
Had 2 schadegevalletjes, de 1 werd niet vergoed vanwege de eigen risico die hoger was dan de schade, en de andere werd niet vergoed ivm stormschade
Mijn vraag werd zeer snel in behandeling genomen en ook afgewikkeld
Stormschade aan tuinhek gemeld en daarop werd adequaat gereageerd. Foto`s geüpload en offerte van hovenier opgevraagd waarna het geld binnen 5 dagen op de rekening stond.
Prima te woord gestaan daar ik digitaal nog nooit schade had doorgegeven.
Schade was gelukkig snel verholpen door het snel handelen van de verzekering. Mijn dank daarvoor.
-
Gebeld over de schade, vervolgens de nodige papieren ingevuld. Foto’s meegestuurd van de schade en de rekening voor het bergen. Een week later kreeg bevestiging dat de verzekering uitgekeerd werd. Telefonisch contact was vriendelijk, efficiënt en mijn zorgen waren binnen een week voorbij.
Bij de melding kregen we direct duidelijke instructies. Tot X bedrag hoef je geen offerte en men had er begrip voor dat reparatie niet direct kon. Omdat veel mensen schade hadden van de zware storm kon het ingeschakelde bedrijf pas na 2 weken komen. Toen nota was ingediend gelijk reactie met heldere toelichting eigen risico.
Eigenlijk boven verwachting. Het indienen was duidelijk en vrij gemakkelijk en de schade werd vergoed. Heel fijn.
Altijd bereikbaar bij vragen en problemen.
Zie boven
Zie bovenstaand.
Snelle afhandeling , super
Bijzonder vriendelijk en duidelijke uitleg. Snelle en kundige afhandeling. Werkelijk niets op aan te merken.
Zie boven
Nadat door de storm Eunice op 14 februari 2022 onze schutting omver was gewaaid, stelde ik via de website Eijgendaal & Van Romondt enkele vragen: boden onze polissen dekking en zo ja, hoe moesten we dan verder handelen? Er kwam een keurige mail als ontvangstbevestiging, maar verder bleef het stil. We waren natuurlijk niet de enigen met stormschade. Nadat drie weken later onze schutting was gerepareerd, diende ik de factuur via de genoemde website brutaalweg in. Tot mijn grote verrassing kreeg ik diezelfde dag nog een reactie en drie dagen later stond er al geld op onze rekening.
Ingewaaide achterruit auto werd gerepareerd door bedrijf in Hoogezand dat de financiële afhandeling geruisloos regelde met mijn verzekeringskantoor. En dat op de eerste werkdag naar orkaan Eunice . Wat wil een klant nog meer? Dank jullie wel Bij Eigendael en van Romondt
Fijne afhandeling van mijn schade
Goed
Martijn Vos is extremely efficient. He is my contact person for many years and I really appreciate his way of working and reactivity. He forwards my requests to the right spoke person. Martijn is a very precious employee. Please keep him in Eijgendaal & van Romondt ! Best regards Stéphane
Zoals gemeld, ben ik zeer tevreden met de hele gang van zaken; hoefde mij nergens zorgen over te maken.
Quick reaction and response. Most excellent service.
Na 50 jaar klant nooit problemen gehad
Goede en snelle afhandeling. Top geregeld.
Na het indienen van mijn schade, mijn fiets was tegen de auto van de buurman aan gevallen, werd de schade snel en netjes afgehandeld.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.