Goede lessen

Fijne en duidelijke lessen gehad

Soepel en adequaat

Relaxed, vriendelijk en doeltreffend geholpen met het behalen van rijbewijs E ‼️

Erg geholpen om mijn BE-rijbewijs te halen. Even terug naar de basis van het rijden. Erg plezierig en weer veel geleerd. Ga nu met een gerust hart op vakantie. Jeroen, Kevin en Jos bedankt
  • Ervaring met: Aanhangwagen

Heb mijn BE rijbewijs behaald met fijne instructies en duidelijkheid van Jos.
  • Ervaring met: Aanhangwagen

Geen verbeterpunten betreffende de instructeur/rijschool.
  • Ervaring met: Aanhangwagen
  • Omschrijf uw positieve ervaring: De rijles was erg leerzaam. De instructeur heeft duidelijke instructies gegeven, was erg vriendelijk en prettig in de omgang. Hierdoor was het volgen van de rijles ontspannen en heb ik veel kunnen leren. De instructeur heeft goede feedback gegeven.

Dagopleiding BE gedaan. Ik vond de begeleiding erg goed. Een persoonlijke aanpak waarbij je klaar wordt gestoomd voor het examen.
  • Ervaring met: Aanhangwagen

Het mogelijk maken om rijlessen in te plannen via de website van ANWB. Bij het bellen kost het regelmatig veel tijd voor je aan de beurt bent.
  • Ervaring met: Autobus
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Rijbewijs B gehaald met dank aan de lessen van Jan. Een rijinstructeur die de tijd neemt om zijn leerling verkeersinzicht bij de brengen. Tijdens de lessen is er een prettige sfeer. De verbeterpunten worden op een begrijpelijke manier aan de leerling uitgelegd. Mede door zijn ervaring is Jan een top instructeur. Een aanrader!

Wanneer je in de wacht staat met de telefoon weet je niet hoe lang dat duurt of hoeveel wachtende er voor je zijn. Dan hang je misschien enkele seconden voor je aan de beurt bent op.
  • Ervaring met: Aanhangwagen
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Fijne instructeur en lesplanners die met je meedenken.

De lessen van Bart waren erg leerzaam. Gezellige, maar ook vooral leerzame lessen. Écht een rijschool die ik graag zou aanbevelen bij anderen. Bart, bedankt!
  • Ervaring met: Code 95 |Vrachtauto C|Vrachtauto met aanhanger C/E

In 1 keer geslaagd voor theorie en praktijk dankzij de kunde van Wesseldijk. Fijne en vakbekwame instructeurs. Nogmaals bedankt mannen en met name Joost van Thij !
  • Ervaring met: Vrachtauto C|Theorie

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Voor dat jullie wat doen graag overleggen
  • Ervaring met: Vrachtauto met aanhanger C/E
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Geen positieve ervaring. ze hebben zonder mijn toestemming reservering geplaats op cbr waar door ik geen examen kan afleggen bij mijn eigen rijschool. Echt dramatische.

Het is handiger als je kan reageren op een sms, dit kon nooit.
  • Ervaring met: Theorie
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Ik heb duidelijke lessen gehad, alles werd goed uitgelegd. Lessen afzeggen of verzetten ging vrij makkelijk. Alles moest wel via de rijschool, maar dat was geen probleem. De instructeur was goed, had zelf veel ervaring en kon het goed overbrengen.

Van banketbakker naar vrachtwagenchauffeur! Allemaal perfect begeleid. Wil vooral Joost en Sandy bedanken voor de goede lessen die ik heb gehad. Duidelijke uitleg en geduld en ook was er plaats voor gezelligheid in de vrachtwagen! Ik kan Wesseldijk zeker aanbevelen!
  • Ervaring met: Code 95 |Vrachtauto C|Vrachtauto met aanhanger C/E|Theorie

Gisteren in een keer geslaagd voor mijn C1 rijbewijs. Joost bedankt voor je coaching helemaal TOP!!! Super bedank en tot de C1 Jacqueline
  • Totaal oordeel N.v.t.
  • Ervaring met: Vrachtauto C

Felix heeft mij duidelijk de de fijne kneepjes uitgelegd.

Doorgaan zo....
  • Ervaring met: Code 95 |Vrachtauto C
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Prettig en gezellige rijschool met een woord: GESLAAGD

Geen.
  • Ervaring met: Heftruck
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Hele fijne geslaagde dag gehad met Peter, m'n instructeur. Hij heeft een goede vakkennis, legt alles goed uit, geduldig en is zeer vrolijk. Toppie Peter. Je kunt hem alles vragen wat de dag zeer geslaagd maakt. Deze dag vliegt voorbij. Echt een aanrader.

BE rijbewijs gehaald in 1 dag! met dank aan Jos super instructeur.
  • Ervaring met: Aanhangwagen

Zeer prettige instructie en van goede kwaliteit

• Ervaring met: Heftruck

Alles perfect geregeld Jos heeft mijn alles heel goed uit gelegd een top instructeur 👍👌 Bedankt Jos Groetjes Melvin Janssen

Zeer goede rijschool
  • Ervaring met: Aanhangwagen|Vrachtauto C

Top rijschool Altijd gezellige sfeer
  • Ervaring met: Vrachtauto C

Aanhangerrijbewijs in 1 dag gehaald. Jos heeft me tijdens een proefles al goed kennis laten maken met het rijden met een aanhanger en Jeroen heeft me op de dag zelf super begeleid, me op een ontspannen manier alles aangeleerd en me vooral het vertrouwen gegeven dat ik het kon, ookal ging het uiteraard niet altijd in een keer goed.
  • Ervaring met: Aanhangwagen

planning sluit niet altijd even fijn aan op elkaar. het nieuwe voertuig is top. maar als je dan naar hut oude voertuig moet is dat vervelend te noemen.
  • Ervaring met: Vrachtauto C|Vrachtauto met aanhanger C/E

Over Verkeersschool Wesseldijk