Zeer tevreden van de dienstverlening, de kwaliteit van de huizen is zeer verschillend.

De Haayman is top, de andere huizen zijn duidelijk meer verouderd.

Voor familieweekend hebben wij dit huis gehuurd. het was ontzettend schoon, een mooie grote tuin en iedere kamer had zijn eigen badkamer. de receptie was ook vriendelijk. het is een ideaal huis voor jong en oud en zullen dit zeker aan anderen aanbevelen.

Net huisje, hele mooie grote tuin

Wij waren met een groep van 11. Huisje is groot genoeg! Mooie goed uitgeruste keuken, woonkamer is mooi. Sanitair prima en de slaapkamers zijn oke (de stacaravan vond ik wat minder). Parkeren ook goed te doen met meerdere auto's. Men reageert snel en netjes op vragen, ontvangst erg vriendelijk. Borg snel teruggestort. Concluderend: prima huisje, prima service.

Groot huis

Groot huis met goede keuken-benodigheden. Fijn met 8 slaapkamers. Fijne tuin.

Alles voor een rustige gezellige vakantie.

Vriendelijk onthaal. Een prima locatie, zeer goede uitrusting in de keuken. Mooie nette kamers. Kortom niet twijfelen om er heen te gaan.

Geweldige groepsaccomodatie

Recent met 30 personen tussen de 12 en 60 jaar in deze accommodatie verbleven. Uitstekende kamers met goed sanitair. Ruime keuken voorzien van alle benodigde apparatuur. Diverse verblijfsruimten waardoor zowel kinderen als volwassenen zich konden vermaken. Zeer ruim grasveld bij de woning en riant terras.

d

d

Tegenvaller

Aangename ontvangst aan de receptie maar ons verblijf in Groenoord is wat tegengevallen. Gezellig huis maar het bijgebouw is aan renovatie toe. Kamers waren vochtig en beschimmeld aan de muren en ramen. Vooral het benedengedeelte. De vloer werd nat door condensatie. Ook was het niet proper en zat er veel ongedierte zoals spinnen, pissebedden en soort kevers/kakkerlakken. 's Avonds hebben we ook 2 uren zonder elektriciteit gezeten waardoor we genoodzaakt waren om de open haard aan te steken. Hiervoor rekenen jullie €10 voor 1 zak hout, wat we wel prijzig vinden. De foto's op jullie site waren veelbelovend maar zijn erg verouderd. Wij vinden dit zeker geen luxe groepsaccomodatie die 5 sterren waard is.

Lekker ruim huis, dicht bij het bos en de duinen

Wij waren met de familie met 13 personen in het huis. Dit was ruim genoeg met een complete inventaris en prima zitgelegenheid. De tuin was lekker groot en de ligging zo dicht bij bos en duinen was heerlijk. Het huis was prima, alleen de doucheruimte op de begane grond was aan renovatie toe. Zeker voor herhaling geschikt!

Fijne groepslocatie

Fijn contact met de eigenaren en een prima locatie voor een groep! Mooie omgeving, leuk voor activiteiten

Een zeer tevreden klant

Schitterend huis,met alles erop en eraan. Heel vriendelijk onthaal. We hebben genoten van begin tot einde. Bedankt

Een zeer comfortabel huis met mooie tuin

Een zeer comfortabel huis met mooie tuin

Een heel prettig verblijf

Goede ontvangst met duidelijk uitleg En een prima inventaris Grote ruimtes en voor ons gezelschap fijn met de extra woonkamers. Voldoende WC en douche en alles goed schoon . Matrassen aan de zachte kant deze waren aan vervanging toe. Voldoende in de omgeving te doen voor ieder wat wils. Wij hebben een heel fijn weekend gehad. Mvg

Een oord waar we graag terug komen.

Met onze familie (grootouders, kinderen en kleinkinderen) waren wij voor de vijfde keer bij In de Boogerd en nu voor de tweede keer in Huize Zonzijde. Een ruim huis met veel aparte kamers en met een groot buitenterrein. Schoon en alles wat nodig is, is aanwezig. En wanneer er iets bijzonders is: snelle, prettige en goede hulp. We komen graag nog een keer terug.

top

mooie locatie, goede voorzieningene

Fijne locatie en geweldig huis, met uitstekende buitenruimte

We waren met 23 volwassenen en 11 kinderen, We hadden alle ruimte en het is fijn om ook het sanitair per kamer te hebben. Inrichting zeer compleet en goed onderhouden. Prima schoon bij aankomst.

Mooie locatie!

Genoten van deze locatie!

Geweldig huis in een mooie omgeving

Huis groenoord waar wij elk jaar met de familie terug komen is een geweldig huis in een prachtige omgeving. We komen graag terug om gezellig met de familie samen te zijn

Leuk ruim huis

Wij hebben genoten van een midweekje vakantie in dit huis. 8 jongens hadden we bij ons en die hebben zich volop kunnen vermaken! Het huis is met van alles uitgerust en de ruimte buiten is zalig. Goed omheind met bebossing waardoor je veel privacy geniet. Het ontbrak ons aan niets. Alles wat we nodig hadden was daar. Klein minpuntje was wel de harde bedden.. dat blijft iets lastigs natuurlijk, maar dat is vaak zo in een gehuurd huisje.

Prachtig huis, veel ruimte, vriendelijke ontvangst, rustige omgeving

Snelle incheck, zeer vriendelijke ontvangst. Handig dat fietsen ter plekke gehuurd kunnen worden. Huis is ruim, veel keukeninventaris, goede bedden. Veel ruimte om het huis met tafeltennistafel. Rustige omgeving, supermarkt in 5 min te bereiken op de fiets. Veel privacy.

mooi en gezellig huis

Groot en gezellig. mooie grote keukentafel en een gezellige woonkamer. bedden ook goed. Kortom prima huis voor grote groepen.

Uitstekende accommodatie met dito service

Onlangs verbleven we met ons koor een lang weekend in Hoeve de Haayman. Normaal gaan we nooit twee keer naar dezelfde locatie, maar hiervoor maakten we een uitzondering. De accommodatie is zeer ruimen comfortabel, uitstekend uitgerust, óók in de keuken en ligt op wandelafstand van het strand. Je kunt direct vanaf de Haayman zó de duinen in wandelen en naar het brede strand, héérlijk! Tel daarbij op de hartelijke en snelle service van de verhuurders en succes is verzekerd!

Ruim huis en groot speelveld voor de kinderen

We hebben het weekend genoten. We hadden ook prachtig weer. Het huis had twee keukens dat was ook prettig. ook de tussenruimte met tafeltennis en tafelvoetbal was fijn.

Heerlijk verblijf met een grote groep!

We hebben een heerlijk verblijf gehad met ruime en verzorgde kamers. Het was fijn dat het huis zo groot is en iedereen een plek kan vinden om zich even terug te trekken, maar ook met de grote groep in 1 ruimte kan zijn voor een spel. Alle faciliteiten zijn aanwezig en de omgeving is prachtig.

Logeren in Hoeve Zonzijde is als thuiskomen

Dit jaar voor de 10de keer ons familieweekend doorgebracht in Hoeve Zonzijde. Lekkere Zeeuwse bolussen, de lokale lekkernij, gekregen van de familie Dambruin om dit jubileum te vieren. Zonzijde is de tweede thuis geworden voor de ganse familie. De combinatie van verschillende leefruimtes die toelaat gezelligheid te combineren met privacy of rust is één van de grote troeven van dit groepsverblijf. Voeg daarbij een ruime tuin en de zee, bossen en duinen op wandelafstand en je hebt de ideale mix voor een geslaagd verblijf. Volgend jaar zijn we terug van de partij. Unaniem beslist en alweer iets om naar uit te kijken.

Vertonsweg 2

4328GL Burgh-haamstede