Superdupergeweldig

We hebben genoten van een super trpuwdag mede dankzij de medewerking van Twilight Entertainment en Vinzzent. Jammer dat er voor het optreden geen tijd was om even kort de wensen te bespreken met Vinzzent maar alsnog een geweldig optreden. Wat zijn we blij dat hij kon

Geweldig feestje

Via Twilight Entertainment One Two Trio geboekt. Alles duidelijk via de mail afgesproken er werd ook nog een paar keer gebeld om dingen te checken. En we hebben een top avond gehad!

• Vriendelijkheid personeel

Top goed geregeld alles!!

Was allemaal goed geregeld, top optreden van wesley klein groetjes jolanda kralt

• Vriendelijkheid personeel

Het was een super team die mij hielp met het verwezenlijken van een verrassing voor me petekind die helemaal gek is van JAMAN En deze mensen wil ik dan ook van harte bedanken

perfect geregeld !

heb al een paar keer geboekt bij Twilight goede service !!

• Vriendelijkheid personeel

Efficiënte treffende koppeling met een goede spreker voor ons evenement.

De opzet van ons evenement was vrij uitzonderlijk: Een online introductiefestival voor a.s. verpleegkundigen. Twilight Entertainment heeft zelf een goede spreker aanbevolen voor ons evenement. Uiteindelijk pakte de gekozen spreker zeer goed uit. Bijzonder veel lof voor de efficiënte makkelijke werkwijze. Wij hadden als organisatie betrekkelijk weinig werk aan de booking van deze spreker. Wat ik ook waardeer, is dat Twilight Entertainment het hele proces actief met ons mee heeft gedacht. Echt denken in mogelijkheden! Fijn.

prettige samenwerking

Alles goed geregeld,snel antwoord via de mail. We werden de dag van te voren nog netjes gebeld.

• Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.

Fantastisch

Het was een heel fijn optreden. Heel erg betrokken bij de gasten. Het feestvarken was erg blij. En wij dus ook Dank jullie wel voor de goede service.

betrouwbaar bedrijf

Goeie afspraken komen ze ook na Goed communiceren goeie betalingsregeling. Prima

• Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Vriendelijkheid personeel

Zeer professioneel bedrijf die snel reageren en zeer service gericht werken

We hebben 3 artiesten geboekt en dit is mbt van twilight allemaal super verlopen . Zeer meedenkend en snel reagerend .dit is voor een klant net als voor ons super prettig

• Vriendelijkheid personeel

Artiestenbureau die afspraken na komt

Al vaak artiesten geboekt, ook bij andere bureaus. Maar bij Twilight Entertainment was dit een andere ervaring. Snelle reacties op vragen, en erg vriendelijk. Netjes enkele dagen voor aanvang nog een contactmoment om het optreden te controleren.

• Vriendelijkheid personeel

snelle service en professsionele hulp.

Wij werken al meerdere jaren samen om onze kermis tot een succes te maken en dat lukt ieder jaar uitstekend door de snelle en professionele hulp. ze weten waar ze het over hebben en zijn flexibel en zeer vakkundig.

Geweldig bureau

Door de corona toestanden moest de gehele line up van ons bedrijfsevenement verplaatst worden. Twilight Entertainment heeft dit heel correct opgelost.

• Vriendelijkheid personeel

Wij zijn heel tevreden over jullie

Alles klopt. En dat is heel fijn.

• Afspraken nakomen
  • Vriendelijkheid personeel N.v.t.

Top, komen gemaakte afspraken prima na.

Top, komen gemaakte afspraken prima na.

top

super leuke avond gehad, en en top optreden.

Geweldig!

Rinus was top

• Vriendelijkheid personeel

Een goede samenwerking en een prima op het programma afgestemde act.

Prima opvolging

Tevreden

• Vriendelijkheid personeel

Was zeer goed en geslaagd. Rob Ronalds heeft het feestje goed opgang geholpen. Was makkelijk om met jullie afspraken te maken 👌

• Vriendelijkheid personeel

Alles was snel en top geregeld

Prettig contact met vriendelijke mensen. Makkelijk alles geregeld.

• Vriendelijkheid personeel

Zeer aangename samenwerking !

Er wordt zeer snel werk gemaakt van offertes en informatie verwerken! De afspraken en samenwerkingen verlopen zeer vlot !

Prettig

Goede ervaring en duidelijke communicatie

Super geregeld.

Zoals altijd weer super geregeld. Dank je wel

• Vriendelijkheid personeel

Goede Communicatie en service staan hoog!

Altijd goede ervaringen met Twilight. Daarom doe ik ook al onze boekingen via hun. De lijnen zijn kort en duidelijk en ook word er snel gereageerd of actie ondernomen. Ga zo door!

Over Twilight Entertainment

Twilight Entertainment is een full service artiestenbureau waar u terecht kunt voor boekingen van Artiesten | Bands | Dj`s | Magic & Illusie | Openingsacts en veel meer. Prijzen en informatie vind u online op: