Top geregeld

Alles van A tot Z top geregeld! Vriendelijke werknemers met veel ervaring en kennis.

Wij danken u voor uw positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis

Goed. Netjes gewerkt heel klantvriendelijk Echt heel tevreden. Prachtig resultaat geworden.

Wij danken u voor uw positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis

Een zeer goed bedrijf met kwaliteit en vakmensen in dienst!

Het contact zowel telefonisch, persoonlijk en via de mail was echt goed en erg attent. En twee medewerkers kwamen de dakkapel plaatsen dat zijn echt vakmensen. Toevallig ook nog vader en zoon. Hoe leuk is dat. De dakkapel staat uitmuntend. Top! We zijn er erg blij mee. Dakkapellen warenhuis bedankt hiervoor!

Zeer tevreden klant!!

Het personeel is erg vriendelijk en werkt netjes. Alles word voor het plaatsen van het dakkapel goed uitlegt en ingemeten. Het bedrijf staat open voor vragen. Goede service!!

Wij danken u voor uw positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis

Goed overleg en advies van de mannen. Snel en keurig geplaatst

Wij danken u voor uw positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis

Top kwaliteit plus dito installatie, een verrijking van de zolderkamer.

Wij hebben Dakkapel warenhuis ervaren als een no nonsense bedrijf waar men kwaliteit levert van van begin tot oplevering. Michel Bosgra, Hidde en Dylan, jullie zijn toppers.

Snel geholpen keurig afgemaakt

Topkwaliteit product en perfecte montage

Levering was volgens specificatie in de offerte. Ook specifieke wensen mbt. kleur waren mogelijk. Montage was snel en professioneel. In een dag zijn er 4 dakkapellen geplaatst.

Wij danken u voor uw positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis

Prima bedrijf en goede prijs/kwaliteit verhouding

Na mijn informatie aanvraag, kwam de verkoper snel bij ons thuis langs om de opties te bespreken. Ook de offerte volgde snel. Wel moest ik de verkoper diverse malen wijzen op foutjes in de offerte. Dus tip om deze goed te controleren. Verder prima contact gehad en de plaatsing van de casco dakkapel was binnen een ochtend klaar en naar tevredenheid.

Fantastische

De heer Michel Bosgra kwam langs om in te meten. Wat een spontane kerel zeg. Goede uitleg, geduld, luisterd goed naar mij wensen. Altijd bereikbaar ondanks dat het avond was. De dag voor de plaatsing kwam Michel nog even langs dat was heel fijn. De dag van de plaatsing ging super snel en hele vriendelijke werknemers. Ik zou iedereen Dakkapel Warenhuis aanbevelen. Ook zeker doordat Michel ons uitstekend geholpen heeft en niets was hem teveel zelfs als ik aangaf dat ik een zurende vrouw was. Een topper. Dakkapel Warenhuis mag heel blij zijn met deze werknemer.(Michel Bosgra) Ook zeker chapeau voor de mannen die de dakkapel geplaatst hebben.

Prima resultaat

Duidelijke offerte, heldere communicatie. Mooie en goede dakkapel!

Simpelweg top!

Ik ben er zo blij mee, we hebben 2 dakkapellen laten installeren. Goede kwaliteit, het wordt allemaal fatsoenlijk afgewerkt en achtergelaten. De monteurs denken mee en denken in oplossingen en dat is heel wat waard. De zee van ruimte die we nu ter beschikking hebben is geweldig!

Voldoet aan verwachting.

2 stuks actie dakkapellen afgenomen. Prijs daardoor iets voordeliger dan bij andere leveranciers.

Heel erggoed

Wij hebben twee dakkapellen laten plaatsen. Alles is vanaf het begin goed verlopen. Duidelijke uitleg vanaf offerte tot factuur. Dakkapel Warenhuis Bedankt Groet, Marcel

Prachtig resultaat door vakkennis

Er zijn bij ons 2 prachtige dakkapellen geplaatst. Bij zowel het inmeten als het plaatsen was de vakkennis duidelijk aanwezig. Er was ruimschoots geduld en tijd voor al onze vragen, de prijzen zijn zeer netjes en het resultaat mag er wezen. Hou rekening met een drukke agenda (wat ook gezien kan worden als een goed teken natuurlijk). Wij zijn 100% tevreden klanten!

Super goed

Ik geef jullie een dikke tien top bedrijf en top mensen 👍🏻👍🏻

Zeer prettig eerste gesprek gehad thuis, deskundig advies, en het verdere traject liep t/m het plaatsen van de dakkapel ook heel plezierig. We zijn nog steeds heel blij met de dakkapel en krijgen er nog steeds complimenten over.
  • Vestiging: Nieuw Weerdinge

Goed geholpen door de mensen van dakkapel warenhuis. 2 minpuntjes zijn, duidelijkheid omtrent vergunning in de offerte en het rookgedrag van de monteurs wat mij stoorde.

Wij danken u voor uw positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis

Ben tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden en de werkvoorbereiding, heldere communicatie en goed nakomen van afspraken

Wij danken u voor uw positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis

Goede afspraken gemaakt en nagekomen. Personeel vriendelijk en montagemannen zijn deskundig en denken goed mee. De offerte mag wat duidelijker en beter gespecificeerd. Het dakkapel ziet er netjes uit en is goed afgewerkt. We hebben er flink wat functionele ruimte bij!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wij zijn goed geholpen bij aankoop. Dag van plaatsen is ook alles goed verlopen. Vriendelijke mannen en het eind resultaat is zeker naar verwachting geweest.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wij danken u voor uw positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis

Heel tevreden met de 3 dakkapellen die zijn geplaatst. Zou het iedereen aanbevelen bij Dakkapelwarenhuis een dakkapel te kopen. Top.

Over Dakkapel Warenhuis

EN WIJ VERTELLEN U GRAAG WAAROM ONZE DAKKAPELLEN DE BESTE ZIJN! Dakkapel Warenhuis V.O.F. is een jong en dynamisch bedrijf, gevestigd in Drenthe (Nieuw-Weerdinge). Wij combineren kennis, ervaring en vakmanschap met klantgerichtheid en uitstekende dakkapellen. Kwaliteit en betrouwbaarheid staan bij ons immers hoog in het vaandel. Wellicht droomt u al een tijdje van extra, licht en leefruimte. PLAATSING EN LEVERING DOOR HEEL NEDERLAND Dakkapel Warenhuis V.O.F. staat garant voor snelle service en kan u helpen om een dakkapel binnen 1 dag te realiseren. Uiteraard tegen betaalbare prijzen en 15 jaar garantie op onze dakkapellen.