Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Geen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: A
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

bereidwillige medewerkers van team La1

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: S.J.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
  • Verbeterpunten/ tips: Sneller en beter anticiperen op onjuiste facturatie. Heeft bijna een halfjaar geduurd voordat iemand bereid was mij hierover te woord te staan.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Al meer dan 20 jaar vertrouwd....

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: G.J.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie|accountancy|fiscaal
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima samenwerking, korte lijnen en bondige uitleg op schrift. Via SCAB Portal kun je veel zaken zelf regelen of inzien.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: J.V.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: C
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Plezierig bureau. Toegankelijk en de medewerkers staan voor je klaar als je een vraag hebt. Als je een klein bedrijf hebt is dat absoluut een meerwaarde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: AB
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
  • Verbeterpunten/ tips: Geen.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Team 3 doet zijn/haar stinkende best om ons te helpen waar het maar kan. Top !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: JS
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: JMH
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

contact met medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: mw
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie|accountancy|fiscaal
  • Verbeterpunten/ tips: voor onze onderneming zou er volgens ons een betere prijs kwaliteit afspraak te maken zijn.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Werken met een vast team blijkt zijn vruchten af te werken. Je kent elkaar en de deskundigheid voor mijn specifieke branche/situatie is ingebed in het team. Of in ieder geval bij verschillende deelnemers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: JCM
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
  • Verbeterpunten/ tips: Voor de ontwikkel afdeling, graag beter luisteren als er een vraag of opmerking gesteld word. En voor die afdeling geld ook dat iedereen fouten maakt, zij dus ook. Is geen probleem, maar wel een feit.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: dht
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Eenvoudig portal systeem, werkt goed. Vernieuwend. Goede deskundigheid op alle gebieden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: EEM
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie|accountancy|fiscaal
  • Verbeterpunten/ tips: Let goed op dat doorverwezen wordt naar juiste persoon. Soms is de communicatie niet altijd duidelijk. Er wordt wel eens gedacht dat dingen bekend zijn, die niet altijd het geval zijn. Ik mis een puntje en dat is nauwkeurigheid. Sommige doorgegeven wijzigen worden niet altijd helemaal correct doorgevoerd. Let op klantvriendelijkheid loonadministratie. Ik krijg tegenwoordig vaak te horen: dat MOET je zelf doen via het Portal, als iemand dan ook nog geen prettige stemklank heeft, komt het als snauwen over. Ik weet dat ik veel dingen zelf moet regelen, soms komen bepaalde vragen voor uit eerder overleg of weten we bepaalde dingen gewoon weg niet.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Hoe zou ik anders kunnen oordelen als ik al sedert 1987 onafgebroken administratie door U laat verrichten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: M.J.G.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) accountancy
  • Verbeterpunten/ tips: Het onderwerp prijs-/kwaliteit zou ik niet aan de orde gesteld hebben. tip: Geniet van een prettig weekend.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: P
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alleen maar positief en al van af de start van de SCAB aan besloten

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: G.A.J.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie|accountancy|fiscaal
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Altijd een vriendelijk en deskundig antwoord op mijn vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: J.J.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Al jaren zéér tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: N
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben van mening, dat de dienstverlening door Scab zeer goed georganiseerd en gestructureerd is, waardoor zaken vloeiend verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: C.J.P.M.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
  • Verbeterpunten/ tips: De jaarlijkse bijeenkomst voor klanten, waarbij op nieuwe ontwikkelingen in wet- en regelgeving wat verder wordt ingegaan, wordt niet meer georganiseerd. Een stukje betrokkenheid, dat zich naar mijn mening in het verleden toch wel heeft bewezen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: K.P.M.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: w.j.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: M.T.M.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

steeds meer in de cloud

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: r
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
  • Verbeterpunten/ tips: in de cloud hangen losse documenten niet in een logische volgorde onder elkaar. Is in sommige rubrieken nog een chaos. Nieuwste belastingregeltjes inzake subsidie etc. omtrent aantrekken van personeel worden nu niet gecommuniceerd. hierdoor laten we mogelijk geld liggen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: Mw
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: M
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: JHM
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie

Bedrijfsgegevens

Dr Hub van Doorneweg 161

5026 RC Tilburg

013-5836668

[email protected]

Over Scab accountants en adviseurs voor de bouw

In 1973 werd Scab beheer opgericht. De stichting vond haar oorsprong door het vooruitstrevende initiatief van verschillende bouwondernemers die een gezamenlijk doel voor ogen hadden: diensten voor de bouw bedacht door de bouw. Het zwaartepunt lag bij Scab van meet af aan op de bundeling van financiële dienstverlening. De doelen zijn onveranderd gebleven, ze zijn eenvoudig, effectief, kostenbesparend en efficiënt. Ook is het ideaal nooit gewijzigd. Nog steeds gaat een goede dienst voor het winstoogmerk. Deskundig zijn, eenvoudig doen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.