Het was mijn eerste behandeling. Ik ben daar zeer tevreden over.
Ik ben tevreden over de behandeling, maar (nog) niet over het resultaat. Daarom neem ik binnenkort weer contact op.
Uitermate zorgvuldigheid van werken. De interesse in de mensen stel ik zeer op prijs. Aleksandra is een uitmuntende tandarts, met goede en vriendelijke collega,s.
Na 15 jaar niet meer naar de tandarts te zijn gegaan heb ik hier weer mijn angst overwonnen.behandelingen gaan in overleg. Klant is koning!!
Beste mevrouw van de Kamp, Wat ontzettend leuk om uw positieve reactie te lezen! We vinden het uiteraard altijd fijn als mensen ook daadwerkelijk ervaren wat wij dagelijks proberen te bereiken. Daarnaast natuurlijk hartstikke goed dat je weer naar de tandarts bent gegaan na zo'n tijd. Met vriendelijke groet, Team Mondmedicentrum
Aardig maar lastig dat de communicatie niet zo handig is.
Na jaren van Essen gehad te hebben nu steeds verschillende tandartsen gehad. En slecht nederlands te praten over gestapt naar aan de andere tandarts
De eerste behandeling heb ik niet als prettig ervaren. Ik vind dat mensen een tweede kans verdienen. Gelukkig ging het bij de opvolgende afspraken beter.
Scheve versleten kies voorzien van rechte kroon. Top kwaliteit en prima van kleur. Zeer tevreden over behandeling.
Goed advies. Vertrouwen in behandelingen.
Kundige behandeling. Schone en Nete praktijk. Goede hulpverlening via telefoon/balie.
Beste mevrouw Kievit, Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u tevreden bent over de kwaliteit van de behandeling en de dienstverlening van onze receptie. Wij werken dagelijks aan de optimalisatie van onze uitleg over de behandeling en communicatie met u. Jammer dat dit bij u niet optimaal verlopen is. We zullen uw feedback zeker gebruiken in de coaching van collega's t.a.v. het belang van de communicatie en de verbetering van de communicatie tijdens en rondom de behandeling. Met vriendelijke groeten, Team Mondmedicentrum
persoonlijke en vriendelijke service
Deze praktijk presteerde het om €12,50 te rekenen voor het "advies" om tandenstokers te gebruiken en bleef vervolgens volhouden dat dit terecht was. Uiteindelijk ben ik door de NMT in het gelijk gesteld. Ook heeft MMC de prijzen gemiddeld verdubbeld tijdens de vrje marktwerking in 2012, maar gelukkig hebben ze dit in 2013 terug moeten draaien.
Beste Roy, Kunt u s.v.p. uw gegevens sturen naar onze praktijk zodat wij het bedrag van 12,50 aan u kunnen crediteren. Aangezien we op dit moment alleen beschikken over uw voornaam is het voor mij niet mogelijk na te gaan waar het in deze misgegaan is en of dit al gebeurt is. Indien wij volgens de door de Nederlandse Zorg autoriteit opgestelde richtlijnen preventieve zorg verlenen dan dienen we dit conform deze richtlijnen te declareren. Aangezien dit echter in de praktijk in sommige gevallen lastig in te passen is, verschillen de meningen af en toe over het wel of niet declareren van de preventieve zorgverlening. Plus minus 5 minuten echt informeren en/of instructie geven is een verrichting, alleen melden goed poetsen natuurlijk niet. Indien u als klant ervaart dat de preventieve zorgverlening te beperkt was om in rekening te brengen (zoals in uw geval omdat er in uw beleving slechts vermeld is dat u tandenstokers dient te gebruiken), dan is ons beleid dat u niet voor deze preventieve verrichting betaalt. Waarom dit niet goed opgelost is met u wil ik graag na gaan en voorkomen voor de toekomst. Wij hopen dan ook dat u uw gegevens mailt naar [email protected] zodat we een en ander recht kunnen zetten. Verder vinden we het spijtig dat u in uw reactie incorrect informeert over de tarieven in het verleden. Mocht u hierover meer toelichting wensen dan kunt u uw telefoonnummer in de e-mail achterlaten en zullen we contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten, Jasper ter Bogt
Tand afgebroken. Duidelijke uitleg v.w.b. mogelijkheden. In 1 behandeling ,met wat schuiven in de andere afspraken, een nieuwe tand opgebouwd.
Netjes, en correct geholpen. Julio, spreekt zeer netjes Nederlands, compliment.
Iedereen altijd erg vriendelijk en meedenkend met de patient Alles wordt duidelijk uitgelegd en heel fijn is dat je af en toe mee kunt kijken wat er gebeurd of via scherm achteraf,dit wordt als zeer prettig ervaren. Je voelt je patient en geen nummer
Zeer o m'n gemak gesteld.
Heb sinds kort Giovanni als tandarts. Ben zeer tevreden om hem als tandarts te hebben. Ondanks zijn (nog) gebrekkig Nederlands doet hij het TOP👍
De privacy in de behandelkamer is onvoldoende , je kunt zo om het hoekje kijken bij de andere patient en je hoort de gesprekken wat best prive is. Wij vinden dat zelf echt niet fijn en wat zeker een verbeter punt is.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.