Het was aardig

De beginfase met Twilight was goed en verliep soepel. Echter toen wij eenmaal de optie hadden op Tino Martin, werd plotseling zijn komst ter discussie gesteld door Twilight. Wij hebben dit als zeer onplezierig en onprofessioneel ervaren. Echter toen bekend werd dat hier behoorlijke sponsoren achter zaten trok Twilight bij, edoch er nog steeds eisen werden gesteld ten aanzien van het aantal kaarten wat wij mochten verkopen. Heel bijzonder ! Al met al vonden wij dit een rare gang van zaken. Waarbij gezegd kan worden dat Tino Martin door iedereen als een zeer plezierige artiest is ervaren en een super optreden heeft gegeven. En zijn gasten heeft hij goed vermaakt, niets was hem te veel. Oftewel, het beoogde doel is uiteindelijk bereikt.

Zeer prettige samenwerking

Het was plezierig om zaken met jullie te doen. De contacten waren altijd zeer vriendelijk, maar ook efficiënt en professioneel.

Ervaring is positief

Uitstekend bureau

Een aantal keren met Maarten gebeld over het boeken van onze zanger David Dam. Je hoeft niet na te bellen. Nemen voor het evenement contact met je op. Dat stelt je allemaal gerust.

• Vriendelijkheid personeel

Communicatie verloopt duidelijk en soepel. Bij vragen van onze kant waren jullie goed bereikbaar en kregen we adequate oplossingen voor onze locatie.

• Vriendelijkheid personeel

De Hermes House Band krijgt de hele zaal plat!

De band was heel goed van begin tot eind - hielp om de verwachtingen goe dte managen vooraf - kwamen afspraken op de avond volledig na, geen omkijken - waren aardig naar de gasten (neefje die graag mee wilde doen ...) - genereus in hun ouvre - extra liedjes bovenop een toegift - gewoon leuke mensen!

• Vriendelijkheid personeel

heel erg goed geregeld en volgens afspraak

goede communicatie en volgens afspraak en tijd alles nagekomen.

Goed geregeld top band

Alles perfect geregeld

XXX

Die was goed.

Ben goed geholpen worden door Twilight Entertainment.

• Vriendelijkheid personeel

Perfect! Geweldig feest geworden door o.a. Twilight!

Personeel van Twilight helpen je goed, met zeer snelle reactie. Ze hebben het beste met je voor en dit is zeker voor herhaling vatbaar! Bedankt Maarten!

VOORTREFFELIJK

Op alle punten is de overeenkomst correct uitgevoerd. Ook was er bijzondere aandacht voor de correcte afstemming met andere uitvoerende artiesten. Opvallend goed was met name check dubble check , cross check op de gemaakte afspraken. Een warme aanbeveling

• Vriendelijkheid personeel

Was top! Alles was goed gegaan. Mart hoogkamer heeft het ook echt persoonlijk gemaakt. Mijn complimenten hiervoor.

geweldig

Dieter Koblenz heeft goed op het publiek ingespeeld, alles was goed geregeld door jullie , we hebben dankzij hem een hele fijne avond gehad.

Adembenemend

Goed feestje, goed geregeld en waren dik tevreden met de uitslag! Mvg Daan van Stokhem

• Vriendelijkheid personeel

Wesly was erg goed Alleen waarom ze altijd de muziek zo hard moet Het was een kleine zaal moeten ze echt op letten Er waren mensen die naar buiten zijn gegaan Voor de rest was het goed

Veel mail weinig contact

Ik vind dat jullie je vragen af moeten stemmen op je publiek en niet 3x dezelfde vraag stellen.

• Vriendelijkheid personeel

Beste Johan, Allereerst dank voor de beoordeling. Een show van Victor Mids vergt een goede voorbereiding daarvoor is het nu eenmaal van belang dat alles op locatie klopt en alles dubbel gecheckt is. Ook voor u is het niet prettig als er voor/tijdens het optreden zaken niet goed zijn geregeld. Jammer dat u dit als vervelend heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Team Twilight Entertainment

Prima en duidelijke communicatie.

Goede service. Goed contact.

Fijn contact gehad

Ondanks dat we helaas te maken hadden met weinig publiek was het een gezellige avond.

• Vriendelijkheid personeel

Klantvriendelijk en duidelijk. Snelle terugkoppeling op mail

• Vriendelijkheid personeel

Zeer goede ervaring en goede communicatie

Goede communicatie met tussen/contact persoon.

goed en ontzorgt

goed en ontzorgt

Prettig

• Vriendelijkheid personeel

Goede service en geweldige band!!!

Fijn contact met Maarten en de band. Alles was top geregeld! Dank daarvoor!

Over Twilight Entertainment

Twilight Entertainment is een full service artiestenbureau waar u terecht kunt voor boekingen van Artiesten | Bands | Dj`s | Magic & Illusie | Openingsacts en veel meer. Prijzen en informatie vind u online op: