• Vriendelijkheid personeel

Super geregeld en met name het geluid deze meneer is goud waard

Goed geregeld!

We hebben top feest gehad. Geen zorgen, alles word goed geregeld!

Top geregeld

Fijn bureau, transparante communicatie en snelle reactie op mijn vragen.Volgende keer weer Twilight Entertainment.

goed geregeld

ik zat wel tot het laatst in spanning of het goed zou gaan- want ik zou gebeld worden in de week vantevoren, maar ik werd uiteindelijk niet gebeld. ik had allerlei soorten blikjes frisdrank gehaald en een kamer in orde gemaakt voor 3 personen die aan alle condities voldeed die in het contract stonden, maar dat bleek allemaal niet nodig-

Prettige contacten

Goed contact per email, afspraken worden nagekomen!

Prima geregeld!

In deze vervelende tijd besloten wij met vrienden een tuinfestival te organiseren. Twilight Entertainment heeft voor ons een vette line up samengesteld. Alles was perfect georganiseerd!

• Vriendelijkheid personeel

Leuke show met diverse trucs

Tafel goochelaar Chris is een zeer vriendelijke man die de gasten betrekt bij zijn trucs. Een enkele truc was misschien wat voorspelbaar maar bij de meeste was dit zeker niet het geval en word je echt pal voor je neus ‘in de maling genomen’ en blijf je verbaasd achter. Als tip wil ik hem meegeven om de trucjes nog diverser te maken (spannender/groter), verder was iedereen aangenaam verrast!

probleemloos

Ondanks Corona en een jaar uitstel van het optreden van Jurgen Jonkers als Frans Bauer afgelopen zondag geweldig genoten. Heel veel bewoners van ons zorgcentrum hebben een geweldige middag gehad.

Geweldig !!!

Vanaf begin tot het eind duidelijk, meedenkt vooral rondom om Corona in deze toch lastige tijd.

• Vriendelijkheid personeel

prettig om samen mee te werken.

• Vriendelijkheid personeel

Super wat hebben wij genoten

Het had niet beter gekund van de 1ste tot de laatste minuut de dansvloer gevuld. Erg tevreden dat naast de 2 geboekte personen en ook nog een drummer bij was. Wat een super feest hebben wij gehad.

Heel vriendelijk!

Mijn oma werd 90 jaar oud en heeft de dag van haar leven gehad. Geweldige amusement en vrij flexibel als er iets anders gedraaid/gespeeld moet worden.

• Vriendelijkheid personeel

Beste Joan, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat uw oma de dag van haar leven heeft gehad. In de toekomst zijn wij u graag weer van dienst met het vinden van het juiste entertainment. Groet, Team Twilight Entertainment

Zanger perfect

Prima zanger!

Uitstekende uitvoering

Ik vond de samenwerking met Marco heel fijn. Hij begreep echt wat ik voor ogen had en de uitvoering de dag zelf was volledig wat ik verwachtte! Ik bewonder ook jullie flexibiliteit in deze toch niet evidente periode om dit event echt te laten slagen! Hartelijk bedankt!

• Vriendelijkheid personeel

Beste Sylvia, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Corona heeft het ons inderdaad niet makkelijk gemaakt. Toch fijn dat de show uiteindelijk naar uw tevredenheid heeft kunnen plaats vinden. In de toekomst zijn wij u graag weer van dienst met het vinden van het juiste entertainment. Groet van Team Twilight Entertainment

Prima geregeld

Toine van Twilight Entertainment heeft voor ons een complete livestream georganiseerd met optredens van enkele artiesten. Bedankt voor de prima zorgen en wij komen zeker terug in de toekomst.

• Vriendelijkheid personeel

Beste Mariska, Dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan. Graag tot een volgende gelegenheid. Groet Toine

TOP bureau en live stream

Een en al lof voor het team van Twilight Entertainment. Ze hebben een compleet evenement voor ons opgezet wat geheel verliep via een live stream. Onze 250 personeelsleden genoten van een afstand van een quiz en live optreden. Bij een volgende activiteit zullen wij met zekerheid jullie wederom contacten.

Superdupergeweldig

We hebben genoten van een super trpuwdag mede dankzij de medewerking van Twilight Entertainment en Vinzzent. Jammer dat er voor het optreden geen tijd was om even kort de wensen te bespreken met Vinzzent maar alsnog een geweldig optreden. Wat zijn we blij dat hij kon

Geweldig feestje

Via Twilight Entertainment One Two Trio geboekt. Alles duidelijk via de mail afgesproken er werd ook nog een paar keer gebeld om dingen te checken. En we hebben een top avond gehad!

• Vriendelijkheid personeel

Top goed geregeld alles!!

Was allemaal goed geregeld, top optreden van wesley klein groetjes jolanda kralt

• Vriendelijkheid personeel

Het was een super team die mij hielp met het verwezenlijken van een verrassing voor me petekind die helemaal gek is van JAMAN En deze mensen wil ik dan ook van harte bedanken

perfect geregeld !

heb al een paar keer geboekt bij Twilight goede service !!

• Vriendelijkheid personeel

Efficiënte treffende koppeling met een goede spreker voor ons evenement.

De opzet van ons evenement was vrij uitzonderlijk: Een online introductiefestival voor a.s. verpleegkundigen. Twilight Entertainment heeft zelf een goede spreker aanbevolen voor ons evenement. Uiteindelijk pakte de gekozen spreker zeer goed uit. Bijzonder veel lof voor de efficiënte makkelijke werkwijze. Wij hadden als organisatie betrekkelijk weinig werk aan de booking van deze spreker. Wat ik ook waardeer, is dat Twilight Entertainment het hele proces actief met ons mee heeft gedacht. Echt denken in mogelijkheden! Fijn.

Over Twilight Entertainment

Twilight Entertainment is een full service artiestenbureau waar u terecht kunt voor boekingen van Artiesten | Bands | Dj`s | Magic & Illusie | Openingsacts en veel meer. Prijzen en informatie vind u online op: