Filters

10

Snel geholpen

Fijn contact en duidelijke informatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Zeer vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Prima.
  • Zou u ons kantoor anderen aanbevelen? Ja
9

Vriendelijk te woord gestaan.

Ik was aangeslagen en verdrietig door de reden waarvoor ik mijn reis moest annuleren. . Tijdens het telefoongesprek werd precies uitgelegd wat ik moest doen om de kosten van het hotel terug te ontvangen van mijn verzekering. Vriendelijk te woord gestaan en duidelijke uitleg voor de vervolgstappen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig? N.v.t.
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Zeer vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Goed.
  • Zou u ons kantoor anderen aanbevelen? Ja
10

vlot, vriendelijk, vakbekwaam

GOED OVERLEG, GOEDE VOORLICHING, AFSPRAKEN VOLLEDIG NAGEKOMEN

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Zeer vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Prima.
  • Zou u ons kantoor anderen aanbevelen? N.v.t.
9

Goede telefonische begeleiding

Doe graag zaken met hun

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Prima.
  • Zou u ons kantoor anderen aanbevelen? Ja
9

goede verwijzing naar de juiste persoon.

duidelijk antwoord op mijn vragen en mijn twijfel weggenomen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen? N.v.t.
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig? N.v.t.
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? N.v.t.
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Zeer vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Prima.
  • Zou u ons kantoor anderen aanbevelen? Ja
10

Snelle en correcte afhandeling

De annulering van onze vakantie wegens ziekte werd zeer snel afgehandeld, zowel administratief als financieel en met een positief resultaat. Bovendien in een vriendelijke sfeer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Zeer vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Prima.
  • Zou u ons kantoor anderen aanbevelen? Ja
10

Altijd prima gegaan

Perfect

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Zeer vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Prima.
  • Zou u ons kantoor anderen aanbevelen? Ja
10

Top

De uitleg was helder en dat is prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Zeer vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Prima.
  • Zou u ons kantoor anderen aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Snel en accuraat

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen? N.v.t.
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig? N.v.t.
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? N.v.t.
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Zeer vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Goed.
  • Zou u ons kantoor anderen aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Snel, begrip voor de situatie, aangenaam, En positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Zeer vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Prima.
  • Zou u ons kantoor anderen aanbevelen? Ja
8

goed

ik ben blij dat ik John van de Bos als contactpersoon heb,

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Voldoende
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Goed.
  • Zou u ons kantoor anderen aanbevelen? Ja
9

Vlotte en prettige behandeling van mijn schade.

Ik werd prettig, snel en informatief te woord gestaan. Het schadeformulier kon ik online invullen. De schade werd snel bepaald en uitgekeerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Prima.
  • Zou u ons kantoor anderen aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed afgehandeld

Joris Dijk is een top medewerker. Heeft aan één woord voldoende en regelt alles perfect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Zeer vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Prima.
  • Zou u ons kantoor anderen aanbevelen? Ja
1

Uiteindelijk na het kenbaar maken van mijn bedenkingen is het toch goed gekomen.

Aanvankelijk had ik schriftelijk aangegeven dat de medewerkster die mijn kwestie behandelde niet mijn belangen behartigde maar die van de tegenpartij. Deze kwestie werd na mijn indiening van mijn bedenkingen door een collega overgenomen die mijn belangen wel behartigde en het tot een tevredenheid heeft geleid. Ik moest wel even kenbaar maken dat ik met de afhandeling ervan niet eens was. Als ik het daarbij had gelaten en er gewoon mee akkoord was gegaan had ik mijzelf benadeeld. Ik ging er immers van uit dat de medewerkster mijn belangen zou behartigen en niet die van de verzekeraar, daarvoor heb ik immers een tussenpersoon? Bovendien heeft de 1ste medewerkester die mijn kwestie behandelde fout en onzorgvuldig haar reactie verwoord. Zo waren er kenmerken van haast-, knip- en plakwerk in de tekst waardoor haar afwijzing ten onrechte bleek en haar motivering wankel en zwak werd. Uiteindelijk heeft een collega het overgenomen en het naar tevredenheid afgehandeld. Nou heb ik tegen de afwijzing kunnen protesteren, maar er zijn genoeg andere cliënten die dat niet kunnen/durven. Het was duidelijk dat degene die mijn kwestie afhandelde de plaats van mijn tegenpartij in nam terwijl ik er vanuit mag gaan dat ze mijn belangen behartigde en niet die van de verzekeraar. Ik heb mij voor mogelijke schade verzekerd en namens de tegenpartij heeft uw medewerkster de claim afgewezen. Dat heeft ze mij ook schriftelijk duidelijk gemaakt. Dat kan immers niet de bedoeling zijn?

  • Aanbevelen? Nee
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Voldoende
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Zeer vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Kan beter.
  • Zou u ons kantoor anderen aanbevelen? Nee
8

Probleemloze schadeafhandeling

Het afgelopen jaar hebben wij twee schades gehad. Een grote en een kleine. In beide gevallen heeft jullie bedrijf ons professioneel en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen? N.v.t.
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig? N.v.t.
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Goed.
  • Zou u ons kantoor anderen aanbevelen? Ja
10

Ik werd heel goed geholpen

Ik goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Prima.
  • Zou u ons kantoor anderen aanbevelen? Ja
10

erg goede ervaring

geen extra woorden nodig

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Zeer vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Goed.
  • Zou u ons kantoor anderen aanbevelen? Ja
8

Prima

Mijn ervaring met een van de medewerkers is altijd goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen? N.v.t.
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? N.v.t.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Voldoende
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Prima.
  • Zou u ons kantoor anderen aanbevelen? Ja
10

Van begin to eind, alles simpel opgelost

Na het omschrijven van de twee schades, en het administratief vastleggen, verliep het hele proces op rolletjes, en zijn de schades, qua afhandeling bij het schadeherstelbedrijf, de rol van de leverancier van de auto helder in kaart gebracht en heel snel en efficiënt afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Zeer vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Prima.
  • Zou u ons kantoor anderen aanbevelen? Ja
10

Prima

Goed gesprek, duidelijke uitleg, snelle afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Goed.
  • Zou u ons kantoor anderen aanbevelen? Ja
6

Teleurgesteld wegens geen reactie op mijn verzoek

Ruim 10 dagen geleden heb ik telefonisch contact gehad met 1 van uw medewerkers omtrent de mogelijkheden mijn polis om te zetten. Ik heb een gezinspolis en mijn kinderen zijn volwassen en mijn dieren niet verzekerd door uw maatschappij. Gezien het aanzienlijke maandbedrag wil ik deze polis aangepast zien. Helaas heb ik niets meer vernomen

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Kon beter
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Kon beter.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Kan beter.
  • Zou u ons kantoor anderen aanbevelen? N.v.t.
10

Snelle en zeer bevredigende afhandeling van mijn schade

De afhandeling van de schade werd klantvriendelijk en efficiënt opgepakt en de vergoeding snel en ruimhartig uitgekeerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Prima.
  • Zou u ons kantoor anderen aanbevelen? Ja
10

Geen kopzorgen!

Na heel veel schadevrije jaren kreeg ik twee schades in 1 week tijd. Dus grote paniek bij mij. Behalve formulieren invullen hoefde ik verder niets te doen en werd alles goed en correct afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Prima.
  • Zou u ons kantoor anderen aanbevelen? Ja
8

prettig bedrijf

al meer dan 50 jaar ben ik klant van E&vanR in het begin was het contact wat persoonlijker,maar dat is begrijpelijkl dat zoiets na zoveel tijd minder is,maar wel jammer. het gevoel blijft niettemin positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Voldoende
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Goed.
  • Zou u ons kantoor anderen aanbevelen? Ja
9

Snel en duidelijk

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen? N.v.t.
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Prima.
  • Zou u ons kantoor anderen aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.