Het is heel fijn werken met SCAB. Via korte lijnen altijd snel een oplossing, mocht er al een probleem zijn.
Ik heb niet gemerkt dat het thuiswerken impact heeft gehad op de dienstverlening.
Wij zijn al jaren bij het Scab zeer tevreden
Ik heb wel opbouwende kritiek. Vragen welke extra kosten met zich meebrengen graag van te voren melden dan sta je niet voor verrassingen.
Wij vertegenwoordigen als administratiekantoor diverse ondernemingen in de bouw, waarvan wij de lonen laten berekenen door Scab. Zolang er geen "rare" dingen zijn, loopt alles op rolletjes. Zodra er "buiten de gebaande paden" iets geregeld moet worden, is het 50/50 dat het in 1 keer helemaal goed gaat. Zeer prettig is wel, dat ze de wijzigingen in de CAO automatisch doorvoeren. Zeker gezien de bouw-cao enorm ingewikkeld is en vaak (kleine) wijzigingen kent. De bereikbaarheid en parate kennis is afgelopen jaren iets achteruit gegaan. Vooral per e-mail waren ze in het verleden veel sneller in reactie. Ook bekruipt ons het gevoel dat iedere vraag tegenwoordig geld kost, waar het vroeger service was. Beide kan te maken hebben met nieuw management en herstructurering van "afdeling z.o.brabant" waar een paar mensen werkte en je bijna bij naam kende en antwoord kon geven, naar "afdeling lonen" waar je voor vraag Z bij specialist Q moet zijn. Voorbeeld: Bouw is normaalgesproken 4 weken periode, bij maandelijkse verloningen is het invoeren van nieuw personeel altijd afwachten of het de eerste keer goed gaat, of dat er vragen komen. Voorbeeld 2: bij aanmelden nieuw personeel dien je altijd het document van Scab te gebruiken, anders komen er hoe dan ook vragen. (zelfs als alles er in staat)
vragen worden snel en kundig beantwoord
De loonadministratie verloopt zeer goed zo lang er geen afwijkende zaken zijn. Op het moment dat er iets anders moet gebeuren als "normaal" dan gaat er vaker iets mis. Op basis van het personeelsadvies zeker tevreden. Vooral erg te spreken over collega Hanneke Arts. Zij helpt ons altijd wanneer nodig op een fijne professionele manier. heel fijn.
je wordt altijd netjes geholpen
Wij zijn erg tevreden over de dienstverlening van het SCAB. Op door ons gestelde vragen wordt altijd snel en adequaat gereageerd. Hun kennis wordt op een goede en duidelijke manier aan ons overgedragen!
Zeer tevreden
Onze vragen worden bij Scab altijd duidelijk beantwoord. Wij hoeven maar te bellen en worden altijd adequaat en goed geholpen met de problemen / vragen. ga zo door.
Als ik denk aan het voeren van een loonadministratie denk ik; dat moet gewoon 100% goed zijn. Dit gaat om het loon/ de waardering van je collega's. Tuurlijk worden er wel eens fouten gemaakt. Tuurlijk wordt dat netjes opgelost. Ik denk wel dat Coronatijd vertragend werkt voor het afhandelen van vragen welke op de mail worden hersteld. Ik hoop wel dat dit op termijn weer als vanouds gaat.
I
Als ik een vraag heb krijg ik snel antwoord. Ik ervaar alle medewerkers die ik spreek/mail als dienstverlenend.
SCAB verzorgt al 28 jaar voor ons de loonadministratie en sinds dit jaar ook Accountancy. Onze vorige accountant stopte ermee en nu hebben we alles onder 1 dak en dat voelt prima.
De service van het Scab heeft niets geleden onder de Corona-crisis
Wij krijgen snel een reactie op onze vragen en waar nodig een passend advies.
heel tevreden. Altijd op tijd alles verwerkt.
Febr. gemaild dat we verandert zijn van verzuimverz. Jullie deden altijd de ziekmelding en nog gevraagd of dit bij de prijs inbegrepen is.Dit een andere keer weer gemeld met reactie dat het opgepakt zou worden. Ondertussen doe ik nu zelf de ziekmelding bij de verzuimverzekeraar en wacht nog steeds op antwoord.
Beste Margreeth, Allereerst bedankt voor je reactie. Vervelend om te lezen dat bepaalde zaken niet naar wens zijn verlopen. Zoals reeds besproken kunnen wij helaas geen meldingen naar de nieuwe verzekeraar verzorgen. Terugkoppeling hiervan had inderdaad eerder opgepakt mogen worden, waarvoor onze excuses.
Onze ervaring met scab is prima, als er vragen zijn, krijg ik snel een antwoord, en overige dienstverlening is duidelijk en overzichtelijk
Over het algemeen wordt de salarisadministratie door Scab, accuraat, snel en op een prettige wijze voor ons verzorgt.
correcte afwikkeling (complexe) loonadministratie, adequate reactie op vragen
heb wel een s voor een vraagteken gestaan maar met een belletje werd er gezocht naar een oplossing
Goede bereikbaarheid en altijd netjes antwoord op mijn vragen. Willen je echt helpen als je vastloopt of met vragen zit.
Over het algemeen hele aardige mensen die de tijd nemen om dingen duidelijk uit te leggen.
Dr Hub van Doorneweg 161
5026 RC Tilburg
In 1973 werd Scab beheer opgericht. De stichting vond haar oorsprong door het vooruitstrevende initiatief van verschillende bouwondernemers die een gezamenlijk doel voor ogen hadden: diensten voor de bouw bedacht door de bouw. Het zwaartepunt lag bij Scab van meet af aan op de bundeling van financiële dienstverlening. De doelen zijn onveranderd gebleven, ze zijn eenvoudig, effectief, kostenbesparend en efficiënt. Ook is het ideaal nooit gewijzigd. Nog steeds gaat een goede dienst voor het winstoogmerk. Deskundig zijn, eenvoudig doen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.