Bij vragen altijd antwoord en op een nette en vriendelijke manier.
Informatie inwinning met betrekking tot werknemers die zo maar thuis blijven.
Scab kent het bedrijf en de branche en denkt goed mee in de problematiek van het financieel op orde houden van bedrijf.
Goed en kundig geholpen
prima service en klantviendelijk
prima contact en kundige medewerkers soms wat late reactie op vragen per mail
Als ik met een vraag zit die cao gerelateerd is dan hoef ik dat maar te vragen, via de mail of even bellen, en dan wordt ik vaak al meteen vakkundig te woord gestaan. De medewerkers zijn ook toegankelijk waardoor ik niet het gevoel heb dat ik lastig ben of domme vragen stel. De laatste tijd zijn er een aantal verwerkingen met loon niet helemaal goed gegaan en ik denk dat dit te maken heeft gehad met de grote werkdruk op de afdeling. Door de nieuwe structuur zal dit ook minder gaan voorkomen. De service is altijd goed geweest, en die zal ook zeker zo blijven.
Je stelt een vraag per mail, wordt niet gereageerd, stuurt nog een mail, wederom wordt niet gereageerd. Dan besluit je maar om te bellen en vraag waarom men niet reageert. Als reactie zegt men. Wij weten niet wat men hiermee moet. Had ik niet gebeld dan zou ik nooit een reactie hebben ontvangen op mijn mail.
Duidelijk dat hier qua mailopvolging helaas iets niet goed is gegaan. SCAB lanceert op 5 juni de nieuwe servicedesk loonadministratie waarmee mailverkeer én voortgang nu ook door relaties gevolgd kan worden.
Jaren super tevreden over jullie geweest maar door een andere boekhouder helaas overgestapt.
Jacqueline, fijn om te lezen; jullie zijn altijd weer welkom natuurlijk!
Doorgaans snelle afhandeling van de loonruns en proforma loonberekeningen, klantvriendelijk. Prettig om een vast en deskundig team te hebben waar je met vragen bij terecht kunt.
professioneel
Door de jaren heen zijn zijn we altijd stipt en oprecht behandeld als klant en hopen dat ook nog een tijdje zo blijft.
Zijn meestal accuraat en proberen ook mee te denken.
Nog geen telefonisch contact hoeven hebben, daar dus geen ervaring mee. Mail contact verloopt altijd voorspoedig.
oplossingsgericht denken, vriendelijke klantbenadering en snel reageren op boekhoudkundige vragen
betrokken, kundige, vriendelijke medewerkers
Inmiddels al 25 jaar klant en eigenlijk nog nooit problemen gehad.
vakkundig, vriendelijk , altijd behulpzaam
correcte verwerking en uitvoering
SCAB is een bedrijf met de nodige deskundigheid, is betrouwbaar, klantvriendelijk en heeft een zeer goede prijs - kwaliteitverhouding. Het is voor ons prettig om op deze manier samen te werken.
Prijs
Helaas zijn wij niet in staat bij deze nieuwe relatie uit 2018 de onderlinge verwachtingen te managen. Gesprekken hierover lopen/zijn gevoerd.
Dr Hub van Doorneweg 161
5026 RC Tilburg
In 1973 werd Scab beheer opgericht. De stichting vond haar oorsprong door het vooruitstrevende initiatief van verschillende bouwondernemers die een gezamenlijk doel voor ogen hadden: diensten voor de bouw bedacht door de bouw. Het zwaartepunt lag bij Scab van meet af aan op de bundeling van financiële dienstverlening. De doelen zijn onveranderd gebleven, ze zijn eenvoudig, effectief, kostenbesparend en efficiënt. Ook is het ideaal nooit gewijzigd. Nog steeds gaat een goede dienst voor het winstoogmerk. Deskundig zijn, eenvoudig doen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.