Gastvrij en een overcomplete accomodatie!

Een mooie verzorgde locatie. Bij aankomst zijn de kaarsjes aan en alle bedden al opgemaakt, overcomplete inventaris, meer dan genoeg servies, handzeep op alle kamers, alle keukenlinnen is aanwezig. Ook de omgeving, groenvoorziening is netjes. We voelden ons erg welkom!

Heel mooie locatie voor een familieweekend

Met de hele familie een weekend in de Eekhoorn in Nieuw Allardsoog verbleven. Mooi en verzorgde locatie: de gezamenlijke ruimtes zien er netjes, modern en sfeervol uit. Het uitzicht vanuit het huis en de terrassen was fantastisch. De slaapkamers waren daarnaast prima en we zaten fijn privé. Aanrader!

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie review. En wat fijn dat alles naar wens is geweest. We hopen jullie weer eens te mogen ontvangen. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Nienke Post Receptie, Nieuw Allardsoog

Goed verzorgd

Een goed verzorgde plek midden in het groen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie review! Wij hopen jullie snel weer eens te mogen ontvangen. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Nienke Post

Schönes Wohnhaus, leider keine Spielgeräte im Garten oder der näheren Umgebung für Kinder

Super freundlicher Kontakt. Bei Fragen wurde immer schnell und hilfreich geantwortet.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Guten Morgen, vielen Dank für Ihre Bewertung. Schön, dass alles nach Ihrem Geschmack war, auch wenn es nicht viel Spielgeräte für die Kinder gab. Gerne begrüßen wir Sie beim nächsten Mal. Mit freundlichen Grüßen, Nienke Post Rezeption

Een geweldig huis met alles erop en eraan. Echt fantastisch, zeker een aanrader.

Goedemorgen Elly, Hartelijk dank voor jullie 10!! Hier zijn we natuurlijk erg blij mee! Fijne dag en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Karin Drost-Romijn Receptie

Prima groepsaccommodatie

Klasse accommodatie, eigen slaapkamers en eigen douche. En de omgeving is ook heel mooi.

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie recensie. Wat goed om te horen dat jullie een fijn weekend hebben gehad in Bakkeveen. We hopen jullie snel weer eens te mogen ontvangen. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Nienke Post Receptie, Nieuw Allardsoog

Wonderschone plek even fijn weg van alle hectiek.

Een ruime groepsaccommodatie met hotelkamerfaciliteiten midden in de natuur en zonder entertainment: heerlijk!

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie beoordeling. En fijn dat alles naar wens is geweest. Graag ontvangen wij u een volgende keer. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Nienke Post Receptie, Nieuw Allardsoog

leuke locatie

weekend geweest met vriendengroep van 65 + van 26 personen geweldig weekend gehad keurige accommodatie ieder stel eigen badkamer en wc ,leuke gezamenlijke ruimte, keuken was van alle gemakken voorzien het was kort samengevat een top weekend.

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u een top weekend heeft gehad. Graag ontvangen wij u een volgende keer weer. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Nienke Post Receptie, Nieuw Allardsoog

Lodge "de Das" is een prachtige accomodatie om met een grote familie (17 pers.) te verblijven. Acht slaapkamers met opgemaakte bedden en elk een eigen badkamer is heel fijn! De huiskamer is gezellig ingericht en het keukengedeelte van alle gemakken voorzien. Het is er heerlijk rustig en het natuurgebied waar het aan grenst is prachtig om te wandelen. Een aanrader!

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw mooi recensie. En wat fijn dat alles naar wens is geweest. Graag ontvangen wij u een volgende keer. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Nienke Post Receptie, Nieuw Allardsoog

Uitstekend!

Wij verbleven met onze vriendengroep (24 man) in lodge De Eekhoorn. Alles was nieuw, schoon en super fijn dat je ''hotelkamers'' hebt, zo heb je per 2 personen een eigen slaap- en badkamer. De bedden lagen heerlijk. Verder was het contact met de dames van de receptie was ook super fijn, er werd heel snel gereageerd op de mail. Verder zijn ook de aangeboden activiteiten erg leuk, deze zijn ook te boeken. Het schapendrijven was echt hilarisch (aanrader!). Al met al een vriendenweekend voor in de boeken! Nogmaals dank team Nieuw Allardsoog! Groeten, Dirk Boogaarts

Goedemorgen, Bedankt voor jullie mooie beoordeling. En wat fijn dat alles naar wens is geweest. We hopen jullie weer eens te mogen ontvangen. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Nienke Post Receptie, Nieuw Allardsoog

Een geweldig familie weekend in Allardsoog vol plezier, verbinding en onvergetelijke momenten

Een onvergetelijk familieweekend met vier generaties en 20 personen op een schone, mooie locatie, voorzien van een professionele keuken, uitstekende bedden, en grenzend aan een prachtig natuurgebied.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw mooie recensie. En wat fijn dat alles naar wens is geweest. Graag tot een volgende keer. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Nienke Post Receptie, Nieuw Allardsoog

Gezellig familieweekend!

Deze Haagse familie is met 17 personen neergestreken in het mooie Bakkeveen voor een familieweekend. Heerlijke tijd gehad in het fijne huis en de mooie omgeving. Ondanks het wat druilerige weer hebben wij ons goed vermaakt. Het huis is heel gezellig en de kamers zijn ook netjes. Een aanrader!

Beste Rob, Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Wat goed om te horen dat jullie een fijn weekend hebben gehad in Bakkeveen. We hopen jullie snel weer eens te mogen ontvangen. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra Receptie, Nieuw Allardsoog

Perfect verzorgd

Gastvrij en fijne accommodatie

Goedemorgen, Wat een mooie beoordeling! Fijn dat alles naar wens is geweest. Graag ontvangen wij u nog een keer in de toekomst. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Nienke Post Receptie Nieuw Allardsoog

Goeie communicatie en een goed verblijf in een mooi gebied

Verbleven met familie en vrienden. De accommodatie was zeer schoon wat het een prettig ontvangst maakte. Daarnaast verliep de communicatie erg soepel. Het huisje begeeft zich in een prachtig gebied met mooie wandelroutes het is zeker een aanrader.

Beste Dimitri, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Goed om te horen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad. We hopen u in de toekomst weer eens te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra Receptie Nieuw Allardsoog

Prima verblijf.

Goedemorgen, We hebben een prima verblijf gehad maar er zijn wel 2 aandachtspunten: 1. De vaat zoals wij die aantroffen was niet klaar voor gebruik, deze moesten wij wel een extra schoonmaak op loslaten voor gebruik. 2. Er waren ook kamers die niet goed schoon waren en zelfs een beetje stonken, 2 badkamers stonken naar urine. Ga ervan uit zo voldoende te hebben geinformeerd. Mvg Tom Kuijt

Beste Tom, Bedankt voor uw beoordeling en feedback, dat stellen wij zeer op prijs. Wat spijtig om te horen dat u de lodge niet geheel schoon heeft aangetroffen. Onze excuses hiervoor, we hopen dat het uw weekend niet te veel heeft belemmerd. Dit is natuurlijk niet de bedoeling geweest, we zullen er rekening mee houden. We hopen u in de toekomst weer eens te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra Receptie Nieuw Allardsoog

Heerlijke kerstweek gehad

Fijn huis, mooi aan de rand van de heide en prettige medewerkers

Beste Majka, Bedankt voor uw beoordeling. Goed om te horen dat alles naar wens is tijdens uw verblijf met kerst. We hopen u in de toekomst weer eens te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra Receptie Nieuw Allardsoog

Luxe accommodatie in een prachtig natuurgebie

Wij zijn hier eerst met een vriendengroep geweest en dat is heel goed bevallen. Nu zijn we met de familie gegaan en ook dat was fantastisch. De kamers zijn heel stil en rustig, je kunt prachtig wandelen in de omgeving. Alles is aanwezig in de accommodatie, 2 vaatwassers, bar goed gevulde keuken. Alles wat je nodig hebt voor een fijn weekend.

Goedemorgen Marjo, Bedankt voor uw mooie beoordeling. En wat leuk dat u nu met de familie bij ons bent geweest. Graag ontvangen wij u weer een volgende keer. Een fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Nienke Post Receptie, Nieuw Allardsoog

Perfecte locatie met fijne wandelmogelijkheden, gezellig ingerichte ruimtes en goede bedden.

We werden zeer hartelijk ontvangen op deze mooie locatie, op een mooi landgoed met perfecte wandelmogelijkheden (helaas troffen wij veel regen, maar toch nog even kunnen wandelen). De gemeenschappelijke ruimte met daarin de open keuken is erg gezellig ingericht met planten, siervoorwerpen, theelichthouders en een grote tafel, perfect om met zijn allen aan te eten of spelletjes te doen. De keukeninventaris is zeer uitgebreid het enige waarvan er wel iets meer zou mogen zijn: wat serveerschalen en -kommen De kamers zien er ook gezellig uit met lekkere, opgemaakte bedden, een bureautje en tv. Een probleem dat we hadden werd na een belletje onmiddellijk opgelost. We hebben met onze familie van 14 personen een heerlijk weekend in Lodge De Das gehad en zouden deze locatie zeker aanraden.

Goedemorgen Elly, Bedankt voor de mooie beoordeling. En wat fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest bij ons. Graag ontvangen wij u weer een volgende keer. Met vriendelijke groet, Nienke Post Receptie, Nieuw Allardsoog

Geweldige locatie vriendenweekend

Wij hebben met 14 volwassen en 13 kinderen een weekend genoten van verblijf 'de Eekhoorn'. Dit was een ruim verblijf waar de kinderen ruim baan hadden in het gebouw, lekker rennen en spelen in de gang en ruimte. De gemeenschappelijke ruimte konden we daardoor benutten om wat meer rust in te bouwen. Geweldige locatie, midden aan wandelpaden van de natuur. Mooie wandelingen gemaakt. Oven was helaas defect maar werd door de technische dienst voorzien van een nieuw exemplaar.

Goedemiddag Jelle Jasper, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat goed om te horen dat jullie een mooi weekend hebben gehad in de Eekhoorn. We hopen jullie in de toekomst weer eens te mogen ontvangen. Een fijne dag toegewenst en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra, receptie Nieuw Allardsoog.

We hebben genoten van dit prachtige, gezellige huis.

Ons 55 jarig huwelijk hebben we met kinderen, kleinkinderen en een achterkleinkind in de Fazant gevierd. Een prachtige ruime en gezellige accommodatie. Iedereen was enthousiast over het huis en de omgeving. Extra idyllisch door de sneeuw.

Beste Bart en Janny, Hartelijk bedankt voor de mooie recensie. Wat goed om te horen dat jullie een leuk weekend hebben gehad en jullie huwelijk goed hebben kunnen vieren in de Fazant en de sneeuw. We hopen jullie in de toekomst weer eens te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra, Receptie Nieuw Allardsoog

Goede prettige accommodatie

Beste Anne, Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. We hopen u weer eens te mogen ontvangen. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra, Receptie Nieuw Allardsoog

Hebben een heerlijk weekend gehad in een geweldig huis waar alles voldoende aanwezig was.

Bij binnenkomst allemaal een kamer uitgezocht die voorzien van wc, douche en zo nodig een tv. Er was ruimte genoeg om met z'n allen te relaxen en spelletjes te doen aan de grote tafel. Ook waren bedden opgemaakt, lagen er handdoeken en voldoende toiletpapier. We hebben ons prima vermaakt in zowel binnen als in de omgeving waar we een heerlijke wandeling hebben gemaakt.

Beste Tineke, Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Wat goed om te horen dat alles naar wens is geweest. We hopen u in de toekomst weer eens te mogen ontvangen. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra, receptie Nieuw Allardsoog

Mooie groepsaccommodatie van alle gemakken voorzien.

Prettige ontvangst. Gezellige woonkamer met haard. Praktische keuken, ruim voorzien van alle toebehoren die je nodig zou kunnen hebben. Mooie slaapkamers, lekkere bedden. Enige minpuntje is het douchescherm dat te kort is om de badkamer droog te houden. Mooi wandelgebied start direct vanuit de accommodatie.

Goedemorgen, Bedankt voor de mooie beoordeling. En wat fijn dat alles naar wens is geweest. Graag ontvangen wij u een volgende keer. Met vriendelijke groet, Nienke Post Receptie, Nieuw Allardsoog

Echt n geweldige locatie voor ons Crea Weekend

Prachtige locatie, met vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie omgeving

Goedemiddag Ida, Hartelijk dank voor uw recensie. Wat fijn om te horen dat alles weer naar wens was. Een fijne dag toegewenst en tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra, Receptie, Nieuw Allardsoog.

Grote ruime groepsaccomodatie

Fijn contact vooraf aan ons verblijf bij deze accomodatie. Alles is heel ruim opgezet en fijn dat elke kamer een eigen badkamer heeft. De woonkamer en keuken zijn gezellig ingericht en alles is aanwezig qua keukeninventaris, erg prettig! Prachtige omgeving. De gangen en vergaderzaal maken het wel erg groot en wat minder gezellig, maar al met al een goede ervaring hier!

Beste Kim, Hartelijk dank voor uw recensie. Goed om te horen dat alles naar wens is geweest. Een fijne dag toegewenst en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra, Receptie, Nieuw Allardsoog