Super veel geleerd

Ik heb geleste bij willem en het was altijd gezelig in de auto veel geleerd en veel fouten mogen maken waardoor ik fijn en zelfverzekerd in de auto zit ik kan alleen maar zeggen dat ik dit zeker met plezier gedaan heb en dat willem super fijn, gezellige en duidelijk is

Veel geleerd tijdens de rijlessen en in 1 keer geslaagd!

Dankzij de lessen van Willem

Enorm tevreden

Ik ben enorm tevreden met begeleiding, advies, tips en informatie die ik heb van mijn instructeur ontvangen. Ik kreeg goede advies en genoot van rijlessen die waren afgestemd op juiste tempo, ritme en uitdagingsniveu die bij mij past. Geslaagd!

Super fijne rijopleiding gehad!

Altijd fijne rijlessen gehad, en goed begeleid ten alle tijden.

Uitstekend!

Zeer goede service als rijschool! Erg goede rijinstructeur en met een 40 uur pakket super veel geleerd. Echt een aanrader.

Leuke en leerzame lessen gehad!

Ik heb veel geleerd in de rijlessen, en ik heb er veel van opgestoken. De uitleg is duidelijk, en de lessen waren super leuk! Bedankt Willem voor de leerzame lessen!

Bij willem in de auto voelt als thuis! Altijd gezellig maar ook serieus als je wat fout doet hoor je het meteen. Heb altijd veel zin en plezier in me rijlessen gehad. Helaas heb ik nu me rijbewijs en zit ik niet meer gezellig bij willem in de auto. Ik bedank willem voor de zeer goede en leerzamen lessen en het vele lachen, zal je missen Groeten lorenzo

Geweldige rijlessen

Alles in één keer gehaald. Ik heb met Willem een prettige en goede leerervaring gehad. Veel gelachen tijdens de rijlessen. Waar nodig was, was hij dan wel streng.

Geweldige ervaring die ik niet snel zal vergeten

Mijn ervaring tijdens de rijlessen waren goed en grappig maar vooral leerzaam. Ik was blij met de directe aanpak die werd gebruikt waardoor je veel feedback binnenkrijgt op waar het eventuel beter zou kunnen. In een keer voor alles geslaagt op mijn B rijbewijs, meer kan ik niet vragen.

Goeie instructeur, weet wanneer een grapje kan en wanneer het serieus moet

Vandaag geslaagd voor mijn rijexamen dankzij willem. Enorm goeie instructeur. Kan hartstikke goed met hem lachen, maar hij kan ook goed serieus zijn wanneer het moment daar is.

Een zeer prettige ervaring gehad met een dagopleiding BE.

Willem heeft mij prima geïnstrueerd en opgeleid voor het behalen van mijn BE rijbewijs. Het ging allemaal zeer ontspannen, wat bij mij de spanning wel wat wegnam. Ook het examen ging precies zoals het mij werd voorgespiegeld. Dus met vertrouwen het examen in, en geslaagd!!

Leuke en duidelijke rijlessen

Ik heb bij Van Buuren in Emmeloord gereden. Na een twee keer te zijn gezakt ben ik van rijinstructeur gewisseld en ging ik met Willem rjjden. Dit klikte direct, waardoor ik mij ook direct comfortabeler voelde in de auto. Daarnaast waren de goede tips en trucjes ook een hele aanwinst. Het waren goede, leerzame rijlessen waardoor ik mijn examen na de wisseling van rijinstructeur direct gehaald heb.

Fijne dagcursus met een topresultaat

Na een goed aantal uurtjes helemaal vaardig m'n BE rijbewijs in de pocket! Bedankt Willem voor de dagcursus en Antonia voor de top adviesles in Zwolle!

Heel goede instructeur

Hallo, Sinds de zomer van 2023 volg ik de cursus bij bedrijf Van Buuren. Op een zondag heb ik een adviesles geboekt en op dinsdag stond Julia de Leef voor de auto om mij op te halen voor mijn eerste les. Mijn cursus is bijna afgerond en ik wil wat feedback geven over Julia. Ik heb nog nooit zo'n professionele, vriendelijke en behulpzame instructeur gehad. Het is de eerste keer dat ik voelde dat autorijden leuk kan zijn! Ik ben super dankbaar dat ik met Julia mocht meerijden! Tijdens onze lessen heb ik het zelfvertrouwen terug kunnen krijgen. Tijdens de lessen mag je fouten maken en je krijgt een duidelijke uitleg wat je de volgende keer beter kunt doen. Ik had de auto ruim 5 jaar niet gereden (na mijn examen). Als gevolg daarvan had ik veel angst ontwikkeld. Maar Julia heeft mij enorm geholpen om weer auto te durven rijden. Ik wil ook de telefoniste bedanken, want ik kreeg door haar een zeer professionele instructeur toegewezen. Ik ga ook aan mijn bekende advies geven in om les bij het bedrijf te nemen. (en uiteraard het bij Julia te doen). Deze maand een van mijn familieleden nam al mijn advies op! Hij is heel ook heel blij met haar en met jullie bedrijf. Kortom: Julia, hartelijk dank voor jou hulp, professionaliteit en geduld. Ik hoop erg dat het bedrijf zulke professionele instructeurs waardeert. Hartelijke groeten, Maryna

Geweldig mooi avontuur

Toch de stap maar genomen en voor E achter B gegaan. Handig en net zo veilig. Op een mooie regenachtige dag heel goed en prettig door Willem Theunisse van instructies voorzien. Lekkere sfeer helpt! Daardoor met vertrouwen succesvol examen gedaan. Heel fijn en nu misschien door voor de vrachtwagen!

Willem is een goede instructeur die goed en duidelijk uitlegd. Hij geeft aan wat beter kan en hoe, daarnaast geeft die ook aan wat je wel goed doet en je weet waar je aan toe bent. Al met al een top ervaring met hem gehad!

Ik ben heel getraind, en heb het daarnaast erg naar mijn zij gehad. Ik ben door van buuren in 1 keer geslaagd!!

Ik vond het een leuk evaring met van buuren! Willem leerd alles goed uit naar je en daarom ben ik erg tevreden dat ik hem heb gehad.

Top gozer en top instructeur

Willem geeft op een hele duidelijke manier les. Hij zit er strak op en geeft duidelijk aan wat hij van je verwacht. Dit zorgt er voor dat je goed gefocust en goed voorbereid je examem in gaat. Ik zal willem aan iedereen aanbevelen.

Goede en duidelijke uitleg bij lessen.

Gezellige rijles van Willem gehad. Willem legt alles rustig en goed uit. Tijdens het lessen hangt er een relaxe sfeer. Bedankt Willem!

Geweldige les dag!

Erg leerzame dag gehad bij Willem! De rust in mijn zelf kunnen vinden door het vertrouwen wat Willem mijn gaf.

Geweldige dag gehad met Willem.

Zeer leerzame dag gehad, duidelijke uitleg. Willem neemt de tijd voor je en herhaald zovaak nodig is. Al met al een topdag, en met goed eidresultaat. Geslaagd op meerdere fronten dus.

Echt een top bedrijf

Super ervaring gehad met mijn instructeur willem

Zeer duidelijke, vriendelijke begelijding

Zeer tevreden en ik werd goed voorbereid door willem. Hij heeft er een gezellige dag van gemaakt!

Geweldige rijlessen

Veel gelachen met willem, daar waar het moest ging de zweep erover ;) (had ik ook wel nodig) Altijd goede en duidelijke comunicatie.

Over Van Buuren Opleidingen

Van Buuren Opleidingen is een opleidingscentrum, dat zich al 60 jaar professioneel bezighoudt met het opleiden voor alle categorieën rijbewijzen, vakdiploma's, veiligheidscertificaten, nascholing vakbekwaamheid (Code95), intern transport, instructeurs-opleidingen, personeelsdiensten en maatwerk trainingen. Dagelijks zijn we bij van Buuren met ongeveer 100 professionals bezig met het opleiden en instrueren van mensen.