Filters

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: A.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

meedenkend, vriendelijkheid, attent maken op veranderingen qua cao's, dingen die wij misschien vergeten

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: D.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie|fiscaal
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: P.A.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie|accountancy|fiscaal
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Op diverse disciplines zijn prima medewerkers werkzaam die zeker deskundig zijn in hun werkgebied. Heeft de medewerker het werkgebied niet paraat dan is er altijd wel een collega van scab (fiscaal-lonen-wetgeving etc.) die mij verder kan helpen. En omdat verschillende disciplines in één huis (SCAB) zijn ondergebracht, blijft SCAB met al zijn ervaringen uit het verleden een aantrekkelijke organisatie voor de ondernemingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: W.L.C.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie|accountancy|fiscaal
  • Verbeterpunten/ tips: Bedrijfsadvisering in de breedste zin van het woord, bedrijfseconomisch, fiscaal, HRM, automatisering etc. De markt (branche bouw) i.c.m. met de diverse regelgevingen verandert voortdurend. Door te voeren slimme onderdelen, vaak kostenbesparend, is werken aan een verbeterde concurrentiepositie en is eigenlijk continuïteit behouden van de ondernemingen. Veel succes.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij kunnen altijd met onze vragen terecht en worden altijd netjes geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: EJJ
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie|accountancy|fiscaal
  • Verbeterpunten/ tips: Om de jaarcijfers eerder definitief te hebben, het is nu dec 2013 en ik moet de cijfers van 2012 nog definitief binnen krijgen. Ook al gaan andere bedrijven voor om een goede reden vindt ik dit wel een heel erg late reactie.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De portal ten behoeve van de loonadministratie is door ons als goed ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: S.A.H.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie|accountancy|fiscaal
  • Verbeterpunten/ tips: Het meer inzichtelijker maken van de gedeclareerde kosten.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snel reactive op vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: J.C.M.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: Jdh
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

persoonlijk, betrokken, deskundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: lacm
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie|accountancy|fiscaal
  • Verbeterpunten/ tips: het inloggen vind ik nog steeds wel een gedoe met de e herkenning Verder is het aan te bevelen meerdere emailadressen te kunne gebruiken voor apart loonadm en apart fin. adm.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer goede ervaringen v.a. 1983. Goede advisering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: T.M.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie|accountancy|fiscaal
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

zeer tevreden zeker tov vorige account c.q. loonadministratie

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: mj
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie|accountancy|fiscaal
  • Verbeterpunten/ tips: soort lijst met bespreekpunten van de gezamenlijke doornemen jaarverslag wel handig , soort verslag van het jaarlijkse gebeuren
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: A.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb altijd goed contact met ons team (1). Ben één keer in Tilburg geweest en zag toen wat gezichten bij de stemmen, dit was erg leuk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: A.M.L.J.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Aardige en deskundige medewerkers, denken goed mee in oplossingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: cjm
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie|accountancy|fiscaal
  • Verbeterpunten/ tips: Graag zouden wij een fixed price / abonnement willen in plaats van uurtje factuurtje. Dan kunnen we zelf ook beter budgetteren.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

klantvriendelijkheid begint al bij de telefoniste en geldt voor alle medewerkers waarmee contact is. Ook het gezamenlijk ontstane problemen oplossen op een zo goed en adequate wijze. Medewerkers hebben kennis van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: R.M.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie|accountancy|fiscaal
  • Verbeterpunten/ tips: Communicatie kan altijd beter met name bij uitrol van nieuwe zaken zoals ten aanzien van de portal. De portal zelf kan ook nog geoptimaliseerd worden.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Indien wij advies vragen, krijgen wij advies. En vaak goed en gedegen advies. Er wordt bijna altijd terugkoppeling gegeven over de acties die genomen worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: EEM
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie|accountancy|fiscaal
  • Verbeterpunten/ tips: Soms wat beter luisteren/ lezen wat er nu eigenlijk gevraagd wordt. Soms wat meer accuratesse in het afhandelen van de aangeleverde gegevens. Bijgevoegde faxen bij de aangeleverde loonadministratie lezen, voordat er overgegaan wordt tot verwerken van de loonadministratie.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: E
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie|accountancy
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

flexibele opstelling van team 3/loonadministratie contacten en openheid/transparantie van mevr. Boom vind het moeilijk om een totaal oordeel te geven, want over de afd loonadministratie ben ik bijzonder tevreden, echter over accountancy(afronding) en fiscaal minder

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie|accountancy|fiscaal
  • Verbeterpunten/ tips: de klant(wij dus) heeft ook een mening en (soms) goede ideeën kijk uit voor arrogantie/arrogant gedrag
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie|accountancy
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De plek voor opleidingsbedrijven voor alle soorten adviezen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
  • Verbeterpunten/ tips: Zou ik niet zo snel kunnen bedenken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ons over wijzigingen beter informeren, zoals bijvoorbeeld een nieuwe functiegroep. Wij werken zelf op afstand met het programma.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zeer betrokken en deskundig adviseur (Anja).

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie|accountancy|fiscaal
  • Verbeterpunten/ tips: Snelheid van terugkoppelen, betrokkenheid loonadministratie.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie|accountancy|fiscaal

Bedrijfsgegevens

Dr Hub van Doorneweg 161

5026 RC Tilburg

013-5836668

[email protected]

Over Scab accountants en adviseurs voor de bouw

In 1973 werd Scab beheer opgericht. De stichting vond haar oorsprong door het vooruitstrevende initiatief van verschillende bouwondernemers die een gezamenlijk doel voor ogen hadden: diensten voor de bouw bedacht door de bouw. Het zwaartepunt lag bij Scab van meet af aan op de bundeling van financiële dienstverlening. De doelen zijn onveranderd gebleven, ze zijn eenvoudig, effectief, kostenbesparend en efficiënt. Ook is het ideaal nooit gewijzigd. Nog steeds gaat een goede dienst voor het winstoogmerk. Deskundig zijn, eenvoudig doen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.