Fantastische rijschool

Bij deze rijschool krijg je op een uitstekende wijze les. Alle methodes worden uitvoerig behandeld. Alles gaat op hele relaxte wijze, zo wordt de druk om te presteren tijdens een examen grotendeels ontnomen. Enorme bewondering dat de instructeurs altijd alert zijn op alles wat je doet in het verkeer. Deze rijschool raad ik iedereen aan, zeker voor mensen die faalangst hebben.

• Instructeur
  • Toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijks werk
  • Ervaring met: N.v.t.
  • Naam instructeur of leraar: Wouter
  • Waar kent u ons van? Internet/ Google
  • Tips/ verbeterpunten: N.v.t.
  • Heb jij nog vrienden en of bekenden die bij Verkeersschool Wesseldijk een opleiding willen volgen? N.v.t.
  • Graag de naam, tel.nummer en/of emailadres achterlaten: Daniël

• Website
  • Toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijks werk
  • Ervaring met: N.v.t.
  • Naam instructeur of leraar: Rolf moehring
  • Waar kent u ons van? via vrienden/ kennissen/ relaties
  • Tips/ verbeterpunten: Geen
  • Heb jij nog vrienden en of bekenden die bij Verkeersschool Wesseldijk een opleiding willen volgen? Nee
  • Graag de naam, tel.nummer en/of emailadres achterlaten: 06 53476263

Leuke en leerzame dag met een fijne en geduldige instructeur.

Dagcursus BE-rijbewijs gevolgd bij instructeur Jos. Uiterst heldere uitleg w.b.t. bijzondere verrichtingen en verkeerssituaties met de aanhangwagen achter de bus. Een echte aanrader!

geduldige en ervaren instructeur

Heb bij deze rijschool mijn BE Rijbewijs gehaald. Had nog geen ervaring met rijden met aanhanger dus eerst een proefles genomen, daarna nog 2 uur les en vervolgens de hele ochtend les voorafgaand aan het examen in de middag. Lof voor de geduldige instructeur (Jos) die ik had. De dame van de receptie die mij hielp bij het aanmelden, gaf mij nuttige tips en heeft prima uitgelegd wat de procedure was (CBR, gemeente, gezondheidsverklaring ed). De planning van de lessen vind ik wel krap waardoor niet altijd de volledige tijd genomen kon worden die voor de les stond. Dat deel kan wat beter. Verder ben ik tevreden.

Kritisch wanneer het moet, relaxed wanneer het kan.

Binnen 3 maanden C-rijbewijs gehaald! Bij Wesseldijk wordt op een ontspannen wijze instructie gegeven. Er is met name in de praktijk echter ook een kritisch oog dat waakt over de geleverde prestaties. Met een goed resultaat tot gevolg.

Goede lessen

Fijne en duidelijke lessen gehad

Soepel en adequaat

Relaxed, vriendelijk en doeltreffend geholpen met het behalen van rijbewijs E ‼️

Erg geholpen om mijn BE-rijbewijs te halen. Even terug naar de basis van het rijden. Erg plezierig en weer veel geleerd. Ga nu met een gerust hart op vakantie. Jeroen, Kevin en Jos bedankt

• Ervaring met: Aanhangwagen

Heb mijn BE rijbewijs behaald met fijne instructies en duidelijkheid van Jos.

• Ervaring met: Aanhangwagen

Geen verbeterpunten betreffende de instructeur/rijschool.

• Ervaring met: Aanhangwagen
  • Omschrijf uw positieve ervaring: De rijles was erg leerzaam. De instructeur heeft duidelijke instructies gegeven, was erg vriendelijk en prettig in de omgang. Hierdoor was het volgen van de rijles ontspannen en heb ik veel kunnen leren. De instructeur heeft goede feedback gegeven.

Dagopleiding BE gedaan. Ik vond de begeleiding erg goed. Een persoonlijke aanpak waarbij je klaar wordt gestoomd voor het examen.

• Ervaring met: Aanhangwagen

Het mogelijk maken om rijlessen in te plannen via de website van ANWB. Bij het bellen kost het regelmatig veel tijd voor je aan de beurt bent.

• Ervaring met: Autobus
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Rijbewijs B gehaald met dank aan de lessen van Jan. Een rijinstructeur die de tijd neemt om zijn leerling verkeersinzicht bij de brengen. Tijdens de lessen is er een prettige sfeer. De verbeterpunten worden op een begrijpelijke manier aan de leerling uitgelegd. Mede door zijn ervaring is Jan een top instructeur. Een aanrader!

Wanneer je in de wacht staat met de telefoon weet je niet hoe lang dat duurt of hoeveel wachtende er voor je zijn. Dan hang je misschien enkele seconden voor je aan de beurt bent op.

• Ervaring met: Aanhangwagen
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Fijne instructeur en lesplanners die met je meedenken.

De lessen van Bart waren erg leerzaam. Gezellige, maar ook vooral leerzame lessen. Écht een rijschool die ik graag zou aanbevelen bij anderen. Bart, bedankt!

• Ervaring met: Code 95 |Vrachtauto C|Vrachtauto met aanhanger C/E

In 1 keer geslaagd voor theorie en praktijk dankzij de kunde van Wesseldijk. Fijne en vakbekwame instructeurs. Nogmaals bedankt mannen en met name Joost van Thij !

• Ervaring met: Vrachtauto C|Theorie

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Voor dat jullie wat doen graag overleggen

• Ervaring met: Vrachtauto met aanhanger C/E
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Geen positieve ervaring. ze hebben zonder mijn toestemming reservering geplaats op cbr waar door ik geen examen kan afleggen bij mijn eigen rijschool. Echt dramatische.

Het is handiger als je kan reageren op een sms, dit kon nooit.

• Ervaring met: Theorie
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Ik heb duidelijke lessen gehad, alles werd goed uitgelegd. Lessen afzeggen of verzetten ging vrij makkelijk. Alles moest wel via de rijschool, maar dat was geen probleem. De instructeur was goed, had zelf veel ervaring en kon het goed overbrengen.

Van banketbakker naar vrachtwagenchauffeur! Allemaal perfect begeleid. Wil vooral Joost en Sandy bedanken voor de goede lessen die ik heb gehad. Duidelijke uitleg en geduld en ook was er plaats voor gezelligheid in de vrachtwagen! Ik kan Wesseldijk zeker aanbevelen!

• Ervaring met: Code 95 |Vrachtauto C|Vrachtauto met aanhanger C/E|Theorie

Gisteren in een keer geslaagd voor mijn C1 rijbewijs. Joost bedankt voor je coaching helemaal TOP!!! Super bedank en tot de C1 Jacqueline

• Totaal oordeel N.v.t.
  • Ervaring met: Vrachtauto C

Felix heeft mij duidelijk de de fijne kneepjes uitgelegd.

• Ervaring met: Vrachtauto C

Doorgaan zo....

• Ervaring met: Code 95 |Vrachtauto C
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Prettig en gezellige rijschool met een woord: GESLAAGD

Geen.

• Ervaring met: Heftruck
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Hele fijne geslaagde dag gehad met Peter, m'n instructeur. Hij heeft een goede vakkennis, legt alles goed uit, geduldig en is zeer vrolijk. Toppie Peter. Je kunt hem alles vragen wat de dag zeer geslaagd maakt. Deze dag vliegt voorbij. Echt een aanrader.

BE rijbewijs gehaald in 1 dag! met dank aan Jos super instructeur.

• Ervaring met: Aanhangwagen

Zeer prettige instructie en van goede kwaliteit