Filters

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Snel, leuk en nuttig schakelen met Raymond. Tool is uitermate klantvriendelijk en nuttig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Service
  • Toegevoegde waarde
  • Functie: Directeur
  • Branche: Zakelijke dienstverlening
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Nog geen! Prijsstelling vind ik een uitdaging voor jullie. Voor kleine kantoren prima prijs. Voor grote kantoren te goedkoop. Hoe kun je dit differentiëren..
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer makkelijk te besturen Scherpe prijs Goede support

  • Aanbevelen? Ja
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Service
  • Toegevoegde waarde
  • Functie: Eigenaar
  • Branche: Beauty en Wellness
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Nog niet ervaren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mijn klanten kunnen altijd een afspraak boeken zonder dat ze mij daarvoor hoeven te storen. Ik hoef geen telefoon meer op te nemen en word dus niet gestoord tijdens de behandelingen die ik geef. Het heeft mij heel wat rust gegeven. De klanten vinden het uitermate prettig dat ze makkelijk en snel een geschikte datum en tijd vinden. Ik vind het echt een uitkomst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Service
  • Toegevoegde waarde
  • Functie: schoonheidsspecialiste
  • Branche: Beauty en Wellness
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben erg blij met dit systeem. Mijn klanten ook. Ik hoor nog elke dag van mijn klanten dat ze zo blij zijn met de herinnering 1 dag voor hun gemaakte afspraak. Ik heb dus geen mensen meer die hun afspraak vergeten. Heerlijk is dat. Ik wil jullie ook bedanken voor de snelle reactie via Twitter. Hierdoor kon ik de afspraak link ook op Facebook realiseren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Service
  • Toegevoegde waarde
  • Functie: Eigenaresse
  • Branche: Beauty en Wellness
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Wel vindt ik het soms jammer dat ik niet gewoon even kan bellen met een vraag of probleem maar dat alles via de mail gaat. Gelukkig komt dit zelden voor.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De spirit van het team vindt ik al vanaf het eerste moment fijn. Soms kom ik er niet helemaal uit, en vindt vaak, meestal wel een welwillend oor, die mij verder helpt met waar ik tegenaan loop. Of iemand van het team doet het voor mij, of ik krijg te horen hoe ik het moet doen. Erg prettig. Het persoonlijke kontakt en de sfeer. Er is meer mogelijk met het systeem dan ik voor mogelijk hou. Ik heb het systeem nog niet totaal doorgrond, dat zou van mij dan ook meer aandacht behoeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Service
  • Toegevoegde waarde
  • Functie: Eigenaresse
  • Branche: Medisch en gezondheid
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Dat ik geen meerdere afspraaktypen tegelijk aan kan vinken. Kom er dus net achter dat het mogelijk is om meerdere blokjes tegelijkertijd aan te maken, waardoor klanten toch naar een specifieke locatie gedirigeerd kunnen worden.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Weg met de papieren inschrijflijsten voor het spreekuur! Studenten ondervinden het gemak van ook buiten studietijd een afspraak te kunnen plannen. Ik zie in één oogopslag wie er komt. En als ze dan ook nog invullen waarvoor ze komen, dan kan ik me daar ook nog op voorbereiden. Studenten hoeven niet bang te zijn dat anderen zien wat hun vraag/probleem is. Bij een inschrijflijst was dat wel het geval.

  • Aanbevelen? Ja
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Prijs N.v.t.
  • Service
  • Toegevoegde waarde N.v.t.
  • Functie: studieadviseur Kunstgeschiedenis
  • Branche: Onderwijs en opleidingen
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Het zou fijn zijn als je er een verplicht veld van zou kunnen maken waarin de studenten moeten aangeven met welke vraag ze naar het spreekuur komen. Nu wordt het vaak niet ingevuld en dat is jammer omdat ik me zo niet goed kan voorbereiden op het gesprek.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het afsprakenprogramma voldoet aan al onze gecompiceerde wensen, meerdere medewerksters die niet allemaal hetzelfde doen en meerdere ruimtes waar niet hetzelfde in gedaan kan worden. Tevens is er vanaf het begin goed geluisterd naar wat wij wensen en daarin tegemoet gekomen. Ook het support is goed te bereiken en zeer behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Service
  • Toegevoegde waarde
  • Functie: eigenaar
  • Branche: Beauty en Wellness
  • Omschrijf uw negatieve ervaring werkt nog niet perfect met de Ipad en Iphone maar dat moet ik nog melden dus hebben ze ook nog niet op kunnen reageren.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Hele goede service! Nu al een succes na 1 week online!

  • Aanbevelen? Ja
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Service
  • Toegevoegde waarde
  • Functie: Eigenaar
  • Branche: Beauty en Wellness
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Was een flinke klus om alles over te zetten vanuit onze oude systeem! Wel heel veel hulp gehad van online afspraken.nl
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Deze agenda is net als een maatpak. Passend gemaakt op ons bedrijf. Sinds de nieuwe uitvoering er is, nog gebruiksvriendelijker geworden. Wordt altijd goed geholpen als ik vragen heb of even vastloop met de agenda. Kan dus met volle overgave zeggen dat ik super tevreden ben met de online agenda van onlineAfspraken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Service
  • Toegevoegde waarde
  • Functie: partner
  • Branche: Overig
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Zou graag een extra waarchuwing voor de klanten zien als ze op de annuleringslink klikken die in de bevestigingsmail staat.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heel handig als administratie tool Alle leden gemakkelijk in een mailbestand Weet precies en wie er naar een les komen = voorbereiding Heel snel met reactie/goed bereikbaar, voelt kleinschalig dat is erg goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Service
  • Toegevoegde waarde
  • Functie: Eigenaar
  • Branche: Vrije tijd, sport en ontspanning
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Mijn online rittenkaart is ingesteld maar doet het nog niet, waardoor klanten wel trainen maar er geen "rit" vanaf getrokken wordt en ze dus gratis trainen. Ik zie dit nog niet als een negatieve ervaring, meer een kleine bobbel. Er wordt meteen aan gewerkt en dat is fijn.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

- Neemt heel veel tijd uit handen - Cliënten durven eerder een afspraak te maken - Cliënten vinden het fijn om zelf een geschikte tijd te kiezen - De geautomatiseerde herinneringen vooraf aan een afspraak zijn voor ieder een groot voordeel - De abonnementsprijs is zeer schappelijk - OnlineAfspraken.nl blijft met innovaties/aanvullingen komen en speelt in op vragen van de klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Service
  • Toegevoegde waarde
  • Functie: Eigenaar
  • Branche: Medisch en gezondheid
  • Omschrijf uw negatieve ervaring - Het verschuiven/slepen van een afspraak naar een andere dag/tijd is niet mogelijk - De OnlineAgenda kan gesynchroniseerd worden naar de Outlook-agenda, maar helaas niet andersom
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Service
  • Toegevoegde waarde
  • Functie: direkteur/eigenaar
  • Branche: Overig
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

na enkele aanloopproblemen is met name voor ons het aansluitend plannen van afspraken een enorme verbetering

  • Aanbevelen? Ja
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Service
  • Toegevoegde waarde
  • Functie: planner
  • Branche: Medisch en gezondheid
  • Omschrijf uw negatieve ervaring de aanloopproblemen en de introductie; er zit meer in onlineafspraken dan je zonder uitleg kunt vinden / gebruiken.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede service en hulp via de telefoon

  • Aanbevelen? Ja
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Service
  • Toegevoegde waarde
  • Functie: Eigenaresse
  • Branche: Beauty en Wellness
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Zoveel mogelijkheden, dat je er best lang over doet om het in orde te hebben
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het is een klantvriendelijk systeem dat bijdraagt aan de professionaliteit van ons bedrijf. Zowel de vestigingen als onze klanten ervaren het als zeer prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Service
  • Toegevoegde waarde
  • Functie: New business manager
  • Branche: Medisch en gezondheid
  • Omschrijf uw negatieve ervaring De overgang van Outlook naar OA was voor de coaches op de vestiging best lastig omdat dit meer handelingen zijn dan gewend. Maar de voordelen waren groter!
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Prijs N.v.t.
  • Service
  • Toegevoegde waarde
  • Functie: Medewerker
  • Branche: Beauty en Wellness
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Cliënte zijn erg enthousiast over de herinnering van de afspraak die ze krijgen op de email. Daardoor minder vergeten afspraken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Service
  • Toegevoegde waarde
  • Functie: Eigenaresse schoonheidssalon en pedicure praktijk
  • Branche: Medisch en gezondheid
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Ik heb in het verleden een keer ingesproken op jullie telefoon, ben toen echter nooit terug gebeld december 2013 en januari 2014. Had toch wel leuk geweest terug gebeld te worden.de laatste keer op 0900 nummer gebeld september 2013 dat ging gelijk goed.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goed doordacht systeem van afspraak maken / bevestiging krijgen enz.

  • Aanbevelen? Ja
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Service
  • Toegevoegde waarde
  • Functie: huisarts
  • Branche: Medisch en gezondheid
  • Omschrijf uw negatieve ervaring -
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

top systeem! werkt goed, duidelijk en patienten zijn lyrisch

  • Aanbevelen? Ja
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Service
  • Toegevoegde waarde
  • Functie: Huisarts
  • Branche: Medisch en gezondheid
  • Omschrijf uw negatieve ervaring de website laadt wat traag, ondanks onze snelle internetverbinding. Elke afspraak en mutatie duurt vrij lang om te laden. Verder meerdere kleine verbeterpunten mogelijk, maar dat voert te ver hier uiteen te doen.

Bedrijfsgegevens

Veldzigt 2 A

3454PW Utrecht

030-2412042

[email protected]

Over OnlineAfspraken.nl

Bij OnlineAfspraken.nl willen we voor ondernemers het beheren van de online agenda, afspraken en klanten vereenvoudigen. OnlineAfspraken.nl wordt continu verbeterd, voornamelijk op basis van feedback van onze klanten.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.