Over het algemeen ben ik erg tevreden met het scab. als er vragen zijn dan kunnen ze mij daar een duidelijk antwoord op geven. Soms ervaar ik alleen dat de afhandeling van de tickets niet heel snel gaat en moet ik wat langer wachten dan gehoopt.
Vast contactpersoon wat ik erg fijn vind. Korte lijnen hierdoor. Altijd meedenkend en afspraken worden nagekomen.
Zeer deskundige hulp en goede voorlichtingen. Soms duurt het wat lang voordat een ticket wordt afgehandeld en bij de overgang van het nieuwe jaar was er e.e.a. mis gegaan met de verwerking omdat de Wkb niet doorgegeven zou zijn. terwijl we een brief hadden ontvangen dat dit niet nodig was als je een laag tarief had. Hierdoor was de salarisverwerking behoorlijk vertraagd. Verder zijn we tevreden over SCAB.
Makkelijk om afspraak te maken en zaken worden correct opgepakt. Bij problemen wordt je direct of op acceptabele korte termijn geholpen. Kundig en vriendelijke medewerkers. Digitale controle en goedkeuring werkt ook goed.
Ben zeer tevreden! Vragen worden snel beantwoord en opgegeven wijzigingen snel verwerkt. Ook bij adviesvragen uitgebreide informatie gekregen.
door regelmatige personeelswisselingen is de persoonlijke binding minder geworden.
In 2020 werd ik gevraagd om in de onderneming van een oud collega de niet echt lekker `lopende` loonadministratie te stroomlijnen. Om zeker te zijn dat we op korte termijn weer een perfecte loonadministratie zouden krijgen was mijn voorwaarde dat we per 1 januari 2021 zouden overstappen naar SCAB. Omdat zowel de werkgever als ikzelf bij onze vorige werkgever meerdere jaren loonstroken van SCAB ontvingen, wisten we allebei, dat we geen betere keus konden maken. Lonen conform de CAO Bouw & Infra zijn complex. Dat moet je niet zelf willen doen. SCAB verloont volgens de CAO en zorgt daardoor voor een loonadministratie, die compleet is en ook recht doet aan onze werknemers.
Ik wordt altijd naar tevredenheid vriendelijk geholpen
Tot nu toe is de communicatie goed en wordt er snel gereageerd
De site alsook de medewerkers van Scab zijn voor ons - als kleine werkgever - een steun in de rug bij alles wat met loonadministratie te maken heeft.
als er iets is, kan je gewoon bellen, ze proberen het altijd op te lossen
Positieve ervaring door al die jaren heen. Zie bovenstaande opmerking. Alleen de laatste paar weken wat slecht bereikbaar maar dat zal wel weer goed komen, waarschijnlijk veel vragen over de nieuwe portal. Het is mij ook nog niet helemaal duidelijk
Er zit veel verschil in de deskundigheid van de werknemers. De verwerking van tickets is echt hele erg slecht. Spoedtickets die bijna een week of langer blijven liggen, ook na herhaaldelijk bellen worden ze niet opgepakt.
We hebben contact met relatie over de doorlooptijden van tickets en monitoren dit verder.
Goedemorgen, Mijn ervaring is nu nog wel positief. Ik merk echter steeds vaker dat niet alle verwerkingen juist verlopen. Blind vertrouwen op wat Scab doet neemt af. Ik hoop van harte dat de verwerking weer op het door ons gewende niveau terugkomt. Met vriendelijke groet Sascia van Gool
Bij het Scab staan ze me altijd vriendelijk te woord en denken mee.
Prima!
Mijn vervaring met scab in al die jaren is positief
Altijd goed te bereiken en goed advies
Snelle antwoorden op mijn vragen en snelle verwerking van de lonen
soms slecht te verstaan over de telefoon wegens dialect
Goed kantoor voor de standaard loonverwerking. In de externe communicatie niet altijd even sterk. Ticket systeem bevorderd de communicatie niet! Afdeling voor het personeelsadvies alleen maar lof. Je kan er met je vragen terecht en krijgt gedegen advies op mat.
Mijn ervaring is dat als ik een voor ons een specifieke vraag heb, ik deze beter kan stellen aan Silvia onze contactpersoon bij Scab. Daarnaast merk ik dat de dienstverlening in de 2-de helft van 2023 beter is geworden. Ik ben daarnaast erg blij dat Scab ons ontzorgt en dat het premium abo echt werkt.
goed,
als startende met personeel hebben goed uitleg gekregen wat de stappen zijn die we moesten doorlopen. Prima opgestart met ondersteuning van juridische zaken omtrent het arbeidscontract.
Reeds lange tijd zijn we klant bij SCAB. Wij hopen nog lang van hun dienstverlening gebruik te mogen maken.
In 1973 werd Scab beheer opgericht. De stichting vond haar oorsprong door het vooruitstrevende initiatief van verschillende bouwondernemers die een gezamenlijk doel voor ogen hadden: diensten voor de bouw bedacht door de bouw. Het zwaartepunt lag bij Scab van meet af aan op de bundeling van financiële dienstverlening. De doelen zijn onveranderd gebleven, ze zijn eenvoudig, effectief, kostenbesparend en efficiënt. Ook is het ideaal nooit gewijzigd. Nog steeds gaat een goede dienst voor het winstoogmerk. Deskundig zijn, eenvoudig doen.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.