Filters

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Vroeger de persoonlijke betrokkenheid door heren Zuethoff en Gerritsen. Altijd fijne weetjes/overleg samen. Het gevoel van samenwerking , begrip tussen ons en dat het SCAB. Dat het SCAB ons bedrijf kent en begrijpt waar we heen willen is helaas minimaal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: MRWM
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
  • Verbeterpunten/ tips: De betrokkenheid vd medewerkers (bijna V&D gevoel), het meedenken van het SCAB. Nu heb ik het gevoel meer een nr. te zijn als klant moet je zelf alsnog attenderen op bepaalde feiten (waarvan ik dacht dat SCAB de know-how had). Ik bel liever niet meer om raad/advies dit was lang geleden echt anders.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: S.A.H.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie|accountancy|fiscaal
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

deskundige partij die ons begrijpt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: JBr.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie|fiscaal
  • Verbeterpunten/ tips: ?
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: WGM
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie|accountancy|fiscaal
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

- degelijk personeel wel een beetje vast geroeste organisatie. - loonadministratie uitstekend georganiseerd - niet aanbevelen is niet negatief bedoeld, maar ik spreek hier nooit over

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: W.J.M.J.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie|accountancy|fiscaal
  • Verbeterpunten/ tips: - meer initiatief bij de werkzaamheden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: RHJ
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: NJ
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

toen mark fokke een keer bij ons is geweest hebben we vast team 3 toegewezen gekregen. toen is het sterk verbeterd

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: R
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
  • Verbeterpunten/ tips: sinds vorig jaar merk ik te vaak dat jullie erg achter lopen met dingen verwerken en mails behandelen. Vaak alles pas op het laatste moment. Dit is teleurstellend. het was goed (dikke 8 tot 9) maar vind het nu maar zeer sober (amper een 6). Ondanks dat alles digitaal doorgestuurd wordt en je zou verwachten dat alles sneller gaat, is het tegendeel nu waar (werkdruk daar te hoog?!!?)
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

deskundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: L
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
  • Verbeterpunten/ tips: een melding om de extra verlofuren oudere werknemers niet te vergeten in de proforma berekening (jullie vergeten ze ook regelmatig in de berekening)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Op tijd worden de programma's en communicatie aangepast, gemoderniseerd. Informatie geldende regels is goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: Dhr.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

over het al;gemeen content

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: a j g janssen
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
  • Verbeterpunten/ tips: .....
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

zie boven; uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: MAW
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
  • Verbeterpunten/ tips: geen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: MV
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Oplossingsgericht, goed advies, vriendelijke mensen, behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: S.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie|accountancy
  • Verbeterpunten/ tips: Onze jaarcijfers zijn denk ik een van de laatste die gemaakt worden denk ik. Dat is wel eens jammer omdat je nu niet eerder weet hoe je een jaar gedraaid hebt. Aan onze jaarcijfers 2015 wordt nu (okt/nov)gewerkt... Loonadministratie: Ik vind het een nadeel dat het totaal aantal vrije uren (roostervrij/vakantie wettelijk) per jaar niet gelijk aan het begin van het jaar op hun loonstrook staat. Maar dat dit per periode wordt bijgeschreven. Ook had ik graag een overzicht willen hebben waarop staat welke code je in bijzondere gevallen (overlijden, geboorte, huwelijk, dokterbezoek etc) moet gebruiken.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: PR
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Direct bij de loonverwerking de loonheffing en tijdspaarfonds aanleveren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: W.J.C.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Er wordt meegedacht, problemen snel opgelost, afspraken nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: [email protected]
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Relatiemanager reageert altijd heel snel en weet precies wat er speelt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: N.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie|accountancy|fiscaal
  • Verbeterpunten/ tips: Loonadministratie verloopt laatste tijd erg stroef. Vragen worden erg laat beantwoord, soms zelfs foutieve antwoorden en onjuiste loonverwerking. Zouden wij alleen loonadministratie afnemen dan zou het rapportcijfer onvoldoende zijn geweest. Het is de relatiemanager accountancy en fiscaal die ervoor zorgt dat het cijfer totaalcijfer voldoende is.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed op de hoogte, goed bereikbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: cjm
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie|accountancy|fiscaal
  • Verbeterpunten/ tips: Jaarcijfers duren veel te lang
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: AF
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: R.M.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie|accountancy
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: A.J.M.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: LS
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie|accountancy|fiscaal
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: A.L.M.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Initialen: MEA
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) loonadministratie

Bedrijfsgegevens

Dr Hub van Doorneweg 161

5026 RC Tilburg

013-5836668

[email protected]

Over Scab accountants en adviseurs voor de bouw

In 1973 werd Scab beheer opgericht. De stichting vond haar oorsprong door het vooruitstrevende initiatief van verschillende bouwondernemers die een gezamenlijk doel voor ogen hadden: diensten voor de bouw bedacht door de bouw. Het zwaartepunt lag bij Scab van meet af aan op de bundeling van financiële dienstverlening. De doelen zijn onveranderd gebleven, ze zijn eenvoudig, effectief, kostenbesparend en efficiënt. Ook is het ideaal nooit gewijzigd. Nog steeds gaat een goede dienst voor het winstoogmerk. Deskundig zijn, eenvoudig doen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.