Snelle en professionele helpdesk

Sommige dingen zijn wel wat verstopt in deze tool. Maar aan de andere kant: deze afsprakentool kent ontzettend veel mogelijkheden. Echter, als je er niet uitkomt, heb ik gemerkt dat je dezelfde dag (soms binnen 2 uur) al antwoord krijgt.

• Toegevoegde waarde

Makkelijk in gebruik, goede ondersteuning

Fijn systeem, indien hulp nodig was, meteen bereikbaar en adequaat geholpen. Het systeem werkte zo goed dat ik het heb moeten opzeggen wegens (te) groot succes haha

Pas op! Stilzwijgende verlenging - geen restitutie

0 sterren zou beter zijn. Na de proefperiode kreeg ik een stilzwijgende verlenging twee maal met automatische incasso. Ik heb geen gebruik gemaakt van hun koppeling in die twee jaar. Zij weigeren om € 762 terug te storten. Makkelijk geld verdienen zo over de rug van hardwerkende ondernemers.

• Gebruikersgemak N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Prijs N.v.t.
  • Toegevoegde waarde N.v.t.

Beste Rachel, Jij hebt voor jouw bedrijf Rachel Basant Entertainment op 11-5-2022 een proefaccount aangemaakt bij Onlineafspraken.nl Als je niets doet loopt ieder proefaccount automatisch af bij ons, hier hoef je niks voor te doen. Als het proefaccount is bevallen en een klant wenst te verlengen, dan heeft hij de mogelijkheid om dit voor 3 maanden of 12 maanden te verlengen. Ook heeft de klant de mogelijkheid om dit voor onbepaalde tijd te doen (automatische incasso) of bepaalde tijd (Ideal, Bancontact of per factuur). Bij de keuze voor bepaalde tijd vervalt weer automatisch de licentie na het bereiken van de einddatum van de gekozen periode. Jij hebt er voor gekozen om op 30-5-2022 actief het proefaccount om te zetten naar een betaald account voor 12 maanden middels automatische incasso (dit is dus zeker geen stilzwijgende verlenging). Hiervoor heb jij een incassomachtiging afgegeven en actief aangegeven dat jij met 12 maanden (automatisch) wil verlengen. Doordat jij hebt gekozen voor automatische incasso voor 12 maanden is het account “automatisch” verlengd met 12 maanden op 12-6-2023. Op 7-2-2024 neem jij telefonisch contact met ons op dat jij het account wil stopzetten en dat je restitutie eist voor de gehele periode dat je er geen gebruik van hebt gemaakt, of voor in ieder geval een jaar. Hierop hebben wij de automatische incasso stopgezet en loopt het account vanzelf af op 12-6-2024. Omdat wij op 7-2-2024 een eerste verzoek voor restitutie krijgen, terwijl het account reeds 20 maanden loopt en nog 4 maanden te gaan heeft, vinden wij dit geen reden voor coulance. Onze algemene voorwaarden en de informatie bij het verlengen van een account zijn zeer duidelijk, wat de verschillende mogelijkheden en voorwaarden zijn in dit opzicht. Telefonisch sprak je de verwachting uit dat als je contact opnam we er wel uit zouden komen. Toen wij jou over ons bovenstaande standpunt en de voorwaarden informeerden heb je er vervolgens voor gekozen om deze review achter te laten. Dat betreuren we.

Top product, top service

Fijne software, die goed werkt. Altijd snelle en vriendelijke klantenservice. Heel tevreden met dit systeem.

• Toegevoegde waarde

Super. Fijn systeem. Constant bezig met verbeteringen. Super snelle klantenservice.

Mooie software. Veel mogelijkheden. Betaalbaar en vooral een super team bij de klantenservice. Snelle adequate hulp wanneer nodig. Zeker aan te raden.

Fijn

Fijne service, geduldig! Wij zijn er blij mee.

• Toegevoegde waarde

Makkelijk, snel en goed geholpen.

Jullie zijn makkelijk te bereiken. Fijn dat er op afstand meegekeken kan worden. Ik ben snel en goed geholpen.

Fantastische service

Sinds een aantal maanden aan het werk met OnlineAfspraken.nl. Soms loop ik problemen aan i.v.m. onbekendheid in het systeem. Veel informatie om die problemen op te lossen is online in handleidingen terug te vinden, top! Indien ik hier niet uit kom, is OnlineAfspraken.nl altijd direct goed en telefonisch bereikbaar en wordt er van A tot Z met mij meegekeken, meegedacht, uitleg gegeven en opgelost! Super!

• Toegevoegde waarde

Heel handig voor mijn massageklanten die via mijn website boeken!

Werkt goed en is super handig in gebruik. En kom je er even niet uit, dan is er altijd nog de servicedesk! Duidelijke instructies en heel geduldig! Altijd bereid om je te helpen! Aanrader.

Vriendelijk personeel

Werk al een aantal jaar met Online Afspraken en zeer tevreden over de service. Niels, de medewerker aan de telefoon biedt altijd goede hulp. Kijkt altijd met je mee als je er even niet uitkomt.

• Toegevoegde waarde

Uitgerijpt product tegen een betaalbare prijs en een uitmuntende service

Tot over enkele maanden hadden we nog nooit gehoord van onlineafspraken.nl. Marketing kan dus zeker beter. We waren al een tijdje een aantal producten aan het vergelijken en testen en namen deze er wat argwanend bij. Demo gevraagd, de dag erna overleg, het vertrouwen begon te groeien en het product voldeed aan al onze eisen. Als ICT manager van een bedrijf van 600 hoofden, waarvan er 500 ‘boekbaar’ moeten zijn op meer dan 60 locaties, geen eenvoudige beslissing. Na een implementatiefase van 6 weken draait het product tot ieders genoegen in productie. Sterke punten zijn de uitmuntende service en bereidwilligheid tegemoet te komen aan enkele extra eisen, de goed gedocumenteerde API, de gebruiksvriendelijkheid voor de eindgebruikers met o.a. de synchronisatie naar de Outlook agenda. Last but not least, de prijs die een stuk lager ligt dan de concurrerende programma’s. Wij zijn een tevreden klant!

Perfect!!

Voor mij een ideale online agenda Klantvriendelijk: Top Service: Top Hulp: Top Bekwamheid: Top Betaalbaar: Uitstekend Heb je nog geen online agenda, bel OnlineAfspraken.nl een Aanrader!!!

super

altijd goed, snel en vriendelijk geholpen zonder dat je eindeloos in de wacht wordt gezet etc.

• Toegevoegde waarde

Geweldige service, OnlineAfspraken denkt met je mee en is super snel in hun (persoonlijke) respons

Ik werk al enige tijd op het systeem van OnlineAfspraken en ik heb daar bij het wijzigen van mijn website best een aantal vragen over gehad. Hoe het precies werkte, wat ik aan moest passen..wat mogelijk was op de website. Gelukkig stond het OA team altijd voor me klaar! Ze nemeb de tijd om mee te denken, reageren altijd heel snel en weten me duidelijk uit te leggen wat ik wel (of niet) kan doen. Enorm fijne service! Dat heeft er zeker voor gezorgd dat ik nog meer uit de modules heb kunnen halen, én het vertrouwen dat het product alleen nog maar beter wordt.

• Toegevoegde waarde

Heel professioneel en goed bereikbaar bedrijf

Het komt vaak voor als drukke ondernemer dat je te weinig tijd hebt om alles zelf op te lossen en daarbij helpt het support team van OA erg goed. Daarnaast is het een zeer gebruiksvriendelijk systeem. Ik ben erg tevreden!

• Toegevoegde waarde

Vlotte samenwerking - het team staat altijd klaar wanneer je vragen of problemen hebt.

Sinds een aantal maanden maken we gebruik van de agendatool van Onlineafspraken.nl - Met de bijzondere hulp van de accountmanagers hebben we de layout en de structuur tot een goed eind kunnen brengen. De tool werkt echt uitstekend! Niets op aan te merken :)

• Toegevoegde waarde

Top product, zeer betaalbaar en gebruiksvriendelijk

Sinds de start van ons padelcentrum van start gegaan met Online Afspraken na een zoektocht door de diverse mogelijkheden. Eenvoudig in gebruik, top rapportages en vlotte (af)handelingen door de klantenservice. Zeer tevreden!

Top product, zeer betaalbaar en functioneel!

Op zoek naar een toepassing voor het reserveren en beheren van Padelbanen kwamen we uit bij Onlineafspraken.nl Zeer betaalbaar, prima en behulpzame klantenservice, staat open voor feedback en waar mogelijk denken en werken ze mee aan wensen van de klant. Zeer tevreden, een aanrader!

• Toegevoegde waarde

je krijgt meer dan je vraagt

ik ben al jaren opperst tevreden klant van onlineafspraken. Vanochtend heb ik voor het eerst een event aangemaakt. Nou ben ik niet superhandig met nieuwe opties en de app heeft dan soms een andere logica dan ik :-). Ik was een heel eind gekomen, maar 1 ding kreeg ik niet naar m'n zin. Dus bericht gestuurd naar support. Word ik niet alleen na 5 minuten al gebeld, maar wordt mijn vraag ook meteen helder beantwoord en krijg ik 3 tips hoe het nog mooier kan. Trots op het resultaat en blij met (de mensen achter) de app!

• Toegevoegde waarde

Zeer tevreden over zowel de online agenda zelf als de service. Ik had best wel een tijdje geaarzeld om een online agenda te nemen maar het neemt zo veel tijd uit handen. Als er wat is of als ik iets anders in wilt stellen, is de helpdesk zeer behulpzaam. Mijn klanten vinden het ook uitermate handig. Een absolute aanrader !

• Toegevoegde waarde

Het systeem werkt prima. Er zijn ook steeds oplossingen voor alle mogelijke hindernissen. De klantendienst is vooral heel erg ad rem: super snelle, ervaren service. Fijn om mee samen te werken!

Over OnlineAfspraken.nl

Bij OnlineAfspraken.nl willen we voor ondernemers het beheren van de online agenda, afspraken en klanten vereenvoudigen. OnlineAfspraken.nl wordt continu verbeterd, voornamelijk op basis van feedback van onze klanten.