Wat een heerlijke accomodatie

Onze vriendengroep heeft genoten van de gerieflijke accomodatie De Das. Alles aanwezig voor een goed verblijf met een grote groep. Keuken prima uitgerust. Alle slaapkamers waren schoon en de bedden prima. Een heerlijk buitenterras en de omgeving is fantastisch om te wandelen en fietsen. Op het terrein zelf is er, naast veel rust en ruimte, een jeu de boules baan, groot sportveld, tafeltennis en een speeltuin.

Super.

Super. Misschien een airco hier en daar. Vooral op de vleugel naar het restaurant.

Perfecte familieweekend locatie!

Tijdens familieweekend verbleven in lodge de eekhoorn, alles was hier keurig voorelkaar! We zullen zeker terugkomen.

Beste Jaap, Hartelijk dank voor de dikke 10! We zijn blij om te horen dat alles naar wens is geweest in de Eekhoorn. Tot volgend jaar! Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra, Receptie Nieuw Allardsoog

Perfect!

Bij aankomst opgemaakte bedden en een meer dan compleet uitgeruste keuken. Alles wat je nodig hebt is eigenlijk aanwezig. Lekkere ruime opzet en aan de rand van een gebied waar je een lekkere wandeling kunt maken. Wij hopen volgend jaar weer terug te komen!

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie recensie! Een 10! Wat fijn dat alles naar wens is geweest. U bent zeker van harte welkom om bij ons te verblijven. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Nienke Post Receptie Nieuw Allardsoog

Fijne plek voor grote groep mensen

Met 11 stellen een huisje gehuurd. Heel fijn huis met alles erop en eraan. Het was ook fijn dat de huizen ver uit elkaar lagen zodat we geen last van elkaar hadden. Communicatie was ook top!

Beste Iris, Hartelijk dank voor de dikke 10! Goed om te horen dat alles naar wens is geweest. We hopen jullie in de toekomst weer eens te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra, receptie Nieuw Allardsoog

Fantastisch weekend gehad met kinderen en kleinkinderen!

Wij zijn vaker in lodge de Das geweest. De accommodaties worden goed onderhouden. Fijne dagen in een prachtige omgeving met lekker eten, goede spelmogelijkheden en mooi weer.

Beste Henk, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Goed om te horen dat alles weer naar wens is geweest in de Das. We hopen u in de toekomst weer eens te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra, receptie Nieuw Allardsoog

Accommodatie voldeed aan verwachtingen.

We hebben een fijn weekend gehad. Vond persoonlijk de matrassen te zacht.

Goedemiddag, Bedankt voor uw recensie. En wat goed om te horen dat u een fijn weekend heeft gehad. Graag ontvangen wij u een volgende keer. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Nienke Post, receptie Nieuw Allardsoog

Veel ruimte op een mooie locatie

We hebben genoten van de accommodatie. Veel ruimte overal en alles was aanwezig om gezellig samen te zijn. Het geheel verdient volgens ons wel nodig een upgrade, zodat het geheel wat een luxere uitstraling gaat krijgen. De communicatie met Nieuw Allardsoog verliep plezierig. Dus zeker wel aan te bevelen....

Goedemiddag, Bedankt voor uw recensie. Wat fijn om te horen dat het weekend bij Nieuw Allardsoog naar wens is geweest. En bedankt voor de tip om naar de uitstraling van de lodge te gaan kijken. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Nienke Post, receptie Nieuw Allardsoog

Een heerlijk weekend het huis was erg prettig en compleet alles wat we nodig hadden was er We hebben genoten

Beste Bernadet, Hartelijk dank voor de 10! Goed om te horen dat alles naar wens is geweest en u heeft kunnen genieten. We hopen u in de toekomst weer eens te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra, receptie Nieuw Allardsoog.

Heerlijk weekend in een top-verblijf

Wij hebben afgelopen weekend een top verblijf gehad in lodge de das. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen door de receptie. Daarna kon ik met mijn gezin en familie hier heerlijk verblijven en uitleven op het terrein van jullie. Ook de bbq die jullie geleverd hadden was van top kwaliteit. De acht slaapkamers incl douche en wc was gewoon een luxe. Bedankt voor deze fijne locatie, tot de volgende keer.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Wat goed om te horen dat alles naar wens is geweest! Graag ontvangen wij u nog een volgende keer. Een fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Nienke Post Nieuw Allardsoog

Mooie locatie, prima huis met alles aanwezig

We hebben een prima weekend gehad in jullie mooie locatie en prachtige natuur.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat het verblijf naar wens is geweest. Graag ontvangen wij u weer een volgende keer. Met vriendelijke groet, Nienke Post Nieuw Allardsoog

We hebben een geweldig familie weekend gehad

Prima locatie, daarom komen we er ook al jaren. Alles dik in orde behoudens één klein aandachtspuntje: de kamers waren niet allemaal helemaal schoon. Daar hebben we verder geen last gehad hoor!

Goedemorgen, Bedankt voor uw recensie. Fijn dat ook dit jaar alles naar wens is geweest. En ook bedankt voor het aandachtspunt, wij gaan er voor zorgen dat het de volgende keer tip top in orde is. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Nienke Post Nieuw Allardsoog

Prachtige omgeving en een mooi ruim huis

Een ideale plek voor een familie weekend.

Goedemorgen, Bedankt voor de mooie recensie! Fijn dat de omgeving en het huis naar wens waren! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Nienke Post Nieuw Allardsoog

Een prachtige accommodatie en lokatie!

Wij waren voor de derde keer in De Fazant. Wederom erg genoten.

Beste Wim, Wat fijn dat de Fazant dit jaar weer naar wens is geweest. Hartelijk dank voor uw recensie. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra, Nieuw Allardsoog

Magnifiek

Alles was goed geregeld,schoon,gast vrij ontvangst.Een mooie en rustige omgeving. Zeer mooi natuur,je loopt zo de heide in.

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Goed om te horen dat alles naar wens is geweest! We hopen u in de toekomst weer eens te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra, Nieuw Allardsoog

prima accomodatie in prachtige omgeving

Mooie plek. Alles in ruime mate aanwezig ( borden, kopjes etc). Contact met Nieuw Allardsoog heel goed.

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie recensie! Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Nienke Post Receptie, Nieuw Allardsoog

Fantastische en complete locatie

Heel fijne tijd gehad met volwassenen en kinderen. De tiener jeugd was ook veel buiten, in het bos en op de heide te vinden. Ze vergaten hun schermen. Terrein zeer geschikt voor kinderen en volwassenen. Huiskamer en keuken compleet ingericht. Voor ons had de diepvriezer groter mogen zijn. Heerlijk allemaal eigen kamers met heel goede bedden. Medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam. De accommodatie en locatie bevelen we aan bij iedereen die met meerdere personen iets willen vieren of organiseren.

Goedemorgen, Hartelijk bedankt voor de mooie 10! Hier zijn wij erg blij mee. En wat fijn om te horen dat het allemaal naar wens is geweest. Graag ontvangen wij u een volgende keer nog eens. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Nienke Post Receptie, Nieuw Allardsoog

Wat een heerlijke accommodatie in een prachtige omgeving. Alles was aanwezig en schoon. Echt een top weekend gehad.

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat alles naar wens is geweest! Graag ontvangen wij u een volgende keer. Met vriendelijke groet, Nienke Post Receptie en Reserveringen

Gastvrij en een overcomplete accomodatie!

Een mooie verzorgde locatie. Bij aankomst zijn de kaarsjes aan en alle bedden al opgemaakt, overcomplete inventaris, meer dan genoeg servies, handzeep op alle kamers, alle keukenlinnen is aanwezig. Ook de omgeving, groenvoorziening is netjes. We voelden ons erg welkom!

Goedemorgen, Een 10! Wat een mooie beoordeling. Fijn dat alles naar wens is geweest. En wij ontvangen u graag nog een keer. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Nienke Post Receptie, Nieuw Allardsoog

Heel mooie locatie voor een familieweekend

Met de hele familie een weekend in de Eekhoorn in Nieuw Allardsoog verbleven. Mooi en verzorgde locatie: de gezamenlijke ruimtes zien er netjes, modern en sfeervol uit. Het uitzicht vanuit het huis en de terrassen was fantastisch. De slaapkamers waren daarnaast prima en we zaten fijn privé. Aanrader!

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie review. En wat fijn dat alles naar wens is geweest. We hopen jullie weer eens te mogen ontvangen. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Nienke Post Receptie, Nieuw Allardsoog

Goed verzorgd

Een goed verzorgde plek midden in het groen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie review! Wij hopen jullie snel weer eens te mogen ontvangen. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Nienke Post

Schönes Wohnhaus, leider keine Spielgeräte im Garten oder der näheren Umgebung für Kinder

Super freundlicher Kontakt. Bei Fragen wurde immer schnell und hilfreich geantwortet.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Guten Morgen, vielen Dank für Ihre Bewertung. Schön, dass alles nach Ihrem Geschmack war, auch wenn es nicht viel Spielgeräte für die Kinder gab. Gerne begrüßen wir Sie beim nächsten Mal. Mit freundlichen Grüßen, Nienke Post Rezeption

Een geweldig huis met alles erop en eraan. Echt fantastisch, zeker een aanrader.

Goedemorgen Elly, Hartelijk dank voor jullie 10!! Hier zijn we natuurlijk erg blij mee! Fijne dag en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Karin Drost-Romijn Receptie

Prima groepsaccommodatie

Klasse accommodatie, eigen slaapkamers en eigen douche. En de omgeving is ook heel mooi.

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie recensie. Wat goed om te horen dat jullie een fijn weekend hebben gehad in Bakkeveen. We hopen jullie snel weer eens te mogen ontvangen. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Nienke Post Receptie, Nieuw Allardsoog

Wonderschone plek even fijn weg van alle hectiek.

Een ruime groepsaccommodatie met hotelkamerfaciliteiten midden in de natuur en zonder entertainment: heerlijk!

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie beoordeling. En fijn dat alles naar wens is geweest. Graag ontvangen wij u een volgende keer. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Nienke Post Receptie, Nieuw Allardsoog

Jarig van der Wielen Wei 6

9243SH Bakkeveen