Nuria was erg duidelijk, secuur en netjes met haar behandeling. Een erg fijne tandarts. Khalissa heb ik al jaren als assistente en een betere assistente kan ik me niet wensen.
Je wordt goed geholpen
Specificatie op de factuur: Er worden vage omschrijvingen gebruikt waaruit niet is af te leiden waarvoor je precies betaald. Daarnaast vind ik de prijzen ook aan de hoge kant. Te meer omdat er steeds meer wordt gedaan door assistentes.
Beste Cindy, Bedankt voor jouw feedback. We werken momenteel aan een optimalisatie van de door patiënten gewenste informatie over behandelingen. Zo willen we onze patiënten in de toekomst beter informeren over de inhoud, mogelijkheden, effecten, risico's, kwaliteit en kosten van een behandeling. Mocht u meer toelichting wensen over uw specifieke situatie dan kunt u altijd contact opnemen met uw tandarts (praktijk). Daarnaast geldt dat de tarieven voor mondzorg in Nederland vastgesteld worden door de Nederlandse Zorg autoriteit (NZa). Alle tandartspraktijken zijn verplicht om deze tarieven lijst te hanteren, hetgeen betekent dat er geen prijsverschillen zijn tussen praktijken voor dezelfde behandelingen. Alleen indien er sprake is van kwaliteitsverschillen tussen behandelingen, kunnen de prijzen tussen tandartspraktijken verschillend zijn. Overigens dalen de tarieven voor mondzorg vanaf 1 juli met 5,15%. Tevens geldt dat er in Nederland sprake is van een toenemend tekort aan tandartsen. Vandaar dat sommige deelbehandelingen uitgevoerd worden door assistentes. De kwaliteit en het resultaat van deze deelbehandelingen is gelijk aan wanneer een tandarts deze deelbehandeling zou uitvoeren, vandaar dat de NZa hiervoor geen aparte tarieven heeft bepaald. Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Team Mondmedicentrum
Het is een fijne praktijk met hele aardige mensen. Een plus voor mensen met angst voor de tandarts zoals ik!
Ik ben ruim 20 jaar bij tandarts van Essen geweest. Nooit problemen gehad. Helaas is de praktijk van tandarts van Essen overgenomen en is het nu mondmedischcentrum Tiel. Ik kreeg een tandarts die amper Nederlands sprak en mij met behulp van zijn assistente vertelde dat ik een gaatje had onder een vulling (er was geen foto gemaakt) en dat ik zoveel tandsteen onder mijn tandvlees had dat er een dure behandeling (alleen het eerste onderzoek door de mondhygiëniste was al 150 euro) nodig was om mijn tanden nog te redden. Zonder die behandeling gingen mijn tanden los staan. Tandarts van Essen heeft mij altijd verteld dat ik een prima gebit heb en ik heb nooit gaatjes. Ik ben naar een andere tandartsenpraktijk gegaan. Daar zijn foto's gemaakt en is mijn tandvlees bekeken. Ik heb geen gaatjes en mijn tandvlees is prima. U begrijpt, ik ben geen patiënt meer bij mondmedischcentrum Tiel.
Tandartsenpraktijk P. van Koersveld heeft zijn deuren gesloten medio februari 2015. Hier ben ik tot volle tevredenheid cliënt geweest. Bij het Mondmedicentrum in Schaijk wil ik graag de 1/2 jaarlijkse controle met eventuele behandelingen een vervolg geven. Vorige week heeft m'n eerste controle bij het Mondmedicentrum plaatsgevonden en vandaag ( 8 juni 2015) de behandeling. Ik kan u alvast mededelen dat deze naar volle tevredenheid heeft plaatsgevonden op al zijn bovenstaande facetten. Kortom dik tevreden. Met vriendelijke groet, Peter Vos.
Betere communicatie vooraf (bij receptie) over wie/welke tandarts je krijgt. Het wisseld nog weleens.
ontzettend goed en pijnloos behandeld. fijne ervaring. ik zal deze praktijk zeker gaan aanbevelen!
Weet echt niet hoe het meisje heet. Komt uit Barcelona vertelde ze. Eerste keer was de communicatie slecht. Kwam er na een wortelkanaalbehandeling in Oss toen Schaijk vakantie had. Maar door hulp van de assistente liep dat beter. Ben er 3 x geweest en de communicatie werd steeds beter. Fijn setje... hoop dat ze lang blijven!!
Sta pas sinds kort ingeschreven, maar ben nu al zeer tevreden over het kwaliteit en betrokkenheid.
Een fijne praktijk waar je vriendelijk geholpen wordt!
Vriendelijk en vertelt duidelijk wat er precies met het gebit aan de hand is en waar hij mee bezig is.
Aangezien ik erg bang ben hebben Sergio en de assistente mij ontzettend op m'n gemak gesteld door me continue te vertellen wat ze gingen doen.ik ben dan ook zeer tevreden
Ik voel me op mijn gemak bij de mensen van het mondmedicentrum. Ze zijn allemaal erg vriendelijk, vertellen duidelijk wat ze gaan doen. Ook al zitten de tandartsen er nog niet zo lang, ze kennen ondertussen wel de patiënten en dit geeft een prettig gevoel. Dit komt ook doordat de assistente van tandarts van Alstede er nog wel werkt. Ze kan de tandartsen vertellen over de patiënten. Dit geeft ons een prettig gevoel. Het is prettig dat tandarts en mondhygiëniste bij elkaar zitten.
Tot op heden eigenlijk alleen controles gehad en nog geen behandeling. Afspraken beginnen bijna altijd op tijd en je wordt vriendelijk te woord gestaan.
alle medewerkers zijn vriendelijk en proberen de patiënt op zijn /haar gemak te stellen. Wat voor mij erg belangrijk is , is dat er tijd voor je genomen wordt, als je een keuze moet maken over een behandeling.
Duidelijke informatie over de behandeling en eventuele kosten. Een gerichte aanpak naar een tevreden resultaat.
Beste Holger van der Biezen, Bedankt voor jouw positieve feedback! Fijn dat je daadwerkelijk ervaart dat we onze patiënten zo optimaal mogelijk proberen te informeren. We zullen ons best doen het aantal mensen en de drukte in één behandelkamer in de toekomst zoveel mogelijk te beperken. Met vriendelijke groeten, Team Mondmedicentrum
Ben al sinds 1990 klant en steeds altijd goed en eerlijk behandeld. Nu gelukkig tevreden over Ana na 15 jaar Jasar te hebben gehad.
Vriendelijke en hygiënische praktijk.
Goed
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.