Nadat de schoen geleverd is heeft het 6 weken geduurd voordat ik zonder heftige pijn kon lopen. Ik ben wel heel prettig en goed door Rik geholpen. Het uiteindelijke resultaat is goed. Na deze keer ervaar je weer dat schoenen maken zo'n individueel millimeterwerk is.
Prima geholpen!
Jammer dat het aanmeten van de steunzolen niet in één keer goed bleek te zijn. Maar de nazorg was verder uitstekend.
Na aanpassing aan beide steunzolen was het draagcomfort van een 6 naar een 9 gestegen. De aanpassing was snel uitgevoerd en de zolen teruggestuurd.
Goed, deskundig en een goede communicatie (doorverwijzing) tussen de diverse specialisten (doorverwezen door Mw. Lemein naar Mw. Siemens.
Met een goed gevoel kijk ik terug op het intakegesprek en de aflevering van de zolen. Op al mijn vragen kreeg ik voldoende antwoord en ik waardeer de zorgvuldigheid van mijn behandelaar. Ook de extra zorg met betrekking tot een echo vind ik een positief punt! Ik ben blij met de keuze die ik heb gemaakt voor Kemerink en zal het anderen zeker aanbevelen.
Na een onderbreking van enkele weken, zal er morgen weer opnieuw worden gestart met het inlopen. Het betreft maatschoenen van mijn zus. Zij heeft Alzheimer en gaat 6 dagen per week naar de dagbesteding. Het is daarom moeilijk om een goed oordeel te kunnen geven.
Heel goede ervaring in een rustige omgeving
Ondanks alle inspanningen nog steeds klachten. Komt ook doordat ze weer nieuwe zooltjes heeft.
Goede ervaring. Ik hoop dat de klachten meer gaan verminderen.
nee
Alles was uitstekend, locatie, receptie en medewerker. zelfs een herinneringsmail een paar dagen voor de afspraak, top
Sta steviger op mijn voeten sla niet meer door mijn enkel heen. Als je kijkt kun je niet zien dat ze met de hand gemaakt zijn zo netjes zijn ze genaaid. Als je belt word heel vriendelijk te woord gestaan. Je word niet behandeld als nummer maar als persoon het personeel kent de klanten goed. Ook inleving met de klant en mee denken in de mogelijkheden ondanks de beperking van de klant.
Ik vind het heel vervelend dat ik de laatst jaren Ongeveer 4 a 5 x terug moet komen voor een paar steunzolen
Ik mocht op kosten van Scania steunzolen aan laten meten en kreeg van inkoop een bon mee met een fictief bedrag vermeld omdat inkoop de precieze prijs van de zolen niet wist. Het bedrag was lager dan wat de zolen moesten kosten en ik zou de rest zelf bij moeten leggen zei de dame aan de balie, wat niet de afspraak was. Scania doet op die manier al jaren zaken met Kemerink. Er moest eerst een telefoontje naar de arbodienst van Scania voordat geloofd werd dat Scania alles zou betalen.
Tijdens een reparatie was er lijm gemorst op het suède en op het leer. Toen ik thuis was, zag ik het pas. Ik heb contact opgenomen en vervolgens heeft men geprobeerd om het zo goed mogelijk te verwijderen. De medewerker was uiterst vriendelijk en heeft geprobeerd om het zo goed mogelijk op te lossen. Handiger was geweest als men het tijdens de reparatie zelf had opgemerkt en het gelijk had verwijderd. Nu blijf ik toch met een kleine beschadiging zitten.
Goede ervaring met Kemerink orthopedie. Goede ervaring na jarenlang gebruik van de schoenen.Goed overleg en uitleg is prima!
Ik heb sinds dien wel vermoeide voeten
prima
ik ben ontzettend goed geholpen, door een heel deskundige medewerker. Hij heeft mij steunzolen geleverd die mij veel meer steun geven dan de vorige.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.