Filters

10

Uitstekend

Fijne medewerkers die mij altijd goed helpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie, Personeelsadvies
8

geen opmerking

geen opmerking

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
10

Prima dienstverlening ☺

Ervaring tot nu toe is goed. Bij drukte is het begrijpelijk dat het wat langer duurt. Fijn dat we hier van te voren ook bericht over krijgen, zodat wij hier rekening mee kunnen houden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
9

prima niks op aan te merken

prima niks op aan te merken

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
8

Sterk in loonadministratie

Advies op het gebied van P&O vind ik persoonlijk iets minder sterk dan de uitvoering van de salarisadministratie. Maar de salarisadministratie is voor ons het meest belangrijke waarom we bij Scab zitten. Zijn echt goed op de hoogte van alles mbt de bouw/Timmerbranche.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie, Personeelsadvies
10

Mijn ervaring met SCAB is helemaal PRIMA

De loonadministratie is top geregeld en kan met al mijn vragen bij het SCAB terecht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie, Personeelsadvies
10

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
9

ben zeer tevreden.

ben zeer tevreden over alle dingen die we met t SCAB doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
8

Fijn om mee samen te werken

Scab is fijn om mee samen te werken. Eerlijk is wel om te zeggen dat sinds het begin van de coronatijd de bereikbaarheid en reactietijd wat minder goed is geworden. Maar de kennis en kunde is nog altijd dik in orde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
8

Super goede ervaring

Goede loonadministratie tegen een reële vergoeding

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
5

Dienstverlening is er niet beter op geworden afgelopen jaar

Begrijpelijk dat telefonisch contact het afgelopen 1 1/2 jaar moeilijk is geweest, want hoe doe je dat als iedereen thuis werkt...Maar dan zou je denken dat vragen via de mail wellicht wel gewoon (binnen enkele dagen) beantwoord worden. Maar dat is helaas niet het geval geweest de afgelopen tijd. Recent voorbeeldje: ik bel naar Scab met een vraag. De medewerker legt me uit even iets op de mail te zetten op een manier waarmee ze verder kan. Vervolgens krijg ik bijna 2 weken later (!) een reactie op die mail met nog enkele vragen, waardoor de verwerking van mijn vraag wel erg lang duurt. Dus de manier van werken lijkt bij de medewerkers van Scab onderling nogal te verschillen (vaker meegemaakt) en bijna 2 weken wachten voordat een mail opgepikt wordt, vind ik echt veel te lang. Er zitten gelukkig enkele fijne medewerkers tussen, die duidelijke uitleg kunnen geven bij een vraag en die netjes werk leveren (wat ik niet zelf nog helemaal na hoef te lopen op correctheid). Blij als ik die aan de lijn krijg. Op het moment zou ik Scab niet aanbevelen aan anderen. Maar wellicht kunnen jullie hier iets aan veranderen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie

Reactie van het bedrijf

19 juli blijkt niet de beste dag voor ons...... De laatste vraag pakken we zeker op, met andere woorden wij gaan deze ervaring bij deze relatie zeker veranderen.

4

Service is de laatste maanden niet meer zoals het geweest is.

Lange wachttijden aan de telefoon, trage respons op tickets, niet altijd een klantvriendelijke houding van de SCAB-medewerkers en soms twijfels aan de kennis van SCAB. Dit is iets van de laatste maanden, voorheen veel betere ervaring.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie

Reactie van het bedrijf

Helaas een slechte ervaring met betrekking tot doorlooptijden; trekken we ons aan, zeker het geschetste beeld omtrent onze kennis. Wij nemen snel contact op met relatie.

8

hulpvaardig en doelgericht

altijd vriendelijk, duidelijk en ondersteunend (overigens niet te gebruiken voor plaatsing op website)

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
10

Kundig, snel, accuraat

Altijd op tijd, vragen worden snel beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Communicatie
  • Advies N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
9

Zeer goed

Wij werken al jaren prettig samen met Scab accountants

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
8

Scab heeft goede en vakkundige medewerkers, dat is erg prettig

De vernieuwen op de site zijn goed en werken prettig, en vragen aan de medewerkers van het scab worden goed beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
10

Correcte verwerking van de gegevens

gegevens worden correct verwerkt. Bij vragen, snelle reactie

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
10

gedegen en dienstverlenend

In de jaren dat wij gebruik maken van de diensten van SCAB hebben wij de kundigheid en en dienstverlening als zeer positief ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
10

Altijd goed

Altijd netjes en volledig te woord gestaan/goed geholpen door deskundige medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
8

Wij hebben goede ervaring met SCAB Loonadministratie

De loonadministratie wordt tijdig en correct afgewikkeld. De contacten met de mensen van de betreffende afdeling zijn goed, vragen worden snel opgepikt en beantwoord. Het aanleveren van gegevens t.b.v de loonadministratie via de webportal werkt goed. Kortom wij zijn tevreden !

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
8

Goede ondersteuning en snelle reacties

Wij zijn dit jaar van VOF naar BV gegaan. Dat is bij SCAB heel goed verlopen. Er moeten dan best wat dingen aangepast worden, maar ik vond het snel en soepel gaan. Top uitgevoerd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Communicatie
  • Advies N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
9

prima dienstverlening

Behalve dat het heel af en toe iets langer duurde dan voorheen, prima dienstverlening

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
8

Prima

Scab verzorgt al 15 jaar onze salarisadministratie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
7

Branchespecialisten maar laten soms een steek vallen

Zij zijn goed op de hoogte van wat er speelt in de CAO's en hoe toe te passen. Helaas een paar keer meegemaakt dat wij in onze onwetendheid wijzigingen doorgaven maar dat er geen signaal van Scab kwam dat het wellicht mis gaat (o.a. CAO-toepassing pensioenbijdrage ouderschapsverlof, extra dagen werken voor parttimers tegen ander tarief). Maar eenmaal ontdekte problemen worden vervolgens wel snel en adequaat opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
10

Ik word altijd goed geholpen!!

Wij doen al jaren zaken met de afd. loonadministratie en dat verloopt altijd heel soepel. Lonen worden op tijd verwerkt, telefonisch contact is heel erg fijn. Als wij om advies vragen worden wij snel teruggebeld of gemaild. Dus kortom wij zijn uitermate tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie

Over Scab accountants en adviseurs voor de bouw

In 1973 werd Scab beheer opgericht. De stichting vond haar oorsprong door het vooruitstrevende initiatief van verschillende bouwondernemers die een gezamenlijk doel voor ogen hadden: diensten voor de bouw bedacht door de bouw. Het zwaartepunt lag bij Scab van meet af aan op de bundeling van financiële dienstverlening. De doelen zijn onveranderd gebleven, ze zijn eenvoudig, effectief, kostenbesparend en efficiënt. Ook is het ideaal nooit gewijzigd. Nog steeds gaat een goede dienst voor het winstoogmerk. Deskundig zijn, eenvoudig doen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd