Autoritair, ongastvrij en arrogant behandeld door twee dames. Er was geen spoelfonteintje bij de stoel. Daarvan werd desgevraagd geen uitleg gegeven (een andere tandarts vertelde me later dat dit met verscherpte hygiëneregels na corona te maken had) er werd alleen gezegd dat het nu eenmaal zo was. Toen de tweede keer een kies werd gevuld kreeg ik op geen enkele manier de kans om mijn mond te spoelen of te drinken tot ik woedend uit de stoel sprong om dan zelf maar naar de wastafel in de hoek te lopen. Vervolgens zeiden de dames dat ze zich door mij (v,65) 'bedreigd' voelden. Hoe voelde IK me dan, hulpeloos achterover liggend, toen ik instructie kreeg om 'in te slikken' in plaats van te spoelen?
Kundig en je wordt op je gemak gesteld (ik ben nl heel bang voor de tandarts).
Gisteren ben ik in de praktijk in Den Bosch enorm goed geholpen door Ana en Dounia. Ondanks mijn angst voor tandartsbehandelingen kijk ik terug naar een bijna pijnloze, professionele ingreep waarbij zij empathie toonden, ontspannen waren en de tijd namen om mij gerust te stellen. Twee gaatjes zijn hersteld en een voortand is weer mooi dankzij hen. Als patiënt helpt zo’n goede en bijna pijn vrije ingreep mij om elke 6 maanden toch weer in de tandartsstoel plaats te nemen ondanks mijn angst.
De tandarts komt alleen aan t eind even checken, verder heb je steeds iemand anders die je behandelt. Voor kinderen niet handig en zelf vind ik het ook niet fijn. Bij de laatste vulling erg ruw behandelt en veel last van gehad. De informatie daarover was slecht, zodat ik voor niks terug kwam vervolgens waren ze niet zo klantvriendelijk hierover. We stappen met t gezin over naar n andere.
Ik ben een ( verlamde) CVA-patient en ik heb nogal wat hulp nodig voor en na de behandeling. Bij Nuria was ik weer in goede, vriendelijke en deskundige handen. Ook de assistente verdient een compliment.
Ze hebben veel geduld en stralen rust uit.
Ik ben autistisch en heb veel behoefte aan duidelijke communicatie over behandelingen, afleiding tijdens pijnlijke handelingen en een vast team. Dit vind ik bij MondMedicentrum!
Ha Susanne, wat fijn dat je zo blij bent met de manier waarop we er voor jou waren. Dank je voor het delen van jouw ervaring. Groetjes team Mondmedicentrum Den Bosch
Maak geen spook afspraken en stuur daarvan ook geen rekening Is jullie eigen probleem door zelf afspraken te plannen. Word klantvriendelijk
Hugo is een zeer deskundige en fijne tandarts. Hij stelt je op een natuurlijke manier gerust. Daarnaast is hij betrokken en rustig.
Beste Verena, mede namens Hugo bedankt voor jouw mooi review!
Mijn behandelingen zijn tot nu toe prima verlopen en zeer deskundig uitgevoerd door Hugo.Niet alleen als tandarts maar zeker ook als mens bied hij een luisterend oor alvorens er een plan komt. Hugo legt duidelijk uit wat er gaat gebeuren en neemt de tijd om mij op mijn gemak te voelen. Deskundig en vooral relaxed.. ook voor de assistentes! Top team ook voor de desk
Wow, wat een mooie feedback!
NURIA is een prima tandarts, zeer vriendelijk, zeer betrokken en behulpzaam (ik ben hulpbehoevend en rolstoelgebonden) . Ik voel me bij haar in goede handen.
Fijne behandelingen, goed personeel, luisteren goed naar patiënt, goede begeleiding
Daar kan ik kort over zijn. Die zijn er niet. Ik rijg nota's toe gestuurd met behandelingen waar ik geen toestemming voor heb gekregen. Tandreiniging tijdens een controle waarvoor ik dan extra moet betalen. Aan de telefoon zeggen ze dat is extra service, Dus als ik naar een masseur gaat en die zegt wij gebruiken speciale olie dat is extra service betaal je dat toch ook niet bij een eindrekening? Dit is gewoon oplichting!! Ik heb ook geen reactie meer gekregen op mijn voorstel. Mijn advies: Zoek een integere tandarts
Beste Ralph, zoals wij altijd communiceren aan onze patienten (ook via onze website) is het verwijderen van tandsteen een standaard onderdeel van de controle afspraak. Dit is een essentieel en noodzakelijke verrichting om het gebit gezond te houden. Wij zullen ons best doen nog duidelijker te maken wat de waarde is van deze voor tandartsen volstrekt normale werkwijze. We betreuren het dat u op deze manier vergelijkingen en beschuldigingen maakt. We herkennen ons hier absoluut niet in. Met vriendelijke groeten, Team Mondmedicentrum
Victor is naar mij en onze zoon altijd super vriendelijk. neemt de tijd, maakt een grapje en praatje, legt uit wat hij gaat doen. Erg fijn. zelfde geld voor de receptie en assistent.
Ik heb ernstige rug en nekklachten. Tandarts en assistent doen er alles aan, om de behandeling zo prettig mogelijk te doen verlopen. Alle waardering daarvoor.
Beste Gerard, bedankt voor de mooie woorden over de echte aandacht die we altijd proberen te geven aan onze patiënten!
Eigenlijk is met alle cijfers alles 'verwoord'!
Ben zeer vriendelijk ontvangen toen ik me aanmeldde. Na een intakegesprek ben ik op de diverse mogelijkheden geboden na mijn verzoek voor een behandeling. Heb geen klachten of opmerkingen over de tandartspraktijk
Wordt altijd prettig ontvangen en er wordt ook goed gecommuniceerd over de te volgen behandeling.
Je wordt zeer vriendelijk en persoonlijk ontvangen. De uitleg is begrijpelijk en tandarts en mondhygiëniste zeer vakkundig! Ik heb een er een zeer goed gevoel bij!
Prettig dat ik weer een goede praktijk gevonden heb, nadat mijn tandarts stopte na 35 jaar. Ik heb even moeten zoeken,maar hier gaan de behandelingen waar ik me goed bij voel Ik ben sinds 2016 bij Mondmedicentrum,maar dat kon niet ingevuld worden, dus heb ik 2015 ingevuld,anders kon ik de lijst niet versturen
Beste Yvonne, Bedankt voor de positieve feedback! Het systeem hebben we aangepast zodat ook mensen die zich dit jaar aangemeld hebben bij ons de juiste optie kunnen aanvinken. Met vriendelijke groet, Team Mondmedicentrum
Ik zie dat het wel saai staat om overal een 10 te plaatsen maar het zou vreemd zijn als ik anders neerschrijf, want ik kan geen enkel woord van kritiek leveren. Ik vind de sfeer, de kundigheid, de uitgebreide uitleg tijdens de behandeling echte klasse.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.