Perfect advies. Verkoper luistert naar wens klant en doet een aantal suggesties.

Wij wisten welke kleuren we zochten, maar niet welk patroon / kwaliteit. De verkoper stelde een aantal vragen en legde een aantal keuzes voor. Ook fijn dat wij het tapijt direct mee konden nemen (geen levertijd). Het tapijt staat prachtig.

Zeer betrouwbaar

Bijzonder aardige mensen; geven kleden op zicht mee zonder problemen en leveren dat wat jij wenst.

Prachtige kleden en uitstekende service!

Heel erg blij met het prachtige kleed. Na een bezoek aan de winkel kwam de heer Nowrozy ‘s avonds persoonlijk langs met de kleden om de kleur en de juiste maat vast te stellen! Een aanrader!

Dhr Nowrozy is een enthousiaste betrouwbare verkoper, niets is hem te veel. Hierbij van harte aanbevolen.

Uitgebreid assortiment en fijn geholpen

Recent hebben wij voor de 2e keer een vloerkleed gekocht bij Nowrozy. Ook deze keer weer fijn geholpen, prima geadviseerd en voor een mooie prijs een prachtig kleed gekocht.

Goed advies, snelle en uitstekende service. Meerdere tapijten op zicht.

prima service en klantvriendelijk

Ik heb een prachtig modern Perzische tapijt gekocht , 260x350 Prachtige lichte kleuren. Een aanwinst voor mijn interieur!

Wat een perfecte service. Had 4 jaar geleden naar alle tevredenheid al eens een kleed gekocht bij Nowrozy. Wilde een tweede kleed. Na bezoek aan de winkel kleed gekocht en meegenomen. Thuisgekomen bleek het kleed niet te passen in ons interieur. Gebeld, kon kleed terugbrengen en eventueel een ander uitzoeken. We hebben 4 kleden op goed vertrouwen meegekregen om thuis neer te leggen. We hebben zodoende een weloverwogen en prima keus kunnen maken. Aan prijsstelling en service niets dan lof. We prijzen daarom Nowrozy van harte aan bij potentiële kopers van Perzische tapijten.

• Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Verbeterpunten/ tips: Geen. Ga zo door.

Zag een mooie poef. Kreeg het met korting, en werd dezelfde avond thuis gebracht! Zo een leuke lieve man.Wilde er nog een bankje bij! Werd op maat gemaakt, en precies zelfde patroon en stof als de Poef. Zooooooo mooi!Na een maand OOK thuis gebracht voor een zeer goede prijs! Ga naar deze man voor kleed/poef/bankjes. Zo betrouwbaar!

• Verbeterpunten/ tips: Absoluut GEEN

Fijne winkel en fijne servicegerichte behandeling. We mochten twee tapijten mee naar huis nemen om te kunnen kiezen. We kregen een paar dagen de tijd om te beslissen. Super! Erg tevreden met ons mooie kleed.

• Prijs/ kwaliteitverhouding

We ze zijn zeer vriendelijk geholpen. Prachtig tapijt, en super service!! Dank!

• Prijs/ kwaliteitverhouding

Veel keuze in de winkel. Er wordt goed meegedacht over wat past in je interieur. Ik twijfelde of het tapijt qua kleur goed in mijn interieur paste. Hierop is dhr. Nowrozy met een aantal tapijten bij mij langs geweest om zo een goede keuze te kunnen maken. Heel blij met het tapijt dat het is geworden!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Prijs/ kwaliteitverhouding

Gastvrij ontvangen en vriendelijk geholpen. Veel keuze en er wordt alle tijd voor de klant genomen.

• Verbeterpunten/ tips: -

Een echte zakenman die 100% staat achter zijn product. Alle kleden zijn even prachtig en er is moeilijk een keuze te maken. De service is fantastische, hij komt tot aan huis, “binnen de mogelijkheden” om tot een tevreden en blij eindresultaat te komen. Ik ben heel gelukkig met mijn nieuwe tapijt.

• Prijs/ kwaliteitverhouding

De heer Nowrozy is zeer (klant)vriendelijk, binnen een week heb ik tot twee keer toe mijn kleed mogen omruilen omdat ik toch niet tevreden was met het design. Met het kleed dat er nu ligt ben ik super tevreden, precies hoe ik het in mijn gedachten had. Mijn volgende kleed durf ik met een gerust hart weer bij Nowrozy aan te schaffen.

• Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Verbeterpunten/ tips: Ik zie geen verbeterpunt, de heer Nowrozy was alle keren heel snel bij mij thuis met de tapijten.

Na eerst de prachtige website te hebben bestudeerd op naar Amsterdam waar ik zeer prettig ben ontvangen door Nowrozy in een vrij klein pand met zeer veel keus. Ik had een aantal foto's meegenomen van het interieur waar de kleden gepland waren en verteld waar mijn voorkeur naar uitging en we waren er snel uit waarna ik met twee prachte kleden naar huis ging die helemaal aan de verwachtingen voldoen. Echt iedereen aan te bevelen!

• Prijs/ kwaliteitverhouding

Fijne winkel, zeer gevarieerd aanbod, goeie service. Ik wilde mijn kleed ruilen voor een ander exemplaar en dat was, zoals afgesproken, geen probleem.

• Afspraken nakomen
  • Snelheid van levering N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding

Met veel zorgen snel en voordelig werd het tapijt vanuit Amsterdam geleverd. Ik kam alleemn maar zeer positief zijn.

• Prijs/ kwaliteitverhouding

Wij hebben een prachtig kleed gekocht maar bij thuiskomst begonnen we een beetje te twijfelen over de kleur. Wij zijn teruggegaan naar de zaak en er werd gelijk gezocht naar andere kleuren. We mochten 2 andere kleden meekrijgen en het advies om het kleed te keren. Thuis bleek bij het keren van het kleed dat je 2 verschillende kleuren krijgt prachtig! Je moet wel heel veel vertrouwen hebben om 2 kleden mee te geven. Een fantastische service en hartelijkheid niets is teveel en we zijn geslaagd

• Prijs/ kwaliteitverhouding

Een geweldige website om alvast te kijken wat je zou willen van de enorme hoeveelheid tapijten die er is. Vervolgens een buitengewoon vriendelijke en behulpzame behandeling. 's Morgens gekocht en 's avonds in huis - en dat voor een bijzonder redelijke prijs.

• Prijs/ kwaliteitverhouding

Heel erg vriendelijke en kundige klantbenadering.

• Prijs/ kwaliteitverhouding

zeer goed geholpen. Vriendelijk en geduldig.veel keus en prachtige tapijten. Snel bezorgd thuis

• Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Verbeterpunten/ tips: ga zo door