N.V.T
  • Ervaring met: Code 95 |Heftruck|Reachtruck
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Mijn ervaring met de heftruck cursus is zeer positief, de instructeur is helder in zijn taal en heeft echte vak kennis die toegepast wordt in de cursus. Daarnaast was de instructeur vrolijk, doeltreffend en stond open voor communicatie, . Dit gaf een fijne combinatie tijdens de cursus waardoor je de stof en kennis goed tot je kon nemen. Voor ieder die aan de slag wil als heftruck/reachtruck chauffeur is hier aan het juiste adres.

N.V.T
  • Ervaring met: Code 95 |Heftruck|Reachtruck

Op een fijne manier mijn Heftruckcertificaat gehaald onder de professionele begeleiding van Peter Schreuders. Leuke vent met altijd iets te melden ;-) en de dag vloog om !
  • Ervaring met: Heftruck

Palletstelling is aan vernieuwing toe
  • Ervaring met: Code 95 |Heftruck|Nascholing
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Leerzame dag gehad met prima begeleiding

Peter Schreuders is een vakkundige en betrokken instructeur. Die zijn leerlingen met de nodige humor begeleidt! Dag vloog om.
  • Ervaring met: Code 95 |Heftruck

Ik heb vorige week mijn BE rijbewijs gehaald na een 1 daagse cursus. Ik had Jos Dekker als instructeur. Prima bevallen. Duidelijke en goede instructies gehad. En geslaagd!

• Ervaring met: Code 95 |Heftruck
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Overvol, gezellig.

Duidelijke uitleg en genoeg tijd om te oefenen.

Punctualiteit voortraject.
  • Ervaring met: Aanhangwagen
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Rijbewijs in 1 keer gehaald. Instructeur was top.

Spontane vriendelijke instructeur, fijne lessen bij hem gehad

• Ervaring met: Code 95 |Heftruck

Gezellige en leerzame cursus.
  • Ervaring met: Code 95 |Heftruck

De lunch was karig. Les tijden zijn aan de lange kant. Herhaling is 0,5 dag meer dan voldoende. Eerste keer is 1 dag prima.
  • Ervaring met: Heftruck
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Hele fijne omgang tussen instructeur en cursisten. Er word op een hele vrolijke manier alle kneepjes van het vak geleerd. Aantal cursisten 6 is perfect.

• Ervaring met: Taxi
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Het was Jos Dekker die me in een keer naar het chauffeurs diploma taxi coachte ! Klasse.

Zeer goede ondersteuning tijdens de dag cursus.
  • Ervaring met: Aanhangwagen

Goede instructeurs en goede lessen.
  • Ervaring met: Vrachtauto C

Prima rijschool leuke instructeurs die weten wat ze doen en de tijd nemen om het je te leren
  • Ervaring met: Vrachtauto met aanhanger C/E

• Ervaring met: Aanhangwagen

De hal was erg koud,voor mij.
  • Ervaring met: Code 95 |Heftruck
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Erg leuke en leerzame opleiding . Hier heb ik echt iets aan gehad. En de lunch en koffie was prima verzorgd.

geen
  • Ervaring met: Aanhangwagen
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Voor rijbewijs E achter B een één daags lesprogramma. Prima begeleiding, zeer ervaren en plezierige instructeur. Examen gehaald.

- Wellicht is de "oude dame" (Bova touringcar) toch een keer aan vervanging toe. (hoewel het lessen in een wat oudere handgeschakelde bus mij ook wel wat extra's heeft geboden :-) - stel een folder beschikbaar om nieuwkomers in de branche snel in te leiden op wat er op ze af komt (medische keuring, theorie delen, code 95, toets vakbekwaamheid, besloten terrein etc.). Voor mij was niet altijd alles duidelijk wat in welke volgorde.
  • Ervaring met: Aanhangwagen|Autobus|Code 95
  • Omschrijf uw positieve ervaring: - Met veel plezier gelest en geslaagd voor D + DE bij rijschool Wesseldijk. - De lessen sluiten 100% aan bij wat er tijdens examen van je gevraagd wordt. - De instructeurs zijn zeer bekwaam en hebben geduld - Door de omvang van de rijschool tref je collega's tijdens koffie pauzes om ervaringen uit te wisselen.

• Ervaring met: Heftruck
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Voldoende uitleg over de lesstof, leuk gebracht

Over Verkeersschool Wesseldijk

Filter op Taal