd van de rijlessen.

Ik heb bijzonder veel geleerd van de rijlessen, en dat heeft zicht uiteindelijk bestempeld met een rijbewijs!!

Goede gestructureerde rijschool

Goede instructeurs en fijne Auto's om in te lessen.