Goede service, prima uitleg, goed resultaat

Direct aan de telefoon is het leuk om - als vrouw - ook een vrouw aan de lijn te krijgen, die de lekentaal begrijpt van de klant en dit goed kan uitleggen in technische know how. Dit gaf een vertrouwd gevoel. De afspraak om bij mij thuis te komen kijken, werd snel ingepland en verliep heel plezierig. Tussendoor had ik nog twijfels en vragen, die zijn met veel tijd van Wesselink door de telefoon uitgebreid besproken en toegelicht. Ook de werkmensen die de isolatiewand kwamen plaatsen waren uiterst prettig in de omgang en werkten snel. Kortom, geen vertragingen of andere narigheid. Alles verliep volgens afspraak. Het resultaat is goed!

Ik ben erg blij dat ik met deze firma in zee ben gegaan. Het advies was helder en de keuzes die ik zelf moest maken werden duidelijk uiteengezet. Als particulier met een kleine opdracht word je soms niet serieus genomen, maar bij Wesselink was dat totaal niet het geval. De eigenaar was vrijwel altijd beschikbaar en bleef het hele proces lang meedenken en meewerken. Ook het resultaat mag niet onbenoemd blijven, dat voldoet geheel aan de verwachting.
  • Ik ben: een nieuwe klant

Isoleren kon snel worden ingepland en de jongens van Wesselink waren erg vriendelijk. Dak laten isoleren met cellulose, direct merkbaar met deze koude dagen.
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Verbeterpunten en tips: Werkzaamheden zijn behoorlijk stoffig.

2 sterren: slechter dan verwacht

De geluidsisolatie is vorig jaar gedaan. Ik heb mijn plafond laten opvullen wat een aardig kostbaar gebeuren is. Het resultaat is echter dat er geen verschil is. De bovenburen zijn nog net zo hoorbaar als ervoor.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Op zich ben ik wel tevreden over Wesselink Isolatie die een maand geleden mijn vloer hebben geisoleerd. Ze hebben netjes werk geleverd en werkten goed door. De woning werd ook mooi schoon opgeleverd. Het enige wat me tegenvalt is het uiteindelijke resultaat. Ik woon in zo'n 30 jaren etagewoning met houten vloeren en holle ruimte van 20 cm tussen mijn vloer en het plafond van de buren. Ik heb deze ruimte laten vullen met I3 cellulose. Het resultaat is dat het stemgeluid van mijn onderburen iets is gereduceerd, maar nog steeds wel duidelijk hoorbaar is als er hard wordt gepraat. Dat is jammer, ik had hier hier meer van verwacht na alle mooie reclamefilmpjes. De combinatie vloerisolatie en oordoppen helpt gelukkig wel goed, met oordoppen in hoor ik nu helemaal niks meer. Voorheen kon ik mijn buren nog wel eens door mijn oordoppen heenhoren, nu gelukkig niet meer. Ik kan nu dus iig ongestoord slapen, maar dat ik overdag ook nog met oordoppen in moeten lopen als ik rust en stilte wil, vind ik eigenlijk wel jammer. Al met al lastig te beoordelen. Uiteindelijk ben ik wel blij dat het geluid iets is afgenomen, maar als ik het afzet tegen alle kosten die ik heb moeten moeten maken (niet alleen aan Wesselink, maar ook kosten voor vloerherstel van tegels en parket) blijft er toch een wat wrang gevoel over. Hoop geld voor een klein beetje resultaat. Mocht je ervoor kiezen om cellulose isolatie te laten uitvoeren, dan is Wesselink verder wel een prima partij om het voor je uit te voeren.
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Verbeterpunten en tips: Eerlijker zijn over het uiteindeljk te bereiken resultaat. Van de reclamefilmpjes en beschrijvingen krijg je indruk dat je niks meer hoort na de ingreep, dat is dus niet het geval.

De jongens van wesselink zijn heel klantvriendelijk en doen hun werk heel nauwkeurig echt aan te raden ik ben heel erg tevreden mijn dank is groot
  • Ik ben: een nieuwe klant

Buitengewoon professioneel bedrijf met persoonlijk aandacht voor alle partijen, oplossingsgericht en flexibel.
  • Ik ben: een nieuwe klant

Goed meegedacht, prettige samenwerking, net eindresultaat.
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Verbeterpunten en tips: Weet zo niks.

Wesselink isolatie kon op zeer korte termijn (en vlak voor kerst) de vloer isoleren tegen geluidsoverlast. Ik werd voorzien van goed advies, en ik heb uiteindelijk het inspuiten met cellulose en een zwevende dekvloer besteld. Ze werken snel en professioneel, en het resultaat was gewoon echt heel goed. De geluidsoverlast was helemaal verdwenen.
  • Verbeterpunten en tips: Geen

Ik had in mijn woning (bouwjaar 1930) al een tijdje veel last van geluidsoverlast van de bovenburen. Toen ik op zoek ging naar de oplossingsmogelijkheden ben ik in contact gekomen met Wesselinkisolatie. Vrij snel is er iemand langsgeweest waarvan ik een duidelijk en transparant advies heb gekregen. De daaropvolgende offerte was concreet en ik besloot ervoor te gaan. Na uitvoering van de werkzaamheden is er nu meer rust in mijn leefsituatie en zit ik weer met veel plezier in mijn woonkamer. Hoewel ik tegen het traject opzag ben ik echt blij met het algehele resultaat, inclusief service.
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Verbeterpunten en tips: - Wesselink werkt niet in het weekend dus ik moest wel een dagje vrijnemen.

Wij hebben ons plafond laten isoleren. Doordat dit een ornamentenplafond is kozen we voor het inblazen van het plafond en niet voor een akoestisch plafond. Ondanks dat er in het advies voorzichtig werd gedaan over het resultaat zijn we blij verrast.
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Verbeterpunten en tips: Minder stof bij de montage produceren. Gelukkig hadden we alles goed voorbereid.

Na diverse offertes te hebben opgevraagd om mijn appartement voor geluid en warmte te isoleren, kwam ik uiteindelijk bij Wesselink Isolatie terecht. Dit blijkt achteraf een uitstekende keuze te zijn geweest. Het hele traject is goed verlopen. Eerlijk advies, een goede offerte, realistische planning en prima uitgevoerd. Hoewel het een hele operatie was, kijk ik er met een goed gevoel op terug en is mijn appartement nu goed geïsoleerd en er een stuk mooier op geworden.
  • Verbeterpunten en tips: Geen

Heb mijn tussenvloer laten isoleren met isofloc. Zeer tevreden mee. Hoor de studenten niet meer praten boven mijn hoofd.
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Verbeterpunten en tips: Er kwam wel veel stof vrij.

Bijzonder tevreden over het vakmanschap en advies wat Wesselink Isolatie ons heeft gegeven. We zijn zeker van plan voor onze zolderkamer ook met Wesselink Isolatie in zee te gaan! Een tevreden klant.
  • Ik ben: een nieuwe klant

Het adviesgesprek was prettig en gaf voor mij de doorslag. De mannen hebben het vervolgens ook helemaal waargemaakt. Het geluid is significant minder dan voorheen!

2 sterren: slechter dan verwacht

Een rigoreuze verbouwing in een jaren '30 huis waarbij gekozen is voor de beste materialen en oplossing. De verbouwing duurde zo'n 2 weken en het resultaat is schrikbarend slecht. Er is nauwelijks verbetering merkbaar. Het kraken van de planken van de bovenburen is nog steeds hoorbaar (iets wat ik absoluut niet meer zou horen volgens het adviesgesprek over de verbouwing). Qua investering absoluut niet het gewenste resultaat, iets wat ook bij Wesselink is aangegeven maar er komt geen onderzoek naar het slechte resultaat.
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Verbeterpunten en tips: - eerlijke communicatie - betere planning - verwachtingen eerlijker managen

Deze heren zijn goed hun afspraken nagekomen en dacht dat het heel stoffig was en rommelig. maar ze hebben alles netjes opgeruimd en er was bijna niets meer om op te ruimen . er was ook een plek waarvan ik dacht dat het niet goed was ,en dit werd meteen opgelost door de heren ,
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Verbeterpunten en tips: Geen, Tip is meer reclame maken over het systeem wat wij hebben aangepast !! dus folie onder plafond dan tengels en helemaal volspuiten zodat je goed kan zien waar er issolatie zit.

Wesselink heeft ons van goed persoonlijk advies bediend in de geluidsisolatie van onze woning. Vervolgens het werk uitstekend opgeleverd binnen het budget en planning. Prima!
  • Verbeterpunten en tips: Zet zo voort

Ik kwam in contact met het uiterst vriendelijke en bekwame Wesselink Isolatie na een referentie van vrienden die bij hen een tussenvloer hadden laten isoleren met cellulose isolatie. TIjdens een adviesgesprek werden de verschillende opties toegelicht en konden we een overwogen keuze maken. Nadat de vakkundige monteurs waren vertrokken, konden we genieten van het resultaat. Dank!
  • Verbeterpunten en tips: Geen opmerkingen

Goed meegedacht met het probleem en ook verschillende oplossingen aangereikt.
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Verbeterpunten en tips: Het duurde wat lang voordat ik de offerte ontving.

Onze tussenvloer geïsoleerd. Zeer tevreden met het resultaat.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het voorafgaande telefonisch contact, de uitleg over aanpak en het maken van afspraken was accuraat en professioneel. Ook de medewerkers die de isolatie hebben uitgevoerd, waren bijzonder klantvriendelijk enz.
  • Adviesgesprek N.v.t.
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Verbeterpunten en tips: Ik heb vooraf gevraagd of het erg stoffig zou worden. Het antwoord lag in de lijn van 'het wordt wel stoffig, maar het valt mee'. Maar het viel niet mee. Wanneer ik dit geweten had, dan had ik vooraf alle kasten, deuren enz. afgetaped. Nu kwam het stof OVERAL, tot en met de was buiten, in de tuin beneden, die direct terug de wasmachine in kon. Ik heb hierdoor een zware luchtweginfectie opgelopen (nooit eerder gehad). Het isolerend effect qua geluid valt me tegen, ik hoor eigenlijk weinig verschil en de benedenburen ook niet. Toen ik bovenstaande telefonisch melde bij het bedrijf werd verteld dat deze klacht niet eerder was voorgekomen en dat men het vervelend voor me vond.

Snel en vakkundig gewerkt. Fijne samenwerking met de monteur. Schone oplevering.
  • Adviesgesprek N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Ik ben: een vaste klant

Het advies had behalve naar de eigenaar wat mij betreft ook aan mij en mijn collega-huurder mogen worden verzonden, het advies met de voorgestelde oplossing biedt wel een belangrijke vermindering voor het geluidsprobleem, maar had meer maatregelen kunnen bevatten als er uitgebreider naar de situatie gekeken was, er werd gelijk richting voorzetwand gepraat. De uitvoering was verder wel prima, de informatievoorziening er om heen qua planning goed, wel werd mij gevraagd de ruimte te ontruimen terwijl dit niet nodig was en dit voor mij ook lastig te realiseren was.
  • Offerte traject N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Verbeterpunten en tips: Aan de eigenaar van het pand voorstel een uitgebreide opname van de situatie. Het geluid via de vloer en de deuren is niet / zeer beperkt besproken. Daar had ik graag ook nog een mening over gehad.

Vanaf aanvang tot en met de plaatsing van de akoestische voorzetwand is alles heel goed verlopen. Er is prima werk geleverd door mensen die kennis hebben van isoleren. Ben dan ook zeer tevreden met het eind resultaat. Goed isoleren in oudere woningen loont zeker de moeite daar het je wooncomfort zal doen toenemen.
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Verbeterpunten en tips: Heb ik niet. Ga Vooral Zo door! Heel erg bedankt voor alles.

Over Wesselink Isolatie

Filter op Taal