lekker eten, afspraken nakomen, hele aardige mensen, servicegericht

Super! Veel afwisseling en zeer verzorgd

Afgelopen kerstmis weer een buffet besteld want de ervaring met dit cateringbedrijf was zeer goed en zoals verwacht was het weer super verzorgd, zowel het koude gedeelte als het warme. Ik raad het iedereen aan en zeker als er ook kinderen mee eten.

Voortreffelijk. Levering conform afspraak.

Kwaliteit, prijsverhouding perfect in orde. Het koude gedeelte in overvloed, het warme mag iets ruimer. Meer dan tevreden klant, hetgeen zich van mond tot mond reclame verder vertaald.

Supergoed verzorgd! We hebben er van genoten

Erg tevreden over contact;service;en in ons geval het mediterrane buffet.

Groot en klein heeft met kerst genoten van al het lekkers wat voorgeschoteld werd. Bedankt.

Het eten was super lekker. We hebben iedereen verrast met de planken met voorgerechten. Voor ieder wat wils. Toppie!! Mede dank zij jullie hebben wij een fantastische 1ste kerstdag gehad. Groetjes Fam. de Brouwer

Heerlijk en keurig verzorgd

Het zag er mooi uit en was erg lekker De hoeveelheid was ruim voldoende

het eten was top !!! zag mooi uit vak mensen en keurig op tijd

Catering wolfs is de kers op de taart voor elke festiviteit!

We hebben 5 voor 12 Catering Wolfs ingeschakeld voor de catering van de opening van ons nieuwe bedrijfspand. Catering Wolfs maakt alle verwachtingen dan ook waar. Ze denkt mee met haar klanten en zorgt ervoor dat er niks te kort is. De prijskwaliteit/verhouding is perfect in balans. Wij hebben dan ook besloten dat Catering Wolfs onze vaste partner blijft in dit soort zaken. Michiel van de Pas is een geweldenaar een man die je het ook gunt. Nogmaals bedankt!

Voortreffelijk

Voortreffelijk

Super geregeld en heerlijk eten!

Onze gasten hebben genoten van het buffet. De communicatie met wolfs is super gelopen en al het eten was op tijd aanwezig, ze komen alles ook weer netjes ophalen en je hoeft helemaal niks af te wassen.

Heerlijke avond gehad met uitstekende service

Zowel het contact vooraf verliep heel goed, als op de dag zelf. Michiel zorgt dat alles volgens afspraak verloopt en denkt mee in oplossingen. Het Mediterraanse buffet was erg lekker en de bediening achter de bar was uitstekend. Ons feest was mede hierdoor erg geslaagd.

Uitstekend verzorgd en alles volgens afspraak

WE hebben nu dus tweemaal in een week gebruik gemaakt van jullie service. Dit deden we omdat we in het verleden bijzonder tevreden waren. En nu weer, alles volgens afspraak, mooi op tijd op tafel en prima gerechten.

Prima verzorgd en de afspraken goed nagekomen

Onze gasten hebben genoten van de prima barbecue en het heerlijke dessert. Meer dan genoeg voor iedereen.

prima verzorgd en smakelijk geserveerd

Teveel huzarensalade verder alles prima.Buffettafel zou vervangen mogen worden

Alles was goed geregel en mooi op tijd en het was alle maal super lekker

Goede website. Heel veel keuze. Telefonisch contact heel prettig en gemoedelijk. Alles stipt op tijd geleverd. Werd mooi uitgestald. Italiaans buffet zag er fantastisch uit en smaakte voortreffelijk. Onze gasten waren vol lof.

Prima BBQ, met variatie en voldoende voor iedereen, aanpassingen goed overgenomen

Bij een volgende gelegenheid zou ik mijn catering zeker weer hier bestellen

als alle gasten tevreden zijn, wat wil dan nog meer?

mooi uitgestald, ruime variatie en vooral: heerlijk! prima afstemming met klant en management van Pelgrimhoeve

Prima catering

Ervaren catering, goed ontvangst voor het afhalen van de producten en daarna was er nog een restpartij gebracht. Precies zoals we dat gevraagd hadden. Dank jullie wel!

Geweldig goed gewoon aan te bevelen

Een gezellig samenzijn bij mijn zoon en schoondochter, met alle kinderen en kleinkinderen Alles was netjes en op de afgesproken tijd bezorgd. Tot in de puntjes verzorgd, zeer smakelijk en zeer aardig welwillend personeel. Onze complimenten voor bedrijf en personeel, en blijf vooral zo doorgaan.

Perfecte afspraak, levering en uitvoering!

Perfecte levering en uitvoering

Omdat zij waar maken wat je met Michiel afspreekt.

Fijn dat zij het zo goed verzorgd hebben. Een plezier om met hen samen te werken.

Is geweldig goed .

Alles zag er perfect uit mooie opgemaakte schalen . Ook goed geluisterd naar dieet problemen .daar goe op afgestemd.

Fantastisch

Eten was meer dan prima! Mooi opgemaakt en heel fijn dat degene die t leverde zo optimaal gebruik wist te maken van de beperkte ruimte, waren we zelf niet uitgekomen:-)! Prima dienstverlening en fijne communicatie. Feestje was mede dankzij jullie erg geslaagd, dus dank en alle lof!