Goede instructeur, allemaal erg goed geregeld

• Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

Geslaagd na veel gedoe

Ik begon in 2017 met mijn rijlessen bij wolf. Lessen inplannen was soms erg lastig wegens drukte. De instructeurs die er op dat moment waren vonden het rijles geven minder belangrijk dan bellen met elkaar. Gelukkig kwam daar sinds halverwege 2018 verandering in en kreeg ik eindelijk een goede instructrice. Vanaf toen kon ik echt goed les volgen en leerde ik in een paar maanden meer dan in een jaar tijd bij mijn vorige instructeurs.

• Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

Goede service en direct handelen

Wolf is een prima rijschool. Alles gaat in overleg en er word direct gehandeld. Als je iets vraagt krijg je direct antwoord per mail of app.

Ik heb in Zwolle de lessen gevolgd bij Wolf. Bart is een hele fijne instructeur, heel coachend en met veel geduld. Toen ik me voor het examen nog niet helemaal safe voelden, kon ik in het weekend nog een extra les plannen. Ik ben in een keer geslaagd, echt super!

Heel positief

Goede instructeurs, Wiilem van Blijderveen, Een man met ervaring en stelt je op je gemak. Ook van uit Wolf zelf alles keurig geregeld en men laat je ook nog via de mail en Whats app weten dat er een rijles is of examen,

Fijne mensen goede voorberijding

Ik ben slecht in theorie en ik ben de 1e keer geslaagd Was zenuwachtig voor me exanem en derij instructeur stelde me gelukkig een beetje gerust en ook practijk 1e keer gealaagd Bedankt toppers!

Uitstekend begeleid

Voor de theorie prima leerboek en fijne internet site om te oefenen en praktijk super begeleid en goede uitleg

Compleet, ervaren, betrokken en vriendelijk

Dan heb ik het natuurlijk over de school maar zeker ook over Bart de Boer, mijn instructeur.

Prima begeleiding en voorbereiding.

Ik ben geholpen waar ik hulp nodig had. Het online leerprogramma is de perfecte voorbereiding voor theorie examen en de rijlessen waren leuk om te doen en ideaal voor het praktijk examen! Hele goeie begeleiding en voor mij een uitstekende ervaring.

Super!

Was een super ervaring en mijn instructeur heeft mij op alles voorbereid om zo door mijn examen van de taxi te 'fietsen'. Zeer zeker een aanrader!

gewoon uitstekend!

Vanaf begin tot eind enorm goed geholpen. Vriendelijk,duidelijk,correct.

Meedenkend flexibel vakkundig

Ik geef een negen omdat er altijd een punt van verbetering moet zijn om scherp te blijven. maar eerlijk gezegd zou ik niet weten op welk punt. Top rijschool prima organisatie.

Goede rijinstructeurs die je onzekerheid weg neemt

Nadat ik de gezakt was de laatste keer zakte ook mijn moed weg. Mijn rij instructeur heeft mijn onzekerheid weggenomen en nu heb ik mijn roze pasje! Bedankt voor het geduld en de motivatie. Jullie zal ik zeker aanraden!

Fijne rijlessen gehad met Peter Swinkels als instructeur. Peter legt goed je verbeterpunten uit en maakt je zo klaar voor het examen!

Geweldige steun en begeleiding!

Een geweldig team, vol met mensen die vol voor jouw succes willen gaan! Door de persoonlijke begeleiding en stimulatie ben ik geslaagd!!

Goede instructeur, kwam met duidelijke voorbeelden en oplossingen.

Ik heb 2 taxilessen gehad van Arjan, in Eindhoven. Tijdens de eerste les ging niet alles zo soepel als ik gehoopt had, een paar kleine vergissingen mbt voorrang verlenen, wat drempels die wat hobbeliger waren dan verwacht en het wennen aan een automaat waren bijvoorbeeld wat dingen die verbeterd mochten worden. Dit ging tijdens de tweede les al een stuk beter! Alleen mocht ik nog wat beter leren waar ik mijn "klant" bij de objecten moest afzetten omdat ik daar nog niet genoeg aandacht aan had besteed. Tijdens de derde afspraak die we hadden, ditmaal voor het examen was ik dus wel wat zenuwachtig. Maar dit bleek achteraf nergens voor nodig te zijn, de hele rit verliep soepel! Arjan gaf me de tips voor mijn rijgedrag die me zelfverzekerder maakten, waarvoor mijn dank.

Positief

Positief, professioneel

Goede organisatie,wel groot verschil tussen instructeurs

Duidelijk en overzichtelijk

Vanaf het eerste contact met Wolf Rijbewijs shop, kreeg ik duidelijke instructies. Zowel per mail als per app. Een dag voor het examen werd ik er ook aan herinnerd. Met datum, tijdstip, adres en tips. Ik heb 2 rijlessen gehad bij een fijne en goeie vrouwelijke instructeur. Er valt altijd nog iets te leren, dus is het erg van belang dat je opgeleid wordt door een gedreven professional. Niemand is perfect. Niemand rijdt perfect, maar er wel naar streven geeft een hoger slagingspercentage. Daarnaast natuurlijk meer veiligheid op de weg. En met de tegenwoordig soms overvolle wegen, is een goede leerschool zeker prioriteit.

Zijn heel eerlijk en zeker duidelijk

Goede instructeur, erg matige organisatie

Goede lessen gehad, inhoudelijk prima! Maar de organisatie er achter is niet goed. Locatie Tilburg had te veel studenten aangenomen om een behoorlijke planning te maken. Na een gezakt examen lessen inplannen was erg lastig. Wanneer je niet 5 weken van tevoren je rooster weet om lessen om heen te plannen, kan het zo zijn dat je ineens 6 weken niet kunt lessen (eigen ervaring) dat vertraagd je leerproces enorm, waardoor je uiteindelijk meer lessen moet nemen. Niet erg voor hun natuurlijk... maar niet gebruiksvriendelijk voor studenten.

Leerzame en gezellige lessen!

Mijn rijlessen heb ik ervaren als erg leerzame en gezellige lessen! (Met dank aan Leidy). Zeker een aanrader om hier te gaan lessen!

Goede stap voor stap begeleiding.

Korte, maar duidelijke instructies en begeleiding tijdens de cursus! Per mail en whatsapp werd ik goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken en de aan te leveren documenten. De rij-instructie was ook duidelijk.

Zeer prettige ervaring

Je wordt volledig op je gemak gesteld. Daarnaast kan je de rijinstructeur persoonlijk benaderen waardoor er een prettige samenwerking ontstaat. De kwaliteit is van hoog niveau, waardoor het voertuig snel vertrouwd aanvoelt. Al met al kan ik dit iedereen aanbevelen.

Ervaring met: