Prima.

Alles is naar wens opgeleverd.

Wij danken u voor uw positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis

Ze komen na wat ze beloven Mooie kwaliteit Keurig afgewerkt Vakkundig en zeer vriendelijk personeel Echt een aanrader

Wij danken u voor uw positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis

Ik doe het in ėėn woord. Geweldig.

De voorlichting en adviezen door adviseur Jan was top. Hij nam rustig de tijd om al onze vragen te beantwoorden. Zelfs toen de dakkapel in aanbouw was nog een paar foto's gekregen. En dan Hidde en Dylan jullie hebben super goed werk geleverd. Wij zijn er blij mee. Bedankt allemaal voor de licht en ruimte.

Wij danken u voor uw positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis

Een goede prijs service en kwaliteit bedrijf.

Goed contact met de aannemer. Direct antwoord op vragen per mail. Of via Facebook chat. Op de afgesproken datum en tijd levering. Goed overleg met de montage, gezelligheid, ook de kraanmachinist erg meedenkend vriendelijk. Gewoon top.

Vakmannen

Super geplaatst! Zeer goede kwaliteit en het ziet er mooi uit! Ik wil jullie er alleen nog wel even op wijzen dat er vergeten was om aan de onderkant van het vensterbank dicht te purren. Hier kwam echt nog veel wind door naar binnen. Dat ik zelf mijn randen af moet kitten begrijp ik maar dit vondt ik toch wel bij de afwerking horen. In elk geval wel bedankt voor jullie goede service en vakmanschap!

Prima afhandeling

Onze dakkapel is al in 2016 geplaatst. Daarover zijn we heel tevreden. Er moest recentelijk een verholen goot geplaatst worden. Dat hebben we door een andere partij in de buurt laten doen. Dakkapel Warenhuis heeft een groot deel van die kosten vergoed. Top! Alles voor de klant.

Wij danken u voor uw positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Kijk Dakkapel Warenhuis staat ergens voor ! Beste Nicole nogmaals bedankt.

Een hele mooie dakkapel geplaatst, netjes afgewerkt en dat op 1 dag.

Wij danken u voor uw positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis

Harde werkers die een prachtige dakkapel geplaatst hebben.

Wij danken u voor uw positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis

Gewoon gemoedelijk, eerlijk en goed

Inmiddels genieten we drie dagen van onze dubbele dakkapel. We zijn op alle fronten dik tevreden. Prima offertegesprek gehad destijds, vlotte reactie, eerlijke adviezen. Prijs en kwaliteit goed in balans. Afgelopen dinsdag topwerk geleverd zien worden door een goed op elkaar ingespeeld team Hidde en Dylan en Nico. Heerlijk open en eerlijke mensen die weten wat ze doen. Last but not least een hele dikke pluim voor de mensen van de werkplaats, die de dakkapel hebben gemaakt. Super mooie dakkapel hebben jullie gemaakt voor ons. Zeer tevreden zo ver dus dikke tien!

Perfecte dakkapel volgens afspraak

Goede begeleiding met vergunning aanvraag, mede door Kamphuis bouwconsulantie en vertegenwoordiger Jan Roelfsema. Alles is van offerte tot plaatsing duidelijk besproken en comminiseert. De plaatsing was zeer vakkundig en snel uitgevoerd door Hidde en Dylan

Top geregeld

Alles van A tot Z top geregeld! Vriendelijke werknemers met veel ervaring en kennis.

Wij danken u voor uw positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis

Goed. Netjes gewerkt heel klantvriendelijk Echt heel tevreden. Prachtig resultaat geworden.

Wij danken u voor uw positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis

Een zeer goed bedrijf met kwaliteit en vakmensen in dienst!

Het contact zowel telefonisch, persoonlijk en via de mail was echt goed en erg attent. En twee medewerkers kwamen de dakkapel plaatsen dat zijn echt vakmensen. Toevallig ook nog vader en zoon. Hoe leuk is dat. De dakkapel staat uitmuntend. Top! We zijn er erg blij mee. Dakkapellen warenhuis bedankt hiervoor!

Zeer tevreden klant!!

Het personeel is erg vriendelijk en werkt netjes. Alles word voor het plaatsen van het dakkapel goed uitlegt en ingemeten. Het bedrijf staat open voor vragen. Goede service!!

Wij danken u voor uw positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis

Goed overleg en advies van de mannen. Snel en keurig geplaatst

Wij danken u voor uw positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis

Top kwaliteit plus dito installatie, een verrijking van de zolderkamer.

Wij hebben Dakkapel warenhuis ervaren als een no nonsense bedrijf waar men kwaliteit levert van van begin tot oplevering. Michel Bosgra, Hidde en Dylan, jullie zijn toppers.

Snel geholpen keurig afgemaakt

Wij danken u voor uw positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis

Topkwaliteit product en perfecte montage

Levering was volgens specificatie in de offerte. Ook specifieke wensen mbt. kleur waren mogelijk. Montage was snel en professioneel. In een dag zijn er 4 dakkapellen geplaatst.

Wij danken u voor uw positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis

Prima bedrijf en goede prijs/kwaliteit verhouding

Na mijn informatie aanvraag, kwam de verkoper snel bij ons thuis langs om de opties te bespreken. Ook de offerte volgde snel. Wel moest ik de verkoper diverse malen wijzen op foutjes in de offerte. Dus tip om deze goed te controleren. Verder prima contact gehad en de plaatsing van de casco dakkapel was binnen een ochtend klaar en naar tevredenheid.

Fantastische

De heer Michel Bosgra kwam langs om in te meten. Wat een spontane kerel zeg. Goede uitleg, geduld, luisterd goed naar mij wensen. Altijd bereikbaar ondanks dat het avond was. De dag voor de plaatsing kwam Michel nog even langs dat was heel fijn. De dag van de plaatsing ging super snel en hele vriendelijke werknemers. Ik zou iedereen Dakkapel Warenhuis aanbevelen. Ook zeker doordat Michel ons uitstekend geholpen heeft en niets was hem teveel zelfs als ik aangaf dat ik een zurende vrouw was. Een topper. Dakkapel Warenhuis mag heel blij zijn met deze werknemer.(Michel Bosgra) Ook zeker chapeau voor de mannen die de dakkapel geplaatst hebben.

Prima resultaat

Duidelijke offerte, heldere communicatie. Mooie en goede dakkapel!

Simpelweg top!

Ik ben er zo blij mee, we hebben 2 dakkapellen laten installeren. Goede kwaliteit, het wordt allemaal fatsoenlijk afgewerkt en achtergelaten. De monteurs denken mee en denken in oplossingen en dat is heel wat waard. De zee van ruimte die we nu ter beschikking hebben is geweldig!

Voldoet aan verwachting.

2 stuks actie dakkapellen afgenomen. Prijs daardoor iets voordeliger dan bij andere leveranciers.

Heel erggoed

Wij hebben twee dakkapellen laten plaatsen. Alles is vanaf het begin goed verlopen. Duidelijke uitleg vanaf offerte tot factuur. Dakkapel Warenhuis Bedankt Groet, Marcel

Over Dakkapel Warenhuis

EN WIJ VERTELLEN U GRAAG WAAROM ONZE DAKKAPELLEN DE BESTE ZIJN! Dakkapel Warenhuis V.O.F. is een jong en dynamisch bedrijf, gevestigd in Drenthe (Nieuw-Weerdinge). Wij combineren kennis, ervaring en vakmanschap met klantgerichtheid en uitstekende dakkapellen. Kwaliteit en betrouwbaarheid staan bij ons immers hoog in het vaandel. Wellicht droomt u al een tijdje van extra, licht en leefruimte. PLAATSING EN LEVERING DOOR HEEL NEDERLAND Dakkapel Warenhuis V.O.F. staat garant voor snelle service en kan u helpen om een dakkapel binnen 1 dag te realiseren. Uiteraard tegen betaalbare prijzen en 15 jaar garantie op onze dakkapellen.