Tot in de puntjes verzorgd!!

Erg goed eten en een uitstekende service!!

Goed assortiment en werken servicegericht

Goed assortiment en servicegericht

Alles was mogelijk, niks was geregeld

Op zoek naar een feest locatie voor onze bruiloft kwamen we uit bij het Abe Lenstra stadion. Beijk verzorgd hier de catering. In de maanden voorafgaand aan de trouwerij zijn we een paar keer op de koffie geweest om alles door te nemen. Dit waren hele prettige gesprekken. Er werd uitstekend met ons meegedacht, alles was mogelijk en we hadden een prachtige zaal uitgezocht. Helaas is er iets misgegaan in de communicatie tussen onze contactpersoon en degene die uiteindelijk het feest ging verzorgen. Daarom was er vrijwel niks geregeld, geen balonnen, tafels stonden op de verkeerde plek, de ingrediënten voor de cocktail (die we hadden doorgegeven) moesten notabene nog bij de Albert Heijn uit het schap gehaald worden. Ook was het niet goed zichtbaar welke speciaalbiertjes er besteld konden worden, in het begin van de avond stonden de verkeerde biertjes op de bar en vervolgens helemaal niks meer. De verzorging was verder wel uitstekend, er werden heel veel hapjes rondgebracht en het personeel achter de bar heeft hard gewerkt om iedereen te voorzien van drinken. Gelukkig hebben wij als bruidspaar niet heel veel meegekregen van de voorbereiding, omdat we twee geweldige ceremoniemeesters hadden die het allemaal opgelost hebben. Uiteindelijk was het dus wel een geslaagde avond maar het had allemaal een stuk beter en minder stressvol gekund als er iets beter gecommuniceerd was. Een poging om nog wat gecompenseerd te worden voor de matige voorbereiding liep op niks uit helaas.

Goede service, heerlijk eten, fijn personeel!

Jullie hebben onze jaarlijkse bedrijfsbarbecue prima verzorgd. Het eten was heerlijk, het personeel vriendelijk, alles zag er goed verzorgd uit. En de zon liet zich ook nog even zien! Een geslaagde bijeenkomst.

service prima

De plek waar we zaten was niet zo sfeervol en qua prijs wat aan de hoge kant. voor deze prijs was verse jus wel lekker geweest. Verder prima.

goede kwaliteit en voldoende eten.

goede kwaliteit en voldoende eten.

Netjes verzorgd, lekkere gerechten, vriendelijke gastheren en -vrouwen. Puntje van aandacht: niet alle kipspiezen waren geheel gaar.

De bediening was vriendelijk en behulpzaam, de locatie uitstekend.

Prima.

Vriendelijk personeel en goede kwaliteit.

Onze punten hebben wij reeds besproken. Ik heb de samenwerking als prettig ervaren.

Prima geregeld, alles stond mooi op tijd klaar

Prima, voor nu geen opmerkingen

Iedere keer weer een verrassend buffet!

Attente vriendelijke bediening

zeer gastvriendelijk
  • Zaal: Rabobank zaal

• Plaats: Deventer
  • Zaal: Unive Zaal

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

vriendelijkheid personeel voorafgaand tijdens alle wijzigingen en ook tijdens de avond. Ze speelden heel goed in op onze wensen! Top!!!
  • Presentatie
  • Kwaliteit culinair N.v.t.
  • Locatie
  • Verbeterpunten: De beamersnoeren zijn verouderd en passen niet meer op de moderne laptops/thinkpads van tegenwoordig Gelukkig had ik een eigen beamer mee met de juiste snoeren. Wij stonden om 19.05 uur buiten en konden op geen enkel manier het Abe Lenstra stadion in en niemand was telefonisch bereikbaar. We moesten hier voor iemand van de beveiliging bellen om toegang te krijgen. Onze gasten waren er inmiddels ook al. Wij vinden dit ontzettend raar en niet gastvrij. Ik zou hier toch nog graag uitleg over willen hebben. Dit is ons nooit gemeld . mvgr Annie Luth

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ja, ober/medewerker food was uitstekend.
  • Plaats: Leeuwarden
  • Zaal: Zaken loge
  • Verbeterpunten: Ruimte van te voren checken of alles op en top is. Koelkasten waren niet gevuld, koffiemelk was bedorven, flessen bier overdatum en fust niet gereed voor gebruik.

Locatie, zaal, geluid, service
  • Zaal: Arrangementsruimte
  • Verbeterpunten: Ik ben niet bij de cursus van 8 maart jl. geweest. Van de cursusleider heb ik gehoord dat de maaltijd die werd geserveerd boerenkool was. Volgens deze cursusleider was er niet voldoende en er was geen worst of jus bij. Dus we zijn positief over de locatie, maar de catering kan beter.

Goed verzorgd en geregeld. Super lokatie
  • Plaats: Woerden

• Zaal: Meerdere zalen

• Zaal: Arrangementsruimte

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De bewegwijzering was goed vanaf ingang J naar de 3e etage.
  • Keuzemogelijkheden N.v.t.
  • Nakomen van afspraken N.v.t.
  • Plaats: Arrangementsruimte Zuid
  • Verbeterpunten: De bijeenkomst begon vanaf 14.00 uur tot 17.00 uur. In die tijd is er niemand langs geweest voor verse koffie of iets anders. En de zaal was erg koud.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De zaal is prima, genoeg ruimte, en oogt gezellig, niks te klagen over de zaal en de ruimte.
  • Zaal: Eas zaal
  • Verbeterpunten: Net als vorig jaar was het eten snel op en werd het niet meteen aangevuld, hierdoor was er niet altijd voldoende keus als je eindelijk aan de beurt was. Ook ware bepaalde broodjes al snel op en werden ze helemaal niet meer aangevuld. Tijdens de offerte is dit al aangegeven dat we het beter wouden dan vorig jaar maar helaas hebben we hier geen verbetering in gemerkt. daarom zullen wij volgend jaar waarschijnlijk ook uitwijken naar een andere locatie. De opstelling van het buffet zorgde voor lange rijen, nou is dit misschien altijd bij een buffet maar misschien kan hier nog eens naar gekeken worden. Door dat niet alles werd aangevuld, dan was je eindelijk aan de beurt en was er niet voldoende keuze meer waardoor je niks nam of genoege nam met iets minder omdat je bijvoorbeeld geen vlees lust en er alleen nog maar vlees lag oid.

Zeer behulpzaam en servicegericht
  • Gastvriendelijkheid N.v.t.