Helemaal zoals verwacht. Proper, ruim voorzien om makkelijk voor 40 personen te koken, voldoende sanitair en bovenal een prachtomgeving

Het was een geweldig mooie en nette locatie! Sfeervol en schoon

Vriendelijk onthaal aan de receptie. Onze familie bestaat een verschillende leeftijden. Iedereen kon zich amuseren. Buiten spelen voor de kleintjes (al was het weer niet echt zo goed) :) Wandelingen maken in de natuur achter je huisje. Lekker eten en drinken bij de locale leveranciers besteld.

Ein großartiges Haus, tolle Landschaft, super Service

Zuvorkommende Betreuung, freundliche nachfragen bei Zahlungsverzug, bereitwillige Auskünfte zu jeder Zeit

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Geweldig, prachtige locatie

Top, heel mooie accommodatie. Gezien van allen gemakken binnen loopafstand.

Boven verwachting

Een weekend met vrienden en kleine kinderen, doorgebracht in huize Groenoord. Het was ideaal om 2 keukens tot je beschikking te hebben. Daarnaast is er een centrale woonkamer, met daar aan vast een kleinere woonkamer. Fijn als je even uit de drukte wilt zijn of je terug wilt trekken. Of handig om om te toveren tot speelruimte, wat voor ons ideaal was. De ruimtes in het huis zijn ruim opgezet. Het huis was schoon en netjes ingericht. Een echte aanrader voor grotere groepen.

Prachtig vakantiehuis

Wij hebben met de hele familie een weekend doorgebracht in Hoeve de Haayman. Erg goed bevallen! Prachtige woning, voldoende ruimte voor grote groep, prima meubilair, ruime keuken met alles erop en eraan, ook fijn dat er schuifdeuren tussen het eet- en zitgedeelte zitten. Als enig minpuntje kan ik verzinnen dat het s nachts warm was op de slaapkamers, dit kwam wrs door de vloerverwarming in de badkamer. Wij komen graag nog eens terug!

Hartelijk dank voor uw mooie recensie, we zien jullie graag nog eens terug. Wat de verwarming betreft, hartelijk dank voor de tip , we gaan de instellingen nog eens nalopen.

Mooie omgeving, schoon en praktisch ingericht kamphuis

Mooie omgeving, schoon en praktisch ingericht kamphuis

in één woord geweldig!

Een groot, modern en mooi huis. Elke kamer een aparte badkamer. Veel ruimte. Grote complete keuken. Grote tuin. Alles netjes en schoon. Zeer geschikt voor een familieweekend. Prijs/kwaliteit prima. Leuke ligging.

Prachtig huis op mooie locatie

Het huis is groot, mooi, van alle moderne gemakken voorzien. Zeer geschikt voor grotere groepen met kinderen erbij. Grote tuin met speelmateriaal erbij.

Heerlijk thuis met de hele familie!

Met 4 gezinnen en kinderen in de leeftijd van 12-21 de kerstweek van 2019 doorgebracht in huis Groenoord, behorende bij In de Boogerd. Spelletjes spelen in de gezellige en praktische woonkeuken en in de woonkamer kon men ook de rust opzoeken en studeren. Lekker buiten wandelen op het strand en in de prachtige duinen. Enorm genoten! Klein aandachtspuntje: de douches mogen wel een iets hardere straal hebben...

knusse, ruime en nette groepsaccomodatie

met zijn zestienen is dit een ruime accomodatie gebleken, we hebben het goed naar de zin gehad en zijn erg tevreden over de inventaris, die het schoonhouden, eten bereiden en nuttigen, en spellen spelen mogelijk maakte!

Wij zijn volkomen tevreden

Tien jaar geleden hadden we als minpuntje bij een overigens geweldig verblijf, dat we de bedden niet echt fantastisch vonden, maar de bedden Zijn nu prima. Verder: vriendelijke ontvangst aan de receptie, met goede uitleg. De uitrusting van Groenoord was helemaal compleet. Leuk speelmateriaal, zowel binnen als buiten, lekker veel borden en bestek. Ik kan wat dat betreft geen minpuntjes vinden. Handig pakket met WC-rol en schoonartikelen voor de eerste momenten. Het was overal gezellig en warm en wat is de tuin ook nu het winter is mooi en ‘privé ‘. We waren met een gezelschap van zes kinderen en zes volwassenen en we waren het erover eens: TOPDAGEN gehad. Ook uitchecken ging gemakkelijk.

We hebben genoten van het samen zijn in een rustige en natuur rijke omgeving. Bedankt

Positieve ervaring. Goed ingerichte keuken voor een grote groep. Goede isolatie van de slaapruimte tegenover de leefruimte. En mooie, grote tuin, waar we af en toe aan de rand een ree mochten spotten.

Alles was in orde !

Basic huis met alle nodige comfort die we als groep nodig hadden. Nette keuken. Prijs kwaliteit is dit een mooie, goede verblijfplaats.

Zeer compleet vakantiehuis voor grote groepen

Al jaren gaan we met een vriendengroep van ongeveer 35 personen een weekendje weg. Dit vakantiehuis was zeer compleet. Mooi gelegen in zeeland. Goed contact tijdens de reservering en erna voor bijkomende vragen. Duidelijke info bij aankomst. Het huis zelf voldeed volgens ons aan zowat alle verwachtingen voor een gorep als ons. Genoeg comfort, plaats... Ook de keuken is ok om dergelijke groep eten te geven. mini-mini tip: Buitenverlichting (ofwel vonden we simpelweg het knopje niet :D)

Prachtig! Perfect!

Zeer vriendelijk onthaal aan de receptie. Ruime eetplaats/keuken en zeer aangename zithoek. Voldoende speelruimte voor de kids. Aangenaam groot zonnig terras met speelweide. Ideaal voor ons familieweekend. Aan te bevelen 👌

een comfortabel huis om met een grote familie een aangename tijd door te brengen

Alle voorzieningen zijn er om er gezellig te verblijven. Complete keuken(s), voldoende badkamers en toiletten, aangename eetkamer om samen te dineren, twee knusse salons, waar je gezellig met zijn allen maar waar je je ook op je eentje kunt terugtrekken. We waren er bij slecht weer en hebben niet kunnen genieten van ruime tuin, barbecue en buitenspelen. De "speelzaal" met de pingpongtafel is een pluspunt bij slecht weer.

aangenaam verblijf in een aangename omgeving

gezellig, sfeervol, rustig, goed uitgeruste woning, keukenkastjes zijn misschien aan vervanging toe.

Een superlocatie voor een super verblijf.

Wij zijn een groep van 6 gezinnen die reeds meerdere jaren één maal per jaar samen op weekend trekken. We verbleven in de Haaymanhoeve begin november. Deze "hoeve" werd door alle deelnemers uiterst positief beoordeeld vanwege zijn comfortabele individuele kamers (2- of 3 persoonskamers), zijn aangenaam ingerichte eetkamer en zithoek en de van alle comfort voorziene keuken. Vanuit "In de Boogerd" kunnen verschillende mooie wandelingen en/of fietstochten worden gestart. Kortom, we hadden hier een zeer leuke tijd samen; zeker voor herhaling vatbaar.

Zeer verzorgd huis en alles is goed voorzien!

Mooi huis met al de voorzieningen en een zeer leuke omgeving!

Goed en practisch

Het huis de Bron heeft een grote keuken en eettafel ook de woonkamer is ruim woonkamer met voldoende zitplaatsen. Het huis is wat ouder en dat merk je aan het sanitaire gedeelte maar alles werkt. Groot voordeel is de enorme tuin waar je allerlei spelletjes of sporten kan doen zoals bv hockey,voetbal en er staat ook een tafeltennistafel. De receptie is vlakbij dus de sleutel halen/brengen was heel eenvoudig.

Prima huis ,prima ligging

Prima huis, Prima ligging mooie omgeving. 2 aandachtspuntjes. De deuren bij toiletten en douches zijn erg gehorig. Iets van een rubbertje zou een verbetering zijn. Een open overdekte fietsenstalling zou fijn zijn i.v.m e-bikes. Verder was alles oké.

Alles heel netjes en mooi !!! Alles aanwezig zoals beschreven !!!

Hallo, Eigenlijk nergens iets op aan te merken, behalve een sorteerbak voor afval binnenshuis zou wel praktisch zijn. Restafval is gemakkelijk, maar alle andere soorten liggen dan toch een tijdje rond te slingeren in de keuken vooraleer dit naar de containers kon. Nog 1 opmerking : door de overvloedige regen liepen de dakgoten wel over. Misschien kan u dit nog even bekijken vooraleer er schade aan uw mooie huis komt ?

Prachtig huis voor familieweekend. Heerlijk terras en grote tuin.

Hartelijk dank voor de mooie recensie, hier zijn we heel blij mee!

Zalig weekend genoten met vrienden. Mooie locatie! Voordeel met de vele kamers! Zo had ieder toch beetje zijn mogelijkheid tot prive!

• Ontvangst
  • Bereikbaarheid en parkeren