
De aanvraag van de schadeclaim is bijzonder snel en netjes verwerkt, zeer tevreden over de hele gang van zaken. Duidelijke uitleg en vriendelijke behandeling.
We meldden onze schade: twee potten verf die mijn vrouw zelf zou aanbrengen. Na een telefoontje bleek dat ze ook de uren mocht declareren. Het werd uitbetaald voordat de klus klaar was.
De kosten van de schade werden netjes afgehandeld.
Duidelijke, snelle en efficiënte service. Claim snel opgelost.
door een eigen vertrouwenspersoon te hebben ontzorgd hij ons en kunnen wij ons op ons eigen werk concentreren
Prima afgehandeld
Uiteindelijk snelle afhandeling
Prettig telefonisch contact. Er werd meegedacht en dat is fijn.
Super fijn geholpen met mijn schademelding.
Overgang van Wolters naar Eijgendaal geruisloos geregeld. Mijn declaratie vanwege reis met hindernissen keurig afgehandeld.
Goed en snel geholpen. Vriendelijke medewerkers.
Na eerste afwijzing opnieuw contact. En claim alsnog toegewezen. Hiervoor mijn dank.
Prima behandeling en afhandeling van de schadmelding.
Wij hebben altijd een vast contactpersoon en dat waardeer ik zeer
Goede ervaring snelle reactie. Helaas ben ik uiterst teleurgesteld in DAS . Geen jurist die mij persoonlijk heeft gesproken. Onbeschofte behandeling en herhaling van hun standpunt verjaring. Alle documenten doorgemaild en denk dat ze de inhoud zelfs niet hebben bekeken
Helemaal goed
Vragen werden uitstekend en op prettige wijze beantwoord. De schade afhandeling had niet beter gekund. Deze dame is top
Door hulp van EVR en expert is schade sneller afgewikkeld.
Goed advies duidelijk. Word er voor je aan de slag gegaan.
Voldoende duidelijkheid verkregen over (een niet door mij veroorzaakt) een probleem. Helaas bleek geen gewenste oplossing mogelijk door opstelling assuradeur.
Ik ben al klant sinds 1974 en heb vele overnames meegemaakt. De service is altijd hetzelfde gebleven en Mark Harren is ook nu mijn aanspreekpunt. Govert Eggink
Ik mis het persoonlijk kontakt met medewerkers, zoals huisbezoek en de verzekeringen nalopen.
We werden heel deskundig en persoonlijk geadviseerd en de afhandeling van de vergoeding was heel erg snel.
Dank voor de snelle afhandeling. Alleen kwam ik er achter doordat het geld op mijn rekening was gestort. Een mailtje dat jullie accoord gaan met de schade en het bedrag overmaken zou prettig zijn. Met vriendelijke groet, Anne Hofstede
Direct bij de goede persoon ondergebracht, en een snelle afhandeling.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.