Narigheid. Na twee behandelingen vertrokken

Autoritair, ongastvrij en arrogant behandeld door twee dames. Er was geen spoelfonteintje bij de stoel. Daarvan werd desgevraagd geen uitleg gegeven (een andere tandarts vertelde me later dat dit met verscherpte hygiëneregels na corona te maken had) er werd alleen gezegd dat het nu eenmaal zo was. Toen de tweede keer een kies werd gevuld kreeg ik op geen enkele manier de kans om mijn mond te spoelen of te drinken tot ik woedend uit de stoel sprong om dan zelf maar naar de wastafel in de hoek te lopen. Vervolgens zeiden de dames dat ze zich door mij (v,65) 'bedreigd' voelden. Hoe voelde IK me dan, hulpeloos achterover liggend, toen ik instructie kreeg om 'in te slikken' in plaats van te spoelen?

Waardeloos

Komen voor een gaatje, vervolgens 8 kiezen weggeslepen, hoektanden weg, boven en onder alles vlak geschuurd en dan verwachten dat je normaal kunt doen... Inmiddels met spoed naar de kaakchirurg verwezen want de problematiek werd allee. Maar erger, en wederom (alsof je tanden tegen een schuurband zijn gezet) krijgen te horen en nu op weg naar een bitje en complete gebits renovatie, en dit alle omwille een paar gaatjes te laten vullen... En dan thuis komen en ruimschoots 20 Rampverhalen krijgen te horen over dit hele gehucht ( waarvan diverse tandartsen en andere ex patiënten, waarbij ze meerdere mensen trauma's hebben bezorgd door onvoldoende communicatie en gewoon hun eigen zin door rammen ondanks alle problematiek die het opleverde,) Rondweg schaamteloos!!! (bevestiging door diverse specialisten) Advies vanuit mezelf, stay the fuck away from this hell whole!!!!(in my point of view), but he!! go nuts if you dare..... XD

mondverzorgster

Na een slechte ervaring met de vorige collega van Peggy Jansen nu toch een afspraak gemaakt met Peggy. de behandeling viel heel erg mee ondanks de wilde verhalen die ik links en rechts te horen kreeg, mij complimenten aan Peggy en natuurlijk ook aan B.Boral waar ik al een tijdje kom. Bedankt voor de goede service.

• Praktijk: Beneden-Leeuwen

Een goede ervaring met het gehele team altijd een juiste oplossing

Mijn ervaring is dat altijd wel een plaats is bij klachten! een totaal vakkundig team van medewerkers van Balie tot medewerker kunst gebit. Een top team allen, ga zo door vandaar ik jullie met een tien heb beoordeelt.

Een prettige praktijk

Ik heb recentelijk mijn verstandkies laten verwijderen en dit ging prima. Wel pijn klachten naderhand maar dat is begrijpelijk. Ik ben terug gegaan naar de praktijk en ben netjes geholpen. Met een watersofperoxide spoeling was alles na een paar dagen verbeterd. Ik ga met mijn gezin er met plezier naartoe!

• Praktijk: Beneden-Leeuwen

Onpersoonlijke tandarts

In 2019 heb ik bij de kaakchirurg die intern bij het mond medisch centrum werkt één verstandskies laten weghalen. De operatie ging moeizaam, ten eerste omdat de kaakchirurg amper Nederlands kon, en ten tweede kreeg hij mijn kies er maar niet uit. Tijdens mijn herstel ben ik 5 kilo afgevallen omdat ik een week lang niks kon eten. Ook kwam er veel gele pus uit de wond en had ik niet genoeg aan de voorgeschreven 600mg ibuprofen. De reden dat ik nu pas deze review schrijf is omdat ik afgelopen week de andere verstandskies heb laten weghalen in het ziekenhuis en zie nu pas in, dat wat toen gebeurde niet normaal was.

• Praktijk: Tiel

Elke keer weer een andere tandarts

Mijn oude tandarts is overgenomen door deze zaak en sindsdien elke keer een tandarts uit een ander land die na 6 maanden weer met heimwee vertrokken is. Na In een paar jaar 8 tandartsen bij mondmedicentrum te hebben versleten is het tijd voor een andere praktijk.

Deskundig en persoonlijk

Zeer fijne ervaring met tandarts mondmedicentrum in Empel. Altijd vriendelijk en gastvrij ontvangst. Nette praktijk. Victor is zeer deskundig en persoonlijk. Hij weet je gerust te stellen en dat is voor iemand met angst voor de tandarts erg prettig!

• Praktijk: Empel

Uitstekend!

Shuaib lichtte me prima voor, vertelde stap voor stap wat hij ging doen, is uitermate taakgericht en goed afgestemd op de patiënt. Samenwerking met de assistente was prettig en behandeling verliep vlot en probleemloos.

Zorgvuldig en deskundig

Weinig wachttijd, gegevens voorhanden, tijdens behandeling wordt ik bijgepraat over de stappen die de tandarts gaat nemen. Vriendelijke gastvrije ontvangst

• Praktijk: Empel

Vakkundige en patiëntvriendelijk behandeling

Zoals in bovengenoemde reactie wordt vermeldt, zijn mijn ervaringen m.b.t.de tandartsbehandeling zeer goed.

Ik ben zeer tevreden

Vriendelijke, capabele tandarts met aandacht voor de patiënt

• Praktijk: Oss

Aardige Tandarts die zijn werk verstaat

Aardige tandarts die zijn werk verstaat en kundig adviseert.

prima tandarts

door mijn angst voor de tandarts ga ik met lood in de schoenen naar hem toe. Deze tandarts heeft me gerustgesteld en zeer voorzichtig geholpen. Heeft zijn best gedaan en alles goed uitgelegd. Ga er volgende keer met minder angst naar toe.

• Praktijk: Schaijk

Prettig en efficiënt

Prettige praktijk, goed en efficiënt geholpen, ook tijdens Corona tijden

• Praktijk: Tiel

Ze zijn allemaal vriendelijk en geduldig

Ik zie altijd erg op tegen tandartsbezoek en bij de mondhygiëniste, maar ze stellen me altijd op mijn gemak, nemen de tijd voor je, luisteren naar je en dat vind ik zeer prettig.

• Praktijk: Oss

Kundig en je wordt op je gemak gesteld (ik ben nl heel bang voor de tandarts).

Kan niet beter !!

Ik ben een angsthaas wat de tandarts betreft en dit was de eerste keer dat Ana een kies bij mij vulde, maar het is me 100% meegevallen. Ze is heel voorzichtig en daardoor praktisch pijnloos , echt superfijn !! Ze vertelde me dat ik er nog een paar weken last van kon hebben omdat de vulling dicht bij een zenuw zat, maar ik heb er niets meer van gevoeld. Ik ben dan ook zeer tevreden !!

Professioneel !

Accurate behandeling.

Goed tandarts praktijk

Stellen je op je gemak

Super goede Tandarts Monir

IK heb mijn tanden laten verwijderen en een geheel nieuw onder en bovengebit. Hij heeft dat met veel respect gedaan en ik heb weinig pijn ondervonden.

• Praktijk: Schaijk

Goed en correct

Jl maandag geweest en goed en vakkundig behandeld!

Angstig patiënt goed geholpen

Gisteren ben ik in de praktijk in Den Bosch enorm goed geholpen door Ana en Dounia. Ondanks mijn angst voor tandartsbehandelingen kijk ik terug naar een bijna pijnloze, professionele ingreep waarbij zij empathie toonden, ontspannen waren en de tijd namen om mij gerust te stellen. Twee gaatjes zijn hersteld en een voortand is weer mooi dankzij hen. Als patiënt helpt zo’n goede en bijna pijn vrije ingreep mij om elke 6 maanden toch weer in de tandartsstoel plaats te nemen ondanks mijn angst.

• Praktijk: 's-Hertogenbosch

Je wordt steeds door iemand anders geholpen en ruwe behandeling

De tandarts komt alleen aan t eind even checken, verder heb je steeds iemand anders die je behandelt. Voor kinderen niet handig en zelf vind ik het ook niet fijn. Bij de laatste vulling erg ruw behandelt en veel last van gehad. De informatie daarover was slecht, zodat ik voor niks terug kwam vervolgens waren ze niet zo klantvriendelijk hierover. We stappen met t gezin over naar n andere.

Dikke 10!!!

Ik hou niet van de tandarts.. maar van deze tandarts wel!! Mijn kies was afgebroken ik kon bij mijn eigen tandarts niet terecht. Ik had hele erge pijn.. Bij mondmedicentrum kon ik meteen komen. De verdoving niet eens gevoeld, kies eruit ook niet gevoeld!! Wat een lieve rustige tandarts Burcu!! Ze is heel rustig en heel kundig!! Ik wordt jullie nieuwe patiënt!! Ik woon 30 km van Oss af maar daar heb ik het zeker voor over om te rijden.. er is niks fijner dan op rustige manier geholpen te worden bij de tandarts.. jullie hebben mij heel goed geholpen ik ben van de pijn af!! Dank jullie wel dames!! Samira Gougou