Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb 1 vast aanspreekpunt wat heel fijn is. Zij is heel kundig, vriendelijk en komt haar afspraken na.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Initialen: RH
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
  • Verbeterpunten/ tips: Ik heb bovenstaande beoordeeld over mijn aanspreekpersoon en niet over de andere medewerkers.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Altijd bereikbaar en snelle respons

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: A
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
  • Verbeterpunten/ tips: Wanneer niet alles in een keer volledig is aangeleverd even een bericht doen van de mankementen i.p.v. afwachten of de klant tijdig de situatie in de gaten heeft
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

U vraagt wij draaien!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: J.C.M.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: Dhr.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Correcties worden de laatste tijd vlot opgepakt en verwerkt. Telefonische vragen worden goed beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: E
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
  • Verbeterpunten/ tips: Beter verbanden leggen, wat bepaalde verwerkingen voor gevolg hebben op een volgende stap. Voorbeeld: looncorrectie heeft gevolg voor verzamel betaalbestand; als ik hier niet op attendeer, wordt dit niet meegenomen. Medewerkers dus meer inzicht geven over hele proces.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

In de vorige jaren konden het personeel van scab alerter reageren. Misschien omdat ze meer tijd hadden om de zaken af te handelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: wh
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie|accountancy|fiscaal
  • Verbeterpunten/ tips: De laatste tijd hebben we de indruk dat de mensen van scab het te druk hebben en sommige zaken niet op tijd kunnen afhandelen ondanks hun goede inzet. Op mails wordt ook niet altijd gereageerd.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Veel kennis van zaken en vaak prettige, persoonlijke contacten. Kwalitatief goede ondersteuning bij problemen. Goede rapportages. Goede voorlichtingsbijeenkomsten met veel praktische informatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: L.C.M.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie|accountancy
  • Verbeterpunten/ tips: Responstijd bij vragen mag sneller. Nakomen van afspraken (opleveren van producten) mag sneller. Communicatie mag, voor mij, vaak wat begrijpelijker (ben slechts een eenvoudige directeur en geen accountant). De juiste persoon bij de vraag te pakken krijgen niet altijd makkelijk.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: Y.D.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Alle vragen worden geduldig, vriendelijk, helder en snel behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: L.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
  • Verbeterpunten/ tips: niets
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: P.M.G.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

mm

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: aannemersbedrijf
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
  • Verbeterpunten/ tips: m
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: MV
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer goede dienstverlening, erg deskundig advies!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: J.R.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
  • Verbeterpunten/ tips: Het systeem zou wat klantvriendelijker kunnen, zoals eens per 2 uur het betaalbestand ontvangen is niet praktisch. Of het doorzetten van gegevens duurt erg lang.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Altijd een goede oplossing en meedenkend als er een probleem is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: Mw.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) accountancy
  • Verbeterpunten/ tips: Een persoon als aanspreekpunt
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeuren niet als je iets fout doet , geven goed advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: BTB
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
  • Verbeterpunten/ tips: Houden zo , als er iets verandert gaat worden , wordt het meestal slechter en moeilijker.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alles is goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: j.j.l.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
  • Verbeterpunten/ tips: geen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: K
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn vorig jaar voor het eerst overgegaan en is natuurlijk weer even wennen aan de strakkere regels maar zijn zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: R.L.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie|accountancy
  • Verbeterpunten/ tips: Als Arjan bij andere klant zit is hij niet of moeilijk bereikbaar. Mogelijk is een vaste secretaresse op kantoor dan een uitkomst.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettig werken. Geen onzin.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: R
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede communicatie , hoofdzakelijk per mail. Goede kwaliteit / prijs verhouding. Gebruiksvriendelijke manier voor aanleveren gegevens

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Communicatie
  • Advies N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: G
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

kan altijd terecht, wordt vriendelijk te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: hm
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

tot opheden altijd correct behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: A
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
  • Verbeterpunten/ tips: geen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn zeer tevreden. Loonverwerking verloopt prima en vragen worden (snel) beantwoord. Ook de informatievoorziening loopt soepel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: T
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
  • Verbeterpunten/ tips: Geen ID, ga zo door!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: EWJ
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snelle terugkoppeling na aanleveren van lonen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: r
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie

Bedrijfsgegevens

Dr Hub van Doorneweg 161

5026 RC Tilburg

013-5836668

[email protected]

Over Scab accountants en adviseurs voor de bouw

In 1973 werd Scab beheer opgericht. De stichting vond haar oorsprong door het vooruitstrevende initiatief van verschillende bouwondernemers die een gezamenlijk doel voor ogen hadden: diensten voor de bouw bedacht door de bouw. Het zwaartepunt lag bij Scab van meet af aan op de bundeling van financiële dienstverlening. De doelen zijn onveranderd gebleven, ze zijn eenvoudig, effectief, kostenbesparend en efficiënt. Ook is het ideaal nooit gewijzigd. Nog steeds gaat een goede dienst voor het winstoogmerk. Deskundig zijn, eenvoudig doen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.