Beste Serre leveranciers voor zover ik heb ervaren

Wij hebben een behoorlijke mooie Serre afgenomen bij Busscher Serre Bouw. Begin van onze selectie traject hebben wij met bijna elke leverancier in Nederland gesproken, om te kijken naar de benaderingen, communicatie, materiaal, begeleiding etc. Busscher Serre Bouw springt met kop en schouder boven uit op de rest. Van begin (eerste gesprek) tot aan eind (oplevering serre) is er niets aan te merken op het proces. Wij voelden ons ontzorgt, goed begeleid en hebben uiteindelijk een prachtige uitbouw aan onze woning. Daarnaast is het kwalitatief gezien het meest superieure product in de markt, voor wat serres betreft. Ik raad daarom Busscher Serre Bouw aan in alle gevallen. In de toekomst gaan wij verdere veranderingen en aanbouw doen aan onze woning en ook dat zullen we bij Busscher Serre Bouw doen.

Vriendelijk en super-service.

Volledig via afspraak onze serre geplaatst. Goede afspraken met aannemer. Snelle service in de nazorg.

• Ervaring met: Aluminium serre

Betrouwbare vaklui, hoogwaardige materialen, kwaliteit en perfecte service!

In onze zoektocht naar de juiste ramen voor onze uitbouw/serre kwamen we terecht bij Martijn Busscher. Hij was betrokken bij onze plannen en heeft ons hierbij perfect geadviseerd. We zijn uitgekomen op de CERO III schuifpuien en. Na een jaar zijn we nog steeds heel blij met deze keuze: een fantastische raampartij, die de hele achterzijde van de serre beslaat en maakt dat onze tuin doorloopt in onze woonkeuken/serre. De lichtstraat was een gouden greep en geeft prachtig licht in de woonkamer. Met zijn team van vaklieden hebben Martijn en Rob de verbouwing perfect begeleid en hoogwaardige kwaliteit geleverd met oog voor detail. De verbouwing liep mooi op schema. Er waren geen onverwachte kostenposten en het werk was pas klaar als alles perfect was. Heel veel dank Martijn, Rob en alle andere vaklieden!

• Ervaring met: Aluminium serre, Lichtstraat

van aanvraag tot plaatsing meer dan tevreden!

Zeer tevreden over het gehele proces van offerte naar inmeten tot en met plaatsing. Busscher beschikt over een professioneel team van meedenkende medewerkers, met ruime ervaring. Wij hebben een Solarlux Cero chuifwand laten plaatsen, die geheel naar wens is uitgevoerd en door een eigen bouwteam is geplaatst. Tijdens de plaatsing is er netjes gewerkt en nadien alles schoon en strak achtergelaten. Wij kunnen alleen maar positieve zaken noemen en Busscher serrebouw aanraden.

• Ervaring met: Minimal Windows

Hele fyne betrouwbaar en klantvriendelijk bedryf. Goed luisterend oor. Geweldige service. Goede communicatie. Wij zijn heel bly met onze serre.

• Ervaring met: Aluminium serre

Komt afspraken na, vriendelijk, deskundig en levert goed werk af.

Plezierig samengewerkt met Busscher en de door hem geadviseerde aannemers. Het verbouwen/plaatsen van de serre vond zonder onderbrekingen plaats. Restpunten werden snel en vakkundig opgelost. We zijn erg tevreden met het verloop van de bouw en met het eindresultaat.

• Ervaring met: Aluminium serre

Vakmensen en communicatief vaardig personeel

De door jullie geplaatste serre is vakkundig en snel geplaatst. Binnen 2 dagen was de klus geklaard, wind en waterdicht, strakke en zorgvuldig uitgevoerd. Dank hiervoor!

Een prestatie op niveau

Om meer licht in ons huis te krijgen en ter vervanging van een oude uitbouw hebben we een serre laten ontwerpen en plaatsen. Omdat dit op een dakterras midden in de stad en achter bestaande bebouwing was, had dit wat meer voeten in de aarde om de constructie daar te krijgen. Hierin is goed geadviseerd en vlot gehandeld ism meerdere partijen. Na plaatsing genieten we nu volop van de nieuwe sfeer en het licht in huis!

• Betrouwbaarheid
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Vakkundig!

Zelfs onze aannemer was onder de indruk van de kwaliteit. Vanaf aankoop tot de levering, alles klopte en we hoefden ons nergens zorgen over te maken. We zijn zeer tevreden.

Fantastisch resultaat

Busscher heeft bij ons een lichtstraat geplaats. Het resultaat is erg mooi. Afwerking is super strak en ook nabestelde verlichting is netjes weggewerkt. We genieten er elke dag van en zijn blij dat we voor een wat duurdere en kwalitatief betere lichtstraat zijn gegaan.

• Ervaring met: Lichtstraat

Vlot Vriendelijk Vakwerk in alle opzichten

Je kunt een glaswand aan een muur laten schroeven. Of je doet het écht goed - en dan moet je zeker contact opnemen met Martijn Busscher en zijn vaste team van bouwers. Ze zijn allemaal specialist en weten precies wat ze doen. Daar hoort bij dat ze heel goed luisteren, overleggen en adviseren, in elke fase van het project. Een nieuwe pui is een hele operatie. Dan is het fijn als je geen extra zorgen aan je hoofd hebt. Bij Busscher Serre Bouw hebben ze dat goed begrepen.

• Ervaring met: Aluminium serre

Erg prettige ervaringen met zowel Martijn Busscher als zijn medewerkers. Er werd volop met ons meegedacht, en afspraken nagekomen. Monteurs kwamen zelfs op zaterdag de klus afmaken ipv de maandag er op. Goede kwaliteit, niks op aan te merken.

• Ervaring met: Aluminium serre

Ervaren, betrouwbare serrebouwers! Snelle levering en werken netjes en snel.

• Ervaring met: Aluminium serre

Wij zijn zeer tevreden over onze aluminium pui. Deze is mooi op maat gemaakt en haalt buiten naar binnen. Busscher is een net en kundig bedrijf, dat onze wensen heeft verwezenlijkt.

• Ervaring met: overige

We zijn heel goed geïnformeerd over de mogelijkheden, in meerdere gesprekken. De werkzaamheden zijn goed verlopen, ondanks het slechte winterweer waar we toen mee te maken hadden. Met het resultaat zijn we heel erg tevreden: een prachtige serre die heel professioneel is gebouwd, van mooi en degelijk materiaal. De nazorg was heel goed; kleine problemen zijn snel en blijvend verholpen. Het contact was heel plezierig, ook met de medewerkers.

• Ervaring met: Aluminium serre

Wij zijn ontzettend tevreden over het meedenken vooraf, de snelheid van het werk, de bejegening door Arno, Jan Willem en Han, en het resultaat. Kortom, we zullen veel reclame maken voor Busscher.

• Ervaring met: Aluminium serre

Wij hebben alleen maar goede ervaringen gehad met Busscher. Uitstekend advies gehad, soepel wanneer er toch nog iets veranderd moest worden in de opdracht en afspraken werden altijd nagekomen. Monteurs waren vakkundig en snel. Er was een klein krasje binnen in de ruit, maar volledige ruit werd compleet vervangen. samenvattend alleen maar lof voor Busscher Serrebouw en kan hen aan eenieder aanbevelen.

• Ervaring met: overige

Busscher Serre Bouw is een betrouwbare en professionele organisatie met een team van medewerkers die passie hebben voor het bouwen van een kwaliteits serre. Twentse no-nonsense, vakkundigheid en het nakomen van afspraken alsmede de after-sales service staan voorop. Het eerste contact met Danielle & Martijn Busscher en vervolgens met werkvoorbereider Rob Ligtenberg was zeer plezierig en informatief. Over de prijs waren we het snel eens. Het installatie team werk zeer netjes en zorgvuldig. Kortom, wij zijn dan ook erg tevreden met de serre en de samenwerking met het Busscher team

• Ervaring met: Aluminium serre

Wij kregen prima advies op maat, we wilden schuifdeuren, maar het zijn harmonicadeuren geworden, was zelfs voordeliger. We hebben ze nu een jaar en vorige zomer, vanaf maart goed ingewijd! We zijn er elke dag blij mee. Heel mooi geworden! Vakmanschap, vriendelijkheid en betrouwbaarheid.

• Ervaring met: Aluminium serre

Uitstekend advies bij ontwerp. Behulpzaam bij maken van aantal keuzes in uitvoering. Efficiente bouw. Installatieberdrijf minder efficient en mindere communicatie. Afwerking (bijv stucwerk) kon soms beter. Bij kraanwerk serre boom en dakkapel geraakt. Prettige nazorg. Mooi resultaat. We genieten dagelijks vd serre

• Ervaring met: Aluminium serre

Fantastische serre met superieure materialen van Solarlux. Door houten binnenconstructie en Alu buiten afwerking heerlijke ruimte om in te verblijven met gemak van vouwdeuren wat weer veranda mogelijkheid geeft. Ook bij levering werden afspraken perfect nagekomen en onvolkomenheden vakkundig en snel opgelost

• Ervaring met: Houten serre

Vol verwachting gingen we naar Busscher serrebouw toe. We hadden goede verhalen gehoord. De locatie viel dan eigenlijk ook tegen aan de binnenkant. Ons gevoel veranderde al snel toen we gingen zitten bij he houtvuur met lekkere koffie en koek. Er was alle tijd voor uitleg en de voor- en nadelen van de systemen te doorlopen. Het gevoel was goed. En na enkele afspraken kwamen we tot ons besluit. Daarnaast was de begeleiding van het voortraject en aannemer keuze prima. Ook tijdens en na afloop is er voldoende contact. We gaan als we ooit gaan verhuizen zeker weten weer terug naar Martijn.

• Ervaring met: Lichtstraat

Goede ervaring, eind resultaat is erg goed en mooi geworden

• Ervaring met: overige

gewoon alles volgens afspraak, korte lijnen, mooie producten. Zeer blij mee.

• Ervaring met: Aluminium serre|Veranda

HEBBEN KENNIS VAN ZAKEN GEEFT ZEER GOEDE ADVIEZEN NAZORG UITSTEKEND VEZORGT