Ontspannen lessen

Fijne lessen gehad van Nick, ontspannen sfeer in de auto.

De stof van de theorie is makkelijker te begrijpen

De theorie is heel goed uitgelegd. Ik heb de theorie examens met 2 vingers in mijn neus gehaald.

Een gezellige leerzame tijd

Veel leuke lesjes gehad waar er ruimte was voor gezelligheid en toch veel geleerd.

Ik heb de cursussen als heel goed ervaren!

De cursussen waren heel goed en duidelijk. De theorie werd heel goed uitgelegd!

Wat een geweldige ervaring!

Ik had er een hard hoofd in toen ik begon aan de opleiding Code95, maar door de fantastische mensen bij Van Buuren en door de duidelijke en leuke manier van les geven ben ik voor alle modules in 1x geslaagd! Ik raad het iedereen aan om hier te komen voor je rijopleiding.

Duidelijk en logisch uitleg zeer tevreden geslaagd in Apeldoorn bedankt voor de moeite

Leerzame lessen

Door de leerzame lessen van maarten ben ik in 1 keer geslaagd, ik krijg duidelijk uitleg bij de punten waar ik op moet letten

Les van Willem; prettig, duidelijk en geslaagd

Willem was fijn, direct en gepassioneerd en heeft gezorgd dat ik geslaagd ben in 1 keer. Rijbewijs BE

Super fijne en gezellige instructeur met goede en duidelijke uitleg. Leuke dag gehad!

Super tevreden

Ik heb mijn lessen bij Daley gevolgd. Zeer tevreden over Daley. Heb totaal geen klachten ,echt een topper!

Een hele prettige rijschool

De afgelopen maanden heb ik (door omstandigheden) les gehad van Aline, Arthur en Nick. Alle drie echt top-instructeurs, met duidelijke uitleg en een leuke sfeer in de auto. Echt een aanrader! :)

Willem is hardstikke leuk om mee te rijden, altijd duidelijke uitleg. Lessen inroosteren was makkelijk en er waren bijna geen miscommunicatie. Altijd optijd en geen moeilijkheden.

Prima rijschool. Prima ervaring

Ik ben zeer tevreden. Goed contact goede instructeur

Super dag gehad BE dagcursus.

Willem stelde me 's ochtends direct op mijn gemak. Ik heb een zeer leerzame dag gehad met Willem en hij legde alles op begrijpelijke en leuke manier uit, zelfs voor de zoveelste keer. Echt een aanrader!!

Fijne rijlessen.

Maarten heeft me goed begeleid tijdens de rijlessen, met als resultaat dat ik in een keer geslaagd ben.

Goede duidelijke instructies. Op basis van ervaring! Fijn

Zeer tevreden in 1x geslaagd voor de rv1

Lucienne was onze instructeur. De lessen worden heel duidelijk uitgelegd en de cursus dagen zijn erg leerzaam als je extra uitleg nodig hebt krijg je het ook mocht je het nog niet snappen mag je de cursus gewoon nog een keer doen dit is een zeer prettige manier van leren ze zijn ook echt betrokken bij je leer proces wat extra vertrouwen geeft. Ik ben zeer tevreden.

Goeie cursus

Een goeie cursus waar je veel in leert. Fijne theorie methode en goeie oefen examens veel van geleerd.

Goede hulp en goede lessen.

Goede hulp en uitleg tijdens de lessen. Heel goed ervaren

Goede duidelijke instructie van Willem en gezellig!

Prima instructie en een goed gesprek. En dan nog slagen ook.

Top in 1x geslaagt

Ging goed willem denkt met je mee en vertelt direct als er iets foud gaat of goed zodat je het meteen kan toepassen

Goede coaching met goed resultaat

Een leuke en leerzame dag gehad met Willem. Leuke gesprekken gehad en ondertussen geleerd hoe je een auto met aanhanger veilig bestuurd. Gelukkig na een paar uur les ook nog geslaagd!

Een gezellige en leerzame dag.

Op een gezellige manier de fijne kneepjes van het rijden met een aanhanger geleerd.

zeer goede voorbereiding op het theorie examen groot rijbewijs

De lessen, dagelijkse proef examens en aanvullende documenten helpen echt goed als voorbereiding op het examen!

Super leuke les met Willem gehad en super goede begeleiding gehad !!

Over Van Buuren Opleidingen

Van Buuren Opleidingen is een opleidingscentrum, dat zich al 60 jaar professioneel bezighoudt met het opleiden voor alle categorieën rijbewijzen, vakdiploma's, veiligheidscertificaten, nascholing vakbekwaamheid (Code95), intern transport, instructeurs-opleidingen, personeelsdiensten en maatwerk trainingen. Dagelijks zijn we bij van Buuren met ongeveer 100 professionals bezig met het opleiden en instrueren van mensen.