
Mijn 2e keer bellen naar het centrale nummer herinnerde mij aan mijn eerste telefonische contact afgelopen zomer ook weer met jullie organisatie. De receptioniste (visitekaartje & belangrijkste filter van de organisatie) stond mij met moeite te woord. Het voor elkaar krijgen van een terugbel verzoek voor betreffende medewerker ging (net als de eerste keer) moeizaam, dit liet zij in haar tone of voice erg duidelijk blijken. Daarnaast parkeerde zij ook ze werkt nu thuis situatie van betreffende collega bij mij neer, iets waar je als klant helemaal geen boodschap aan hebt en daarnaast het gevaar creeert dat betreffende thuiswerk collega in een hoek geparkeerd wordt waar iedere klant zijn eigen invulling op zou kunnen geven. Heb de receptioniste ook nog letterlijk gevraagd of ze wel zin in haar werk had, omdat de kortaf houding en bereidheid mijn vragen te beantwoorden overduidelijk waren. De collega waarvoor ik belde, belde erna spoedig terug, Zij was professioneel, vriendelijk en duidelijk op inhoud! Voor haar dus mijn positieve feedback.
Goede service
Keurige service. Adequaat en snel afgerond.
Heb vorige maand jullie benaderd verlies briljant uit solitair ring. Deze schadeclaim werd erg snel weggewimpeld. Had ik meer van verwacht. Hebben bij mijn weten nooit een schade ingediend. Grote tegenvaller.
Ik ben prima geholpen Had gehoopt op n expert voor reparatie Daar is ook naar gezocht vanuit beide kanten helaas zonder resultaat .uiteindelijk helemaal prima opgelost.. Ik ben tevrede Mvg
Al jaren klant ben zeer tevreden
Een verzekering hoop ik nooit nodig te hebben. Helaas was dat laatst wel het geval. Gelukkig werd ik ongelooflijk snel en accuraat geholpen. Ik ben heel gelukkig met EvR als verzekeringsmaatschappij!
Fijn en snel geholpen
Als ik iets vraag wordt dat snel opgepakt.
Na telefonische navraag kreeg ik een link toegestuurd die ik kon gebruiken voor de aangifte van de schade. Daarna snelle betaling van de geleden schade.
Ik ben niet voor niks al jaren klant bij hun door hun goede service.
Mijn ervaring is dat wij goed zijn geholpen, en ook duidelijk de uitleg van hoe wij verzekerd zijn. Ik moet zeggen dat uw medewerkster Tanja van der Bok het ons fijn heeft uitgelegd. Zeker de dingen waar wij zelf niet eens aan gedacht zouden hebben.
ik zou graag elk jaar een duidelijk overzicht krijgen op 1 A4 van al mijn lopende verzekeringen , dit is nu niet duidelijk!
Snel en op een fijne manier afgehandeld.
Teleurstellend
Kundig en duidelijk in afspraken
De snelheid van afhandelen van schade super. Als er vragen zijn staan ze gelijk klaar om advies te geven. In eenwoord geweldig. Zo doorgaan hier ben je niet een nummer.
Prima maar jammer dat je altijd zelf moet terug bellen nadat alles op betaling na is geregeld.
Zie boven
Snel vriendelijk en efficient
snelle afwikkeling van de schade..
Met pech langs de weg staan en niemand die mij kan helpen betreffende de pechhulp verlening.
Plezierige langjarige contacten met Martijn Vos en Rob Pors!
Zakelijk deskundige en vriendelijk personeelsleden
via internet vlot afgehandeld
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.