Filters

8

Deskundig en betrokken bij de klant met een hulpvraag.

De schoenen die mij zijn aangemeten staan me heel goed aan. Er is met zorg gewerkt aan het schoeisel dat ik dagelijks gebruik. Complimenten voor team Kemerink.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid v.d. medewerker
  • Klantvriendelijkheid v.d. medewerker
  • Bejegening (respectvol,gelijkwaardig) v.d. medewerker
  • Draagcomfort v.d. levering
  • Meerwaarde v.d. levering bij lopen, staan en bewegen.
  • Nazorg
  • Betrouwbaarheid
  • Heeft u nog verbeterpunten / tips voor ons: N.v.t.
10

Klantvriendelijk en bijzonder kundig.

De oplossingen van de medewerkers dragen er echt toe bij dat ik beter en vooral stabieler kan lopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid v.d. medewerker
  • Klantvriendelijkheid v.d. medewerker
  • Bejegening (respectvol,gelijkwaardig) v.d. medewerker
  • Draagcomfort v.d. levering
  • Meerwaarde v.d. levering bij lopen, staan en bewegen.
  • Nazorg
  • Betrouwbaarheid
  • Heeft u nog verbeterpunten / tips voor ons: N.v.t.
8

Vriendelijk personeel, deskundig, heel goede service

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid v.d. medewerker
  • Klantvriendelijkheid v.d. medewerker
  • Bejegening (respectvol,gelijkwaardig) v.d. medewerker
  • Draagcomfort v.d. levering
  • Meerwaarde v.d. levering bij lopen, staan en bewegen.
  • Nazorg
  • Betrouwbaarheid
  • Heeft u nog verbeterpunten / tips voor ons: N.v.t.
10

analyse blijkt juist en aanpak werkt goed!

Mijn dochter had al jaren last van haar hakken en kon niet langere tijd achtereen stilstaan, wandelen en sporten. Met de aangepast zolen lijkt dit euvel verholpen en kan ze tot nu toe alles zonder problemen doen. Loopt nu 4 weken op de zooltjes. Voetballen heeft ze nog niet gedaan dus dat is even afwachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid v.d. medewerker
  • Klantvriendelijkheid v.d. medewerker
  • Bejegening (respectvol,gelijkwaardig) v.d. medewerker
  • Draagcomfort v.d. levering
  • Meerwaarde v.d. levering bij lopen, staan en bewegen.
  • Nazorg
  • Betrouwbaarheid
  • Heeft u nog verbeterpunten / tips voor ons: Beter aan de afspraak tijden houden en informeren als het wachten langer duurt
10

Uitstekende orthopedisch schoenmaker

Deskundige begeleiding in het aanmeten van hoogwaardig orthopedisch schoeisel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid v.d. medewerker
  • Klantvriendelijkheid v.d. medewerker
  • Bejegening (respectvol,gelijkwaardig) v.d. medewerker
  • Draagcomfort v.d. levering
  • Meerwaarde v.d. levering bij lopen, staan en bewegen.
  • Nazorg
  • Betrouwbaarheid
  • Heeft u nog verbeterpunten / tips voor ons: Het valt me op dat er weinig aandacht aan beenlengteverschil gegeven wordt.
8

Zorgvuldig

Medewerker denken mee in plan van aanpak en praktische zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid v.d. medewerker
  • Klantvriendelijkheid v.d. medewerker
  • Bejegening (respectvol,gelijkwaardig) v.d. medewerker
  • Draagcomfort v.d. levering
  • Meerwaarde v.d. levering bij lopen, staan en bewegen.
  • Nazorg
  • Betrouwbaarheid
  • Heeft u nog verbeterpunten / tips voor ons: Schoenen spreekuur vogellanden duurt soms lang voordat je een datum hebt..
7

Goed

Behandeling goed en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid v.d. medewerker
  • Klantvriendelijkheid v.d. medewerker
  • Bejegening (respectvol,gelijkwaardig) v.d. medewerker
  • Draagcomfort v.d. levering
  • Meerwaarde v.d. levering bij lopen, staan en bewegen.
  • Nazorg
  • Betrouwbaarheid
  • Heeft u nog verbeterpunten / tips voor ons: nee
9

Goede ervaring

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid v.d. medewerker
  • Klantvriendelijkheid v.d. medewerker
  • Bejegening (respectvol,gelijkwaardig) v.d. medewerker
  • Draagcomfort v.d. levering
  • Meerwaarde v.d. levering bij lopen, staan en bewegen.
  • Nazorg
  • Betrouwbaarheid
  • Heeft u nog verbeterpunten / tips voor ons: Nee
9

top,

Specialist Maurice Starink is zeer vakkundig, zeer plezierig en vriendelijk in de omgang en zijn commitment en service zijn perfekt

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid v.d. medewerker
  • Klantvriendelijkheid v.d. medewerker
  • Bejegening (respectvol,gelijkwaardig) v.d. medewerker
  • Draagcomfort v.d. levering
  • Meerwaarde v.d. levering bij lopen, staan en bewegen.
  • Nazorg
  • Betrouwbaarheid
10

10

Zeer goed ontvangen en behandeld. Prima steunzolen. Bevalt goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid v.d. medewerker
  • Klantvriendelijkheid v.d. medewerker
  • Bejegening (respectvol,gelijkwaardig) v.d. medewerker
  • Draagcomfort v.d. levering
  • Meerwaarde v.d. levering bij lopen, staan en bewegen.
  • Nazorg
  • Betrouwbaarheid
  • Heeft u nog verbeterpunten / tips voor ons: Nee. Wordt goed ontvangen en geholpen.
8

Deskundig, gemoedelijk en bestudeerd het probleem.

Heel goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid v.d. medewerker
  • Klantvriendelijkheid v.d. medewerker
  • Bejegening (respectvol,gelijkwaardig) v.d. medewerker
  • Draagcomfort v.d. levering
  • Meerwaarde v.d. levering bij lopen, staan en bewegen.
  • Nazorg
  • Betrouwbaarheid
  • Heeft u nog verbeterpunten / tips voor ons: N.v.t.
8

Goed

Tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid v.d. medewerker
  • Klantvriendelijkheid v.d. medewerker
  • Bejegening (respectvol,gelijkwaardig) v.d. medewerker
  • Draagcomfort v.d. levering
  • Meerwaarde v.d. levering bij lopen, staan en bewegen.
  • Nazorg
  • Betrouwbaarheid
  • Heeft u nog verbeterpunten / tips voor ons: N.v.t.
8

Mijn ervaring is tot nu toe goed,tevreden.

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid v.d. medewerker
  • Klantvriendelijkheid v.d. medewerker
  • Bejegening (respectvol,gelijkwaardig) v.d. medewerker
  • Draagcomfort v.d. levering
  • Meerwaarde v.d. levering bij lopen, staan en bewegen.
  • Nazorg
  • Betrouwbaarheid
  • Heeft u nog verbeterpunten / tips voor ons: Tevreden
9

Perfect passende schoenen

Super blij met mijn nieuwe schoenen

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid v.d. medewerker
  • Klantvriendelijkheid v.d. medewerker
  • Bejegening (respectvol,gelijkwaardig) v.d. medewerker
  • Draagcomfort v.d. levering
  • Meerwaarde v.d. levering bij lopen, staan en bewegen.
  • Nazorg N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Heeft u nog verbeterpunten / tips voor ons: Nee
10

Ik heb nu 95% minder pijn.

Mijn ervaring met de nieuwe steunzolen werden besproken. Mijn probleem uitgelegd en de deskundige heeft het onderzocht na overleg met mij en overleg met een senior deskundige besloten voor een verandering aan de steunzool. Dit gemaakt en besloten om tevens een echo te maken. Dit gebeurt 1 mei a.s. kijken wat hier uit komt. Maar voor nu loopt het veel beter, ook het schakelpedaal intrappen gaat nu bijna pijnloos.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid v.d. medewerker
  • Klantvriendelijkheid v.d. medewerker
  • Bejegening (respectvol,gelijkwaardig) v.d. medewerker
  • Draagcomfort v.d. levering
  • Meerwaarde v.d. levering bij lopen, staan en bewegen.
  • Nazorg
  • Betrouwbaarheid
  • Heeft u nog verbeterpunten / tips voor ons: N.v.t.
10

Super goed geholpen

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid v.d. medewerker
  • Klantvriendelijkheid v.d. medewerker
  • Bejegening (respectvol,gelijkwaardig) v.d. medewerker
  • Draagcomfort v.d. levering
  • Meerwaarde v.d. levering bij lopen, staan en bewegen.
  • Nazorg
  • Betrouwbaarheid
8

Helaas heb ik nog steeds pijn

Op zich wel goed, wel redelijk zakelijk . Helaas heb ik nog steeds pijn aan mijn voet en kunnen jullie mij verder hier niet mee helpen werd me verteld. Vind het wel heel jammer, er was me inderdaad wel verteld of het een vraag was of het ging helpen omdat ik voorheen ook al aanpassing had voor mijn hielspoor, en dat dat misschien weer ging opspelen, gelukkig was dat niet het geval. Vind het wel jammer dat ik *** euro heb uit gegeven maar niet of weinig heeft geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid v.d. medewerker
  • Klantvriendelijkheid v.d. medewerker
  • Bejegening (respectvol,gelijkwaardig) v.d. medewerker
  • Draagcomfort v.d. levering
  • Meerwaarde v.d. levering bij lopen, staan en bewegen.
  • Nazorg
  • Betrouwbaarheid
8

Uitstekend geholpen

Geluisterd, meegedacht, en zo goed mogelijk mijn probleem getackeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid v.d. medewerker
  • Klantvriendelijkheid v.d. medewerker
  • Bejegening (respectvol,gelijkwaardig) v.d. medewerker
  • Draagcomfort v.d. levering
  • Meerwaarde v.d. levering bij lopen, staan en bewegen.
  • Nazorg
  • Betrouwbaarheid
5

Ze verkopen steunzolen, kijken dan wat het probleem is en of dit de beste oplossing is

Na de zoveelste vakantie met veel wandelen en zere voeten en vooral tenen op zoek naar een podotherapeut via Google. Kom bij Kemerink terecht. Professionele site, veel informatie te vinden. Gebeld en toen begon het wonderlijke meteen. Nauwelijks de tijd om mijn probleem voor te leggen wil de dame aan de telefoon mijn BSN weten. Het moest en zou met dat nummer beginnen. Ik vertelde dat ik niks vergoed krijg en dat dit nummer niet zomaar en vooral niet via de telefoon verstrekt moet worden (fraude ligt op de loer weet ik beroepshalve). Toch gegeven, dat zou fout zijn want het adres kwam niet naar voren (nee logisch, dat heb ik afgeschermd). Het gesprek ging over geld en steunzolen. Maar niet over mijn probleem. Afspraak gemaakt. De dames aan de balie (die ook de telefoon opnemen vermoed ik) zijn zeer zakelijk en komen daarom onvriendelijk over. Dat hoor ik van ongeveer iedereen die met Kemerink contact heeft. Tjerk de specialist: zeer vriendelijk, kordaat, op de inhoud en wil echt mijn problemen oplossen en dat zou met steunzolen kunnen. En ja, ze geven steun (daarom heten ze blijkbaar zo) maar niet al mijn problemen zijn opgelost. Na een aanpassing kan ik niet meer lopen op die dingen en moet dus weer terug. Ook zitten ze niet lekker, ik voel bobbels op plekken waar het niet moet. Eigenlijk vind ik ze onderhand verschrikkelijk. Detail: ze kunnen enkel in schoenen waar de zool uit kan en dat zijn bij mij enkel mijn sportschoenen. Al met al: train je medewerkers Kemerink die de klanten aan de telefoon te woord staan. En laat geen gegevens van klanten aan de balie slingeren (de etikettenprinter bv spuugt labels uit met NAW van mensen, dat kan echt niet). Alle lof voor Tjerk en Myrthe, die doen echt hun best en nemen klant serieus. Ik ga op zoek naar een podo therapeut die meer kan dan enkel steunzolen aanmeten en overweeg ze in te leveren. Zonde geld, niet blij met deze ervaring. Gek genoeg hoor ik dit om mij heen ook!

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid v.d. medewerker
  • Klantvriendelijkheid v.d. medewerker
  • Bejegening (respectvol,gelijkwaardig) v.d. medewerker
  • Draagcomfort v.d. levering
  • Meerwaarde v.d. levering bij lopen, staan en bewegen.
  • Nazorg
  • Betrouwbaarheid
  • Heeft u nog verbeterpunten / tips voor ons: Train je telefoon- en baliemedewerkers

Reactie van het bedrijf

Geachte lezer, Wat jammer dat u deze ervaring bij ons heeft. Wij nemen uw advies ter harte. Juist hebben wij een systeem, in tegenstelling tot andere praktijken, dat alle controles tot 7 maanden inclusief zijn. Dus daarmee borgen wij dat u geen extra kosten heeft, ondanks aanhoudende problemen, consult bij een interne collega of wijzigen aan uw voorziening. Uiteraard blijven wij deze service aan u aanbieden, en hopen u hiermee van dienst te zijn, ondanks dat het tot nu toe niet is gelukt.

8

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid v.d. medewerker
  • Klantvriendelijkheid v.d. medewerker
  • Bejegening (respectvol,gelijkwaardig) v.d. medewerker
  • Draagcomfort v.d. levering
  • Meerwaarde v.d. levering bij lopen, staan en bewegen.
  • Nazorg
  • Betrouwbaarheid
8

Zeer goed mevr Siemens

Goede zorg van mevr Siemens

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid v.d. medewerker
  • Klantvriendelijkheid v.d. medewerker
  • Bejegening (respectvol,gelijkwaardig) v.d. medewerker
  • Draagcomfort v.d. levering
  • Meerwaarde v.d. levering bij lopen, staan en bewegen.
  • Nazorg
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
10

Geweldig!

Wat een fijne mensen bij Kemerink. Heel vakkundig en luisteren goed naar je wensen. Door hun vakkunde en menselijkheid altijd geweldige schoenen. Zij maken weer bewegen een stuk aangenamer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid v.d. medewerker
  • Klantvriendelijkheid v.d. medewerker
  • Bejegening (respectvol,gelijkwaardig) v.d. medewerker
  • Draagcomfort v.d. levering
  • Meerwaarde v.d. levering bij lopen, staan en bewegen.
  • Nazorg
  • Betrouwbaarheid
  • Heeft u nog verbeterpunten / tips voor ons: N.v.t.
10

Super

Ze neemt de tijd voor je. En ik ben zo goed als van mijn klachten af

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid v.d. medewerker
  • Klantvriendelijkheid v.d. medewerker
  • Bejegening (respectvol,gelijkwaardig) v.d. medewerker
  • Draagcomfort v.d. levering
  • Meerwaarde v.d. levering bij lopen, staan en bewegen.
  • Nazorg
  • Betrouwbaarheid
  • Heeft u nog verbeterpunten / tips voor ons: N.v.t.
9

Professioneel

Ben goed begeleid met het uitzoeken van mijn schoenen ! Marieke dacht erg goed mee ivm mijn situatie ! Heel erg tevreden . Vind het daarom ook heel erg jammer dat ze afscheid van jullie heeft genomen !

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid v.d. medewerker
  • Klantvriendelijkheid v.d. medewerker
  • Bejegening (respectvol,gelijkwaardig) v.d. medewerker
  • Draagcomfort v.d. levering
  • Meerwaarde v.d. levering bij lopen, staan en bewegen.
  • Nazorg
  • Betrouwbaarheid
  • Heeft u nog verbeterpunten / tips voor ons: N.v.t.
10

Top

Altijd vriendelijk en geduldig

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid v.d. medewerker
  • Klantvriendelijkheid v.d. medewerker
  • Bejegening (respectvol,gelijkwaardig) v.d. medewerker
  • Draagcomfort v.d. levering
  • Meerwaarde v.d. levering bij lopen, staan en bewegen.
  • Nazorg
  • Betrouwbaarheid
  • Heeft u nog verbeterpunten / tips voor ons: N.v.t.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd