Narigheid. Na twee behandelingen vertrokken

Autoritair, ongastvrij en arrogant behandeld door twee dames. Er was geen spoelfonteintje bij de stoel. Daarvan werd desgevraagd geen uitleg gegeven (een andere tandarts vertelde me later dat dit met verscherpte hygiëneregels na corona te maken had) er werd alleen gezegd dat het nu eenmaal zo was. Toen de tweede keer een kies werd gevuld kreeg ik op geen enkele manier de kans om mijn mond te spoelen of te drinken tot ik woedend uit de stoel sprong om dan zelf maar naar de wastafel in de hoek te lopen. Vervolgens zeiden de dames dat ze zich door mij (v,65) 'bedreigd' voelden. Hoe voelde IK me dan, hulpeloos achterover liggend, toen ik instructie kreeg om 'in te slikken' in plaats van te spoelen?

• Praktijk: 's-Hertogenbosch

Kundig en je wordt op je gemak gesteld (ik ben nl heel bang voor de tandarts).

Angstig patiënt goed geholpen

Gisteren ben ik in de praktijk in Den Bosch enorm goed geholpen door Ana en Dounia. Ondanks mijn angst voor tandartsbehandelingen kijk ik terug naar een bijna pijnloze, professionele ingreep waarbij zij empathie toonden, ontspannen waren en de tijd namen om mij gerust te stellen. Twee gaatjes zijn hersteld en een voortand is weer mooi dankzij hen. Als patiënt helpt zo’n goede en bijna pijn vrije ingreep mij om elke 6 maanden toch weer in de tandartsstoel plaats te nemen ondanks mijn angst.

• Praktijk: 's-Hertogenbosch

Je wordt steeds door iemand anders geholpen en ruwe behandeling

De tandarts komt alleen aan t eind even checken, verder heb je steeds iemand anders die je behandelt. Voor kinderen niet handig en zelf vind ik het ook niet fijn. Bij de laatste vulling erg ruw behandelt en veel last van gehad. De informatie daarover was slecht, zodat ik voor niks terug kwam vervolgens waren ze niet zo klantvriendelijk hierover. We stappen met t gezin over naar n andere.

ERg slechte mondhygienist

Erg slecht!! Tanden laten reinigen en na een half uurtje klaar ( €59) , binnen 2 weken zat er meer aanslag op mijn tanden dan ooit daarvoor. Blijkbaar hebben ze hier mijn tanden te ruw gemaakt waardoor deze veel aanslag oppakt en erg slecht gepolijst. Gebeld dat na 2 weken mijn tanden er slechter uitzagen dan daarvoor en besproken dat ik een herstel behandeling wilde. Dit was oke maar kon pas over 4 weken. 4 weken later geweest , blijkt men de afspraak niet vastgelegd te hebben , gewoon niets genoteerd maar gelukkig kon ik wel worden geholpen en is alles opnieuw gereinigd en ik daarna weer naar huis. Een week later krijg ik hiervoor de rekening gepresenteerd hetgeen niet was afgesproken omdat het de eerste keer zo slecht gedaan was. Ik heb mijn klacht gedaan en zou worden teruggebeld ( waar ik ook 3 x voor heb moeten bellen , pfff man man ) Eindelijk word ik teruggebeld en krijg ik een 20 min lange opsomming waarom ik toch moet betalen. Want hoogstwaarschijnlijk gebruik ik mondspoeling en dit werkt juist aanslag in de hand en nog een hele reeks onzin kreeg ik te horen. Ik geef dus aan dat wr de afspraak hadden dat het een herstelbetaling was en ik deze niet zou betalen ( als dat je met je auto de wasstraat in gaat en deze er nog half vies uitkomt, dan bieden ze je ook nogmaals een nieuw rondje aan zonder dat in rekening te brengen ) but anyhow men blijft aangeven dat er niets in het systeem staat van een gratis herstelbetaling en na 20 min was ik er wel klaar mee. Heb aangegeven te betalen en NOOIT MEER!! naar deze slechte en zeeeeeer klantonvriendelijke ballentent te komen!!

• Praktijk: 's-Hertogenbosch

Ik ben een ( verlamde) CVA-patient en ik heb nogal wat hulp nodig voor en na de behandeling. Bij Nuria was ik weer in goede, vriendelijke en deskundige handen. Ook de assistente verdient een compliment.

• Verbeterpunten: Geen

Ze hebben veel geduld en stralen rust uit.

• Bij Mondmedicentrum sinds: 2016

Ik ben autistisch en heb veel behoefte aan duidelijke communicatie over behandelingen, afleiding tijdens pijnlijke handelingen en een vast team. Dit vind ik bij MondMedicentrum!

• Bij Mondmedicentrum sinds: 2014
  • Verbeterpunten: Begrijpelijk dat het nodig is, maar de no show-regeling is niet leuk.

Ha Susanne, wat fijn dat je zo blij bent met de manier waarop we er voor jou waren. Dank je voor het delen van jouw ervaring. Groetjes team Mondmedicentrum Den Bosch

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Maak geen spook afspraken en stuur daarvan ook geen rekening Is jullie eigen probleem door zelf afspraken te plannen. Word klantvriendelijk

• Bij Mondmedicentrum sinds: 2016

Hugo is een zeer deskundige en fijne tandarts. Hij stelt je op een natuurlijke manier gerust. Daarnaast is hij betrokken en rustig.

• Bij Mondmedicentrum sinds: 2010
  • Verbeterpunten: Tot nu toe heb ik geen verbeterpunten.

Beste Verena, mede namens Hugo bedankt voor jouw mooi review!

Mijn behandelingen zijn tot nu toe prima verlopen en zeer deskundig uitgevoerd door Hugo.Niet alleen als tandarts maar zeker ook als mens bied hij een luisterend oor alvorens er een plan komt. Hugo legt duidelijk uit wat er gaat gebeuren en neemt de tijd om mij op mijn gemak te voelen. Deskundig en vooral relaxed.. ook voor de assistentes! Top team ook voor de desk

• Verbeterpunten: Geen

Wow, wat een mooie feedback!

NURIA is een prima tandarts, zeer vriendelijk, zeer betrokken en behulpzaam (ik ben hulpbehoevend en rolstoelgebonden) . Ik voel me bij haar in goede handen.

• Bij Mondmedicentrum sinds: 2017
  • Verbeterpunten: Is prima zo.

Fijne behandelingen, goed personeel, luisteren goed naar patiënt, goede begeleiding

• Bij Mondmedicentrum sinds: 2009
  • Verbeterpunten: Afspraken beginnen vaak later dan gepland

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Daar kan ik kort over zijn. Die zijn er niet. Ik rijg nota's toe gestuurd met behandelingen waar ik geen toestemming voor heb gekregen. Tandreiniging tijdens een controle waarvoor ik dan extra moet betalen. Aan de telefoon zeggen ze dat is extra service, Dus als ik naar een masseur gaat en die zegt wij gebruiken speciale olie dat is extra service betaal je dat toch ook niet bij een eindrekening? Dit is gewoon oplichting!! Ik heb ook geen reactie meer gekregen op mijn voorstel. Mijn advies: Zoek een integere tandarts

• Communicatie N.v.t.
  • Kwaliteit behandeling N.v.t.
  • Snelheid behandeling
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail) N.v.t.
  • Hygiëne N.v.t.
  • Bij Mondmedicentrum sinds: 2016
  • Verbeterpunten: stop met oplichten en ben eerlijk naar de cliënten.

Beste Ralph, zoals wij altijd communiceren aan onze patienten (ook via onze website) is het verwijderen van tandsteen een standaard onderdeel van de controle afspraak. Dit is een essentieel en noodzakelijke verrichting om het gebit gezond te houden. Wij zullen ons best doen nog duidelijker te maken wat de waarde is van deze voor tandartsen volstrekt normale werkwijze. We betreuren het dat u op deze manier vergelijkingen en beschuldigingen maakt. We herkennen ons hier absoluut niet in. Met vriendelijke groeten, Team Mondmedicentrum

Victor is naar mij en onze zoon altijd super vriendelijk. neemt de tijd, maakt een grapje en praatje, legt uit wat hij gaat doen. Erg fijn. zelfde geld voor de receptie en assistent.

• Verbeterpunten: geen

• Bij Mondmedicentrum sinds: 2013

Ik heb ernstige rug en nekklachten. Tandarts en assistent doen er alles aan, om de behandeling zo prettig mogelijk te doen verlopen. Alle waardering daarvoor.

• Bij Mondmedicentrum sinds: 2010
  • Verbeterpunten: Nvt

Beste Gerard, bedankt voor de mooie woorden over de echte aandacht die we altijd proberen te geven aan onze patiënten!

Eigenlijk is met alle cijfers alles 'verwoord'!

• Betrokkenheid N.v.t.

• Bij Mondmedicentrum sinds: 2006

Ben zeer vriendelijk ontvangen toen ik me aanmeldde. Na een intakegesprek ben ik op de diverse mogelijkheden geboden na mijn verzoek voor een behandeling. Heb geen klachten of opmerkingen over de tandartspraktijk

• Verbeterpunten: Meer parkeerplaatsen

Wordt altijd prettig ontvangen en er wordt ook goed gecommuniceerd over de te volgen behandeling.

• Bij Mondmedicentrum sinds: 2007
  • Verbeterpunten: Geen

Je wordt zeer vriendelijk en persoonlijk ontvangen. De uitleg is begrijpelijk en tandarts en mondhygiëniste zeer vakkundig! Ik heb een er een zeer goed gevoel bij!

• Bij Mondmedicentrum sinds: 2017
  • Verbeterpunten: Kan ik nog niet verzinnen.

Prettig dat ik weer een goede praktijk gevonden heb, nadat mijn tandarts stopte na 35 jaar. Ik heb even moeten zoeken,maar hier gaan de behandelingen waar ik me goed bij voel Ik ben sinds 2016 bij Mondmedicentrum,maar dat kon niet ingevuld worden, dus heb ik 2015 ingevuld,anders kon ik de lijst niet versturen

• Bij Mondmedicentrum sinds: 2015

Beste Yvonne, Bedankt voor de positieve feedback! Het systeem hebben we aangepast zodat ook mensen die zich dit jaar aangemeld hebben bij ons de juiste optie kunnen aanvinken. Met vriendelijke groet, Team Mondmedicentrum

Ik zie dat het wel saai staat om overal een 10 te plaatsen maar het zou vreemd zijn als ik anders neerschrijf, want ik kan geen enkel woord van kritiek leveren. Ik vind de sfeer, de kundigheid, de uitgebreide uitleg tijdens de behandeling echte klasse.

• Bij Mondmedicentrum sinds: 2014
  • Verbeterpunten: ja, nogmaals saai, maar ik kan er geen noemen. Het enige is dat ik de plastic kaartjes die in mijn mond gezet worden voor het maken van een foto van één kies of tand, heel scherp zijn en wel eens een snee achterlaten. Als dat materiaal iets minder scherpe randen zouden hebben, zou dat een stuk schelen, maar dat is ook echt het enige.