Scab is veel bezig met de site telkens te vernieuwen waardoor het idee ontstaat dat de dienstverlening de laatste tijd achter blijft. Vernieuwing is goed, maar soms is het wat TEveel van het goede. Doordat er niet meer 1 vast team met aanspreekpunten is voor ons als bedrijf, hebben we heel vaak nieuwe of andere medewerkers aan de lijn, waarbij je dingen vaak moet herhalen en er ook vaak ruis op de lijn zit. Daardoor krijg je dat 'fouten', die wij zelf ook maken, ook door Scab er niet meer worden uitgefilterd, omdat deze medewerkers niet volledig op de hoogte zijn van de werkwijze van ons bedrijf. Het lijkt wat rommelig te zijn geworden door allerlei interne verschuivingen, waarbij wij als klant ons niet meer altijd begrepen voelen. Er zitten zeker wat professionals binnen Scab maar waak ervoor dat hier ook aandacht voor blijft.
Mijn ervaring is dat ik vrij laat reactie krijg op lastigere vragen. Momenteel heb ik ook een vraag lopen die inmiddels al een maand oud is. Sommige medewerkers zijn telefonisch niet altijd even vrolijk, het ligt net aan wie je aan de lijn krijgt. Cursus van Paul Soethout was super! Duidelijke uitleg, duidelijk verhaal. Over het algemeen zijn we tevreden met de service die verleend wordt door SCAB.
zie boven
wordt gewoon hetzelfde geholpen als voorheen merkt er niet veel van
Mijn ervaringen met SCAB zijn zeer goed !
Mijn ervaring is goed vind alleen dat de afhandeling van tickets en dan met name de proforma-loonberekening te lang duurt
Nooit geen problemen en deskundig.
.
Binnen een dag antwoord
Ik heb al jarenlang (ca. 25) ervaring met de diensten die Scab aanbiedt. Zelf vind ik wel, dat de werkwijze ver is gecommercialiseerd. Op zich niets mis mee, maar de Brabantse gemoedelijkheid is wel aan het verdwijnen. De contacten met de medewerkers zijn altijd goed, chapeau daarvoor!!
Vorige week diverse keren geprobeerd contact te krijgen met Scab, maar op een gegeven moment wordt de verbinding gewoon verbroken en krijg je de mededeling dat je een ticket kan sturen of een bericht kan achter laten. Dit vind ik echt niet kunnen
Duidelijk dat we voor deze relatie slecht bereikbaar zijn geweest. Erg vervelend natuurlijk. Toch fijn dat relatie de inhoudelijke kwaliteiten niet alleen ervaart maar ook aangeeft.
Fijne medewerkers die mij altijd goed helpen.
geen opmerking
Ervaring tot nu toe is goed. Bij drukte is het begrijpelijk dat het wat langer duurt. Fijn dat we hier van te voren ook bericht over krijgen, zodat wij hier rekening mee kunnen houden.
prima niks op aan te merken
Advies op het gebied van P&O vind ik persoonlijk iets minder sterk dan de uitvoering van de salarisadministratie. Maar de salarisadministratie is voor ons het meest belangrijke waarom we bij Scab zitten. Zijn echt goed op de hoogte van alles mbt de bouw/Timmerbranche.
De loonadministratie is top geregeld en kan met al mijn vragen bij het SCAB terecht.
Zeer klantvriendelijk en behulpzaam
ben zeer tevreden over alle dingen die we met t SCAB doen.
Scab is fijn om mee samen te werken. Eerlijk is wel om te zeggen dat sinds het begin van de coronatijd de bereikbaarheid en reactietijd wat minder goed is geworden. Maar de kennis en kunde is nog altijd dik in orde.
Goede loonadministratie tegen een reële vergoeding
Begrijpelijk dat telefonisch contact het afgelopen 1 1/2 jaar moeilijk is geweest, want hoe doe je dat als iedereen thuis werkt...Maar dan zou je denken dat vragen via de mail wellicht wel gewoon (binnen enkele dagen) beantwoord worden. Maar dat is helaas niet het geval geweest de afgelopen tijd. Recent voorbeeldje: ik bel naar Scab met een vraag. De medewerker legt me uit even iets op de mail te zetten op een manier waarmee ze verder kan. Vervolgens krijg ik bijna 2 weken later (!) een reactie op die mail met nog enkele vragen, waardoor de verwerking van mijn vraag wel erg lang duurt. Dus de manier van werken lijkt bij de medewerkers van Scab onderling nogal te verschillen (vaker meegemaakt) en bijna 2 weken wachten voordat een mail opgepikt wordt, vind ik echt veel te lang. Er zitten gelukkig enkele fijne medewerkers tussen, die duidelijke uitleg kunnen geven bij een vraag en die netjes werk leveren (wat ik niet zelf nog helemaal na hoef te lopen op correctheid). Blij als ik die aan de lijn krijg. Op het moment zou ik Scab niet aanbevelen aan anderen. Maar wellicht kunnen jullie hier iets aan veranderen.
19 juli blijkt niet de beste dag voor ons...... De laatste vraag pakken we zeker op, met andere woorden wij gaan deze ervaring bij deze relatie zeker veranderen.
Lange wachttijden aan de telefoon, trage respons op tickets, niet altijd een klantvriendelijke houding van de SCAB-medewerkers en soms twijfels aan de kennis van SCAB. Dit is iets van de laatste maanden, voorheen veel betere ervaring.
Helaas een slechte ervaring met betrekking tot doorlooptijden; trekken we ons aan, zeker het geschetste beeld omtrent onze kennis. Wij nemen snel contact op met relatie.
altijd vriendelijk, duidelijk en ondersteunend (overigens niet te gebruiken voor plaatsing op website)
Altijd op tijd, vragen worden snel beantwoord.
Dr Hub van Doorneweg 161
5026 RC Tilburg
In 1973 werd Scab beheer opgericht. De stichting vond haar oorsprong door het vooruitstrevende initiatief van verschillende bouwondernemers die een gezamenlijk doel voor ogen hadden: diensten voor de bouw bedacht door de bouw. Het zwaartepunt lag bij Scab van meet af aan op de bundeling van financiële dienstverlening. De doelen zijn onveranderd gebleven, ze zijn eenvoudig, effectief, kostenbesparend en efficiënt. Ook is het ideaal nooit gewijzigd. Nog steeds gaat een goede dienst voor het winstoogmerk. Deskundig zijn, eenvoudig doen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.