Het was top

Leuke rij instructeur en altijd gezellige en leerzame lessen . Hartstikke bedankt voor alles!

Geeft duidelijk aan wat goed gaat en wat niet!

Rijles gehad met Ruud, in korte 10 uur tijd les na een lange lockdown het vertrouwen terug achter het stuur en klaar voor het examen. Hij geeft in duidelijke taal aan wat hij wel en niet wil zien. Kortom top!

Top bedrijf, jammer dat ze stil staan door Corona

Super hoe ze, gezien het feit dat ze stil staan door Corona, voor ons bedrijf aan de slag blijven en ons op de hoogte houden. Onze complimenten !

Helemaal top.

Je word goed geholpen met de lessen vandaag dat ik me theorie en me praktijk examen in 1x heb gehaald heel erg bedankt

Een goede rijopleiding gehad!

Goede rijopleiding mogen hebben van een ervaren instructeur die weet waar hij het over heeft en de dingen goed aanvoelt!

Hele fijne sfeer!

Vriendelijke mensen, duidelijke uitleg, geduldig, ik ben zeer tevreden!

Duidelijke lessen rustige ontspannen sfeer.ondanks het mistige koude weer toch een mooie dag

Het was een top ervaring

Ik heb rijlessen bij Arthur gehad. Kon goed feedback geven en leerde snel van hem. Ook wees hij je direct op dingen zoals een gezondheidsverklaring zodat je daar geen vertraging mee oploopt. Ook is de sfeer heel erg fijn en heeft hij gedult. Kortom het was een hele fijne ervaring en ben in 1 keer geslaagd

Leuke gevarieerde rijlessen gehad

Ik heb hier leuke rijlessen gehad! De lessen waren leerzaam en gevarieerd. Er was altijd voldoende tijd en aandacht per leerling.

Voel mij zeer competent om auto te rijden.

Zeker van mezelf en besluitvaardig worden waren voor mij de grootste uitdagingen. Arthur heeft mij daarbij goed geholpen door mij geleidelijk aan uit m'n comfortzone te halen.

Rijlessen waren echt goed heb snel en goed alles kunnen leren

Goede service en klantvriendelijk

Goede instructeurs alles duidelijk uitgelegd gekregen. Enigste min punt dat ons was belooft dat het snel zou gaan maar het heeft uiteindelijk 5 maanden gekost maar dat is vanwege corona

super

Erg goede begeleiding aan de telefoon tijdens het inplannen van rijexamen brommer

Super instructeur die helaas weg gaat

Mijn motor rijbewijs hier gehaald. Heb een totaalpakket genomen waar vervolgens nog wel een behoorlijke bedrag bij kwam om daadwerkelijk mijn rijbewijs te kunnen halen. Ik zou het persoonlijk fijner vinden als je na een testl es een op maat gemaakt totaal pakket al aangeboden krijgt zodat je van te voren weet wat je maximaal kwijt bent. En proeflessen zouden best gratis mogen zijn (of verrekening bij daadwerkelijk lessen daar) Ik had wel een super instructeur Ronald ten Bohmer en niks ten nadele van de overige instructeurs ik ben van mening dat dit ver uit de beste is daar, hij is duidelijk, zeer ervaring en no nonsens. Ik begrijp echter dat hij van Buuren gaat verlaten mijn inziens een groot verlies voor die rijschool en aankomende motor rijders in de regio.

Prettig met aardige mensen

Het was een prettige ervaring met aardige mensen.

Werd zeer goed begeleid naar alle examens toe

Zonder enige ervaring op een vrachtwagen toch in een keer door alle zes uitdagingen heen gekomen!

Geweldig!

Instructeue Tinus, een en al kennis en kunde! Binnen 2 weken mijn C rijbewijs gehaald, fijne instructeur!

Een proffesionele en gezellige leerervaring!

Door mijn leuke instructrice Nina uit Zeewolde heb ik een hele fijne tijd gehad, ze is erg goed in je verbeterpuntjes herkennen en ze op een goede manier aan te pakken. In de auto hebben we ook nog eens lekker gekletst!

Met plezier mijn rijbewijs gehaald!

Fijne instructeurs en duidelijke manier van uitleggen!

Verrassend!

Goede rijschool. Wat strubbels met lessen maar het examen ging super.

Fijne lessen met een goede instructeur

Spannend maar de instructeur was best streng waardoor ik het snel heb kunnen leren. Fijne auto om in te rijden.

Leerzaam goeie theorie lessen zat je ergens mee kon je altijd mailen

Alles goed en snel en volgens afspraak!

Ik ben erg tevreden over de lessen en de contacten. Alles word duidelijk uitgelegd en afspraken worden nagekomen. Vragen worden vriendelijk en professioneel beantwoord.

Goede coaching en begeleiding.

Fijne intake gehad. Had graag wat meer directe tips willen hebben tijdens de intake, zodat ik het direct goed kon voelen wat bedoeld werd. Dit werd aan het eind toegelicht, maar dat werk niet prettig. Dagopleiding was goed. Goede begeleiding en coaching. Jammer was dat we wat pech met de bus hadden, maar dat werd professioneel opgelost.

Van Buuren Opleidingen doet waarvoor ze staat!

De opleidingen die ik het afgelopen jaar bij Van Buuren Opleidingen heb gevolgd zijn zeer goed verlopen. VCA-vol en Rijbewijs D en D1 Ook de communicatie met het bedrijfsbureau alsook met de verschillende instructeurs verliep naar tevredenheid. Ze hebben allen hard voor de zaak! "Een sterk team"

Over Van Buuren Opleidingen

Van Buuren Opleidingen is een opleidingscentrum, ontstaan in 1964, die zich professioneel bezighoudt met het opleiden voor alle categorieën rijbewijzen, vakdiploma's, veiligheidscertificaten, nascholing vakbekwaamheid (Code95), intern transport, instructeurs-opleidingen, personeelsdiensten en maatwerk trainingen. Dagelijks werken bij van Buuren tussen de 120 - 140 professionals aan het opleiden en instrueren van mensen.