Peter is a good teacher!

Always on time and well planned, good explanation about the regulation/tips.

Rustig maar goed!!

Ik heb genoten van de rijlessen en veel geleerd.

Merkt precies hoe jij rijdt als persoon en past zijn lessen daar feilloos op aan.

Erg fijn. Peter is een zeer kalme man die meteen door had dat ik wat angstig was aan het begin. Hij begon dus erg rustig en paste de lessen op mijn tempo aan. Hij verloor nooit zijn geduld en werd nooit boos/chagrijnig wanneer je een fout maakte. Al met al een top rij-instructeur en zeker aan te raden!

De rijlessen van Peter zijn heel leerzaam en goed gegeven!

Elke les heb ik veel geleerd en Peter legt alles op een fijne en rustige manier uit waardoor ik het eigenlijk altijd gelijk snap. Hierdoor ook in 1 keer geslaagd voor mijn praktijk. Peter is zeker een aanrader!

Peter heeft me enorm geholpen en ik ben blij dat ik bij hem rijles heb gehad.

Peter is een fijne instructeur, hij is erg kalm en legt dingen duidelijk uit. Als er iets mis gaat of je doet iets fout dan blijft hij erg kalm en legt hij daarna duidelijk uit wat je beter moet doen en hoe je het de volgende keer kan voorkomen. Al met al ben ik erg blij dat Peter mijn instructeur was.

I cannot recommend Time2Drive highly enough.

I just passed my driving test thanks to Peter!! He was pleasant, patient and knowledgeable about all things driving/cars/tips & tricks to park, etc. Loved our chats on our drives and feel much more confident and competent as a driver thanks to his guidance. Would definitely recommend learning with Time2Drive & specifically Peter!

• Would you recommend us? Yes

Uitstekende Rijlessen

Ik heb een goeden ervaring gehad bij Time2Drive, de instructeur blijft altijd rustig wat ik erg op prijs stel. Daarnaast ligt de focus tijdens de rijlessen alleen op jou. Ik denk dat ik nergens anders zo goed en snel had kunnen slagen.

Goeie persoonlijke begeleiding

Alle rijlessen heb ik als fijn en prettig ervaren. Peter is heel geduldig en voelt goed aan waar precies aandacht voor nodig is. Hij neemt daar ook écht de tijd voor. Hij stelde mij enorm gerust als bepaalde dingen niet lukte. Hij heeft enorm bijgedragen aan m'n vertrouwen in het verkeer. Ook legt hij alles heel helder en duidelijk uit. Zijn rust en sereenheid is heel fijn!

De rijlessen waren altijd relaxed.

De rijlessen waren duidelijk en er heerste altijd een rustige sfeer. Hierdoor lag er geen grote druk op de lessen en kon ik alles in mijn eigen tempo leren. Dit heeft er zeker ook voor gezorgd dat ik steeds zekerder werd tijdens de lessen en vertrouwen had in mijzelf.

Fijne begeleiding en goede sfeer tijdens de lessen!

Tijdens de rijlessen ervaarde ik een fijne sfeer. Ik durfde fouten te maken waardoor ik niet bang was in de auto. Uiteindelijk goed begeleid en met een zelfverzekerd gevoel mijn rij examen in gegaan en deze ook in 1 keer gehaald. Al met al een goede ervaring!

Heel degelijke rijopleiding

Mijn lessen met Peter als instructeur waren erg fijn en rustgevend zonder stress, hij weet precies hoe hij dingen moet uitleggen en hoe hij je gerust kan stellen, zeker een aanrader !

Super fijn les gehad

Peter was heel rustig en aardig. En het waren altijd gezellige ritjes!

Erg fijne rijschool waar goed uitgelegd wordt, en waar je goed op je eigen tempo kan lessen.

Ik begon te lessen bij Peter omdat ik van een vriend hoorde dat hij het daar fijn vond. Voor mij was dat niet anders. Rustige uitleg, zodat ie alles makkelijk oppakt. Ook handige tips gekregen voor het rij examen en uiteindelijk zo in 1 keer geslaagd!

Er is met plezier gereden

Bij deze rijschool heb ik met plezier mijn lessen richting het examen mogen ervaren. Met een rustige aanpak van de rij-instructeur heb ik ten alle tijd fijn gereden. Er zijn daardoor nog veel stappen gemaakt, waardoor ik mijn rijbewijs in de wacht heb kunnen slepen.

Fijne en relaxte rijlessen gehad

Altijd ontspannen sfeer, kreeg met geduld alles uitgelegd en tijdens het rijden ook altijd fijne aanwijzingen. In één keer mijn rijexamen gehaald nadat ik nog wat extra lessen op advies heb gereden bovenop mijn pakket. Heel blij mee! Ik zou zeker de rijschool van Peter aan anderen aanbevelen!! Nogmaals bedankt!

Prettige en rustige autorijlessen

Peter's lessen zijn prettig en ontspannen, hij legt alles duidelijk uit en is zeer geduldig. Ik heb het naar mijn zin gehad en ben in één keer geslaagd, dus ik zou deze rijschool zeker aan iedereen aanraden.

Legt alles rustig en duidelijk uit waardoor ik erg snel mijn rijbewijs heb gehaald!

Peter is een top rijinstructeur, ik had in een vrij korte tijd mijn rijbewijs nodig en dit is gelukt door zijn zeer goede begeleiding. Aanrader!

Erg fijn kunnen lessen

Ik heb meerdere pauzes gehad tijdens mijn lessen door verschillende redenen. Ondanks dat altijd fijn weer kunnen door pakken waar ik gebleven was, met persoonlijk advies. Het was een leuke ervaring. Het is een aanrader

Super fijne instructeur!

Peter heeft een gedegen opbouw in zijn lessen en bewaart altijd zijn rust. Verder geeft Peter zeer duidelijke feedback waardoor je je snel kan verbeteren. Ik ga de leuke lessen zeker missen!

Geweldige rijschool

Rij-instructeur is rustig, geduldig, en vriendelijk. Geweldige rijschool!

Highly recommended!

Peter is a very methodical instructor. The lessons are well structured and constantly adapted based on personal progress. He also pays attention to how you want to learn it and what you would like to try. He is also willing to repeat certain things based on how comfortable the student is with the maneuvers. His English is also very clear to understand.

Mijn ervaring met deze rijschool was zeer goed, peter was kritisch op de momenten dat het nodig was, maar dacht ook altijd mee aan oplossingen. Ik zou deze rijschool zeker aanraden

Fijne en goede lessen

Super goed!

Uitstekend, rustig en geduldig alles geleerd

Ik vond het heel fijn met Peter. Hij legde alles rustig en geduldig uit wat ik heel fijn vond. Ook gaf hij echt nuttige tips en wist hij precies wat ik moest verbeteren en waarom. Uiteindelijk in 1x geslaagd en daar ben ik Peter erg dankbaar voor

De beste rijschool die ik ben tegengekomen

Peter heeft tijdens de periode dat ik les van hem kreeg altijd de moeite genomen om me dingen uit te leggen en me opbouwende feedback te geven op mijn rijgedrag te kijken, zelfs wanneer het goed ging. Dit is iets wat ik heel erg fijn vind omdat ik leergierig ben en me altijd wil verder ontwikkelen. Verder heb ik Peter altijd erg rustig, en vriendelijk gevonden. En altijd in voor een goed gesprek.