
Via mail gevraagd of vervangen kapot slot Onder verzekering viel. In de werkweek erna teruggebeld door 1 van jullie medewerkers voor extra uitleg.
Mijn claim is correct en voortvarend afgehandeld. Minpuntje vond ik de wachttijd van bijna twee maanden om de restitutie van de premie van de polis van de gestolen auto te ontvangen, terwijl ik de premie voor de nieuwe polis wel meteen betaalde.
Online een schademelding doen lukte mij niet. De site bleef vragen om iets wat ik nergens in kon vullen. Daar ligt nog een punt van verbetering. Telefonisch ben ik snel en efficiënt geholpen.
Online aangemeld. Vlotte verwerking. Prima indruk.
Goed
IK ben vriendelijk en duidelijk geholpen
Prettig contact en goede informatie en adequate afhandeling van de schade. Er was even een probleem bij het uploaden van foto 's bij het online-formulier, maar dit heeft zich enkele dagen later vanzelf opgelost.
Goede ervaring tot nu toe hopend dat de samenwerking in de toe komst ook zo hoe ik niet van maatschappij te veranderen.
Persoonlijk.
Al meer dan 35 jaar . Goed betrouwbaar en zelfs zorgzaam. Helemaal goed!
Wij kennen als familie al jarenlang de familie van Romondt en het is prettig zaken met dit bedrijf.
Er werd goed meegedacht in de situatie en snel gekeken naar een passende oplossing.
Uitstekend
LS Door ziekte kon ik eind april niet op reis gaan. Door KNO arts is Ziekte van Menière geconstateerd met o,a, hevige duizelingen. Ik gaf aan dat u contact kon opnemen met mijn huisarts. Kennelijk niet gedaan. U doet mijn aanvraag af met de woorden: annulering is niet gedekt onder mijn verzekering. Ik heb jarenlang een doorlopende reisverzekering bij u lopen en ik vind uw reactie niet getuigen van klantvriendelijkheid. Als ik ondanks mijn klachten toch op reis was gegaan was ik in grote moeilijkheden gekomen en dan zou u als verzekeringsmij. wellicht veel hogere kosten moeten vergoeden dan alleen mijn vliegticket. Met vriendelijke groet, S. Hrlic-van Roosmalen
Ik ben tevreden over EVR. Dat komt een groot deel door mijn vaste aanspreekpunt Sandy, die ik overal over mail en zij regelt het; ook als het haar portefeuille niet is. Dan zet ze het door en monitort. Ze betalen zonder gezeur uit indien nodig.
. 0
Zie boven regel
De samenwerking verloopt prima, verder geen aan of opmerkingen ergens op.
Deze verzekeraar voldoet aan mijn verwachtingen. Zij zijn er wanneer ik hun hulp nodig heb en ondersteunen ten alle tijden.
is beperkt tot jaarlijkse premie betaling en een schade afhandeling geen bijzonderheden dus normaal
Snelle afhandeling van een noodzakelijke vakantie annulering.
tijdje wachten op erkenning schuld van buitenlandse tegenpartij.
Schade werd snel afgehandeld.
Deskundige en vriendelijke afhandeling van onze schademeldingen!
Correcte behandeling door EvR Afhandeling duurde wel lang. Moest steeds zelf bellen!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.