zeer goede voorbereiding op het theorie examen groot rijbewijs

De lessen, dagelijkse proef examens en aanvullende documenten helpen echt goed als voorbereiding op het examen!

Super leuke les met Willem gehad en super goede begeleiding gehad !!

Goeie ervaring, duidelijke en rustige instructeur met ruimte voor een babbeltje

Ik had een fijne instructeur die rustig en duidelijk uitlegde wat de bedoeling was en vaak met de hulp van schetsjes op de tablet. Daardoor krijg je vanaf het begin een duidelijk beeld van de verwachting van bepaalde handelingen zoals de bijzondere verrichtingen.

Prima rijschool

Goede, heldere intructie. Veel uitleg tijdens het rijden. Goede tips tijdens de lessen. Fijne bus om mee te rijden. Willem als docent, prima instructeur!

Leuke en leerzame 20 lessen gehad!

In 1x geslaagd door Jale! Heel veel van geleerd!

Ik vond het prettig.

Ik vond de lessen en de communicatie erg prettig. Dingen waren gemakkelijk te regelen of verzetten. En de lessen waren prettig

Ik heb rijles gehad bij Ingrid. Ingrid is streng maar je leert er heel veel van waardoor je zelfverzekerd het examen in kan gaan.

Top rijschool

Mijn be rijbewijs in 1 dag gehaald goeie instructeur duidelijk,en wil je iets leren!!

Fijne leeromgeving

Laatste lessen bij Jale gehad. Super ervaring gehad. Was altijd gezellig bij jou in de auto!!!

Duidelijke taal

Lucienne heeft het voor mij zeer duidelijk uitgelegd elke les weer. Geen lange verhalen maar patsboem en door.

In één keer geslaagd!!!

Top ervaring! Niets op aan te merken. Ik raad ik iedereen Van Buuren aan die voor zijn rijbewijs wilt gaan.

Perfect geregeld, dank!

goed begeleid

goede itleg omtrent rijden en de auto

Van Buuren Opleidingen is een professionele, klantvriendelijk organisatie

De contacten met Van Buuren als organisatie heb ik als zeer prettig ervaren. Er werd direct actie ondernomen en teruggekoppeld. De medewerkers zijn vriendelijk en communicatief vaardig. De rijlessen heb ik als intensief ervaren. Mijn instructeur sprak, corrigeerde continue. Ook als de verkeerssituatie daar geen aanleiding toe gaf. Hypothetische situatie werden, stelselmatig, benoemd. Als ervaren chauffeur had ik het op prijs gesteld wanneer mij meer ruimte was gegund. Het contact met mijn instructeur voor mijn praktijkexamen vond ik bijzonder prettig. Ze stelde mij op mijn gemak.

Mijn ervaring was erg prettig

Ik heb les gehad van Alan in de Automaat. Dankzij hem ben ik gewoon lekker geslaagd! Alan is erg geduldig en met zijn tekeningetjes zijn situaties makkelijk te verbeelden. Hij neemt echt zijn tijd om te zorgen dat jij op de beste manier rijdt. Alles gaat erg lekker met hem en het is altijd gezellig in de auto. Er is altijd een gesprek om te voeren. Mijn ervaring met Van Buuren was zeker uitstekend. Echt een aanrader. Esther is ook een geweldige vrouw, zij lest op de schakel. Erg gezellig en fijn dat ik haar heb ontmoet, ze heeft mij ,samen met Alan, op mijn gemak kunnen stellen. Super bedankt, door jullie geslaagd!

Slechte communicatie en lange wachttijd

Ik sta al een hele tijd in het systeem en heb al meerdere keren een adviesles ingepland. Al die keren werd afgebeld omdat de rij-instructeur ziek was. Als ik dan belde voor een nieuwe afspraak, kon dat pas weer een paar maanden later... Vreemde gang van zaken naar mijn mening. Zo ga je niet met je leerlingen om... Overleggen is er niet bij, het is gewoon een mededeling dat je les niet doorgaat. Zelf heb ik nu een les gepland bij een andere rijschool, omdat dit niet opschiet en het me frustreert.

Goede les

Duidelijke en leuke lesdag met Willem, Alles mooi kunnen oefenen voor het examen.

Uitstekende rijlessen

Fijne rijlessen gehad van Maarten, flexibel met verplaatsen van lessen en goede begeleiding. Top!

Rijles gehad van Willem, zeer aardige man die rustig de tijd neemt en erg goeie tips gaf. Erg tevreden met het eindresultaat uiteraard. Willem bedankt!

Goeie begeleiding ook als het even wat moeilijker word/is

Een goeie begeleiding en goed verzorgd materiaal vandaag geslaagd voor de volledige taxipas en nu de theorie nog Bedankt Ingrid

Duidelijke uitleg, het steeds herhalen van stof was goed. Bij punten die je moelijk vindt wordt samen aan gewerkt tot dat je het goed onder de knie hebt. Dank je wel John!

Zeker de moeite waard te volgen

Zonder deze theorie word je examen een stuk lastiger. Ze behandelen goed wat je moet weten ook dingen die je niet in je boek vind!

Goede ervaring, goede school!

Vriendelijke en relaxte instructeur en geeft goede tips! Goed georganiseerd opleidingsinstituut. Dag Den Haag was echt een goede zet! Ook aanrader en tof dat dat kon, Alan; dankjewel!!!

Behaald.

Zeer leerzame lesdag. Willem geeft les op een een vrije manier. Hierdoor krijg je geen lesgevoel, maar meer een van een dagje uit. De informatie wordt vakkundig en duidelijk overgebracht. Willem, bedankt.

Een topervaring!

De lessen waren altijd gezellig en leerzaam. Willem was altijd erg eerlijk en fouten maken was niet erg.

Over Van Buuren Opleidingen

Van Buuren Opleidingen is een opleidingscentrum, dat zich al 60 jaar professioneel bezighoudt met het opleiden voor alle categorieën rijbewijzen, vakdiploma's, veiligheidscertificaten, nascholing vakbekwaamheid (Code95), intern transport, instructeurs-opleidingen, personeelsdiensten en maatwerk trainingen. Dagelijks zijn we bij van Buuren met ongeveer 100 professionals bezig met het opleiden en instrueren van mensen.