Een fijne instructeur.

Na even een valse start bij van Buuren,ik was uit de planning geraakt,is het daarna goed opgelost.De lessen van Serkan ,voorafgaand aan mijn rijtest hebben mij goed op weg geholpen. Serkan is rustig,geduldig en duidelijk. Bedankt!

Fijne rijschool

Fijne rijschool! De lessen zijn duidelijk en persoonlijk. Mede-dankzij de goede begeleiding van mijn rijinstructeur Wim, in één keer geslaagd! Top!

Goede rijschool en leuke rijinstructeur

Ik ben erg tevreden over deze rijschool en zal hem ook zeker aanraden. Leuke rijinstructeur die ook altijd op tijd is, heel fijn!

Ik vond het bij beide fijn om te lessen.

Ik heb mijn lessen gehad bij Nina & Daley.

Fantastisch!

Ik heb het altijd heel erg naar mijn zin gehad tijdens het auto rijden! Willem legt alles heel duidelijk en rustig uit. Ik heb altijd met heel veel plezier uitgekeken naar de volgende rijles. Het was super leuk en ik ben in 1 keer geslaagd!

Zeer professioneel en goede voorbereiding gekregen op mijn examen

Ik heb een goede voorbereiding gehad op mijn examens zowel de tussentijdse toets als het praktijk examen. Alles wat werd getoetst hadden we al een keer gedaan en het was zeer goed uitgelegd want ik ben in een keer geslaagd dus dat zegt genoeg.

Arthur was een fijne rijinstructeur. Prima communicatie verder!

Arthur was vriendelijk maar niet zo grappig als dat hij denkt dat hij is :) sinds corona wel wat schema problemen maar Arthur was erg flexibel

Het was altijd gezellig in de auto.

Ik heb goede rijlessen gehad en veel geleerd maar ben blij dat ik eindelijk niet meer door die kleine straatjes hoef te rijden.

Vol vertrouwen les geven

Goed instucties gehad tijdens de les waardoor ik steeds meer zelfvertrouwen in mezelf gevonden. Ook fijn dat de instructeur willem zorgde voor rust.

Super goede rijschool.

Mijn ervaring met Van Buuren is super. Fijne rijschool. Complimenten voor mijn rijinstructeur Alan. Echt een instructeur die de tijd voor je neemt en je op je gemak stelt.

goeie rijschool

een goeie instructeur met duidelijke uitleg

Prettige lessen

Fijne lessen, Alleen af en toe te laat. Verder heel goed!

Geweldig!!

Ik heb een fijne ervaring gehad met van buren, erg behulzaam en goed in communicatie. Willem is een fijne rij intructeur en geeft een veilig gevoel, eerlijkheid en goede feedback kun je zeker verwachten!

E achter de B

Mijn E achter de B behaald bij Hans, prettige instructeur en geeft goede tips. Eerst een intest en een aantal weken later een dagcursus met aansluitend het examen. Nieuwe VW Transporter met automaat, erg fijn!

Erg leuk

Ik vond het erg leuke en fijne lessen

Helemaal top!

Ga niet bij Arthur lessen, nee hoor! Ik heb het onwijs naar mijn zin gehad! Bedankt Arthur! En van Buuren natuurlijk ;)

Hele fijne rijschool!

Veel goede ervaringen opgedaan

Aan het begin had ik een rijinstructeur die ik persoonlijk niet zo prettig vond, later kreeg ik een nieuwe rijinstructeur die wel doortastend was. Verder was alles goed geregeld.

Fijne rijschool

Relaxed en leerzaam

goeie en leerzame lessen

Ik heb een leuke rijles periode gehad. Wat ik persoonlijk heel fijn vond is dat ze goed naar jouw rij gedrag keken en goed naar je fouten die jij vaak maakt, doormiddel daarvan kreeg je rijlessen die goed aansloten bij wat jij precies nog hebt om te slagen. Ik ben in een keer geslaagd. Ik heb ook een tussentijdse toets gemaakt en dat raad ik iedereen aan om te doen omdat je dan al een voorproefje hebt hoe een echte examen eruit kan zien. Plus je kan je bijzondere verlichtingen halen

Goed en vertrouwd

Fijne lessen met een ervaren instructeur!

Super goede rijinstructeur!!

Goede begeleiding, alles goed geregeld. ook een vriendelijke rijinstructeur. Top rijschool.

Een super leerzame ervaring

Ik had een hele rustige instructeur die mij veel heeft geleerd.

Fijne instructeur

ik ben sinds kort van schakel naar automaat gegaan. Ik heb hierbij 2 instructeur gehad. Die zijn en waren super relaxt en heel erg fijn om mee te rijden. Ik zou deze 2 heren zeker aanbevelen voor jonge bestuurders

kort maar krachtig!

mijn ervaring ging redelijk soepel. helaas werd mijn examen verplaats naar een andere datum wegens de lockdown maar toch nog afgerond vlak nadat het weer mogelijk was

Over Van Buuren Opleidingen

Van Buuren Opleidingen is een opleidingscentrum, ontstaan in 1964, die zich professioneel bezighoudt met het opleiden voor alle categorieën rijbewijzen, vakdiploma's, veiligheidscertificaten, nascholing vakbekwaamheid (Code95), intern transport, instructeurs-opleidingen, personeelsdiensten en maatwerk trainingen. Dagelijks werken bij van Buuren tussen de 120 - 140 professionals aan het opleiden en instrueren van mensen.