Heel goed!

Bij Sally gelest, was een erg goede instructeur die gewoon to the point is. Dat vond ik erg fijn.

Top bedrijf, met hele fijne mensen!

Zelf is mijn ervaring met van Buuren top! Zelf heb ik les gehad van John hele aardige man met geduld , en een hele fijne leerwijze! In 1× mijn praktijk examen gehaald met de hulp van van Buuren

Een fijne instructeur die alles duidelijk verteld

Gezellige en vooral leerzame lessen.

Prettige en nuchtere kijk op rijles!

Pragmatische benadering voor het behalen van rijbewijs BE na jarenlang rijbewijs B te hebben gehad.

Hele fijne lessen met een fijne instructeur. Het enige verbeter puntje is dat er helaas vaak wat mis was met de auto.

Top service!!😀😀

Gewoon goede service,!!

Krachtige snelle eendaagse BE cursus in 1 dag!

Goede ervaring, wel aan de bak, geslaagd!

Leerzaam en leuk!

Alle lessen heb ik als zeer leuk ervaren. De uitleg van John was heel duidelijk, hierdoor ging het leerproces lekker vlot! Ook heb ik mij tijdens de lessen altijd veilig gevoeld. John, bedankt!

Hele goede, leuke en duidelijke lessen

Ik heb met veel plezier in de auto gezeten tijdens de lessen met mijn instructeur Serkan Gabin. De rijschool regelt alles heel goed en snel, erg fijn. Ik vond de manier van lesgeven erg fijn en vooral heel duidelijk! Dat kwam voornamelijk door mijn vriendelijke instructeur.

Super gezellig en professioneel tegelijkertijd.

Voor mijn werk had ik mijn rijbewijs nodig. Ik had besloten dat dit moest gebeuren in de zomer en zo snel als maar kon. Bij Van Buuren boden ze deze mogelijkheid, dus ik was meteen verkocht. Ik heb gebeld en meteen mijn proefles ingepland bij Julia. Ik was van te voren erg zenuwachtig en durfde nog niet meteen achter het stuur te kruipen. Eenmaal op het industrieterrein moest ik er toch aan geloven. Julia was erg geruststellend en had meteen een rustgevend effect op mij. Ik voelde mij meteen op mijn gemak bij haar en wist toen helemaal dat ik mijn rijlessen bij Van Buuren wilde gaan volgen. Ik had dus besloten dat ik de zomer de tijd had om mijn rijbewijs te halen en omdat er enige druk achterstond vanuit mijn kant had ik bijna alleen rijlessen van twee uur, meerdere keren per week. Julia was de perfecte combinatie van professionaliteit en gezelligheid. Tijdens de lessen was er tijd voor gezellige gesprekken en serieuze momenten waarop er goed opgelet moest worden en nieuwe dingen geleerd. Wat ik het allerleukste vond om te doen was snelweg rijden, gewoon lekker gaan en goed gas geven. "Ga jij maar even stoom afblazen", zei Julia dan tegen mij. Binnen de bebouwde kom daarentegen vond ik het nog best lastig om me aan de goede snelheid te houden en Julia moest dan ook meerdere keren in de les tegen mij zeggen: "Denk aan je snelheid." Uiteindelijk heb ik 30 uur les gehad in 16 dagen en ben ik in één keer geslaagd. Als ik nu in de auto zit zijn dat twee zinnen die ik altijd in mijn hoofd hoor, alsof Julia gewoon nog naast me zit.

Ontspannen en leuke rijlessen

Leuke en leerzame rijlessen, als je tegen een zingende en slechte grappen makende rij-instructeur kan... Zeker een aanrader!

Een goede docent met leuke lessen

De lessen zij goed en Willem is flexibel. Hij kan goed uitleggen en tips geven.

Gewoon goed

Prettige lessen gehad

Een algemene leerervaring

Ondanks dat ik geen getalenteerde rijder ben, heb ik veel over mezelf kunnen leren tijdens de rijopleiding.

Mijn ervaring met de rijschool en instructeur was goed

Ik heb een goede tijd gehad bij deze rijschool. De instructeur was rustig en nam alle tijd om alle zaken goed en rustig door te nemen met mij. De rijschool staat open voor je prive leven zoals werk of school wat ook gewoon doorgaat dat zie je terug in een goede plannen qua lessen en examens. Ze doen er alles aan om je zo snel en zo goed mogelijk door het proces heen te helpen ook als het in hun eigen tijd is of op dagen dat de instructeur eigenlijk geen lessen geeft. Dit geeft een zeer flexible omgeving aan wat voor mij erg prettig was om het makkelijker te combineren met thuis dan wel werk.

Alles was goed uitgelegd en mijn instructeur was super aardig. Samen hebben we veel van elkaar geleerd. Er was super leuk om hier te zijn. Hartstikke bedank voor alles wat heb ik van jou geleerd Julia!!

Erg vriendelijke en meelevende instructeur. Sergan Gabin

Geeft me erg goed les en is eerlijk en realistisch.

3 maanden geleden begonnen aan mijn b rijbewijs, les gehad van Ronald. In 1 woord geweldig. Alles werd heel duidelijk uitgelegd, instructeur was altijd op tijd, en wist heel goed waar hij het over had. Binnen 3 maanden in 1x geslaagd. Van buuren heel erg bedankt.

Prima rijschool

Motor rijlessen gedaan met moderne motoren en rustige uitleg.

Leerzame lachende confrontaties

Met pijn in mijn hart neem ik na een tiental lessen afscheid van instructrice Laura, omdat ik vanwege persoonlijke omstandigheden voor nu overga op lessen in automaat. De lessen met Laura waren op maat, hard waar nodig en vooral ook begripvol en zacht daar waar op z'n plaats. Ook was er plek voor grappen en leuke gesprekken tussendoor. Erg geschikte rijschool en instructrice voor mensen met concentratiestoornissen en faalangst. Ook erg fijn en bijzonder, de grote flexibiliteit bij het inplannen en verschuiven van afspraken. Dankjewel Laura!

Plezierig

Ik heb heel veel plezier gehad in de rijlessen. De instructeur maakte grappen en maakte de lessen leuk en relaxed. Ook was hij heel goed in mijn fouten herkennen en op een vriendelijke manier het verbeteren. Hij was ook geïnteresseerd in mij en mijn leven en huisgenoten. Ik keek nooit tegen de rijlessen op!

Goede begeleiding

Goede begeleiding en mensen met ervaring.

Was super!

Top instructrice. Ik heb last van stress en paniek, maar Aline hielp mij rustig te blijven. Fijne en gezellige lessen.

Goede en professionele rijschool

Ik heb een zeer goede ervaring gehad bij deze rijschool. Ze denken echt met je mee bij het plannen van rijlessen (aangezien ik stage/school had en ook verhuisd ben gedurende de opleiding). Ik heb veel gehad aan de begeleiding van de instructeurs, vooral Memik die ik kreeg na het vertrek van mijn eerste instructeur. Hierdoor heb ik beide examens onder zijn begeleiding in een keer mogen halen.