Prachtig tapijt gekocht!

En goede service!

Kelim

Wij kochten een prachtig tapijt bij Nowrozy. We werden goed geadviseerd over de maten en mochten verschillende kleden thuis rustig bekijken. Hierbij werden de kelims gebracht en opgehaald zonder verplichting. Al met al een goede ervaring. Het belangrijkste is natuurlijk het kleed zelf. Het staat prachtig in ons huis; het maakt de kamer echt "af".

Prachtige tapijten

Wat een keuze bij Nowrozy. Heel blij met ons mooie tapijt. Uitstekende service.

Absoluut goede ervaring met Nowrozy Perzische Tapijten

Erg blij met mijn tapijt .Had op de website iets gezien, afspraak gemaakt om in de zaak het kleed/kleden te bekijken. Wilde toch graag thuis zien , hoe het tapijt in het interieur paste. Mijnheer Nowrozy met een aantal kleden langs geweest. Gekozen voor het tapijt dat ik op de website had gezien. Ik heb het geheel als bijzonder aardig, kundig en klantgericht ervaren. Dus ik zal deze zaak en de heer Nowrozy zeker aanbevelen.

doet wat toegezegd

Uitvoerig en correct advies per telefoon met foto s per mail. Beleefd en aflevering conform afspraak.

Keurig en vakkundig geholpen

We hebben voor de 3e maal een vloerkleed gekocht bij de heer Nowrozy. Als altijd zeer vriendelijk en zeer ter zake kundig geholpen. De verkoop is zonder opdringerig te zijn, gewoon vriendelijk en de keuze ligt bij de klant.

Een geweldige service en bijzonder aardige eigenaar.

Op 29-1-2021 prachtig Aubusson tapijt gekocht dat ik op website had gezien. Gebeld voor afspraak, kleed lag klaar om te bekijken in de winkel. Het was precies wat ik zocht, qua kleur en afmeting. De heer Nowrozy bracht kleed nog dezelfde dag.

Wat een service!

Deze week een prachtig tapijt gekocht bij meneer Nowrozy, voor een zeer goed prijs. Levering aan huis nog dezelfde dag.

Perfecte service, mooie collectie

Zelfs op zondag wordt er gewerkt en het prachtige tapijt vult nu als een vanzelfsprekendheid onze ruimte

Waanzinnig geholpen! Goede service met een lach

Hier mijn eerste Perzische tapijt gekocht. Spannend, want toch een aanzienlijke uitgave. Maar direct bij binnenkomst goed geholpen, er wordt meegedacht en uitstekend advies gegeven! Tapijt dezelfde dag nog thuis afgeleverd gekregen. Ben erg blij met het tapijt dat nu ligt in Madrid! Norwozy raad ik absoluut vrienden en familie aan en zou er zo weer kopen

Perfect advies. Verkoper luistert naar wens klant en doet een aantal suggesties.

Wij wisten welke kleuren we zochten, maar niet welk patroon / kwaliteit. De verkoper stelde een aantal vragen en legde een aantal keuzes voor. Ook fijn dat wij het tapijt direct mee konden nemen (geen levertijd). Het tapijt staat prachtig.

Zeer betrouwbaar

Bijzonder aardige mensen; geven kleden op zicht mee zonder problemen en leveren dat wat jij wenst.

Prachtige kleden en uitstekende service!

Heel erg blij met het prachtige kleed. Na een bezoek aan de winkel kwam de heer Nowrozy ‘s avonds persoonlijk langs met de kleden om de kleur en de juiste maat vast te stellen! Een aanrader!

Dhr Nowrozy is een enthousiaste betrouwbare verkoper, niets is hem te veel. Hierbij van harte aanbevolen.

Uitgebreid assortiment en fijn geholpen

Recent hebben wij voor de 2e keer een vloerkleed gekocht bij Nowrozy. Ook deze keer weer fijn geholpen, prima geadviseerd en voor een mooie prijs een prachtig kleed gekocht.

Goed advies, snelle en uitstekende service. Meerdere tapijten op zicht.

prima service en klantvriendelijk

Ik heb een prachtig modern Perzische tapijt gekocht , 260x350 Prachtige lichte kleuren. Een aanwinst voor mijn interieur!

Wat een perfecte service. Had 4 jaar geleden naar alle tevredenheid al eens een kleed gekocht bij Nowrozy. Wilde een tweede kleed. Na bezoek aan de winkel kleed gekocht en meegenomen. Thuisgekomen bleek het kleed niet te passen in ons interieur. Gebeld, kon kleed terugbrengen en eventueel een ander uitzoeken. We hebben 4 kleden op goed vertrouwen meegekregen om thuis neer te leggen. We hebben zodoende een weloverwogen en prima keus kunnen maken. Aan prijsstelling en service niets dan lof. We prijzen daarom Nowrozy van harte aan bij potentiële kopers van Perzische tapijten.

• Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Verbeterpunten/ tips: Geen. Ga zo door.

Zag een mooie poef. Kreeg het met korting, en werd dezelfde avond thuis gebracht! Zo een leuke lieve man.Wilde er nog een bankje bij! Werd op maat gemaakt, en precies zelfde patroon en stof als de Poef. Zooooooo mooi!Na een maand OOK thuis gebracht voor een zeer goede prijs! Ga naar deze man voor kleed/poef/bankjes. Zo betrouwbaar!

• Verbeterpunten/ tips: Absoluut GEEN

Fijne winkel en fijne servicegerichte behandeling. We mochten twee tapijten mee naar huis nemen om te kunnen kiezen. We kregen een paar dagen de tijd om te beslissen. Super! Erg tevreden met ons mooie kleed.

• Prijs/ kwaliteitverhouding

We ze zijn zeer vriendelijk geholpen. Prachtig tapijt, en super service!! Dank!

• Prijs/ kwaliteitverhouding

Veel keuze in de winkel. Er wordt goed meegedacht over wat past in je interieur. Ik twijfelde of het tapijt qua kleur goed in mijn interieur paste. Hierop is dhr. Nowrozy met een aantal tapijten bij mij langs geweest om zo een goede keuze te kunnen maken. Heel blij met het tapijt dat het is geworden!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Prijs/ kwaliteitverhouding

Gastvrij ontvangen en vriendelijk geholpen. Veel keuze en er wordt alle tijd voor de klant genomen.

• Verbeterpunten/ tips: -

Een echte zakenman die 100% staat achter zijn product. Alle kleden zijn even prachtig en er is moeilijk een keuze te maken. De service is fantastische, hij komt tot aan huis, “binnen de mogelijkheden” om tot een tevreden en blij eindresultaat te komen. Ik ben heel gelukkig met mijn nieuwe tapijt.