Van Buuren Opleidingen doet waarvoor ze staat!

De opleidingen die ik het afgelopen jaar bij Van Buuren Opleidingen heb gevolgd zijn zeer goed verlopen. VCA-vol en Rijbewijs D en D1 Ook de communicatie met het bedrijfsbureau alsook met de verschillende instructeurs verliep naar tevredenheid. Ze hebben allen hard voor de zaak! "Een sterk team"

Ik heb fijne leerzame rijlessen gehad.

ik heb rijles gehad van Serkan hij heeft mij veel geleerd en wist goed wat ik nog moest oefenen en wat ik al onder de knie had. Zo ben ik goed voorbereid het examen in gegaan.

Top rijschool

Leuke lessen gehad. Goede rijschool!

Comfortabe, leerzaam, leuk!

Bij Teunet in de auto heb ik met veel plezier les gehad. Het geduld stelde ik op prijs, en dat heeft bijgedragen aan het feit dat ik het in 1x heb gehaald.

Het ging prima

Prima lessen

Gewoon goeie rijlessen. Alles komt aan bod. Alles wordt nog even herhaald voor het afrijden en je bent goed voorbereid. Ook goed te combineren met theorie opleiding.

top!

Fijne rijschool en zeer kwalitatief. Leuke mensen!

Ontzettend goede lessen en fijn mijn rijbewijs gehaald

De lessen worden goed en snel ingepland op tijden die ik zelf handig vind. Mijn instructrice bleef altijd geduldig en heeft mij goed en veilig leren rijden waardoor ik nu zeker en met vertrouwen de weg op kan.

Uitstekende en geduldige rijschool

Zeer fijne rijschool met geduldige instructeurs. Ook de klantenservice is altijd bereid om je te helpen bij het inplannen van lessen. Daarnaast rijden ze met nieuw materiaal en ga je met vertrouwen je praktijkexamen in!

Een super goeie ervaring aardige mensen en goeie instructeur

Ik heb een goeie les dag gehad voor de brommer de instructeur was duidelijk en vertelde waar je goed op moet letten als je aan het rijden bent en gaf tips wat je beter kunt doen

Goede lessen Uitstekende uitleg Super sfeer

Kon goed relaxed mijn best doen Bedankt! Stom herhalen helpt erg bij mij

Alan is een erg fijne en open rijdocent waardoor ik me erg op me gemak en veilig voelde.

ik heb met veel plezier leren autorijden!

Met gezonde tegenzin begon ik aan het lessen. Gelukkig klikte het vanaf de eerste les en heb ik met veel plezier geoefend. Alan legt goed uit wat er verkeerd gaat. Hij grijpt niet meteen in als er iets fout dreigt te gaan maar laat je het (als het kan) zelf oplossen waardoor je leert van je fouten. En je mag zo vaak oefenen met inparkeren als je wilt. Citytrip naar Amsterdam en Schiphol was ook super leuk en zeker een meerwaarde!

Ik vond dat ik een fijne rijinstructeur had en lessen bij van Buuren heb ik positief ervaren

Ik vond dat lessen fijn waren ik had er altijd zin in en mij werd duidelijk alles uitgelegd en voelde me ook vrij om dingen te vragen ik vond het fijn om bij jullie te lessen

Fijne rijschool en leuk personeel.

Leuke en prima rijschool, fijne rijlessen kunnen volgen. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Alles wordt goed geregeld en gecommuniceerd.

Goede en duidelijke rijlessen

Rijlessen waren leuk, ik heb veel geleerd en alles was duidelijk. Ook ging het goed op mijn eigen tempo. Fijne lesssen gehad van John.

Een goeie en leerzame rijschool

Goeie leerzame rijschool

Goeie uitleg van wat ik moet doen, en goede hulp bij het halen van m'n theorie

Duidelijk

Heb theorie lessen gevolgd voor vrachtwagen. Zag er tegen op. Maar de instructeurs hebben alles duidelijk en goed behandeld. Heel veel aan gehad. Top bedankt ervoor

Fijne, duidelijke en leerzame lessen.

Fijne klassikale lessen gehad van docenten die echt de kennis in huis hebben. En buiten de lessen om ook veel mogelijkheden om te oefenen en vragen te stellen. Top dus!

Ik had niks te klagen.

Mijn ervaring zou dat ik jullie zou aanbevelen, maar hieronder kan ik dat al aangeven, dus zou ik jullie niet aanbevelen? Uuuh Wut?

Goede begeleiding

Alan was een goede instructeur altijd duidelijk

Goed, betrouwbaar, duidelijk!

Heb 40 duidelijke en goede lesuren gehad en hierdoor plezier gekregen in autorijden!

Goed betrouwbaar bedrijf

Goede hulp en goede instructeurs. Verder omdat het een groot bedrijf is hebben ze ook veel faciliteiten die ze je kunnen bieden.

Goede begeleiding door instructeurs met inzicht

Van Buuren heeft me goed begeleid tijdens mijn motorrijlessen. Door corona helaas flink uit moeten stellen maar door goede uitleg en me wijzen op wat ik gewoon niet goed deed heb ik mijn gehele motorrijbewijs in 1 keer gehaald.

Over Van Buuren Opleidingen

Van Buuren Opleidingen is een opleidingscentrum, ontstaan in 1964, die zich professioneel bezighoudt met het opleiden voor alle categorieën rijbewijzen, vakdiploma's, veiligheidscertificaten, nascholing vakbekwaamheid (Code95), intern transport, instructeurs-opleidingen, personeelsdiensten en maatwerk trainingen. Dagelijks werken bij van Buuren tussen de 120 - 140 professionals aan het opleiden en instrueren van mensen.