Van Buuren heeft een professionele en goede indruk op mij gemaakt.

Mijn ervaring was goed, omdat ik in de lessen altijd wel het gevoel had dat ik er echt wat leerde.

Super, deskundige instructeurs en goed opleidingsadvies

Het lesprogramma wordt goed op jouw als cursist afgestemt met een gedegen advies over het te volgen traject. Doordat er veel aandacht is voor de kwaliteit van je uitvoering en rijstijl (op een leuke manier!) zorgt dit dat je goed voorbereid bent op je examen.

Goede begeleiding

Erg blij met de manier waarop ik naar mijn rijbewijs geleid ben!

Heel vertrouwd

Mijn ervaring met Yuri Ik heb een hele fijne ervaring met hem gehad Hij stelde mij erg gerust ook tijdens foutjes die ik maakte maar ook door dat we gewoon konden lachen zo nu en dan maar toch dat ik het wel leerde want daar gaat het uiteindelijk om!­čśŐ

Super leerzaam

Ik heb een enorm gezellige en leerzame tijd gehad tijdens mijn lessen, hoewel het toch even duurde kijk ik met een fijn gevoel terug op mijn lesperiode!

Goede rijschool, duurde een beetje lang

Fijne instructuur, goede uitleg. Misschien wel een beetje veel uur les, maar dat komt denk ik door mij.

Elke rijles fijn en leerzaam.

Het was elke rijles gewoon erg fijn en heb steeds elke rijles het gevoel gehad dat ik iets geleerd had en waar ik aan moest gaan werken. Ik wist wat me te wachten stond.

Leuke lessen!

Nina geeft op een leuke menier auto rij lessen

Fijne lessen met persoonlijk gerichte feedback

Alberta heeft me op een rustige manier zo veel mogelijk over het auto rijden geleerd. Waar nodig was ze een klein beetje streng. Op die momenten was het mij snel duidelijk dat ik echt iets niet goed deed. Ook vond ik het erg gezellig. Ik vind het bijna jammer dat ik geen rijlessen meer zal krijgen.

Twas gwn prima

Was gwn prima

Super!

Ik ben enorm geholpen door mijn rij-instructeur. John, heeft mij enorm geholpen om meer zelfvertrouwen te krijgen. Had erg veel geduld, en wist het snel als ik nog ergens aan dacht en wist mij dan weer gefocust te krijgen. Onwijs bedankt!!

Leuke rijschool gezellige instructeur

Leervol

Geruststellend, degelijk, gewoon goed!

Fijne communicatie vooraf, helder duidelijk, informatief. Instructeur zelf lekker rustig en gedegen. Gewoon een hele fijne aanloop naar examen en geslaagd voor Rijbewijs B. Aanbeveler.

Fijne snelle opleiding

De instructeurs zijn ervaren en weten veel van rijden af. Daarnaast helpen ze je rustig als je iets fout doet en corrigeren ze je goed.

Gezellig leerzaam dagje BE opleiding met Antonia

Een leerzame gezellige dag met Antonia gehad. Thanks! Geen op of aanmerkingen

Leuk groepje om mee te lessen en goede duidelijke instructeur:)

Geweldige rijschool

Hele fijne instructeurs en ze nemen ook echt de tijd om je te helpen. Rijschool Van Buuren houdt rekening met al je wensen. Ook wordt er van te voren een overzichtelijke planning gemaakt, zelf vond ik dat erg fijn.

John is top instructeur!

Goed uitgelegd in wat en hoe. Ik ben erg tevreden! Bedankt!

Ik werd super goed begeleid!

Alles werd duidelijk uitgelegd. In mijn rijlessen kreeg ik goede feedback van nina mijn rijinstructrice hoe ik dingen beter kon doem dit vond ik fijn. Hele fijne lessen bij haar gehad!

Zeer leuke en fijne lessen

Goede rijschool en heel vriendelijk , altijd goed advies en zeker een rijschool om aan te raden

Ik voelde me op mijn gemak in de auto

Mijn rijinstructeur Arthur is een hele gezellige en aardige man en ik reed altijd met gemak. Hij spraak duidelijk en gaf goed advies.

Zeer blij dat ik voor Van Buuren heb gekozen

Ik ben heel blij dat ik ervoor heb gekozen om bij Van Buuren te gaan lessen. Ik was voorafgaande aan de eerste les best wel zenuwachtig, omdat ik niet goed wist wat ik moest verwachten. Maar ik was na de eerste les gelijk al gerustgesteld door mijn rijinstructeur Willem en ik heb de rest van de lessen dan ook met veel plezier achter het stuur gezeten! De lessen waren zeer leezaam en ook altijd heel gezellig. Dit zorgde ervoor dat ik me telkens prettiger voelde in de auto.

Van begin tot aan het eind professioneel begeleid door Ronald!

Goede lessen

Het waren prima lessen, wel prijzig. Flexibel met lessen inplannen, dat was fijn.