Hele fijne rijschool

Zeer professioneel en persoonlijk

De lessen heb ik als zeer prettig ervaren. Ook was werd lesstof met het juiste tempo opgebouwd. Daarnaast was de persoonlijke en professionele houding van Alberta en groot pluspunt tijdens de lessen.

Leuke relaxte lessen en duidelijke instructie

Ik heb les gehad bij Alberta, ik vond de sfeer in de lessen erg fijn en er werd goed gezien wat nog geoefend moest worden en wat al goed was. Mijn ervaring was al met al dus erg fijn

Fijne rijschool!

Tweede rijschool waar ik leste. Enorm tevreden met de manier van lesgeven die direct op het gemak stelt.

Positief meelevend!

Goede ervaringen gehad, zowel bij rijlessen als bij het team van de administratie. Aardig en meelevend als je met een probleem zit.

Super dankbaar voor het bijspringen van mijn 2e instructeur

Willem is de beste instructeur die ik heb kunnen wensen, neemt zijn werk super serieus en is altijd enthousiast. Wat mij het meeste is bijgebleven is de motivatie om mijn niveau daadwerkelijk elke les omhoog te stoten en de energie die hij in de lessen stopt.

Fijne ervaring

Met rijlessen heel relaxed kunnen rijden. Goede feedback mee gekregen waardoor ik mijn rij examen in één keer heb gehaald!

Fantastische gevolgd bij Aline

Vriendelijke instructeurs, goeie lessen en service, erg aan te raden.

Gezellig en goede instructrice!

Ik vond dat Ingrid heel duidelijk en direct lesgaf met een gezellige sfeer.

Goede rijlessen gehad van willem

Rijlessen waren super goed en leuk

Top rijschool

Hele fijne lessen gevolgd bij Wim, zou het iedereen aanraden hier te lessen! Alles goed en op zijn tijd geregeld en in 1x geslaagd.

Super goeie rijschool

Ik ben vandaag geslaagd voor mijn rijexamen. De rijschool is erg goed en het is het geld dus ook zeker waard. Mijn instructeur was Alberta, een super leuke vrouw en kan erg goed lesgeven!

Ik heb mijn lessen gevolgd bij Daley. Vind Danny blind een hele fijne instructeur. Lekker rustig en legt heel fijn uit. Helpt je als er wat verkeerd gaat en hoe je het dan moet oplossen.

Goede ervaring, veel geleerd

Ik heb een goede ervaring met rijlessen en mijn instructeur. ik heb veel geleerd en er veel aan gehad.

Héél goed

Altijd. Optij ze leggen als goed uit

Eindelijk van Arthur af!

Goeie rijinstructeur met bijzondere verhalen. Bedankt voor alle lessen .

Soepel en fijn

Erg fijne samen werking met de instructeur goeie lessen

Leerzaam maar ook gezellig

Veel geleerd met een instructeur met de juiste ervaringen. Ik raad Van Buuren aan en ga met een fijn en veilig gevoel de weg op.

Een dikke 10 voor instructeur Frans van Bedaf.

Een dikke 10 voor instructeur Frans en de organisatie bij Van Buuren. Alles was super goed geregeld en de instructeur heeft mij op een top wijze geocached voor mijn BE. In 1 ochtend alle instructies duidelijk uitgelegd gekregen en daardoor in 1x een mooi examen rondje gereden en direct geslaagd. Dank voor de goede zorgen en ik wil Van Buuren absoluut aanbevelen.

De lessen waren altijd gezellig en super leuk. Ik heb veel geleerd en hij gaf mij de tijd om de speciale verrichtingen onder de knie te krijgen. Hij gaf mij de tijd om kleine foutjes te maken en legde mij daarna uit hoe het beter kon. Hij was geduldig en nam zijn tijd.

Fijne rijlessen

John is een erg aardig en geeft goede tips tijdens het rijden. Hij blijft rustig als je een keer een foutje maakt dus dat vond ik persoonlijk erg fijn. Verder was er een goede communicatie en vond ik het leuke rijlessen.

Leerzaam en met humor

Arthur is een instructeur met veel humor. We gingen vaak naar zijn favoriete moskee, waar hij vol enthousiasme zijn politieke voorkeur uitsprak (Wilders). Ook vertelde Arthur over een leerling waarbij de rijkunsten van haar en diens moeder nogal slecht waren. Deze verhalen motiveerde mij om in 2 x mijn examen te halen. Ze Ik kan iedereen Van Buuren aanraden en dan vooral Arthur Luitjes.

Was leuk!

Het was een leuke tijd met John hij heeft me veel geleerd en daar door ben ik nu geslaagd

Proactief en meedenkend

Toen onze zoon was gezakt tijdens de Lockdown, is er, ondanks personeelstekort en flinke drukte, veel moeite gedaan om zo snel als mogelijk een nieuw examen te regelen. Ook nog rekening houdend met onze agenda's.

Over Van Buuren Opleidingen

Van Buuren Opleidingen is een opleidingscentrum, ontstaan in 1964, die zich professioneel bezighoudt met het opleiden voor alle categorieën rijbewijzen, vakdiploma's, veiligheidscertificaten, nascholing vakbekwaamheid (Code95), intern transport, instructeurs-opleidingen, personeelsdiensten en maatwerk trainingen. Dagelijks werken bij van Buuren tussen de 120 - 140 professionals aan het opleiden en instrueren van mensen.