Klantgericht aandacht bij de klant

Oprecht en open. Met aandacht in het moment

Een goede tandarts die ook nog heel aardig is.

Ik ben zeer tevreden. De tandarts behandelde mij in alle rust. Na vele behandelingen ben ik zeer tevreden over het resultaat.

Ana is kundig en aardig

Ana is al een aantal jaren 'mijn' tandarts. Mijn ervaringen met haar zijn steeds positief. Gemotiveerd en kundig oefent ze haar vak uit. Daarnaast is Ana heel vriendelijk en dat is ook heel prettig.

Great experience

Speaking as an expat, the staff all spoke English and made me feel very welcome. I was able to set up an appointment quickly and the service on the day of was professional and super friendly.

• Would you recommend us? Yes

Duidelijke uitleg en vakkundige behandeling

Al;tijd prettge ontvangst, nauwelijks wachttijd, duidelijke uitleg

Professionele, klantvriendelijke benadering

Tandartsbezoeken zijn nooit mijn hobby geweest. Bij deze praktijk voel ik me thuis; dat komt door de rustige, doortastende behandeling, maar ook doordat je als klant betrokken wordt.

Zeer goed geholpen bij mondmedicentrum

Ik had een afgebroken kroon . En ben zeer vakkundig door Viktor de tandarts geholpen . Alles werd heel goed uitgelegd . De spuiten van de verdoving voelde ik helemaal niet . Viktor is heel rustig en geduldig en kundig . Hij denkt ook heel goed mee met de patiënt , bij mij kon de kroon helaas niet meer gerepareerd worden hij was te ver afgebroken Maar Viktor gaf heel goed advies wat nu te doen . Wij zijn heel tevreden over Viktor . ( mondmedicentrum Empel )

Doeltreffend en op tijd

Erg fijne tandarts voor mensen met angst

Uit mijn ervaring is dit de fijnste tandarts die i kunt hebben Ik ben binnengekomen met angst voor de tandarts Vaak mijn afspraken verzet sins ik bij tandarts Shuaib wordt behandelt heb geen enkelen moeite meer om naar de tandarts te gaan

Altijd goede zin en duidelijke uitleg.

Hugo denkt mee met oplossingen qua eigen vergoeding

Ben zeer goed geholpen en duidelijke uitleg over wat er ging gebeuren

Zeer commerciële organisatie.

Zonder informatie vooraf, wordt een driedubbel herhaald advies (lees verkooppraatje) drie maal gefactureerd tot op de minuut. Wanneer ik telefonisch vraag even de betreffende tandarts hierover te spreken, wordt mij medegedeeld dat dit dan berekend wordt als consult. Machtsmisbruik. Begrijpelijkerwijs ben ik inmiddels naar een andere tandarts gegaan.

Preventieve voorlichting en/of instructie is een belangrijk onderdeel van goede mondzorg. Wanneer preventie consequent en met aandacht uitgevoerd wordt, leidt dit tot minder vervolgbehandelingen en dus tot minder uitgaven voor de patiënt. Wanneer u niet wenst dat wij hier steeds weer focus op leggen, dan past u een praktijk met een andere werkwijze mogelijk beter bij u. Wij herkennen ons niet in het feit dat we geen tijd (kosteloos) vrij willen maken om een vraag te beantwoorden.

een tandarts waarbij je met plezier, in zoverre dat dat kan, naar toe gaat

prettig, vriendelijk en ontspannen geholpen

Vriendelijk, professioneel

Uitstekende ervaring(en) , goede uitleg/advies - spontaan en toegankelijk. Ik kan deze zorgaanbieder zeker aanbevelen

Goede en snelle service professioneel personeel

Goede en snelle service, professioneel personeel Zeer professionele tandarts goed geholpen (wortelkanaal behandeling) Duidelijke prijsopgave en uitleg over de behandeling

Snel , zeer vakkundig , geholpen

Ik had een stukje van mijn voortand afgebroken Ik kon dezelfde dag nog terecht bij Viktor die ontzettend aardig is . En Viktor is een echte vakman , mijn tand is keurig gemaakt .

Fijne tandarts

Had een enorme angst om naar de tandarts te gaan dit ivm met het verleden, maar bij deze tandarts werd ik heel erg op mijn gemak gesteld en werd alles netjes uitgelegd wat ze gingen doen, dat stelde mij eorm gerust, ben er nog niet helemaal vanaf maar gaat best goedkomen denk.

Fijne tandarts stelt je op je gemak

Fijne tandarts met een luisterend oor, ben angstig voor de tandarts mede door Victor was mijn behandeling me erg meegevallen. Goede nazorg uitleg.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Bij Mondmedicentrum sinds: 2010

Mondmedicentre is great :)
  • Bij Mondmedicentrum sinds: 2017

Iedere keer snel geholpen en door iedereen vriendelijk bejegend.
  • Praktijk: Tiel
  • Bij Mondmedicentrum sinds: 2018

super tandarts!
  • Praktijk: Oss-Oost
  • Bij Mondmedicentrum sinds: 2014

Prima uitleg over het verloop van de behandeling, nemen de tijd, stellen je op je gemak! Goed team!
  • Bij Mondmedicentrum sinds: 2010

Ik ben een ( verlamde) CVA-patient en ik heb nogal wat hulp nodig voor en na de behandeling. Bij Nuria was ik weer in goede, vriendelijke en deskundige handen. Ook de assistente verdient een compliment.
  • Praktijk: 's-Hertogenbosch
  • Bij Mondmedicentrum sinds: 2017