Een aanrader! Mooie prijs, geweldige service, schitterende dakkapel

De communicatie liep al vanaf dag 1 perfect! Er werd snel gereageerd op vragen via WhatsApp. Er kwam ook snel een hele mooie offerte. Alle wensen konden worden meegenomen! Op de dag van montage waren de vakmannen er om 7 uur. (om 3:45u weggereden om op tijd in Dongen te zijn) zij hebben perfect werk afgeleverd. Vroegen naar wensen en waar nodig was er overleg! Alleen maar positief dus. Wij raden iedereen Dakkapelwarenhuis aan!

Professioneel bedrijf voor het gehele traject

Dakkapel Warenhuis heeft uitstekende service geleverd. Vanaf het eerste advies tot aan de nauwkeurige en snelle plaatsing kan ik niet anders dan positief zijn over hun vakmanschap. De mensen van Dakkapel Warenhuis hebben hierbij deskundig advies gegeven en ook goede uitleg bij de opties die mogelijk waren. De dakkapel is vakkundig geïnstalleerd met een mooi resultaat. Bovendien nam Dakkapel Warenhuis na de installatie de moeite om me te bellen en te informeren of alles naar wens was, wat hun betrokkenheid bij klanttevredenheid benadrukt. Ik ben zeer tevreden en zou Dakkapel Warenhuis zonder aarzeling aanbevelen.

Alles goed geregeld en mooie dakkapel geplaatst.

Bij dakkapel warenhuis is alles goed geregeld. Ze komen bij je thuis om je wensen en controleren de afmetingen. Wel een wat langere levertijd.

Beste Henry, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Levertijd heeft puur te maken in de bouw is er geen personeel te vinden helaas! Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Top bedrijf, top service en top monteur!!

Dit bedrijf weet nog waar het om draait. Namelijk om jou als klant tevreden maken op een gewone normale nuchtere manier, en geld staat niet op de eerste plek. Als je 2,5 uur verder weg woont en ze voor niks komen inmeten om 9 uur s’ochtends en de monteurs om half 8 voor je deur staan en ook 2,5 uur hebben moeten rijden. Dan zegt dat al echt heel veel over de service en hoever dit bedrijf voor zijn klanten gaat. Daarnaast ook nog eens een bizar scherpe prijs die hier in onze omgeving nergens te vinden is. Dan ben je misschien sceptisch over hoe de kwaliteit zal zijn, maar daar kan ik kort over zijn die is namelijk TOP! Zal bijna denken dat ik met deze review aandelen heb in dit bedrijf. Maar als je zo top service krijgt verdient dat ook zo’n review

Beste M. Nieuwerkerk aan den IJssel Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Zeer tevreden!

Communicatie vooraf was prima. De medewerkers die het dakkapel hebben geplaatst waren ervaren en het liep daarom vlekkeloos. Het is ook fijn dat er achteraf nog even gebeld werd of alles naar tevredenheid is gegaan.

Beste W den Helder, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Mooie dakkapel snel en vakkundig geplaatst.

Vandaag is onze dakkapel geplaatst, we zijn er zeer tevreden over. Een mooie extra ruimte en veel daglicht. In een halve dag is de dakkapel snel en vakkundig geplaatst. Vriendelijke rustige mensen die netjes en snel werken. Ik dit bedrijf aanbevelen.

Beste Henk, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Top werk

Keurig nette dakkapel

Beste Martijn, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Prachtige dakkapel

Geweldig bedrijf. Goede communicatie, super vriendelijk, goede service, makkelijk bereikbaar. Prachtige dakkapel, super blij mee. Alles zeer netjes achter gelaten. Zelf de dakkapel afgetimmerd. Raamhorren later besteld en zijn netjes afgeleverd. Werd op de hoogte gehouden wanneer ze geleverd zouden worden. Top bedrijf en zou ik zeker aanbevelen bij anderen.

Beste Margriet, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Professioneel en goede service

Professioneel bedrijf met een enorm oog voor detail en erg goede klantenservice. Alles is precies zoals afspraak geplaatst en geleverd. Wij zijn zeer tevreden.

Beste Kara, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Fantastisch!

Wat vonden wij het spannend! Maar alles liep zo vlekkeloos en snel.. Voor wij het wisten zat ons dakkapel er al op! En wat een top mannen Vriendelijk en netjes Al het puin zat netjes in zakken en boven was alles keurig opgeruimd alsof het nooit anders was geweest En wat een prachtig dakkapel! Ze legde alles keurig uit en voor vragen mochten wij niet eens twijfelen ze te vragen Aanrader dit bedrijf! Van begin tot eind meer dan tevreden Dank jullie wel!

Beste Liz, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Duidelijkheid en perfectie in plaatje

Van A tot Z en tot in de puntjes de offerte besproken en op maat gemaakt. Zowel de verwachtingen van het bedrijf en de verwachtingen van ons besproken. Waardoor er geen miscommunicatie kon ontstaan. Een aanrader om uw dakkapel te laten plaatsen.

Beste Amarildo, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Snel en prima werk geleverd

Snel en vakkundig gewerkt. Aardige personeel. Na afloop keurig gebeld door dakkapel warenhuis hoe het was verlopen.

Beste Peter, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Helemaal top.

Super,top plaatsing, top advies,top communicatie. Zeker aan te bevelen.

Dakkapel 4 meter

Erg goede service van Dakkapel warenhuis goede duidelijke contacten Goede service bij administratie Reageren erg snel op vragen, en zijn erg bereid om mee te denken in juiste oplossingen Vakkundige mensen, en super snel geplaatst Netjes de ruimte weer achter gelaten erg vriendelijke monteurs.

Beste Thomas,, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Dakkapel snel geplaatst

Dakkapel snel geplaatst Mannen waren mooi optijd aanwezig Snel in/uitmeten, dak deels uitzagen, kraanmachinist tijdig aanwezig, dakkapel plaatsen, vroegtijdige montage en afmontage snel gepiept. Zou alleen persoonlijk zelf wel gehoorbescherming dragen als ik hier werkzaam was... ;) Vr gr

Prachtige dakkapel en kundig personeel

Vandaag is onze dakkapel geleverd. Tijdens het plaatsen bleek al snel dat wij een behoorlijke lekkage hadden op de nok. Gelukkig kunnen de kundige mannen ons meteen helpen met het herstellen van de schade. Ze hebben prachtige dakkapel geleverd en geïnstalleerd. Ook de voor inspectie was prima geregeld. Ik heb totaal geen verstand van bouw aangelegenheden, maar het dakkapel is geleverd en geplaatst zoals ik dat graag wilde. Een dikke tien!

Beste Dianne, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Klantvriendelijk! Super strak netjes en snel werk afgeleverd zeker een aanrader!!!!

Beste Jeffrey,, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Enorm veel ruimte erbij!

Ik heb een dakkapel van net geen 8 meter, dus enorm veel ruimte erbij gekregen. Bij alle ramen rolluiken en die werken perfect! Bijna geluidloos. Binnenkant is wel wat grof uitgesneden en de mdf afwerkplaten wat schreef waardoor de klusjesman die ik in huur erg veel werk heeft om alles netjes af te werken. Maar de buitenkant is prachtig!

Beste Linda, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Snel en netjes

De dakkapel was binnen 3,5 uur geplaats. Ondanks de frisse dag ging alles voorspoefig. Ook netjes een bevestiging als betaling is gedaan. Ik ben erg blij met de ruimte.

Beste Laura, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

We zijn erg blij met de nieuwe Dakkapel

We zijn heel tevreden over het plaatsen van onze dakkapel. Ze denken goed mee over de mogelijkheden. Bij het plaatsen kwam een team met veel ervaring, ze wisten van aanpakken en waren erg vriendelijk.

Beste Tomasz, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Kwaliteit

Dakkapel is zeer netjes afgewerkt. Monteurs zijn echt super. Fijne mensen om in je huis te hebben en ze weten wat ze doen. Al met al fijne ervaring.

Beste Norair, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Prima uitgevoerd

Is gewoon gegaan zoals het moet, prima werk vriendelijke mensen.

Beste Jaap, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Fantastisch.

De monteurs waren zeer deskundig. Ze waren snel en ze hebben alles keurig netjes achter gelaten. Wij zijn zeer blij met de mooie dakkapel.

Beste Cor, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Dikke prima

Alles volgens afspraak, duidelijk te woord gestaan door het montage team, vlot geplaatst en een mooi resultaat!

Beste Sannemieke, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

De juiste keus

Na een viertal offertes, kwamen ze qua prijs als beste uit de bus, offerte, communicatie, opmeten en advies en uiteindelijk een mooie dakkapel op t dak, monteurs waren top, duidelijke communicatie en super afgeleverd, alles gecontroleerd en uitgelegd Een aanrader, mannen bedankt.

Beste Lito, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Over Dakkapel Warenhuis

EN WIJ VERTELLEN U GRAAG WAAROM ONZE DAKKAPELLEN DE BESTE ZIJN! Dakkapel Warenhuis V.O.F. is een jong en dynamisch bedrijf, gevestigd in Drenthe (Nieuw-Weerdinge). Wij combineren kennis, ervaring en vakmanschap met klantgerichtheid en uitstekende dakkapellen. Kwaliteit en betrouwbaarheid staan bij ons immers hoog in het vaandel. Wellicht droomt u al een tijdje van extra, licht en leefruimte. PLAATSING EN LEVERING DOOR HEEL NEDERLAND Dakkapel Warenhuis V.O.F. staat garant voor snelle service en kan u helpen om een dakkapel binnen 1 dag te realiseren. Uiteraard tegen betaalbare prijzen en 15 jaar garantie op onze dakkapellen.