Kwaliteit was weer voortreffelijk

Toch wel wat bemerkingen: Bestek was niet erg netjes (zelf opnieuw afgewassen.) Te weinig tangen voor de BBQ 2 op 14 personen is krap, een tang om het vlees van de schalen te halen zou ook makkelijk zijn. Ontstekers BBQ werken niet meer, geen probleem maar hij had het even aan kunnen geven. Neem niet weg dat het weer lekker was hoor!

De afspraken zijn uitstekend nagekomen en kwaliteit en kwantiteit was prima. We zijn erg tevreden en onze gasten waren dat ook.

Supervers en mooi assortiment aan vlees

Democratisch met alle collega's een 8

Fijne verjaardag gehad dankzij Wolfs catering

OP zondagmiddag op de afgesproken tijd werd keurig de bestelde barbecue met glazen, tafel en statafels geleverd. Ruim voldoende eten, goede kwaliteit vless en heerlijke salades. Ik kreeg van al mijn gasten de complimenten voor de goed verzorgde barbecue. Echt een aanrader en volgend jaar weer;-)

Erg klantgericht.

Reageren snel op gestuurde mail, op afgesproken tijdstip is er netjes geleverd. Prijs-kwaliteit verhouding is prima.

alles was uitstekend en heeeeel lekker

Gevraagd naar meerdere bbq tangen en veranderen van gerechten is geen probleem En het lekkerste in de omtrek

Goede service en en vers bereid eten

De twee soorten tagliatelle in roomsaus zagen er niet meer zo smakelijk uit; het was allemaal aan elkaar geplakt. Wellicht kiezen voor een ander soort pasta en een wat minder dikke saus. De salade was geen salade Caprese want die bestaat uit alleen tomaat, mozzarella en basilicum. In jullie salade zaten allerlei andere groenten en een dressing die er niet bij hoort. Jammer.

De catering die wij hadden besteld was zeer goed. Zowel de hapjes als de koffietafel. Van alles was er voldoende. Ook de communicatie was zeer goed.

Erg van genoten!

Super geregeld en flexibel in afspraken waarin ook meedenkend! Erg goed vlees en vis en super lekkere bijgerechten.

Een zeer tevreden klant

Ik vond het ruim voldoende en lekkere producten en zeer netjes op gediend , tis voor herhaling vatbaar

Aanrader!

Zeer tevreden over de kwaliteit van het eten, de hoeveelheid en de vriendelijke service! Het was allemaal top.

Geweldige BBQ

Goed vlees geen AZ fabrieks spul. Kwaliteit en dat proef je. Heerlijke salades , vers, geen standaardspul en meer dan genoeg. Op tijd gebracht bij onze groepsaccomodatie en spullen volgende dag ook weer netjes opgehaald.

Wij zijn erg content over de gemaakte afspraken.

Bedrijf komt gemaakte afspraken helemaal na. Zowel wat kwaliteit en tijdsafspraak. Het vooraf besprokene is prima nagekomen. Voor ons was het de tweede keer dat we met Wolfs in zee zijn gegaan en zouden het zeker bij een volgende gelegenheid weer doen.

Goede kwaliteit

Lekker eten van goede kwaliteit Voor elke gelegenheid aan te raden.

geweldige service

u betaald..u bent de baas. u besteld wat u wilt, in ons geval geen varkensvlees en perfect geregeld. dikke 10 voor Wolfs

uitstekend

Wolfs heeft een BBQ verzorgd voor 15 personen. Zowel service en communicatie waren Prima

Al jaren top service, en prima kwaliteit.

kwalitatief uitstekend en klantvriendelijk

Wij zijn al vele jaren klant bij U en zijn daar erg tevreden over, Wij hebben al enige malen een buffet afgenomen, meerdere malen de hapjes voorbij verjaardagen en onlangs nog de high tea. Bij meerdere kennissen zien wij nu ook Uw producten voorbij komen tot ons genoegen. Vooral doorgaan zo.

Ik ben er heel tevreden over

Alles was naar wens en hadden genoeg van alles

Top bedrijf

Makkelijk een bestelling plaatsen en goede afhandeling. medewerkers zijn vriendelijk. Goede communicatie. Eten is super lekker.

Vader heerlijk kunnen verwennen met het thuis uit eten menu!

We hebben de 87e verjaardag van ons pap gevierd met een thuis uit eten menu. Thuis zelf warm gemaakt. We hebben heerlijk gegeten en vader kan er morgen nog een keer van genieten Zoveel was er over.

Goede kwaliteit en heerlijk bereid.

Wat hebben we genoten van het asperge menu met tiramisu bavarois als toetje. Jullie hebben een speciaal tintje aan onze 18de huwelijksdag gegeven en dat in deze coronatijd. Super bedankt!

Een maximale verwennerij die iedereen gegund is!

Naast de diverse culinaire afhaal- en bezorgmogelijkheden; ook puik maatwerk, ook voor uw vereniging! Je proeft het familiegevoel in de smaakvolle gerechten.

Helaas een tegenvaller

Wij hadden een paasbrunch besteld. Ik vond het voor de prijs weinig en de smaak was van sommige producten was echt wat afgevlakt. Ook zijn er 4 mensen ziek geworden na deze brunch. Dus .. voor ons geen Wolfs meer.

Geachte mevr. Derksen, spijtig te horen dat de brunch niet in de smaak is gevallen. We hebben geprobeerd contact met u te zoeken, maar helaas is dit tot op heden niet gelukt. Kunt u alsnog contact met ons opnemen? Met vriendelijke groet, Catering Wolfs

Heerlijk en gevarieerd

De paasbrunch was heerlijk en gevarieerd. Warm, koud, zoet en hartig overal was aangedacht.