Alles perfect geregeld Jos heeft mijn alles heel goed uit gelegd een top instructeur 👍👌 Bedankt Jos Groetjes Melvin Janssen

Zeer goede rijschool
  • Ervaring met: Aanhangwagen|Vrachtauto C

Top rijschool Altijd gezellige sfeer
  • Ervaring met: Vrachtauto C

Aanhangerrijbewijs in 1 dag gehaald. Jos heeft me tijdens een proefles al goed kennis laten maken met het rijden met een aanhanger en Jeroen heeft me op de dag zelf super begeleid, me op een ontspannen manier alles aangeleerd en me vooral het vertrouwen gegeven dat ik het kon, ookal ging het uiteraard niet altijd in een keer goed.
  • Ervaring met: Aanhangwagen

planning sluit niet altijd even fijn aan op elkaar. het nieuwe voertuig is top. maar als je dan naar hut oude voertuig moet is dat vervelend te noemen.
  • Ervaring met: Vrachtauto C|Vrachtauto met aanhanger C/E

• Ervaring met: Motor
  • Omschrijf uw positieve ervaring: In 1 x geslaagd voor mijn motorrijbewijs dankzij de fijne en duidelijke instructies die ik kreeg van Anro.

N.V.T
  • Ervaring met: Code 95 |Heftruck|Reachtruck
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Mijn ervaring met de heftruck cursus is zeer positief, de instructeur is helder in zijn taal en heeft echte vak kennis die toegepast wordt in de cursus. Daarnaast was de instructeur vrolijk, doeltreffend en stond open voor communicatie, . Dit gaf een fijne combinatie tijdens de cursus waardoor je de stof en kennis goed tot je kon nemen. Voor ieder die aan de slag wil als heftruck/reachtruck chauffeur is hier aan het juiste adres.

N.V.T
  • Ervaring met: Code 95 |Heftruck|Reachtruck

Op een fijne manier mijn Heftruckcertificaat gehaald onder de professionele begeleiding van Peter Schreuders. Leuke vent met altijd iets te melden ;-) en de dag vloog om !
  • Ervaring met: Heftruck

Palletstelling is aan vernieuwing toe
  • Ervaring met: Code 95 |Heftruck|Nascholing
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Leerzame dag gehad met prima begeleiding

Peter Schreuders is een vakkundige en betrokken instructeur. Die zijn leerlingen met de nodige humor begeleidt! Dag vloog om.
  • Ervaring met: Code 95 |Heftruck

Ik heb vorige week mijn BE rijbewijs gehaald na een 1 daagse cursus. Ik had Jos Dekker als instructeur. Prima bevallen. Duidelijke en goede instructies gehad. En geslaagd!

Geen
  • Ervaring met: Code 95 |Heftruck
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Overvol, gezellig.

Duidelijke uitleg en genoeg tijd om te oefenen.

Punctualiteit voortraject.
  • Ervaring met: Aanhangwagen
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Rijbewijs in 1 keer gehaald. Instructeur was top.

Spontane vriendelijke instructeur, fijne lessen bij hem gehad

• Ervaring met: Code 95 |Heftruck

Gezellige en leerzame cursus.
  • Ervaring met: Code 95 |Heftruck

De lunch was karig. Les tijden zijn aan de lange kant. Herhaling is 0,5 dag meer dan voldoende. Eerste keer is 1 dag prima.
  • Ervaring met: Heftruck
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Hele fijne omgang tussen instructeur en cursisten. Er word op een hele vrolijke manier alle kneepjes van het vak geleerd. Aantal cursisten 6 is perfect.

Geen
  • Ervaring met: Taxi
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Het was Jos Dekker die me in een keer naar het chauffeurs diploma taxi coachte ! Klasse.

Zeer goede ondersteuning tijdens de dag cursus.
  • Ervaring met: Aanhangwagen

Goede instructeurs en goede lessen.
  • Ervaring met: Vrachtauto C