Enorm fijn vakantiehuis.

Een fijn huis van alle gemakken voorzien met verschillende vertrekken en een prima keuken. Prachtige omgeving, al met al zeer de moeite waard.

Hartelijk dank voor de mooie recensie, we zijn hier uiteraard heel blij mee. Graag ontvangen we jullie een volgende keer !

Geweldige ervaring om in zo'n mooi familiehuis te zijn.

Ontvangst zeer hartelijk. Duidelijke uitleg over wat mogelijk was aan activiteiten in en rond de woning en in de directe omgeving. Geheel afgestemd om het ons als groep van 29 personen zo comfortabel mogelijk te maken. Ook de uitgeleide maandagmorgen hebben we heel prettig gevonden. Al met al top!

Wij vonden jullie ook fijne gasten, en we zijn blij dat jullie zo genoten hebben ! Hartelijk dank voor deze prachtige recensie en graag tot ziens .

top huis!

heel fijne woning voor een groep. Proper, goed gelegen en praktische indeling. Een echte aanrader! Wij hebben catering www.muchogustocatering.nl gevraagd voor een gans weekend en was een top bediening!

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling, hier zijn we natuurlijk heel blij mee ! Fijn om te vernemen dat jullie accommodatie aan alle verwachtingen voldeed. De aanbeveling van Saskia wordt ook zeker gewaardeerd. Graag ontvangen we jullie nog een volgende keer .

gewoon prima

mooie plek op een goede locatie. prijs kwaliteit verhouding van de groepsaccomodatie die wij huurde was ook goed.

Hartelijk dank voor uw mooie recensie, en we hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen ontvangen.

Heerlijk genieten in een prachtige omgeving

Voor de tweede keer in verschillende verblijven bij in de Boogerd gelogeerd. Heerlijke en goed onderhouden locaties. Ruimtes gezellig ingericht. Goede bedden. Voldoende badkamers en toiletten. Super complete keuken. Wij genieten elke keer enorm van de heerlijke locatie. Je wandelt zo de prachtige natuur in. En met de auto/fiets ben je snel bij zee. Fijn dat de hond ook welkom is.

Fijn dat jullie ook nu weer genoten hebben ! Graag tot ziens.

Goed verblijf , even wennen met 3 keukens , lekker iedereen een eigen slaapkamer ,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, hier zijn we blij mee. We verwelkomen u graag een volgende keer !

Fijn, dat we ondanks de strenge maatregelen toch een bijzonder verblijf hebben gehad

Dankzij de creativiteit van de campingbeheerder hebben we in twee familiehuizen een heel relaxte week gehad en feestelijk ons 45 jarig huwelijk kunnen vieren.

In alle opzichten een uitstekend vakantieoord

Ons weekendverblijf met een uitgebreide familie lag in de weegschaal vanwege de coronapandemie. Dankzij de tegemoetkoming van de uitbaters kon het toch doorgaan met respect voor de geldende restricties, en zijn wij virusvrij gebleven, uiteraard zonder het virus door te geven.

Ook in deze coronatijd denkt het bedrijf mee en draagt het voor ons goede alternatieven aan. We kregen zonder extra kosten een grotere accommodatie waardoor ons gezinsweekend veilig kon plaatsvinden. Zeer vriendelijke receptie die de tijd voor ons nam en vele tips gaf voor leuke uitjes. Het werd een geslaagd weekend, Top!

Super ervaring

De eigenaar heeft het in Coronatijd voortreffelijk voor ons geregeld. Gezien de 1,5 mtr zijn we verplaatst naar een grotere accommodatie. Hoeve Zonzijde. Super fijn en sfeervol. Wij komen zeker terug.

Goede accommodatie

Goede accommodatie, leuk weekend gehad. Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg over het een en ander aan de receptie. Kregen tips over omgeving en horeca. Schoon. De WIFI was niet toereikend en werkte ronduit slecht! Geen beschrijving houtkachel. Lag een oud blok in, wilde geen vuur vatten. Tips: We misten een beschrijving over de werking van de afwasmachine. Stopcontacten afgesloten met tape, niet veilig voor kleine kinderen. Beter afsluiters te gebruiken.

Prachtig ruim, schoon en modern ingericht huis

prachtig ruim huis. Prive-sanitair op iedere slaapkamer krijgt een 10+. Woonkamer voorzien van degelijk en modern meubilair. Wat een ruimte! Keuken ruim, schoon en modern ingericht. Van alle gemakken voorzien met complete inventaris. Aan alles is gedacht. Heerlijk terras en speelveld. Fijne ligging. Je wandelt of fietst zo de natuur in, naar het strand en de gezellige dorpjes. Vriendelijke receptie!

Buitengewoon

Met de hele familie een weekend in huis zonneduin gezeten, en enorm genoten. Er is in en rondom het huis voldoende ruimte en spelletjes om iedereen lekker bezig te houden. Heerlijk gewandeld, en na afloop iedereen samen bij de bbq. Top weekend gehad.

Gewoon geweldig goed.

Rustige omgeving. Aardige mensen.

Schitterend vakantieverblijf voorzien van alle comfort op een unieke locatie.

Vriendelijke klantenservice. Alles is super goed onderhouden. Goed uitgeruste keuken. Zalige bedden, goede verduistering van de kamers, groot salon, fijn speelveld voor de kinderen. Ideaal gelegen om te wandelen, fietsen of om Zeeland te verkennen. Prijs kwaliteit is top.

Helemaal zoals verwacht. Proper, ruim voorzien om makkelijk voor 40 personen te koken, voldoende sanitair en bovenal een prachtomgeving

Het was een geweldig mooie en nette locatie! Sfeervol en schoon

Vriendelijk onthaal aan de receptie. Onze familie bestaat een verschillende leeftijden. Iedereen kon zich amuseren. Buiten spelen voor de kleintjes (al was het weer niet echt zo goed) :) Wandelingen maken in de natuur achter je huisje. Lekker eten en drinken bij de locale leveranciers besteld.

Ein großartiges Haus, tolle Landschaft, super Service

Zuvorkommende Betreuung, freundliche nachfragen bei Zahlungsverzug, bereitwillige Auskünfte zu jeder Zeit

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Geweldig, prachtige locatie

Top, heel mooie accommodatie. Gezien van allen gemakken binnen loopafstand.

Boven verwachting

Een weekend met vrienden en kleine kinderen, doorgebracht in huize Groenoord. Het was ideaal om 2 keukens tot je beschikking te hebben. Daarnaast is er een centrale woonkamer, met daar aan vast een kleinere woonkamer. Fijn als je even uit de drukte wilt zijn of je terug wilt trekken. Of handig om om te toveren tot speelruimte, wat voor ons ideaal was. De ruimtes in het huis zijn ruim opgezet. Het huis was schoon en netjes ingericht. Een echte aanrader voor grotere groepen.

Prachtig vakantiehuis

Wij hebben met de hele familie een weekend doorgebracht in Hoeve de Haayman. Erg goed bevallen! Prachtige woning, voldoende ruimte voor grote groep, prima meubilair, ruime keuken met alles erop en eraan, ook fijn dat er schuifdeuren tussen het eet- en zitgedeelte zitten. Als enig minpuntje kan ik verzinnen dat het s nachts warm was op de slaapkamers, dit kwam wrs door de vloerverwarming in de badkamer. Wij komen graag nog eens terug!

Hartelijk dank voor uw mooie recensie, we zien jullie graag nog eens terug. Wat de verwarming betreft, hartelijk dank voor de tip , we gaan de instellingen nog eens nalopen.

Mooie omgeving, schoon en praktisch ingericht kamphuis

Mooie omgeving, schoon en praktisch ingericht kamphuis

in één woord geweldig!

Een groot, modern en mooi huis. Elke kamer een aparte badkamer. Veel ruimte. Grote complete keuken. Grote tuin. Alles netjes en schoon. Zeer geschikt voor een familieweekend. Prijs/kwaliteit prima. Leuke ligging.

Prachtig huis op mooie locatie

Het huis is groot, mooi, van alle moderne gemakken voorzien. Zeer geschikt voor grotere groepen met kinderen erbij. Grote tuin met speelmateriaal erbij.

Heerlijk thuis met de hele familie!

Met 4 gezinnen en kinderen in de leeftijd van 12-21 de kerstweek van 2019 doorgebracht in huis Groenoord, behorende bij In de Boogerd. Spelletjes spelen in de gezellige en praktische woonkeuken en in de woonkamer kon men ook de rust opzoeken en studeren. Lekker buiten wandelen op het strand en in de prachtige duinen. Enorm genoten! Klein aandachtspuntje: de douches mogen wel een iets hardere straal hebben...

Vertonsweg 2

4328GL Burgh-haamstede