Uitstekend!

Shuaib lichtte me prima voor, vertelde stap voor stap wat hij ging doen, is uitermate taakgericht en goed afgestemd op de patiënt. Samenwerking met de assistente was prettig en behandeling verliep vlot en probleemloos.

Zorgvuldig en deskundig

Weinig wachttijd, gegevens voorhanden, tijdens behandeling wordt ik bijgepraat over de stappen die de tandarts gaat nemen. Vriendelijke gastvrije ontvangst

• Praktijk: Empel

Vakkundige en patiëntvriendelijk behandeling

Zoals in bovengenoemde reactie wordt vermeldt, zijn mijn ervaringen m.b.t.de tandartsbehandeling zeer goed.

Ik ben zeer tevreden

Vriendelijke, capabele tandarts met aandacht voor de patiënt

• Praktijk: Oss

Aardige Tandarts die zijn werk verstaat

Aardige tandarts die zijn werk verstaat en kundig adviseert.

prima tandarts

door mijn angst voor de tandarts ga ik met lood in de schoenen naar hem toe. Deze tandarts heeft me gerustgesteld en zeer voorzichtig geholpen. Heeft zijn best gedaan en alles goed uitgelegd. Ga er volgende keer met minder angst naar toe.

• Praktijk: Schaijk

Prettig en efficiënt

Prettige praktijk, goed en efficiënt geholpen, ook tijdens Corona tijden

• Praktijk: Tiel

Ze zijn allemaal vriendelijk en geduldig

Ik zie altijd erg op tegen tandartsbezoek en bij de mondhygiëniste, maar ze stellen me altijd op mijn gemak, nemen de tijd voor je, luisteren naar je en dat vind ik zeer prettig.

• Praktijk: Oss

Kundig en je wordt op je gemak gesteld (ik ben nl heel bang voor de tandarts).

Kan niet beter !!

Ik ben een angsthaas wat de tandarts betreft en dit was de eerste keer dat Ana een kies bij mij vulde, maar het is me 100% meegevallen. Ze is heel voorzichtig en daardoor praktisch pijnloos , echt superfijn !! Ze vertelde me dat ik er nog een paar weken last van kon hebben omdat de vulling dicht bij een zenuw zat, maar ik heb er niets meer van gevoeld. Ik ben dan ook zeer tevreden !!

Professioneel !

Accurate behandeling.

Goed tandarts praktijk

Stellen je op je gemak

Super goede Tandarts Monir

IK heb mijn tanden laten verwijderen en een geheel nieuw onder en bovengebit. Hij heeft dat met veel respect gedaan en ik heb weinig pijn ondervonden.

• Praktijk: Schaijk

Goed en correct

Jl maandag geweest en goed en vakkundig behandeld!

Angstig patiënt goed geholpen

Gisteren ben ik in de praktijk in Den Bosch enorm goed geholpen door Ana en Dounia. Ondanks mijn angst voor tandartsbehandelingen kijk ik terug naar een bijna pijnloze, professionele ingreep waarbij zij empathie toonden, ontspannen waren en de tijd namen om mij gerust te stellen. Twee gaatjes zijn hersteld en een voortand is weer mooi dankzij hen. Als patiënt helpt zo’n goede en bijna pijn vrije ingreep mij om elke 6 maanden toch weer in de tandartsstoel plaats te nemen ondanks mijn angst.

• Praktijk: 's-Hertogenbosch

Je wordt steeds door iemand anders geholpen en ruwe behandeling

De tandarts komt alleen aan t eind even checken, verder heb je steeds iemand anders die je behandelt. Voor kinderen niet handig en zelf vind ik het ook niet fijn. Bij de laatste vulling erg ruw behandelt en veel last van gehad. De informatie daarover was slecht, zodat ik voor niks terug kwam vervolgens waren ze niet zo klantvriendelijk hierover. We stappen met t gezin over naar n andere.

Dikke 10!!!

Ik hou niet van de tandarts.. maar van deze tandarts wel!! Mijn kies was afgebroken ik kon bij mijn eigen tandarts niet terecht. Ik had hele erge pijn.. Bij mondmedicentrum kon ik meteen komen. De verdoving niet eens gevoeld, kies eruit ook niet gevoeld!! Wat een lieve rustige tandarts Burcu!! Ze is heel rustig en heel kundig!! Ik wordt jullie nieuwe patiënt!! Ik woon 30 km van Oss af maar daar heb ik het zeker voor over om te rijden.. er is niks fijner dan op rustige manier geholpen te worden bij de tandarts.. jullie hebben mij heel goed geholpen ik ben van de pijn af!! Dank jullie wel dames!! Samira Gougou

ERg slechte mondhygienist

Erg slecht!! Tanden laten reinigen en na een half uurtje klaar ( €59) , binnen 2 weken zat er meer aanslag op mijn tanden dan ooit daarvoor. Blijkbaar hebben ze hier mijn tanden te ruw gemaakt waardoor deze veel aanslag oppakt en erg slecht gepolijst. Gebeld dat na 2 weken mijn tanden er slechter uitzagen dan daarvoor en besproken dat ik een herstel behandeling wilde. Dit was oke maar kon pas over 4 weken. 4 weken later geweest , blijkt men de afspraak niet vastgelegd te hebben , gewoon niets genoteerd maar gelukkig kon ik wel worden geholpen en is alles opnieuw gereinigd en ik daarna weer naar huis. Een week later krijg ik hiervoor de rekening gepresenteerd hetgeen niet was afgesproken omdat het de eerste keer zo slecht gedaan was. Ik heb mijn klacht gedaan en zou worden teruggebeld ( waar ik ook 3 x voor heb moeten bellen , pfff man man ) Eindelijk word ik teruggebeld en krijg ik een 20 min lange opsomming waarom ik toch moet betalen. Want hoogstwaarschijnlijk gebruik ik mondspoeling en dit werkt juist aanslag in de hand en nog een hele reeks onzin kreeg ik te horen. Ik geef dus aan dat wr de afspraak hadden dat het een herstelbetaling was en ik deze niet zou betalen ( als dat je met je auto de wasstraat in gaat en deze er nog half vies uitkomt, dan bieden ze je ook nogmaals een nieuw rondje aan zonder dat in rekening te brengen ) but anyhow men blijft aangeven dat er niets in het systeem staat van een gratis herstelbetaling en na 20 min was ik er wel klaar mee. Heb aangegeven te betalen en NOOIT MEER!! naar deze slechte en zeeeeeer klantonvriendelijke ballentent te komen!!

• Praktijk: 's-Hertogenbosch

Klantgericht aandacht bij de klant

Oprecht en open. Met aandacht in het moment

Een goede tandarts die ook nog heel aardig is.

Ik ben zeer tevreden. De tandarts behandelde mij in alle rust. Na vele behandelingen ben ik zeer tevreden over het resultaat.

Ana is kundig en aardig

Ana is al een aantal jaren 'mijn' tandarts. Mijn ervaringen met haar zijn steeds positief. Gemotiveerd en kundig oefent ze haar vak uit. Daarnaast is Ana heel vriendelijk en dat is ook heel prettig.

Great experience

Speaking as an expat, the staff all spoke English and made me feel very welcome. I was able to set up an appointment quickly and the service on the day of was professional and super friendly.

• Would you recommend us? Yes

Duidelijke uitleg en vakkundige behandeling

Al;tijd prettge ontvangst, nauwelijks wachttijd, duidelijke uitleg

Professionele, klantvriendelijke benadering

Tandartsbezoeken zijn nooit mijn hobby geweest. Bij deze praktijk voel ik me thuis; dat komt door de rustige, doortastende behandeling, maar ook doordat je als klant betrokken wordt.

Zeer goed geholpen bij mondmedicentrum

Ik had een afgebroken kroon . En ben zeer vakkundig door Viktor de tandarts geholpen . Alles werd heel goed uitgelegd . De spuiten van de verdoving voelde ik helemaal niet . Viktor is heel rustig en geduldig en kundig . Hij denkt ook heel goed mee met de patiënt , bij mij kon de kroon helaas niet meer gerepareerd worden hij was te ver afgebroken Maar Viktor gaf heel goed advies wat nu te doen . Wij zijn heel tevreden over Viktor . ( mondmedicentrum Empel )