Altijd prettig te woord gestaan door de telefoon

Een behandelaar die luistert, begrip heeft en een goede behandeling biedt.

• Effectiviteit

Goed geholpen waar ik voor kwam

• Effectiviteit

Zeer vriendelijk, luisterend en professioneel.

Geholpen in een moeilijke en pijnlijke fase van mijn leven.

• Effectiviteit

Zorgvuldig, deskundig, scherpe focus, toegankelijk.

Behandeling was ter zake kundig, doeltreffend: geen onnodige omwegen.

Super goed geholpen

Onze dochter van 13 is bij jullie geweest voor nek klachten/hoofdpijn. Werd heel vriendelijk en kundig geholpen. Ze voelde zich ook op haar gemak.

Een goede ervaring.

Goede fysiotherapeute met kennis van zaken.

Super begeleiding gehad

Heel veel baat gehad bij de behandeling

Vriendelijk en vakkundig geholpen

• Effectiviteit

Voelde me gezien, gehoord, begrepen en geholpen.

Jacqueline is zeer goed in wat ze doet en heeft me geholpen en begrepen in een bijzonder moeilijke periode van mijn leven. Goud.

• Effectiviteit

Zeer prettige én effectieve behandeling gehad

Vanwege een mentaal probleem gebruik gemaakt van psychosomatische fysiotherapie bij Jaqueline Blokker. Het algemene contact was zeer prettig en ik had direct het gevoel alles kwijt te kunnen. De daaropvolgende behandelingen waren voor mij confronterend, maar daardoor vervolgens ook zeer effectief. Met de nieuwe basis die is voortgekomen uit slechts enkele sessies heb ik vertrouwen in een positieve afloop!

• Bereikbaarheid (tel./ e-mail) N.v.t.

ervaren en goede fysiotherapeut

Na jarenlang klachten te hebben gehad, eindelijk een fysiotherapeut die wist hoe te behandelen. Zeer tevreden over de behandeling, maar ook zeer tevreden met de therapeut zelf.

Persoonlijk, vriendelijk & professioneel

Ze denken met je mee, laten de eigen verantwoordelijkheid daar waar die hoort en activeren je op een prettige deskundige & geduldige wijze.

Heel prettige behandeling

Na diverse psychologen ben ik door aanhoudende paniek klachten terecht gekomen bij Sens voor psychomatische fysiotherapie. Na eerdere behandelingen 2 jaar geleden kon ik weer snel terrecht. Na een drietal afspraken waarin ik erg serieus en prettig ben geholpen door Madhu voelde ik mij weer lekker en zeker in mijn lichaam.

Zeer deskundig

Ik ben erg tevreden met mijn therapeut jacqueline Blokker. Zij is zeer deskundig en geeft persoonlijke aandacht. ZIJ neemt de tijd om mijn klachten te begrijpen en werkt samen met mij om een behandelplan op te stellen dat aansluit bij mijn individuele behoeftes. Tijdens de behandelingen voel ik me veilig en in vertrouwen. Ook na de behandelingen blijft zij betrokken bij mijn herstel en staat altijd klaar voor vragen. Ik kan deze Jacquline Blokker van harte aanbevelen.

• Effectiviteit

Je moet geduld hebben maar uiteindelijk veel resultaat

Stijn werkt toch anders dan andere praktijken. Als ik een klacht heb kom ik erbij Stijn altijd vanaf. Het is vaak wel een lange weg maar uiteindelijk geeft het wel wat je wil bereiken.

• Effectiviteit

Fijne sfeer, prettige behandeling. Top!

Ik ben heel tevreden met de zorg die gegeven wordt. Daarnaast zijn alle medewerkers die ik tot nu toe heb gezien, heel vriendelijk. De sfeer is heel ontspannen. Ik zou iedereen aanraden om gebruik te maken van de zorg van Sens gezondheidszorg.

• Effectiviteit

Niets verwacht toch een positieve ervaring

Ik loop al een lange tijd rond met rugklachten. Veel behandelingen gehad maar geen definitieve oplossing. Ik heb bij Sens ervaren en ontdekt dat er meer is dan fysiotherapie in allerlei vormen nl Psychosomatische therapie. Mijn gedachte was dat een vastgestelde kwetsuur niet kon worden verholpen met die therapie maar het tegen deel was waar. Pijn wordt veelal ervaren als een lichamelijk defect wat het ook is maar pijn kun je ook door de aandacht die het geeft kunt versterken. Door de aandacht voor die pijn te leren negeren leef je vaker zonder pijn en merk je dat je meer kunt met die rug dan je verwacht. Dankzij een paar gesprekken met Madhu heb ik mijn denken over rugpijn kunnen wijzigen. Een verandering van mindset kun je zeggen. Het geeft me meer bewegingsvrijheid en geeft me weer mogelijkheden voor een veel beter leven.

• Effectiviteit

Altijd een fijne warme behandeling als ik die nodig heb

Er is altijd een plekje voor mij als ik jullie nodig heb. Fijne en professionele behandelingen.

Client vriendelijke praktijk!!

Ik kan met al mijn klachten, terecht bij mijn behandelaar.En dat zijn er heel wat. Het zijn effective behandelingen. Kom daar graag voor naar Tilburg vanuit Breda.

• Effectiviteit

Erg tevreden over de mensen die er werken

• Effectiviteit

Hier word ik zeer goed geholpen

Zie hieronder bij de beoordeling

Uitstekende Fysio etc , raad deze anderen echt aan

Al omschreven Fysio & Andere Ontzettend Goed & Deskundig in 't vak.. Altijd super vriendelijk , precies hetzelfde als diegene aan de receptie. Ik heb al diverse mensen deze aangeraden & zou niet anders willen ( enkel wel even momenteel andere fysio ivm geen mogelijkheid thuisbezoek . wil wel even kwijt bij fysio BUITEN sense verliep alles tot 1 week gelden Niet goed Gelukkig via Sense altijd goed. Ik heb nou voor mijn knie ivm Volledige Knieprothese Knieschijf Operatie een therapeut / fysiotherapeut ivm sense kon niet) Ik kom erg graag weer als patiënt weer naar Sense.

• Effectiviteit

Ik ben super blij met mijn therapeut.

Mijn ervaring met sens is op alle fronten goed. Ze zijn zeer vriendelijk en zeer professioneel. Ik word ook echt gehoord en op het goede "spoor" gezet.

Zorgvuldige aandacht en deskundigheid

Het afgelopen jaar ben ik op een zeer deskundige en liefdevolle manier behandeld. Niet alleen fysiek maar ook in gesprekken over mijn klachten toonde de behandelaar deskundigheid en compassie. Ik voelde me daardoor zeer gehoord en begrepen. Ook met het vervolgtraject ben ik erg goed geholpen.