Filters

8

netjes geholpen

ik ben netjes geholpen, binnen een redelijke termijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Zeer vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Prima.
6

Verwarrend

Telefoontje betrof betaling van een voorgeschoten factuur die ik gemaild had. Wel een ontvangstbevestiging maar geen uitbetaling en doodse stilte. Tijdens het telefoongesprek bleek dat het rekeningnummer dat bij mijn naam stond totaal niet klopte. En als je al tig jaar klant bent is dat toch wat vreemd. In een eerder telefoongesprek bij aanmelding van glasschade was niet terug te vinden of er sprake was een glasverzekering. Dat is goed gekomen. Maar ook wel wat vreemd. Uiteindelijk is het goed gekomen , maar ik moest er wel achteraan Een andere glasschade echter werd vlot afgehandeld en betaald en toen werd goed gecommuniceerd. Vandaar de verwarring in het geheel

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig? N.v.t.
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Kon beter
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Kan beter.
10

bereikbaar, toegankelijk, professioneel en hele goede service.

Gelukkig heb ik zelden gebruik hoeven maken van mijn verzekering, maar de laatste tijd tot twee keer toe. Goed bereikbaar, vriendelijk en begripvol, goede en snelle service, makkelijke formulieren en zeer vriendelijk. Een fijn gevoel in een minder fijne situatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Zeer vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Goed.
9

Snelle en duidelijke reactie ontvangen.

Ik heb bij het parkeren een andere auto geraakt. De wederpartij was nogal ontstemd, aan de andere auto geen zichtbare schade aan de buitenkant. Een schadeformulier is niet ingevuld. In deze situatie was uw advies de wederpartij (overbuurman) te benaderen met verzoek om opgave schade. Uiteindelijk bleek de auto van de overbuurman geen schade te hebben en daarmee is de zaak afgedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Zeer vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Prima.
9

ik ben heel tevreden.

Ondanks het feit, dat ik de betrekking met u had opgezegd, werd mijn schadeclaim toch door u gehonoreerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Zeer vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Prima.
10

Schade door schadeafdeling snel en vakkundig afgehandeld

Er wordt snel gecommuniceerd, dat vind ik prettig en de schade is in zijn geheel vergoed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Zeer vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Prima.
10

prima

erg prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Zeer vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Prima.
10

Zeer goed

Was zeer snel gereld binnen twee weken was er al een uitbetaling uitmuntend

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Zeer vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Prima.
8

goed

door personeelsgebrek bleef dossier liggen. na telefoongesprek gecorrigeerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Kon beter
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Kan beter.
10

Professioneel en zeer vriendelijk

Ik heb altijd een prettig contact met Eijgendaal & van Romondt. Kundig personeel en altijd zeer behulpzaam. De lijntjes zijn kort waardoor de communicatie soepel verloopt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen? N.v.t.
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig? N.v.t.
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Zeer vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Prima.
9

Alles prima

Duidelijk en oplossingsgericht

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Zeer vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Prima.
10

snel en gemakkelijk

snel in behandeling genomen

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Zeer vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Prima.
9

Snelle afhandeling met goede hulp

Heel prettig, ondanks de situatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Zeer vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Goed.
10

Vlot, duidelijk en prima geholpen.

Mijn schade via de digitale weg helemaal afgehandeld. Via de mail nog wat vragen en snel en duidelijk afgehandeld met een positief resultaat. Heel blij mee. Ga zo door :-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Zeer vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Prima.
7

Goed

Schade formulier gelijk online opgestuurd en ingevuld moest alleen bellen of alles in orde was Dat was zo en gelijk excuus dat het te lang was blijven liggen maar uiteindelijk toch bericht dat E overgaan tot uitbetaling schade

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Voldoende
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Goed.
10

Top

2 x top

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Voldoende
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Zeer vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Prima.
9

Netjes en snel geholpen

Netjes en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Prima.
5

Duurt heel erg lang

Na 3 maanden is deze zaak nog steeds niet afgerond en wacht ik nog steeds op mijn geld

  • Aanbevelen? Nee
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen? N.v.t.
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig? N.v.t.
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Kon beter
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? N.v.t.
10

makkelijk online en snelle afhandeling van de schade

makkelijk online en snelle afhandeling van de schade

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Zeer vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Prima.
10

Heb alleen goede ervaringen met Eijgendaal & van Romondt

Zoals ik reeds heb beschreven zijn mijn ervaringen uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig? N.v.t.
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? N.v.t.
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Zeer vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Prima.
7

zorgvuldig en duidelijk

de afgelopen periode hebben we 2 x een beroep gedaan op de rechtsbijstandsverzekering en duidelijk antwoord gekregen hoe dat werkt, de doorverwijzing was helder

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig? N.v.t.
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Goed.
10

Prima hoor goede service en wordt altijd op de hoogte gehouden

Zoals hier boven!

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen? N.v.t.
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig? N.v.t.
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? N.v.t.
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Zeer vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Prima.
10

Als er al contact is, dan is het prima.

Weinig ervaring, gelukkig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen? N.v.t.
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig? N.v.t.
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan? N.v.t.
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? N.v.t.
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? N.v.t.
9

Werkelijk Top Service

Kort maar krachtig top service ! Makkelijkformulier en alles snel en goed geregeld Mega vriendelijk en correcte medewerkers .

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Zeer vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Prima.
9

Goed bereikbaar Meedenken

Zowel bij het vinden van de juiste verzekering alsmede schadeafhandeling!

  • Aanbevelen? Ja
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Vond u de schadebehandelaar deskundig?
  • Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan?
  • Zijn wij goed bereikbaar (telefoon/e-mail)? Goed.
  • Wat vond u van de snelheid van de schadebehandeling? Prima
  • Vriendelijkheid van onze medewerker(ster)? Zeer vriendelijk.
  • Hoe beoordeelt u onze kwaliteit? Prima.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.